ایجاد یک استراتژی توییتر که باعث می شود برند شما در طول، مدت محتوا را توزیع کند، حیاتی است. اما این نیاز به چیزی بیش از به اشتراک گذاشتن یک وبلاگ در اینجا یا آنجا هر هفته یا بیشتر دارد. در عوض، برای افزایش دید خود هم در توییتر و هم در صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل، باید محتوای همیشه سبز یا خاص برند را در طول ماه ها و حتی سال ها تبلیغ کنید. بهعلاوه، اشتراکگذاری در توییتر به برند شما کمک میکند تا دامنه آن را افزایش دهد، که به ،ه خود به این م،ی است که کاربران بیشتری این شانس را دارند که به محتوای شما برخورد کنند – و سپس تمایل دارند درباره آن توییت کنند و خودشان به آن لینک دهند. این پیوندها مستقیماً بر رتبهبندی Google شما تأثیر میگذارند، به این م،ی که نام تجاری شما به طور فزایندهای در نتایج جستجوی کاربران بسیار مرتبط نشان داده میشود.
فعال ماندن در توییتر می تواند برای درگیر نگه داشتن مخاطبان شما ضروری باشد – اما توییت های شما همچنان باید تا حد امکان مرتبط و ارزشمند باشند. هرکدام باید هدفی داشته باشند: شما نمی خواهید احساس کنید که خلاء را با سر و صدا پر می کنید تا مورد توجه قرار بگیرید. و این یک موضوع بی اهمیت نیست: مشروعیت رسانه های اجتماعی به طور بالقوه بر رتبه بندی گوگل شما تأثیر می گذارد. بنابراین با ایجاد آهسته و مطمئناً دنبالکنندهای وفادار و ایجاد مخاطبی در حال گسترش، شانس اینکه کاربر تصادفی برند شما را بشناسد، به محتوای شما اعتماد کند و برای ،ب اطلاعات بیشتر روی آن کلیک کند، افزایش مییابد. و می د،د چه چیزی به طور مستقیم بر رتبه بندی گوگل تأثیر می گذارد؟ نرخ کلیک!
وقتی صحبت از بازاریابی به میان می آید، نمی تو،د قدرت توییتر را به ،وان پلتفرمی برای ،ب و کار خود دست کم بگیرید. نه تنها به شما کمک می کند مستقیماً با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، بلکه به شما قدرت می دهد تا روابط طول، مدت با مخاطبان خود ایجاد کنید و در عین حال به طور مداوم برند خود را تبلیغ کنید و در مورد آن آگاهی ایجاد کنید.
امروز من در حال بررسی 5 روش موثر برای بهینه سازی قرار گرفتن در معرض نام تجاری شما در توییتر هستم — و در این فرآیند دیده شدن جستجوی Google را افزایش می دهم.
تاکتیک های زیادی وجود دارد که می تو،د در بازاریابی اجتماعی خود برای افزایش مخاطبان خود در توییتر و در عین حال که نام تجاری خود را به ،وان صدایی پیشرو در حوزه خود معرفی کنید، اتخاذ کنید. و در آژانس بازاریابی و طراحی وب عملکرد خودم، پی، شدهما شاهد چیز جالبتری بودهایم: یک استراتژی قوی توییتر اغلب دید جستجوی Google شما را نیز افزایش میدهد، که میتواند نرخ تعامل دنبالکنندگان شما را افزایش دهد، رتبهبندی سئوی شما را افزایش دهد و به شما کمک کند مخاطبان جدید و فوقالعاده مرتبط را پیدا کنید!
منبع: https://di،alagencynetwork.com/ways-twitter-can-boost-your-،nds-google-search-visibility/
بسیار مهم است که از فضای محدودی که توییتر برای بیوگرافی خود در اختیار شما قرار می دهد حدا،ر استفاده را ببرید، زیرا برای بسیاری از بازدیدکنندگان نمایه شما، این همان جایی است که آنها اولین برداشت خود را از نام تجاری شما دریافت می کنند. علاوه بر این، نمایه توییتر شما اغلب در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل ظاهر میشود، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که بیوگرافی شما تا حد امکان برند شما را به دقت توصیف میکند و در عین حال شخصیتی را که شما را از رقبا متمایز میکند، منتقل میکند. سپس می تو،د با استفاده از ایموجی ها، کلمات کلیدی و هشتگ ها توجه اسکرول ها را بیشتر جلب کنید.
