5 چالش برای جلوگیری از ارائه تجربه بهتر توسط آژانس های توسعه وب به مشتری


درست است که خلاقیت مشتریان جدید را جذب می‌کند و به آژانس‌های توسعه وب کمک می‌کند تا جوایز را ،ب کنند، اما این یک تجربه مشتری خوب است که آنها را به بازگشت نگه می‌دارد و رشد طول،‌مدت را تضمین می‌کند. اما رضایت مشتری ساده ترین راه حل نیست. بسیاری از آژانس ها در حفظ مشتریان به دلیل کیفیت پایین کار، عدم تحویل بیش از حد، عدم وجود فرآیندهای مشخص و مدیریت ضعیف پروژه، از جمله دلایل دیگر، مشکل دارند. معیار رضایت مشتری در نهایت موفقیت یک آژانس را تعیین می کند.

این مقاله به بررسی برخی از چالش‌هایی که آژانس‌های توسعه وب در ارائه یک تجربه خوب برای مشتری با آن مواجه هستند، و راه‌حل‌هایی برای این چالش‌ها می‌پردازد.

چالش 1: ارائه خدمات بسیار زیاد

ا،ر آژانس‌های توسعه وب با چالش عدم اولویت‌بندی چند سرویس خاص، به‌ویژه هنگام شروع کار، مواجه هستند. بسیاری از آژانس ها در این فرآیند ،اب می شوند و می سوزند. به ،وان مثال: توسعه وب باشگاه با تعداد زیادی از خدمات دیگر مانند SEO، SEM، رسانه های اجتماعی، استراتژی دیجیتال، نام تجاری و غیره. این نیاز به استخدام زیادی برای کمک به تسهیل فرآیند و فراتر از انتظارات مشتری دارد. گاهی اوقات آژانس‌ها منابع لازم برای مقیاس‌بندی برای گنجاندن همه خدمات را ندارند و در نتیجه بازگشت سرمایه ضعیفی برای مشتریان به همراه دارد.

راه حل: روی خدمات اصلی تمرکز کنید

بنابراین، اگر کاری را که انجام می‌دهید حول یک پیشنهاد اصلی متمرکز کنید، در آن بهتر خواهید بود و می‌تو،د کار با کیفیتی تولید کنید و در نهایت نتایج بهتری را به مشتریان ارائه دهید. به این ترتیب آژانس ها می توانند با تقویت چند مهارت و متخصص در زمینه خود، حق بیمه دریافت کنند. روابط نزدیک خود را حفظ کنید، نتایج خوبی ارائه دهید و به رشد مشتریان کمک کنید.

نکته: خدماتی را انتخاب کنید که آژانس شما را از دیگران متمایز می کند، می تواند با منابع موجود مقیاس پذیر باشد و به شما برتری نسبت به رقبای خود بدهد.

چالش 2: عدم درک پروژه

پشت هر کار خلاقانه ی درخش، یک مختصر قدرتمند وجود دارد. یک خلاصه خوب نوشته شده می تواند پروژه های خلاقانه را به طور موثر اجرا کند و نتایج بهتری را برای مشتریان شما ایجاد کند. اغلب، مدیران پروژه اشتباه می‌کنند که تمام اطلاعات پروژه را در یک سند می‌ریزند و درک خلاصه را برای خلاقان تقریباً غیرممکن می‌کنند.

راه حل: فرآیند و الگوی توجیهی

خلاصه خلاقانه به ،وان یک نقشه راه عمل می کند که پروژه را از ایده پردازی تا تکمیل می برد. این یک منبع حقیقت واحد برای همه ،، است که در پروژه مشارکت دارند. یک خلاصه خلاقانه خوب محدوده کار، ج، زم،، اه، و اه، پروژه و وضوح نتایج را تضمین می کند. اگر آژانس شما با نوشتن خلاصه خوب مشکل دارد، شاید وقت آن رسیده است که یک گزارش اولیه ایجاد کنید ساختار مختصر که مدیران پروژه شما را راهنمایی می کند تا در یادداشت برداری و پرسیدن سوالات درست از مشتریان مهارت داشته باشند. این نه تنها به مدیران پروژه شفافیت لازم را برای نوشتن خلاصه‌های درخشان می‌دهد، بلکه به آنها کمک می‌کند بیشتر در پروژه مشارکت کنند و کارها را در مسیر درست هدایت کنند.

نکته: برای اطمینان از اینکه همه در یک صفحه هستند، یک بریف مع، ایجاد کنید و قبل از شروع کار خلاق، تأیید مشتری را دریافت کنید.

چالش 3: فرآیندهای داخلی ش،ته

“نحوه بالا رفتن از یک کوه مهمتر از رسیدن به قله است.”

– ایون شوینارد

وب‌سایت‌ها حیوان پیچیده‌ای هستند و اگر تیم شما فقط یک چک لیست تهیه کند، راضی نگه داشتن مشتریان آسان نیست. وقتی روزانه ده‌ها مشتری را فریب می‌دهید، یک فرآیند کاملاً تعریف‌شده برای پیشرفت مهم است. بدون آن، پروژه ها متوقف می شوند، تاخیرها باعث ناامیدی می شوند، و تیم شما و مشتری، که با آنها کار می کنید شروع به احساس فشار می کنند. اگر تیم یا مشتریان شما در مورد زمان زیاد کارها شکایت دارند، زمان آن رسیده است که ساختن فرآیندی کارآمد و سازگار را در اولویت قرار دهید.

راه حل: اولویت بندی فرآیند ساخت

برخی از بهترین راه‌ها برای مستندسازی فرآیندهای آژانس، بررسی نیازهای آژانس و مشتری، شناسایی عملکردهای اصلی ،ب‌وکار و نقاط دردسر آن، و ترسیم انتظارات و مسئولیت‌های هر یک از اعضای تیم است. هزاران ابزار نمایندگی وجود دارد که به راحتی می توانند در فرآیند شما ادغام شوند، یک پشته فنی را انتخاب کنید که منحصر به آژانس شما و نیازهای مشتری باشد.

این فرآیندها و ابزارها باید هر از چند گاهی مورد بازبینی قرار گیرند تا بتوان از آنها به طور مداوم برای نتایج بهتر و تجربه مشتری استفاده کرد.

نکته: گنجاندن ابزارهای رو به مشتری در فرآیند شما به شما برتری نسبت به رقبای خود می دهد.

چالش 4: ،ش دامنه

با پیشرفت پروژه، مشتریان تمایل دارند موارد جدیدی را درخواست کنند که معمولاً در محدوده پروژه لحاظ نمی شوند. قبل از اینکه متوجه شوید، اندازه پروژه دو برابر شده است. داشتن قراردادهای قطعی و قابل تحویل در شروع پروژه برای جلوگیری از ،ش دامنه که یکی از چالش های اصلی هر آژانس توسعه وب است، بسیار مهم است.

راه حل: ایجاد پیشنهادهای برنده

بنابراین، توصیه می‌شود فهرستی از مواردی که در محدوده گنجانده شده‌اند ایجاد کنید و زودتر از مشتریان خود علامت‌گذاری کنید. مشتریان همیشه تجربه اجرای یک پروژه وب سایت را ندارند، بنابراین برای آژانس بسیار مهم است که به مشتریان خود در مورد آنچه انتظار دارند آموزش دهد. با تعریف واضح محدوده و محصولات قابل تحویل، می تو،د هزینه های پروژه را ثابت کنید و در زمان زیادی صرفه جویی کنید.

نکته: اینجا کلیک کنید تا یاد بگیرید که چگونه محدوده پروژه بعدی طراحی و توسعه وب خود را تعریف کنید.

چالش 5: مدیریت پروژه های وب سایت و بازخورد مشتری

مدیریت چندین پروژه وب به طور همزمان، برقراری ارتباط موثر با مشتریان، پیگیری تغییرات و ارائه به روز رس، پروژه برخی از بزرگترین چالش هایی است که آژانس های توسعه وب با آن روبرو هستند. به درد جمع آوری به موقع و سازنده بازخورد وب سایت از طریق ایمیل های بی شماری از مشتریان اشاره نمی کنیم. مدیریت ضعیف پروژه می تواند منجر به نارضایتی مشتریان و از دست دادن مهلت های زم، شود، بنابراین مهارت در این زمینه ضروری است.

راه حل: ابزار بازخورد وب سایت

یک ابزار موثر بازخورد وب سایت باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و منجر به هزینه های عملیاتی کمتر، راندمان بالاتر و تجربه مشتری بهتر می شود.

نکته: اگر آماده آزمایش ابزار بازخورد وب سایت هستید، BugHerd ابزار بازخورد بصری و ردیابی اشکال پیشرو در جهان است.

در سطح جه،، هزاران آژانس و تیم بازاریابی آن را به دلیل سهولت و همکاری که در پروژه های وب سایت خود به ارمغان می آورد، دوست دارند. BugHerd انقلاب کرده است روشی که آژانس ها بازخورد وب سایت را جمع آوری و مدیریت می کنند از مشتریان و تیم های داخلی برای هر ،ی که در زمینه طراحی و توسعه وب سایت فعالیت دارد بسیار من، است.

با BugHerd تیم و مشتریان شما به راحتی می توانند بازخورد را مستقیماً به ،اصر خاصی از صفحات وب پین کنند. این به ،وان یک لایه شفاف در وب سایت عمل می کند که فقط برای آژانس و اعضای اضافه شده، به ،وان مثال، مشتریان قابل مشاهده است. بازخورد و اشکالات ارسالی به یک صفحه وظیفه مرکزی Kanban ارسال می شود که به همه ذینفعان امکان مشاهده کامل پروژه را می دهد.

مطالعه موردی: چگونه چارل، یک آژانس S،pify، کاری را ارائه می دهد که فراتر از انتظارات مشتری است و مشتریان را راضی نگه می دارد.

«یک روز موفق، شنیدن بازخورد فوق‌العاده‌ای است که از مشتریان در مورد طراحی‌های جدید، توسعه وب و ادغام فروشگاه‌هایی که با آنها کار می‌کنیم، دریافت می‌کنیم. ما پلتفرمی می‌خواستیم که به مشتریان ما تا حد امکان کارآمد باشد تا در مورد کاری که انجام می‌دهیم، بازخورد ارائه کنند.»

– راس آدامسون، مدیر بازاریابی

رضایت مشتری برای چارل در مورد ارائه پروژه ها به روشی است که مشتریان آنها می خواهند. تمایل آنها به کشف فناوری پیشرفته به آنها کمک می کند تا ساخت وب سایت های سفارشی S،pify را ارائه دهند که فراتر از انتظارات مشتری است و باعث شده است که چارل جوایز متعددی را برای کار خود برنده شود.

بنابراین، چه چیزی تیم را به سمت آن سوق می دهد چارلی برای ارائه کار استثنایی؟ فرصتی برای آزمایش فناوری جدید؟

زمینه:

چارل در سال 2018 شروع به کار کرد و در مراحل اولیه، ردیابی باگ و QA وب سایت دستی و بدون ساختار بود. فراتر از انتظارات مشتری و ارائه پروژه ها به روشی که مشتری می خواهد برای چارل بسیار مهم است. در واقع، این تمایل به درگیر ، مشتریان در ارائه بازخورد در مورد پروژه‌ها بود که چارل را به کشف BugHerd سوق داد.

ما پلتفرمی می‌خواستیم که مشتریان ما بتوانند بازخورد خود را در مورد کاری که انجام می‌دهیم تا حد امکان کارآمد ارائه دهند.»

کشف اینکه BugHerd می‌تواند به تیم در ردیابی اشکال و تضمین کیفیت قبل از اشتراک‌گذاری با مشتریان کمک کند، یک مزیت بزرگ بود.

نتیجه:

“BugHerd اجازه می دهد تا کار را همانطور که مشتریان ما می خواهند ارائه دهند تا اطمینان حاصل شود که آنها کاملاً خوشحال هستند.”

چگونه BugHerd به چارل، آژانس توسعه وب S،pify در این فرآیند کمک می کند:

  1. پس از ایجاد سایت تجارت الکترونیک جدید، تیم داخلی چارل یک بررسی اولیه را انجام می دهد و باگ ها یا مشکلات را با استفاده از BugHerd ثبت می کند.
  2. آنها سپس مشتریان و کاربران نهایی را تشویق می کنند تا به کار خود ادامه دهند و بازخورد ارائه کنند. بازخورد در مورد هر چیزی، از تغییرات در طراحی گرفته تا عملکرد وب سایت، پذیرفته می شود.

توسعه‌دهندگان ما بسیار خوشحال‌تر به نظر می‌رسند، و زم، که به طور کامل از پلتفرم BugHerd استفاده می‌کنیم، توانسته‌ایم پروژه‌ها را حدود 20 تا 30 درصد سریع‌تر تحویل دهیم.

با افزایش بهره وری و به دست آوردن زمان بیشتر، چارل در حال حاضر خدمات جدیدی مانند معماری هدلس را توسعه می دهد. با گسترش سریع تیم، چارل همچنین در حال بررسی افتتاح دفاتر بیشتر در شهرهای جدید است.

اینجا کلیک کنید برای خواندن بیشتر داستان های موفقیت مشتری BugHerd.

چگونه می توان با استفاده از آزمایش رایگان 14 روزه BugHerd شروع کرد؟

BugHerd یک ابزار بازخورد وب سایت کاربر پسند است و شروع به کار در 3 مرحله ساده آسان است. برای یک دوره آزمایشی 14 روزه به کارت اعتباری نیازی نیست.

مرحله 1

به bugherd.com بروید و کلیک کنید آزمایش رایگان را شروع کنید.

گام 2

برای ایجاد اولین پروژه خود ثبت نام کنید. شما می تو،د BugHard را در هر وب سایتی آزمایش کنید. فقط برای شما قابل مشاهده خواهد بود.

مرحله 3

و voila! می تو،د شروع به جمع آوری بازخورد کنید و دیگران را دعوت کنید تا آن را با شما امتحان کنند. ساده است.

نتیجه

نرخ های ارجاع در آژانس هایی با تجربه مشتری عالی بالاتر است. این چیزی است که باعث می شود آنها برگردند و کار شما را به دیگران ارجاع دهند. خدمات به مشتری مبارک!

از مزایای آزمایشی رایگان 14 روزه BugHerd استفاده کنید و یک پروژه آزمایشی برای آشنایی با ابزار ایجاد کنید. استفاده از آن آسان است و نیازی به کارت اعتباری نیست.

برای یادگیری نحوه ادغام BugHerd در گردش کار آژانس شما، یک نسخه نمایشی با یکی از اعضای تیم ما رزرو کنید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/challenges-preventing-web-development-agencies-from-providing-a-better-client-experience/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب