اطمینان حاصل کنید که روی کلمات کلیدی اطلاعاتی و تجاری تمرکز کرده اید. کلمات کلیدی اطلاعاتی به شما امکان می دهند زم، که مشتریان در حال انجام تحقیقات اولیه خود هستند ظاهر شوید.
کلمات کلیدی را در قیف فروش خود ترسیم کنید
به ،وان یک تجارت B2B، ممکن است بد،د که سئو مهم است اما زمان یا منابع لازم برای شروع را ندارید. سئو می تواند تاثیر زیادی بر تولید سرنخ برای ،ب و کار شما داشته باشد و کانالی بسیار موثر است، بنابراین باید به آن توجه کنید.
قیف فروش شما، کل استراتژی بازاریابی دیجیتال شما را مشخص می کند. این حتی برای سئو مفیدتر است زیرا به شما می گوید که مخاطبان شما برای ،ید چه مراحلی را طی می کنند و برای تعامل با آنها در هر مرحله چه کاری باید انجام دهید.
وقتی مشتریان هنوز از محصول یا خدمات شما آگاهی ندارند، اما می دانند که به راه حل نیاز دارند، به دنبال چه چیزی هستند. چگونه می تو،د محتوایی ایجاد کنید که مطابق با این باشد؟
اگر استراتژی سئو ندارید تا مطمئن شوید که نام تجاری شما آنلاین است. رقبای شما این کار را انجام می دهند، پس چرا شما این کار را نمی کنید؟
5 بهترین روش برای ایجاد یک استراتژی سئوی موثر
بد،د مخاطب هدف شما چه ،ی است
اگر میخواهید آگاهی از برند ایجاد کنید و برای ،بوکار B2B خود سرنخ ایجاد کنید، سئو (بهینهسازی موتور جستجو) ضروری است.
چه ،ی به دنبال راه حلی برای یک مشکل، یک محصول یا خدمات خاص باشد یا مستقیماً برند شما را جستجو کند، باید مطمئن شوید که وب سایت شما ظاهر می شود.
بیایید نگاهی به این موضوع بیندازیم که چرا SEO برای استراتژی های بازاریابی B2B مهم است و چگونه می تو،د یک استراتژی موثر بسازید.
چرا سئو برای B2B بسیار مهم است؟
دانستن اینکه چه ،ی را هدف قرار داده اید برای هر استراتژی بازاریابی دیجیتال B2B ضروری است. و سئو تفاوتی ندارد.
دانستن هدف از کلمات کلیدی که مشتریان بالقوه شما استفاده می کنند به شما کمک می کند محتوایی را که باید در هر مرحله از قیف فروش ارائه دهید، درک کنید.
برای اینکه مطمئن شوید استراتژی سئوی شما تا حد امکان موثر است، باید دقیقاً بد،د که چه ،ی را هدف قرار داده اید. وقتی صحبت از B2C به میان میآید، این آسان است زیرا شما مصرفکنندگان فردی را هدف قرار میدهید، اما برای B2B، کمی پیچیدهتر است.
سپس، همانطور که آنها در قیف فروش حرکت می کنند، به کلمات کلیدی و پرس و جوهایی که مطابقت دارند و در اطراف آن محتوا ایجاد می کنند فکر کنید.
محتوا ایجاد کنید
ما یک رویکرد خوشه موضوعی برای SEO را برای توسعه قدرت در صنعت خود، نشان دادن تخصص خود و تسلط بر SERP ها برای موضوعات مرتبط با تجارت شما توصیه می کنیم. این یک استراتژی محتوای مقیاس پذیر را در اختیار شما قرار می دهد که می تو،د آن را ادامه دهید.
در نهایت، هنگامی که لیستی از کلمات کلیدی را تهیه کردید، می د،د که مشتریان شما به دنبال چه هستند و کجا به دنبال آن هستند. میتو،د محتوا ایجاد کنید تا به آنها کمک کنید درباره ،ب و کار شما اطلاعات بیشتری ،ب کنند تا زم، که آماده تبدیل شدن به مشتریان پولی شوند.
این یکی از ضروری ترین مراحل در مورد استراتژی سئو B2B است. چرا؟
اگر می خواهید در مورد SEO برای B2B بیشتر بد،د، چرا که نه درخواست ممیزی بازاریابی دیجیتال رایگان کنید?