5 مرحله برتر برای ارتقا و اجرای استراتژی سئو B2B شما

اطمینان حاصل کنید که روی کلمات کلیدی اطلاعاتی و تجاری تمرکز کرده اید. کلمات کلیدی اطلاعاتی به شما امکان می دهند زم، که مشتریان در حال انجام تحقیقات اولیه خود هستند ظاهر شوید.

کلمات کلیدی را در قیف فروش خود ترسیم کنید

به ،وان یک تجارت B2B، ممکن است بد،د که سئو مهم است اما زمان یا منابع لازم برای شروع را ندارید. سئو می تواند تاثیر زیادی بر تولید سرنخ برای ،ب و کار شما داشته باشد و کانالی بسیار موثر است، بنابراین باید به آن توجه کنید.

قیف فروش شما، کل استراتژی بازاریابی دیجیتال شما را مشخص می کند. این حتی برای سئو مفیدتر است زیرا به شما می گوید که مخاطبان شما برای ،ید چه مراحلی را طی می کنند و برای تعامل با آنها در هر مرحله چه کاری باید انجام دهید.

وقتی مشتریان هنوز از محصول یا خدمات شما آگاهی ندارند، اما می دانند که به راه حل نیاز دارند، به دنبال چه چیزی هستند. چگونه می تو،د محتوایی ایجاد کنید که مطابق با این باشد؟

اگر استراتژی سئو ندارید تا مطمئن شوید که نام تجاری شما آنلاین است. رقبای شما این کار را انجام می دهند، پس چرا شما این کار را نمی کنید؟

5 بهترین روش برای ایجاد یک استراتژی سئوی موثر

بد،د مخاطب هدف شما چه ،ی است

اگر می‌خواهید آگاهی از برند ایجاد کنید و برای ،ب‌وکار B2B خود سرنخ ایجاد کنید، سئو (بهینه‌سازی موتور جستجو) ضروری است.

چه ،ی به دنبال راه حلی برای یک مشکل، یک محصول یا خدمات خاص باشد یا مستقیماً برند شما را جستجو کند، باید مطمئن شوید که وب سایت شما ظاهر می شود.

بیایید نگاهی به این موضوع بیندازیم که چرا SEO برای استراتژی های بازاریابی B2B مهم است و چگونه می تو،د یک استراتژی موثر بسازید.

چرا سئو برای B2B بسیار مهم است؟

دانستن اینکه چه ،ی را هدف قرار داده اید برای هر استراتژی بازاریابی دیجیتال B2B ضروری است. و سئو تفاوتی ندارد.

دانستن هدف از کلمات کلیدی که مشتریان بالقوه شما استفاده می کنند به شما کمک می کند محتوایی را که باید در هر مرحله از قیف فروش ارائه دهید، درک کنید.

برای اینکه مطمئن شوید استراتژی سئوی شما تا حد امکان موثر است، باید دقیقاً بد،د که چه ،ی را هدف قرار داده اید. وقتی صحبت از B2C به میان می‌آید، این آسان است زیرا شما مصرف‌کنندگان فردی را هدف قرار می‌دهید، اما برای B2B، کمی پیچیده‌تر است.

سپس، همانطور که آنها در قیف فروش حرکت می کنند، به کلمات کلیدی و پرس و جوهایی که مطابقت دارند و در اطراف آن محتوا ایجاد می کنند فکر کنید.

محتوا ایجاد کنید

ما یک رویکرد خوشه موضوعی برای SEO را برای توسعه قدرت در صنعت خود، نشان دادن تخصص خود و تسلط بر SERP ها برای موضوعات مرتبط با تجارت شما توصیه می کنیم. این یک استراتژی محتوای مقیاس پذیر را در اختیار شما قرار می دهد که می تو،د آن را ادامه دهید.

در نهایت، هنگامی که لیستی از کلمات کلیدی را تهیه کردید، می د،د که مشتریان شما به دنبال چه هستند و کجا به دنبال آن هستند. می‌تو،د محتوا ایجاد کنید تا به آن‌ها کمک کنید درباره ،ب و کار شما اطلاعات بیشتری ،ب کنند تا زم، که آماده تبدیل شدن به مشتریان پولی شوند.

این یکی از ضروری ترین مراحل در مورد استراتژی سئو B2B است. چرا؟

اگر می خواهید در مورد SEO برای B2B بیشتر بد،د، چرا که نه درخواست ممیزی بازاریابی دیجیتال رایگان کنید?


منبع: https://di،alagencynetwork.com/steps-to-getting-your-b2b-seo-strategy-up-and-running/

هنوز قانع نشدی؟

به انواع ،ب و کارهایی که هدف آنهاست فکر کنید و چه ،ی به احتمال زیاد در آن سازمان ها تصمیم می گیرد. به یاد داشته باشید که احتمالاً بیش از یک مورد وجود دارد، بنابراین باید در مورد نحوه استفاده از استراتژی سئوی خود برای تعامل با همه آنها فکر کنید.

قیف فروش خود را تجزیه و تحلیل کنید

93 درصد از تمام تجربیات آنلاین با موتور جستجو شروع می شود.

61% تصمیم گیرندگان B2B فرآیند تصمیم گیری خود را با جستجوی آنلاین آغاز می کنند.

شما می تو،د هر دو صفحه محصول یا خدمات خود را که به احتمال زیاد توسط مشتریان در انتهای قیف پیدا می شوند، بهینه کنید. همچنین باید محتوای وبلاگ خود را بهینه کنید که احتمال بیشتری دارد اطلاعاتی باشد و مشتریان را در بالای قیف هدایت کند.

به طور خلاصه…

زیرا کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که مخاطب هدف شما برای یافتن محصولات و خدماتی مانند خدمات آنلاین شما از آنها استفاده می کند.

77 درصد از ،یداران B2B می گویند که حتی تا زم، که تحقیقات خود را انجام ندهند با فروشنده صحبت نمی کنند.

جالب اینکه، 27% از چرخه ،ید B2B اکنون صرف انجام تحقیقات آنلاین می شود. این بدان م،است که ،یداران B2B قبل از اینکه حتی با تجارت شما صحبت کنند، تحقیقات خود را انجام می دهند. وقتی آنها برای صحبت با شما می آیند، مشکل خود را می دانند و می دانند که چگونه می تو،د آن را حل کنید و همچنین می دانند که چگونه با رقبای خود مقایسه می کنید.

اگر می خواهید در چرخه فروش B2B آنلاین باشید، به یک استراتژی SEO نیاز دارید. فکر ، در مورد نقاط تماس مشتریان با ،ب و کار شما و اطلاعاتی که آنها می خواهند، استراتژی شما را مشخص می کند و به شما کمک می کند موثرترین محتوا را ایجاد کنید.

و

الان متقاعد شدی؟

چه اطلاعاتی را در هر مرحله باید ارائه دهید و مشتریان بالقوه شما به دنبال چه هستند؟

تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید

درک این موارد و توانایی بهینه سازی محتوای خود بر این اساس برای اطمینان از یافتن نام تجاری شما به صورت آنلاین در زم، که مشتریان بالقوه شما در حال انجام تحقیقات خود هستند ضروری است.

چگونه می تو،د مشتریان بالقوه خود را از ناآگاهی کامل به سمت ،ید هدایت کنید؟

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب