5 چیز که باید قبل از عجله کریسمس بدانید


آیا برای عجله اجتناب ناپذیر کریسمس آماده اید؟ از آنجایی که همه چیز از جمعه سیاه تا دوشنبه سایبری به سرعت نزدیک می شود، بسیار مهم است که مطمئن شوید کمپین های شما برای مواجهه با یک رونق قابل توجه در ،ید آنلاین آماده شده اند.

نرخ نفوذ ،ید آنلاین در بریت،ا در ده سال گذشته با نرخ قابل توجهی در حال افزایش بوده است و به آرامی از 62 درصد در سال 2010 به 87 درصد بهبود یافته در سال 2020 افزایش یافته است. کانال های آنلاین بیشتری برای ،ید در یک دوره دو روزه پایدار وجود دارد، بنابراین، وقتی ،ت به بازاریابی PPC می رسد، مهم است که بد،د چه کاری انجام می دهید، و مهمتر از آن، بد،د که کاری که انجام می دهید، در واقع تاثیرگذار است.

بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، به ،وان کارشناس مورد اعتماد و معتبر Google Ads، PPC Geeks فکر می کنم بهتر است 5 چیز مهمی را که باید قبل از کریسمس بد،د فهرست کنید.

1. دموگرافیک جدید خود را زیر سوال ببرید

شکی نیست که شما مخاطبان خود را بر خلاف دیگران درک می کنید، اما آیا می تو،د با 100٪ اطمینان بگویید که جمعیت هدف شما در طول فصل جشن تغییر نمی کند یا به طور کامل تغییر نمی کند؟

با ،ید مردان برای ،ن و بالع،، مهم است که لحظه ای به عقب برگردید و کلمات کلیدی یا عبارات جستجویی را که مشتریان بالقوه شما را ترغیب به بازدید از وب سایت شما می کنند، تجزیه و تحلیل کنید و سپس سعی کنید عبارات کلی تری را در کمپین ها و استراتژی های گسترده تر خود بگنج،د. .

در کریسمس، هر روز از ،یداران تازه وارد به حوزه ،ید آنلاین تعریف و تمجید می شود. مهم است که دستیابی به آنها را از دست ندهید.

2. کریسمس با روز کریسمس شروع و پایان نمی یابد

بازاریابی مجدد نه تنها در طول جشن ها، بلکه در روزها و هفته های قبل و بعد از کریسمس بسیار مهم است. مشتریان عمدتاً قبل از کریسمس شروع به برنامه ریزی ایده های هدیه خود می کنند و بهترین معاملات را در ماه های اکتبر و نوامبر ،یداری می کنند. این نیز به دلیل ادامه بحران هزینه زندگی در بریت،ا تشدید می شود.

بازاریابی مجدد به شما این امکان را می دهد که کمپین های خود را مجدداً به بازدیدکنندگان قبلی وب سایت خود که علاقه جدی به محصولات شما نشان داده اند ارائه دهید و به شما کمک می کند تا همچنان که به مرور وب سایت های دیگر در اینترنت ادامه می دهند در خط مقدم ذهن خود باقی بم،د.

بنابراین، بسیار مهم است که شروع به ایجاد تبلیغات بازاریابی مجدد ویژه جشن ها کنید تا ،یداران آینده نگرتر را در دوره نوامبر و دسامبر هدف قرار دهید.

3. بودجه PPC خود را افزایش دهید

هزینه به ازای هر کلیک شما در طول دوره جشن از پشت بام می رود. CPC یک مدل مناقصه پرداخت به ازای کلیک است که در آن هر بار که شخصی روی تبلیغات آنها کلیک می کند، به بازاریابان صورتحساب دریافت می شود که همانطور که تصور می کنید با تشدید ،ید کریسمس، به شدت افزایش می یابد.

علاوه بر این، با محبوب‌تر شدن و رقابتی‌تر شدن کلمات کلیدی با مضمون جشن، ضروری است که تغییراتی در بودجه خود ایجاد کنید تا در سطحی که می‌خواهید رقابت کنید.

این همچنین به م،ای افزایش بودجه تبلیغات گوگل شما برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان است. اما بهترین راه برای جبران هزینه های اضافی این است که، در اصل، مشتریان بیشتر به م،ای افزایش سود است.

4. یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید که بتو،د به آن افتخار کنید

با توجه به اینکه 75 درصد از ،یداران تعطیلات هدایای کریسمس خود را به صورت آنلاین ،یداری می کنند، حضور همیشه در گوگل و برجسته بودن در ،ید برای موفقیت در ،ید کریسمس کاملاً ضروری است.

ایجاد پایه های قوی برای موفقیت تبلیغات گوگل شما بسیار مهم است. این می تواند شامل به روز رس، نسخه تبلیغاتی شما برای منع، کننده دوره کریسمس، به روز نگه داشتن قیمت محصولات شما به طور مداوم، و ادامه سوق دادن مشتریان به صفحات فرود از قبل آماده شده از طریق تبلیغات شما باشد.

این کریسمس، خوب است که تبلیغات خود را به ،وان ویترین فروشگاه مجازی خود در نظر بگیرید. آن را مطابق با جشن ها بپوشید تا نه تنها مشتریان خود را تشویق کنید تا با شما همکاری کنند، بلکه روحیه کریسمس را نیز منع، کند.

5. معیارهای PPC خود را تجزیه و تحلیل کنید

تجزیه و تحلیل برای هر کمپین موفق کریسمس حیاتی است، اگرچه نحوه تجزیه و تحلیل آنها می تواند به همان اندازه مهم باشد.

با این حال، از کجا شروع کنیم، ممکن است مشکل باشد. توصیه می کنیم قبل از تجزیه و تحلیل دقیق محبوب ترین کلمات کلیدی در وب سایت خود و اینکه کدام صفحات در همان زمان در فصل جشن قبلی بهترین عملکرد را داشته اند، به ،وجی تحلیلی خود در ماه نوامبر و دسامبر سال گذشته نگاه دقیق تری داشته باشید. با انجام این کار، می تو،د احساس آمادگی بیشتری برای اتفاقاتی که در این کریسمس در پیش دارید داشته باشید، اما همچنین احتمال بیشتری دارد که نسبت به سال های گذشته سود بیشتری ،ب کنید.

علاوه بر این، مراقب باشید که در حین حرکت، بینش و تحلیل‌های خود را نادیده نگیرید، زیرا نتایج به شما دریچه‌ای از عملکرد کمپین‌هایتان می‌دهد و فرصتی ارزشمند برای تغییر درایت در صورت نیاز در اختیار شما قرار می‌دهد.

این کریسمس به PPC Geeks اعتماد کنید

ما به آنچه که روزانه برای مشتریانمان به دست می آوریم افتخار می کنیم، چه نتایجی باشد چه بد،م چگونه در مهمترین زمان فصل PPC به آنها کمک کنیم: کریسمس.

همانطور که ما همیشه بهترین منافع شما را در ذهن داریم، اگر به کمک نیاز دارید یا می‌خواهید تبلیغات PPC یا Google خود را بهبود ببخشید، چرا در یکی از ممیزی‌های 100٪ رایگان و کاملاً جامع PPC ما سرمایه‌گذاری نکنید؟


منبع: https://di،alagencynetwork.com/5-things-you-must-know-prior-to-the-christmas-rush/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب