5 مهارت ضروری برای تبدیل شدن به یک بازاریاب بهتر


نقش بازاریابی برای همگام شدن با تغییرات ناشی از پیشرفت های تکنولوژیکی به طور مداوم در حال تغییر است. ویژگی هایی که چند سال پیش در یک بازاریاب به آن نیاز داشتید با مهارت های مورد نیاز امروز متفاوت است. همگام شدن با تغییرات و تسلط بر کانال های لازم برای اطمینان از موفقیت پایدار بسیار مهم است.

مطالعات اخیر نشان داده است که ا،ر بخش های بازاریابی برای همگام شدن با استراتژی تولید تقاضا تلاش می کنند. همچنین پیش بینی می شود صنعت بازاریابی شخصی تر و مبتنی بر انسان شود. در اینجا چند مهارت ضروری وجود دارد که می تو،د برای تبدیل شدن به یک بازاریاب بهتر تمرین کنید:

بر ایجاد محتوای چندوجهی تمرکز کنید

در حالی که ایجاد محتوای چند وجهی می تواند چالش برانگیز و زمان بر باشد، نتایج ارزش تلاش را دارد. بسیاری از بازاریابان معمولاً تمرکز بر یک کانال را اشتباه می‌کنند و انتظار نتایج عالی را دارند. با این حال، توصیه می شود کانال های مختلف را مدیریت کنید تا بهترین نتایج را برای ،ب و کار خود تضمین کنید.

تنها داشتن یک وب سایت عالی و خوش طراحی کافی نیست. همچنین باید وب سایت را دائما به روز کنید. محتوای وب سایت شما باید مرتبط و تازه باشد. بازاریابی محتوا در بین بسیاری از بازاریابان محبوب شده است تا مخاطب را درگیر خود نگه دارد. محتوای بصری مانند فیلم ها و اینفوگرافیک ها نشان داده شده است تا مخاطب را درگیر نگه دارد.

گسترش اینترنت منجر به محبوبیت بیشتر سایت های رسانه های اجتماعی به ویژه در میان جمعیت جوان شده است. حضور قوی در رسانه های اجتماعی می تواند به افزایش دسترسی شما، مشارکت افراد بیشتر و تقویت شما کمک کند حرفه بازاریابی. شما می تو،د محتوای خود را متن، با پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی تغییر دهید.

بهینه سازی کانال های بازاریابی فعلی

دانستن چگونگی و زمان بهینه سازی کانال های بازاریابی موجود برای ارتقای مهارت های بازاریابی شما به سطح بعدی ضروری است. اگرچه کانال بازاریابی ممکن است در گذشته موفق و سودآور بوده باشد، اما تضمین کاملی برای تکرار عملکرد کانال ها در آینده نیست.

برای ارزیابی عملکرد کانال های بازاریابی موجود و کار بر روی حوزه هایی که نیاز به اصلاح دارند، بهتر است به طور منظم ممیزی وب سایت انجام شود. سپس می تو،د استراتژی بازاریابی خود را به ،وان یک تیم برنامه ریزی و بررسی کنید.

به تجزیه و تحلیل تکیه کنید

تجزیه و تحلیل یک جنبه ضروری از هر صنعتی است و بینش عمیق تری از اثربخشی کلی استراتژی های بازاریابی، نرخ مکالمه، هزینه اکتساب و ROI شما ارائه می دهد. همچنین داده های ارزشمندی در مورد رفتار مشتری و تصویر بهتری از تغییرات در رفتار ارائه می دهد.

بهتر است یاد بگیرید که چگونه تجزیه و تحلیل داده های ارائه شده. فیلتر ، ترافیک رسانه های اجتماعی و تعیین کمیت ترافیک به پلتفرم های رسانه های اجتماعی می تواند به درک بهتر داده های تولید شده کمک کند. همیشه می تو،د برای بهترین نتایج به دنبال کمک حرفه ای باشید.

بر ایجاد روابط قوی با مشتری تمرکز کنید

ایجاد روابط مستحکم و واقعی با مشتریان شما ارتباط خوبی ایجاد می کند و به ایجاد پایگاه طرفداران قوی کمک می کند. برقراری ارتباط و تعامل مستقیم با مشتریان برای به دست آوردن درک بهتری از نیازهای آنها می تواند مفید باشد. نظرسنجی‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا بازخورد ارزشمندی در زمینه‌هایی که باید روی آن‌ها کار کنید و بهبود دهید، به دست آورید.

شاخص های کلیدی عملکرد را تعریف کنید

شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) به حفظ استراتژی بازاریابی شما کمک می کند. مدیریت، کنترل و دستیابی به نتایج ،ب و کار دلخواه شما بدون دردسر است. KPIهایی که به آنها نیاز دارید بیشتر به اه، شما برای سنجش اثربخشی بازاریابی شما بستگی دارد. شاخص های کلیدی عملکرد شما باید بر اساس استراتژی ها و اه، بلندمدت تجاری شما باشد.

شما می تو،د با بهبود مهارت های بازاریابی خود درآمد ،ب و کار خود را افزایش دهید. اطمینان از داشتن یک استراتژی موثر برای تضمین موفقیت خود در آینده بسیار مهم است. بهتر است از ،بیدن به گذشته خودداری کنید بلکه تلاش خود را بر روی روندهای آینده متمرکز کنید و خدمات با کیفیت ارائه دهید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/essential-s،s-for-becoming-a-better-marketer/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب