فقط به تمام کارهای تکراری، وقت گیر و بدون شک مهمی که باید به صورت روزانه از آنها مراقبت کنید فکر کنید:
- بازاریابی ایمیلی
- ت،یم بندی داده های مشتری
- مدیریت رسانه های اجتماعی
- تولید سرب و پرورش
- مدیریت کمپین بازاریابی دیجیتال و غیره
اتوماسیون بازاریابی یک زمینه پیچیده و فنی است که نیاز به تخصص بالایی دارد. خوشبختانه، زم، که به برنامه شریک اتوماسیون بازاریابی من، بپیوندید، آژانس شما می تواند از تخصص و پشتیب، ارائه دهنده برای اطمینان از بهترین نتایج ممکن برای مشتریان خود استفاده کند. این می تواند شامل پشتیب، فنی، آموزش و توصیه های بهینه سازی مداوم باشد.
پلتفرمهای اتوماسیون بازاریابی میتواند گران و منابع فشرده برای نگهداری در داخل، بهویژه برای آژانسهای بازاریابی کوچکتر باشد. به همین دلیل، مهم است که یک برنامه شریک انتخاب کنید که به شما امکان می دهد به فناوری مورد نیاز خود بر اساس تقاضا دسترسی داشته باشید و مقیاس خدمات خود را آسان تر کنید و انتظارات مشتریان خود را برآورده کنید.
بهبود رضایت مشتری
در اینجا تنها برخی از مزایایی است که اتوماسیون بازاریابی برای تیم های بازاریابی و فروش به ارمغان می آورد.
به راحتی درآمد خود را افزایش دهید
سعی کنید نکات ذکر شده در بالا را اجرا کنید و ببینید که چگونه اتوماسیون بازاریابی می تواند کمک کند شما مشتریان جلوتر از منحنی می شوند و واقعا حضور دیجیتالی خود را تغییر می دهند.
منبع: https://di،alagencynetwork.com/marketing-automation-for-agencies-proven-tips-to-boost-your-clients-revenue/
انتخاب یک ابزار قدرتمند اتوماسیون بازاریابی و استراتژی من، به آژانس های بازاریابی و مشتریانشان کمک می کند تا زمان و منابع خود را آزاد کنند و به جای آن بر استراتژی سطح بالاتر و کار خلاقانه تمرکز کنند.
به خواندن این مقاله ادامه دهید تا:
- کاوش کنید مزایای اتوماسیون بازاریابی از هر دو دیدگاه آژانس و مشتری:
- راهنمایی های عملی در مورد چگونگی بیشترین استفاده را از بهترین ابزارهای اتوماسیون بازاریابی و استراتژی ها؛
- فرا گرفتن چرا اتوماسیون بازاریابی بسیار مهم است تقریباً برای هر تجارت امروزی
اتوماسیون بازاریابی برای آژانس ها
راه حل های اتوماسیون بازاریابی سرمایه گذاری زیادی روی جدیدترین فناوری ها می کنند و به طور مداوم پلتفرم های خود را بهبود می بخشند تا با صنعت همیشه در حال تغییر همگام شوند. با انتخاب شریک اتوماسیون بازاریابی من، برای آژانس بازاریابی خود، بدون نیاز به سرمایه گذاری زمان و منابع مورد نیاز برای حفظ همان سطح فناوری در داخل، به این فناوری های پیشرفته دسترسی پیدا می کنید.
تخصص و پشتیب،
روزهایی که بیشتر کار دستی خود را به ماشینها و الگوریتمهای هوش مصنوعی اختصاص میدهیم فرا رسیده است، بنابراین زمان آن فرا رسیده است که مسیر خلاقیت و ایدهپردازی را باز کنیم.
با استفاده از نرمافزار اتوماسیون بازاریابی ارائه شده توسط شخص ثالث، به فناوری، تخصص و پشتیب، دسترسی پیدا میکنید که به بهبود کارایی آژانس شما، افزایش تأثیر و موفقیت شما کمک میکند.
از مدیریت مشتری بدون دردسر لذت ببرید
اتوماسیون بازاریابی فرصت های باورن،ی را برای آژانس های دیجیتال و مشتریان آنها ارائه می دهد.
البته، برای آژانس های بازاریابی کافی نیست که در کارهای روزمره خود به اتوماسیون بازاریابی اعتماد کنند. در عوض، هدف شما باید تشویق هرچه بیشتر مشتریان خود به اتخاذ این راه حل های کارآمد در استراتژی ها و فرآیندهای تجاری خود باشد.
راه حل من، اتوماسیون بازاریابی می تواند همه اینها و موارد دیگر را از دستان مشغله شما دور کند و فضا را برای کارهایی که بیشترین اهمیت را دارند آزاد کند. که طبیعتاً در برخی از مزایای غیرقابل انکار منع، می شود.
دسترسی به تکنولوژی روز
اما چگونه میتو،د مطمئن شوید که نرمافزار اتوماسیون بازاریابی که استفاده میکنید و – مهمتر از آن – مشتریان خود را تشویق به استفاده از آنها کنید، بهترین است؟
با مشارکت با یک راه حل اتوماسیون بازاریابی قابل اعتماد، آژانس ها می توانند مجموعه جامع تری از خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند که می تواند از اتوماسیون بازاریابی ایمیلی گرفته تا تکنیک های افزایش یافته تولید سرنخ تا ایده استراتژی بازاریابی ورودی کامل را شامل شود.
اما ابتدا باید بد،د که تیم های بازاریابی و فروش چگونه می توانند از آن به نفع خود استفاده کنند.
از دیدگاه آژانس، نرم افزار اتوماسیون بازاریابی می تواند کارایی و بهره وری را تا حد زیادی بهبود بخشد.
با نرم افزار اتوماسیون بازاریابی من،، آژانس دیجیتال شما به راحتی می تواند درآمد مشتریان شما را افزایش دهد، فرآیندها را ساده کند و کارهای تکراری را خودکار کند. اتوماسیون بازاریابی می تواند قابل اعتمادترین متحد شما و راه حل مورد علاقه مشتریان شما باشد.
البته، مگر اینکه با یک ارائه دهنده نرم افزار اتوماسیون بازاریابی کار کنید که برخی (اگر نه همه) از این موارد را برای شما انجام دهد. مثلا، برنامه شریک GetResponse MAX پشتیب، از مشتریان شرکای خود را گسترش می دهد و اطمینان حاصل می کند که آژانس های بازاریابی دیجیتال که با آن کار می کنند می توانند روی موارد مهم تمرکز کنند و در عین حال تجارت اتوماسیون را به متخصصان بسپارند.
همه ما اهمیت داده ها را این روزها می د،م. ابزار اتوماسیون بازاریابی من، با قابلیتهای گزارشدهی پیشرفته همراه است و تمام جزئیات مهمی را که آژانس دیجیتال شما برای حمایت از تلاشهای بازاریابی مشتریان شما نیاز دارد، در اختیار شما قرار میدهد.
همچنین میتو،د برخی از ویژگیهای اتوماسیون پیشرفته را آزمایش کنید تا قیف بازاریابی خود را حتی بیشتر خودکار کنید و به نرمافزار اجازه دهید کنترل هزینههای تبلیغاتی، نقشه سفر مشتری و سایر تاکتیکهای اصلی بازاریابی را در دست بگیرد.
اتوماسیون بازاریابی برای مشتریان شما
از دیدگاه مشتری، اتوماسیون بازاریابی می تواند تأثیر قابل توجهی بر رشد درآمد داشته باشد. خودکارسازی پرورش و ت،یمبندی سرنخ به ،بوکارها اجازه میدهد تا مشتریان ایدهآل خود را بهتر هدفگیری کرده و با آنها تعامل داشته باشند.
بینش ارزشمندی در مورد عملکرد کمپین و رفتار مشتری دریافت کنید و استراتژی های خود را با تصمیمات مبتنی بر داده تنظیم کنید.
اساسا، ارائه دهنده از استراتژی اتوماسیون بازاریابی مشتریان شما مراقبت می کند، در حالی که شما باید بر جنبه های دیگر کمپین های آنها تمرکز کنید.
مقیاس پذیری
به لطف نرم افزار اتوماسیون، می تو،د به راحتی مشتریان از سراسر جهان را مدیریت کنید. فرآیندهای اصلی بازاریابی دیجیتال، مانند اتوماسیون ایمیل و مدیریت رسانههای اجتماعی، به شما این امکان را میدهند که به صورت 24 ساعته در تماس دائمی با مشتریان خود باشید و تصویری از قابلیت اطمینان، قابل اعتماد بودن و پشتیب، واقعی را ارتقا دهید.
بسیاری از مزایایی که قبلاً پوشش داده ایم، زمینه بسیار محکمی را برای معرفی اتوماسیون در هسته استراتژی های بازاریابی شما فراهم می کند.
- با یک استراتژی روشن شروع کنید: قبل از ورود به اتوماسیون بازاریابی، مهم است که درک روشنی از اه، مشتری، مخاطبان هدف و فرآیندهای بازاریابی فعلی داشته باشید.
- تکنولوژی من، را انتخاب کنید: ابزارهای اتوماسیون بازاریابی متعددی در دسترس هستند، بنابراین مهم است که یکی را انتخاب کنید که متن، با نیازها و بودجه مشتری باشد. عواملی مانند سهولت استفاده، ادغام با سایر سیستم ها و سطح سفارشی سازی و اتوماسیون موجود را در نظر بگیرید.
- اطمینان از صحت داده ها: برای اینکه اتوماسیون بازاریابی موثر باشد، مهم است که داده های مشتری مشتری دقیق و به روز باشد. شما می تو،د با مشتریان کار کنید تا فرآیندهایی را برای اطمینان از صحت داده ها پیاده سازی کنید. برای مثال، مرور و بهروزرس، منظم پروفایلهای مشتریان و استفاده از ابزارهای اعتبارسنجی دادهها را در نظر بگیرید.
- تست، اندازه گیری و بهینه سازی: اتوماسیون بازاریابی راه حلی برای تنظیم و فراموش ، آن نیست. آژانس ها باید به طور منظم داده های عملکرد کمپین را بررسی کرده و در صورت نیاز بهینه سازی کنند. به این ترتیب، می تو،د زمینه های بهبود را شناسایی کنید و مطمئن شوید که اتوماسیون بهترین نتایج ممکن را ارائه می دهد.
- ارائه پشتیب، مستمر: اتوماسیون بازاریابی به سطح خاصی از تخصص فنی نیاز دارد، بنابراین مهم است که آژانس ها پشتیب، و آموزش مداوم به مشتریان خود ارائه دهند. این می تواند شامل بررسی منظم، جلسات آموزشی و پشتیب، فنی در صورت نیاز باشد.
اتوماسیون بازاریابی این روزها تقریباً برای هر ،ب و کاری حیاتی است. هنگامی که آژانس های دیجیتال خدمات اتوماسیون بازاریابی را به مشتریان خود ارائه می دهند، فرصتی منحصر به فرد برای کمک به مشتریان خود برای موفقیت در بازار رقابتی امروزی ارائه می دهند.
در نتیجه، اتوماسیون بازاریابی مستقیماً منجر به افزایش تبدیل و ارزش طول عمر مشتری بالاتر می شود. علاوه بر این، اگر مشتریان خود را تشویق کنید تا اتوماسیون را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانند، میتواند به ،بوکارها در صرفهجویی در زمان و منابع کمک کند و به آنها اجازه میدهد بودجه خود را به سایر حوزههایی که باعث رشد میشوند اختصاص دهند.
با خودکار ، کارهای تکراری در زمان صرفه جویی کنید
کار ، با آن کافی نیست آ پلت فرم اتوماسیون بازاریابی شما می خواهید مطمئن شوید که یکی که با آن شریک هستید بهترین گزینه هم برای شما و هم برای مشتریان آژانستان است. کار ، با یک شریک اتوماسیون بازاریابی مزایای زیادی به همراه دارد:
- آشنایی و تخصص: کار با یک ارائه دهنده در مدت زمان طول، به آژانس اجازه می دهد تا درک عمیقی از فناوری ایجاد کند و راه های خلاقانه جدیدی را برای استفاده از فناوری به نفع مشتریان خود ترویج کند.
- بهره وری بهبود یافته است: هنگام کار با یک ارائه دهنده، می تو،د فرآیندهای خود را ساده کنید و کارآمدتر کار کنید و در زمان و منابع صرفه جویی کنید.
- روابط قوی تر: ایجاد یک رابطه قوی با یک پلت فرم اتوماسیون بازاریابی می تواند منجر به بهبود ارتباطات و همکاری شود که بهبود خواهد یافت شما تجربه مشتری در وهله اول
- نتایج ثابت: کار با یک ارائهدهنده یک رویکرد ثابت برای اتوماسیون بازاریابی را حفظ میکند، که میتواند منجر به نتایج قابل پیشبینی و قابل اعتمادتر برای استراتژیهایی شود که برای مشتریان خود ایجاد میکنید.
آیا اتوماسیون بازاریابی برای آژانس شما من، است؟