5 استراتژی الهام بخش رسانه های اجتماعی برای فروشگاه خرده فروشی شما

اگر از تعداد پیام‌ها و نظراتی که در ش،ه‌های اجتماعی دریافت می‌کنید غرق شده‌اید، یک خبر خوب وجود دارد! می‌تو،د از ابزارهای رسانه‌های اجتماعی برای مشاهده هر نظر، پیام و اشاره‌ای که دریافت می‌کنید در یک صفحه استفاده کنید.

Walmart – #DealGuesser

در اینجا شما آن را دارید: الهام بخش ترین استراتژی ها و کمپین های رسانه های اجتماعی برای فروشگاه ،ده فروشی شما! با پیروی از نکاتی که در این پست وبلاگ به اشتراک گذاشته‌ایم و خلاقیت در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود، می‌تو،د مشتریان بیشتری جذب کنید، فروش را افزایش دهید و یک حضور آنلاین قوی برای برند خود ایجاد کنید.

در اینجا یک نمونه کمپین ،ده فروشی رسانه های اجتماعی از Marks & Spencer آمده است:

شما نیز می تو،د با ایجاد یک هشتگ مارک دار و تشویق فالوورهای خود به ارسال ع، ها و ویدیوهای خود از محتوای تولید شده توسط کاربران بهره ببرید. تعامل در رسانه های اجتماعی و تبلیغ برند هرگز آسان تر نبوده است!

5. به نظرات و پیام ها پاسخ دهید

مارک و اسپنسر – M&S FOOD

Target، هفتمین ،ده‌فروش بزرگ در ایالات متحده، از رسانه‌های اجتماعی برای افزایش تعامل با مخاطبان خود و تبدیل فروش استفاده می‌کند. در این مثال کمپین ،ده‌فروشی رسانه‌های اجتماعی، Target روش‌های ساده‌تر، ساده‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر برای انجام کارهای روزمره مانند سازمان‌دهی و آشپزی را به اشتراک می‌گذارد.

به یاد داشته باشید، رسانه های اجتماعی همه چیز در مورد اجتماعی بودن است! پس فراموش نکنید که به نظرات و پیام های فالوورهای خود پاسخ دهید. با آنها در ارتباط باشید، به سؤالات آنها پاسخ دهید و از حمایت آنها تشکر کنید. بنابراین، می تو،د با مشتریان خود رابطه برقرار کنید و به آنها نشان دهید که برای نظرات آنها ارزش قائل هستید. به علاوه، می تواند به شما کمک کند تا تعامل و دسترسی کلی خود را در رسانه های اجتماعی بهبود بخشید.

Marks & Spencer از جمله ،ده فروش، است که از کانال های مختلف رسانه های اجتماعی به طور موثر استفاده می کند. این برند در سری M&S FOOD خود دستور العمل های خوشمزه ای را در ویدیوهای کوتاه یوتیوب ارائه می دهد و محصولات غذایی جدید M&S خود را برای فروش به اشتراک می گذارد. برخی از ویدیوها بر روی روزهای خاص مانند روز ولنتاین، عید پاک و شب سال نو تمرکز دارند و برخی از آنها به سادگی دستور غذا یا خود محصول را برجسته می کنند.

اگر علاقه مند به دریافت پشتیب، و مشاوره هستید، به شما پیشنهاد می کنیم مجموعه ما از بهترین آژانس های رسانه های اجتماعی در ایالات متحده را بررسی کنید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/social-media-for-retail-industry/

از طریق GIPHY

اگر به دنبال الهام بخشی برای استراتژی رسانه های اجتماعی ،ده فروشی خود هستید، نگاه ، به کمپین های موفق رسانه های اجتماعی از سایر مشاغل ،ده فروشی می تواند بهترین قدم اول باشد! این کمپین ها می توانند ایده های خلاقانه زیادی در مورد تعامل با مخاطبان، نمایش محصولات و در نهایت افزایش فروش به شما ارائه دهند. در اینجا برخی از بهترین کمپین های رسانه های اجتماعی برای صنعت ،ده فروشی وجود دارد که می تو،د از آنها به ،وان الهام بخش برای استراتژی خود استفاده کنید.

هدف – هدف می گیرد

کمپین جمعه سیاه TikTok والمارت، #DealGuesser، موفقیت بزرگی بود و سر و صدای زیادی در اطراف برند ایجاد کرد. این کمپین دارای یک بازی بود که از بازی ک،یک Heads-Up الگوبرداری شده بود و هم اینفلوئنسرها و هم سایر کاربران TikTok را شامل می شد. در طول سه روز، این کمپین 3.5 میلیارد بازدید و 456 میلیون تعامل ایجاد کرد.

بسته بندی

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب