با اجرای سئو فنی، تکنیکهای بهینهسازی عملکرد صفحه، معیارهای انطباق ADA، و پاسخگویی سیال پیشرفته، Blacksmith بدون نیاز به SEM پولی، افزایش کاربران جدید به سایت و ارتباط بیشتر موتورهای جستجو در تگزاس را هدف قرار داد.
لیست های خود را با تصاویری با کیفیت بالا به نمایش بگذارید
مشارکت بین Blacksmith، یک آژانس معروف از ایالات متحده، و HPI Real Estate می تواند نمونه ای الهام بخش از استفاده از SEO در صنعت املاک و مستغلات باشد. قبل از کار با آهنگر، HPI Real Estate ترافیک ارگ،ک کمی داشت و تبدیل کمی داشت. هدف Blacksmith حل مشکلات SEO بود، و در اینجا این تیم انجام داده است:
دنیای املاک و مستغلات در ایالات متحده به طور مداوم در حال تحول است و به ،وان یک حرفه ای املاک، باید جلوتر از بازی باشید. با وجود بسیاری از ایده های بازاریابی برای مشاوران املاک، تشخیص اینکه کدام یک برای ،ب و کار شما بهترین کارایی را دارند بسیار مهم است.
با کمک بازاریابی ایمیلی، میتو،د سرنخها را پرورش دهید، محتوای روشنگرانه را توزیع کنید و یک رابطه قوی با مشتریان خود حفظ کنید. برای بهبود کمپین های خود، می تو،د سه پیشنهاد بازاریابی ایمیلی املاک زیر را در نظر بگیرید:
ارسال خبرنامه های منظم
یوتیوب به ،وان یک بهشت برای ،، که به طور مجازی در خانه های گردشی هستند شناخته شده است! چرا از این اشتیاق برای تورهای خانگی استفاده نمی کنید؟ شما می تو،د ویدیوهای گشت و گذار در خانه بسازید، و با استراتژی صحیح SEO YouTube و نرخ تعامل بالا، می تو،د منجر به جذب مشتری شوید. بیایید ویدیوی گشت و گذار در خانه با صدها بازدید را ببینیم که توسط یک دلال معروف املاک ساخته شده است. رایان سرهانت:
استفاده از ابزارهای اتوماسیون ایمیل می تواند به شما کمک کند تا تلاش های بازاریابی ایمیلی خود را ساده کنید، پیگیری های خود را به موقع ارسال کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ سرنخ از بین نمی رود. و اگر می خواهید در مورد ابزارهای بازاریابی املاک و مستغلات بیشتر بد،د، ما قبلا بهترین آنها را برای شما گردآوری کرده ایم!
ایده های بازاریابی ویدئویی املاک و مستغلات
وب سایت شما ویترین فروشگاه مجازی شما و اولین برداشتی است که مشتریان بالقوه از خدمات املاک و مستغلات شما دارند. کیفیت و حرفه ای بودن ،ب و کار شما را نشان می دهد.
یک راه عالی برای تبلیغ املاک خود، ملاقات با مشتریان بالقوه و نشان دادن دانش خود از بازار محله، میزب، خانه های باز و رویدادهای اجتماعی است. همچنین می تواند خوب باشد که به برگزاری رویدادهای محله سازی مانند سمینارهای رایگان ،ید خانه، تورهای محله یا جمع آوری کمک های خیریه فکر کنید.
ایده های بازاریابی ایمیلی املاک و مستغلات
بازاریابی محلی برای هر ،ب و کار املاک و مستغلات بسیار مهم است، زیرا به شما کمک می کند حضوری قوی در جامعه خود داشته باشید و مشتریان بالقوه ای را که به طور خاص به منطقه شما علاقه مند هستند جذب کنید.
در اینجا نمونه ای از استفاده از اینستاگرام برای ایجاد سرنخ برای ،ب و کار املاک و مستغلات شما آورده شده است:
هنگامی که با افراد حرفه ای برای ایجاد یک وب سایت برای ،ب و کار املاک خود کار می کنید، تمرکز آنها را بر کیفیت تصاویری که برای نمایش ویژگی ها و ویژگی ها استفاده می شود، خواهید دید. مثلا، جمعیتیک آژانس خلاق جه،، برای بازسازی وب سایت خود با Meraas همکاری کرد. همانطور که در مطالعه موردی خود تاکید شده است، Crowd تلاش بیشتری برای نمایش خواص Meraas به بهترین شکل ممکن انجام داده است:
مل روی قبل از اینکه یک مشاور املاک شود، یک اینفلوئنسر اینستاگرام بود، بنابراین عادت دارد با فالوورها درگیر شود و در نتیجه فروش را افزایش دهد. بیایید یک مثال دیگر از حساب کاربری او با بیش از 100 هزار دنبال کننده برای الهام گرفتن از نحوه ایجاد راه هایی برای تعامل با مخاطبان در اینستاگرام ببینیم:
از پتانسیل ش،ه سازی لینکدین استفاده کنید
بازاریابی ویدیویی روشی قدرتمند و جذاب برای نمایش ویژگی های خود و ارتباط با مخاطبان است. بیایید به راههای استفاده از بازاریابی ویدیویی برای مشاغل املاک و مستغلات نگاهی بیندازیم و ببینیم که سایر مشاوران املاک چگونه این کار را انجام میدهند:
ویدیوهای گشت و گذار در خانه برای YouTube بسازید
تورهای دارایی مجازی یک گزینه عالی برای به نمایش گذاشتن لیست های خود و ایجاد علاقه به املاک شما هستند. با ارائه تجربیات سنجیده و غوطه ور، می تو،د توجه را به جزئیات خاص جلب کنید و درک بهتری از فضا را به مشتریان بالقوه از راحتی خانه خود ارائه دهید. به این ترتیب می تو،د به راحتی سرنخ های بیشتری را جذب کنید و احتمال یافتن ،یدار عالی را افزایش دهید.
مراحل بعدی برای ،ب و کار املاک شما
با عملی ، این ایده های بازاریابی املاک و مستغلات، در راه انقلابی در ،ب و کار ملک خود و دستیابی به موفقیت خواهید بود. فقط به خاطر داشته باشید که تحول دیجیتال در صنعت املاک و مستغلات یک فرآیند مداوم است، بنابراین بهروز ماندن با آ،ین روندها، ابزارها و استراتژیها کلیدی برای جلوتر ماندن از رقبا است. اکنون زمان اقدام و عمل است. اجرای این ایده های بازاریابی را برای مشاوران املاک شروع کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم شراکت با آژانس های بازاریابی املاک و مستغلات برای راهنمایی و پشتیب، متخصص در اجرای برنامه های بازاریابی شما. بنابراین، شما به خوبی برای رشد ،ب و کار ملک خود و دستیابی به اه، خود مجهز خواهید بود!
منبع: https://di،alagencynetwork.com/real-estate-marketing-ideas/لیست املاک شما باید با تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا نمایش داده شود. با انجام این کار، جذابیت زیبایی شناختی وب سایت خود را بهبود می بخشید و در عین حال به بازدیدکنندگان ایده بهتری از خواصی که در دسترس دارید می دهید.
همه اهمیت آن را می دانند، اما چگونه می تو،د وب سایت خود را در میان دریای سایر وب سایت های املاک و مستغلات متمایز کنید؟
وب سایت خود را برای سئو بهینه کنید
برای بالا بردن شناخت برند خود در سطح محلی، می تو،د با حمایت مالی از تیم های ورزشی یا سایر سازمان های مبتنی بر جامعه، حمایت خود را از این منطقه نشان دهید. این نه تنها باعث افزایش دیده شدن برند شما می شود و به شما کمک می کند به مخاطبان محلی دسترسی پیدا کنید، بلکه به شما در ایجاد حسن نیت در جامعه خود نیز کمک می کند.
میزب، خانههای باز و رویدادهای اجتماعی
بیایید ببینیم چگونه می تو،د از قدرت بازاریابی رسانه های اجتماعی برای املاک و مستغلات بهره مند شوید:
از قدرت فیس بوک استفاده کنید