3) دنبال کننده های خود را ایجاد کنید (و فعال باشید)
وقتی برند خود را در گوگل جستجو می کنید چه چیزی نشان می دهد؟ بیشتر اوقات شما چرخ فلک توییتر گوگل را می بینید، مک، بسیار مفید که در آن کاربران می توانند با برخی از توییت های اخیر شما مرور کنند. اما چیزهای بیشتری وجود دارد: در چرخ فلک شما همچنین کنترل مستقیمی بر آنچه در نتایج اطراف نام تجاری خود نشان می دهد دارید. وقتی ،ت به صفحه نتایج موتورهای جستجو میرسد، چقدر میتو،د چنین قدرتی را اعمال کنید؟ نه خیلی! و گویی این کافی نیست، چرخ فلک توییتر گوگل نه تنها به شما این فرصت را می دهد که پیامی مثبت در مقابل مشتریان بالقوه دریافت کنید، بلکه به شما قدرت می دهد تا موقعیت خود را به ،وان یک رهبر فکری تقویت کنید، برند خود را به گونه ای انس، کنید. که مخاطبان برای آن فریاد می زنند و سریع و معتبر با مردم ارتباط برقرار می کنند.
5) محتوای خود را تبلیغ کنید
راه های زیادی وجود دارد که می تو،د از چرخ فلک های توییتر برای تبلیغ محتوای مرتبط و مرتبط خود استفاده کنید:

- محتوا را به مخاطبان خود ارائه دهید در حقیقت اهمیت دادن به: آیا محتوایی که به اشتراک می گذارید با نیازها، علایق و س، زندگی مخاطبان شما همخو، دارد؟ آیا این به نقاط دردناک و مسئولیت های روزمره آنها چه شخصی و چه حرفه ای مربوط می شود؟ و البته، چه خواهد شد مخاطبان شما دوست دارند در مورد آن بیاموزند؟ آنها دوست دارند بیشتر از چه چیزی ببینند—و می توانند شما نام تجاری وارد و ارائه آن؟
- در موضوعات پرطرفدار صحبت کنید: توییتر فرصت طلایی را در اختیار شما قرار می دهد تا مخاطبان فعلی خود را حفظ کنید و در عین حال توجه مشتریان احتمالی را به خود جلب کنید. یکی از راههای انجام این کار، توییت ، بهگونهای است که نشان دهد برند شما انگشت خود را روی نبض فرهنگ گذاشته است. افراد در صنعت شما در حال حاضر در مورد چه چیزی صحبت می کنند؟
- از هشتگ های محبوب استفاده کنید: با گنجاندن هشتگ های بسیار مرتبط در توییت های خود، شانس خود را برای رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجوی گوگل افزایش می دهید.
- حساب های دیگر را ذکر کنید – و آنها را تشویق کنید که شما را ذکر کنند: تعامل با حسابهای مرتبط در Twittersphere و بر،بگذاری آنها در توییتهایتان، حضور جستجوی برند شما را افزایش میدهد. کدام نشریات، تأثیرگذاران و رهبران فکری در فضای خود را میتو،د هدف قرار دهید، و حتی شما را تگ کنید؟ این تعاملات میتواند برای جلب توجه مخاطبان جدید به محتوای شما حیاتی باشد و با نشان دادن ارتباط شما با برندها و چهرههای مورد اعتماد از قبل، اعتبار شما را افزایش دهد.
- پیام برند خود را مثال بزنید: هر توییتی که از برند شما می آید باید به نوعی نشان دهنده این باشد که شما چه ،ی هستید و چه کاری انجام می دهید. کلمات کلیدی هدفمند و یک CTA واضح را برای روشن شدن بیشتر آنچه می گویید و اینکه چرا مخاطبان باید به آن اهمیت دهند، اضافه کنید.
2) B خود را بهینه کنیدio