5 نکته بازاریابی دیجیتال برای شرکت های ساختمانی


بازاریابی دیجیتال شرکت‌های ساختم، را قادر می‌سازد تا برندهایی ایجاد کنند که به آنها کمک کند پایگاه مشتریان خود را گسترش دهند. برخلاف روش‌های بازاریابی سنتی مانند بیلبوردها، تبلیغات دیجیتال ارتباطات دو طرفه را ارتقا می‌دهد و به این سازندگان اجازه می‌دهد تا به طور فعال با پایگاه مشتریان خود درگیر شوند. سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال به شرکت‌های ساختم، امکان می‌دهد تا دسترسی مخاطبان خود را افزایش دهند و در عین حال از جریان ترافیک ثابت به وب‌سایت‌های خود اطمینان حاصل کنند که در نتیجه منجر به مشتریان و تبدیل‌های جدید می‌شود.

با دیجیتال مارکتینگ، شرکت‌های ساختم، اکنون می‌توانند داده‌های مشتریان آنلاین را تجزیه و تحلیل کنند و بازاریابان را قادر می‌سازد تا بینش‌های ارزشمندی از مشتری به دست آورند که می‌تواند به اطلاع‌رس، استراتژی بازاریابی آنها کمک کند. شرکتی که حضور دیجیتالی ندارد خطر از دست دادن ارتباط در صنعت و در بین مشتریان خود را دارد. این مقاله پنج نکته بازاریابی دیجیتال را برای شرکت های ساختم، بیان می کند.

1. ساخت وب سایت شرکت ساختم،

یک وب سایت شرکت ساختم، عالی باید به مشتریان بالقوه شما نشان دهد که شما چه ،ی هستید و چه کاری انجام می دهید و در عین حال به آنها کمک می کند تعیین کنند که آیا آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کرده اند یا خیر. یک وب سایت عالی این موارد را از طریق ،اصر طراحی، از جمله برندسازی، شهودی بودن، دسترسی به اطلاعات، ناوبری، شکل، رنگ و موارد دیگر به اشتراک می گذارد.

تجربه کاربری باید هنگام انتخاب شرکت شما در مرکز توجه قرار گیرد طراحی سایت ساخت و ساز. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما سازگار با موبایل، آسان برای پیمایش و بارگیری سریع است و رنگ های آن می تواند بر نحوه تفسیر بازدیدکنندگان از آنچه می بینند تأثیر بگذارد. با کمک یک طراح وب حرفه ای، می تو،د سایتی را دریافت کنید که اعتماد، تمایل و اطمینان را در مشتریان احتمالی ایجاد کند.

2-از ش،ه های اجتماعی استفاده کنید

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر می‌توانند به شما در ایجاد آگاهی از برند و دستیابی به مخاطبان هدف خود کمک کنند و در عین حال شرکت ساختم، خود را به ،وان یک رهبر بازار قرار دهید. با یک استراتژی کارآمد رسانه های اجتماعی، می تو،د از بازاریابی خود برای گسترش ،ب و کار خود و ارائه سرنخ های واجد شرایط استفاده کنید. برای شروع با استراتژی بازاریابی ش،ه های اجتماعی شرکت ساختم، خود، اه، خود را تعیین کنید، یک کانال اجتماعی انتخاب کنید، به طور مداوم پست کنید و محتوای خود را تغییر دهید.

3. در استراتژی سئوی محلی سرمایه گذاری کنید

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) شامل بهینه سازی صفحات وب سایت شما برای اطمینان از رتبه بالای آنها در SERP است. سئوی محلی به م،ای بهینه سازی وب سایت ساخت و ساز خود برای جستجوی محلی است. هنگامی که یک سرنخ بالقوه به دنبال یک شرکت ساخت و ساز محلی می گردد، موتور جستجو شرکت های مرتبط با آن مکان را نشان می دهد. برای پیاده سازی سئوی محلی ساخت و ساز، باید یک حساب Google My Business راه اندازی کنید تا بتو،د ،ب و کار خود را در نقشه های گوگل فهرست کنید.

می‌تو،د با اطمینان از فهرستی ثابت از نام، آدرس و شماره تلفن ،ب‌وکارتان در وب‌سایت، دایرکتوری‌های محلی و صفحات رسانه‌های اجتماعی، ترافیک وب و رتبه‌بندی سئوی محلی خود را افزایش دهید. نظرات مشتریان را اضافه کنید و وب سایت خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید.

4. بازاریابی محتوای شرکت ساختم، را در نظر بگیرید

بازاریابی محتوا یک استراتژی موثر برای ایجاد آگاهی از برند و تولید سرنخ است. صنعت ساخت و ساز رقابتی است، بنابراین شرکت شما باید برجسته باشد. برای حل مشکلات مشتریان بالقوه خود و آموزش آنها، ابزارهای آموزشی و پست های وبلاگ را در وب سایت شرکت خود ارائه دهید. انتشار محتوای با کیفیت به شما کمک می کند تا به ،وان یک رهبر در بازار ساخت و ساز شناخته شوید و به مردم کمک می کند تا به شرکت ساختم، شما دسترسی پیدا کنند.

5- رقبای خود را بشناسید

وقتی مشتریان بالقوه به دنبال خدماتی مانند خدمات شما هستند، احتمالاً به سایر شرکت های ساختم، نگاه می کنند. درباره رقبای خود تحقیق کنید ببینید آنها برای ارتقای استراتژی بازاریابی شما و جذب مشتریان جدید چه می کنند.

پینوشت

بازاریابی دیجیتال سازنده یک راه عالی برای ایجاد آگاهی از برند، افزایش ترافیک وب، به دست آوردن سرنخ های واجد شرایط بیشتر، افزایش نرخ تبدیل و افزایش سود شماست. استفاده از این نکات بازاریابی دیجیتال را برای شرکت های ساختم، در نظر بگیرید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/di،al-marketing-tips-for-construction-companies/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب