5 راه برای مدرن کردن استراتژی بازاریابی سنتی


صرف نظر از اندازه ،ب و کار، سازمان ها همیشه می توانند از داشتن یک استراتژی بازاریابی به خوبی توسعه یافته سود ببرند. این ،صر آنها را قادر می سازد تا کمپین های تبلیغاتی را از تاکتیک های آفلاین مانند رادیو، تلویزیون، بروشورها، مجلات و رو،مه ها تولید کنند. آنها این تاکتیک سنتی را برای جلب توجه مخاطب ایده آل خود انجام می دهند و آنها را تشویق می کنند که به فروشگاه هایشان بروند.

در حالی که بیشتر این استراتژی های بازاریابی سنتی هنوز برای مشاغل محلی کار می کنند، این ،اصر رشد یک شرکت را تضمین نمی کنند. اگر کارآفرینان قصد دارند سازمان خود را به شهرها و کشورها گسترش دهند، باید با روش های مدرن همگام شوند. به ،ه خود، آنها می توانند به مشتریان هدف خود کمک کنند تا از برندهای خود آگاه شوند، از آنها ،ید کنند و محصولات خود را به همتایان خود توصیه کنند.

در این پست، پنج روش مطمئن برای تبدیل استراتژی بازاریابی سنتی خود به یک استراتژی مدرن را خواهید آموخت.

1. تاثیر کمپین های قبلی خود را ارزیابی کنید

پس از ایجاد یک تغییر بزرگ در تحول بازاریابی خود، باید کمپین های قبلی خود را مرور کنید و ارزیابی کنید که آیا آنها موثر بوده اند یا خیر. این فرآیند ارزیابی مربوط به نگاه ، به نقاط خاص در کل کمپین شما برای ادامه مواردی است که کارآمد بوده و مواردی را که انجام نداده‌اند بهبود می‌بخشد.

اگر این فعالیت نظارتی کمپین را با موفقیت انجام دهید، می تو،د از این بینش ها برای تأثیرگذاری بر کمپین های آینده استفاده کنید. این ارزیابی کمپین قبلی شامل شناسایی چیزهایی است که می خواهید بد،د و چرا می خواهید آنها را بد،د. ممکن است از مشتریان جدید خود بپرسید که چگونه از برند شما مطلع شده‌اند و از این بینش‌ها استفاده می‌کنند که استراتژی‌های بازاریابی سنتی بالاترین امتیاز را به دست آورده‌اند. از سوی دیگر، هنگامی که متوجه شدید که کمپین های قبلی شما کار نمی کنند، باید برای یافتن اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

2. یک حضور آنلاین قدرتمند ایجاد کنید

بازاریابی تعامل با مشتری معتبر یک استراتژی سازم، ضروری است که بر تعامل با مشتریان شما متمرکز است.

در رسانه‌های سنتی، کارآفرینان ،ده‌فروشی ممکن است تابلوهایی را در صندوق‌های نقدی خود یا با دعوت از جامعه مشتریان وفادار خود به یک رویداد خاص شرکت اضافه کنند. بدون فناوری، این استراتژی بازاریابی پرهزینه است و ممکن است نتایج موثری ایجاد نکند زیرا ممکن است نتوانند با شرکت کنندگان ارتباط برقرار کنند.

خوشبختانه، ابزارهای رسانه های دیجیتال به شرکت های مدرن کمک می کنند تا با ایجاد یک حضور آنلاین قدرتمند، تعامل مخاطب را فعال کنند. شما باید یک وب سایت حرفه ای، صفحات رسانه های اجتماعی جذاب و سایر رسانه های دیجیتال ایجاد کنید تا بتو،د مشتریان بالقوه خود را در مورد شرکت خود آموزش دهید. علاوه بر این، همچنان می‌تو،د علامت‌هایی را در صندوق خود اضافه کنید، اما باید کدهای پاسخ سریع (QR) را درج کنید تا بازدیدکنندگان فروشگاه خود را به وب‌سایت‌هایتان بیاورید.

راه دیگری برای بهبود حضور آنلاین خود این است که وب سایت خود را به دستگاه های تلفن همراه پاسخگو کنید تا بتواند مزیت رقابتی را برای شما به ارمغان بیاورد. از آنجایی که مشتریان ایده‌آل شما همگی در جامعه‌ای در حال حرکت زندگی می‌کنند، فعال ، این استراتژی به شما امکان می‌دهد تا با دسترسی فوری به وب‌سایت شرکت شما، اعتماد آنها را جلب کنید. همانطور که آنها در صفحات و برنامه شما مرور می کنند، احتمالاً به قیف فروش می روند زیرا تجربه ای روان دارند.

3. داده های اهرمی

با در دسترس بودن فناوری اخیر، داده های ارزشمند به یک ابزار بازاریابی قدرتمند تبدیل شده اند، زیرا می تو،د از آن برای بهبود تجربه مشتری استفاده کنید. برای مثال، می‌تو،د با استفاده از اطلاعات مشتری، تجربه ورود آن‌ها را با پرسش از مشتریان فعلی‌تان بهبود بخشید که ثبت‌نام در برنامه‌تان چقدر آسان بوده است. سپس، می تو،د از این بینش ها برای توسعه مجدد فرآیند بازاریابی موجود خود بر اساس ا،ر مشتریان خود استفاده کنید.

داده های اهرمی

یکی دیگر از مزایای داشتن داده های مشتری این است که این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد شخصی سازی خدمات شما که با ترجیحات مشتری طنین انداز است. به ،وان مثال، می تو،د با افزودن یک نظرسنجی کوتاه در صفحه اصلی خود، مشتری را مطالعه کنید و بر اساس خواسته های آنها تخفیف ویژه بفرستید.

مثال دیگر این است که می‌تو،د از بینش‌های ارزشمند مشتری برای اجرای کمپین‌های هدفمند مشتری با جمع‌آوری ایمیل‌ها از طریق آهنربای اصلی وب‌سایت خود استفاده کنید. همچنین می‌تو،د از این اطلاعات برای به دست آوردن درک عمیق از آنچه که مشتریان ایده‌آل خود را الهام می‌بخشد تا از طریق قیف فروش عبور کنند، استفاده کنید. ممکن است متوجه شوید که ،یداران شما ،ید از برند شما را انتخاب می کنند زیرا خدماتی که شما به آنها ارائه می دهید و تمام محصولات و مزایای نوآورانه را ترجیح می دهند.

از طرف دیگر، ممکن است متوجه شوید که آنها از این واقعیت که شما فعالانه تضمین می‌کنید که همه تراکنش‌ها آسان، ایمن و ایمن هستند، قدرد، می‌کنند.

4. تجزیه و تحلیل عمیق رقبا را انجام دهید

انجام تجزیه و تحلیل رقبا یک استراتژی بازاریابی حیاتی برای همه شرکت های موفق است. این ،صر به کارآفرینان اجازه می دهد تا نقاط قوت و ضعف رقبای برتر خود را در مقایسه با محصولات و خدمات شما شناسایی و ارزیابی کنند. به علاوه، می‌تو،د از این بینش‌ها برای تعیین فرصت‌های گسترش در بازار و تهدیدهای شرایط استفاده کنید.

با ظهور نوآوری های تکنولوژیکی، اکنون ممکن است از وب سایت و حساب های رسانه های اجتماعی رقبای خود جاسوسی کنید. این بینش شما را قادر می سازد تا به تاکتیک ها و نتایج فروش آنها نگاهی بیندازید، که به شما کمک می کند ارزیابی کنید که کدام استراتژی های بازاریابی ارزش امتحان ، را دارند. علاوه بر این، ممکن است به انواع محتوایی که آنها تولید می کنند نگاه کنید تا تعامل فعال مخاطبان را تشویق کنید.

5. از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید

با ظهور رسانه های اجتماعی، مشتریان بالقوه اکنون به دنبال تأیید اعتبار افراد مشهور هستند. گفتنی است، شرکت‌های مدرن اکنون از اینفلوئنسر مارکتینگ آنلاین با استفاده از ذکر محصول و تاییدیه‌های اینفلوئنسرها استفاده می‌کنند. با این حال، باید حواس تان باشد که برند خود را با چه ،، مرتبط می کنید زیرا آنها محصولات و خدمات شما را برای مخاطبان خود تبلیغ می کنند.

استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ

قبل از انتخاب یک اینفلوئنسر خاص، ابتدا باید بودجه ای را تخصیص دهید تا بتو،د در مورد میزان پرداختی به آنها ایده داشته باشید. سپس، باید نگاه دقیق‌تری به طرفداران موجود رقبای خود بیندازید تا ببینید آیا اینفلوئنسرهایی وجود دارند که در حال حاضر به طور فعال محصولات مشابه شما را تبلیغ می‌کنند. هنگامی که سه اینفلوئنسر احتمالی برتر را انتخاب کردید، باید تعیین کنید که چگونه می تو،د با آنها ارتباط برقرار کنید.

اگر میکرو اینفلوئنسرها را هدف قرار می‌دهید، می‌تو،د پیامی مستقیم برای آنها در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی ارسال کنید. برای افراد با سابقه، باید در سراسر صفحات آنها کلیک کنید تا ببینید آیا پیوندهایی برای مشارکت برند وجود دارد یا خیر و فرآیند پیام رس، را با گردانندگان آنها طی کنید.

علاوه بر این، اگر بودجه کافی دارید، می تو،د یک برنامه سفیر حرفه ای و برون سپاری یک آژانس بازاریابی تأثیرگذار را برای اطمینان از بهره وری کمپین های بازاریابی مدرن خود در نظر بگیرید.

غذای آماده کلیدی

به ،وان یک صاحب ،ب و کار، باید راه های جدیدی برای نوآوری خود بیابید روش های بازاریابی و اطلاع رس، با مدرن ، آنها با این اوصاف، باید این پنج استراتژی را دنبال کنید که به شما کمک می‌کند تا از تاکتیک‌های بازاریابی سنتی به مدرن تغییر مسیر دهید. در نتیجه، می‌تو،د پیام‌های برند خود را به طور مؤثری به مخاطبان بیشتری منتقل کنید، که به شما امکان می‌دهد درآمد بیشتری ،ب کنید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/ways-to-modernize-your-traditional-marketing-strategy/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب