س، بصری Urban Outfitters که یک برند س، زندگی مشهور در جهان است، تماماً در مورد طراحی های هیجان انگیز و معاصر است. آنها همچنین در این صنعت با تصاویر شیک اما عجیب و غریب از محصولات در این مرحله تقریباً همنام هستند. عکاسی آنها اغلب شامل تنظیماتی مطابق با روندهای فعلی برای بزرگسالان جوان، مخاطبان هدف آنها است. آنها تردیدی ندارند که س، بصری خود را هر شش ماه یکبار بازگردانند تا با تغییر علایق مشتریان خود و روندهای سریع در حال تغییر، حتی تغییر لوگو و پالت رنگی خود را تغییر دهند. همه اینها به یک رویکرد نام تجاری منحصر به فرد، تبدیل می شود تغییر دادن به س، امضای آنها.
4. ارزش های برند خود را مانند براق تر شفاف نگه دارید
آیا نیاز به تغییر نام تجاری دارید؟ نیازمند تعدادی ایده های تغییر نام تجاری? با (دوباره) تعریف ارزش های برند خود شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها صداقت، صداقت و اصالت را بیان می کنند. در حین نمایش این اصول شفافیت را حفظ کنید. مشتریان برای برندی ارزش قائل هستند که ارتباط مستقیم با آنها را تشویق می کند.
در مجموع، ما شاهد دورهای بودهایم که در آن ایدهها و طرحهای برندسازی در چند سال اخیر دچار تحول شدهاند. تکنیکهای بازاریابی که چند سال پیش مؤثر بودند، دیگر به اندازه گذشته مطلوب نیستند. و مطمئناً موج بزرگتری از تغییر از نظر رویکردهای بازاریابی در راه است.
برای اینکه محصول یا خدمات شما موفق شود، باید مفهوم درستی داشته باشید که با مخاطبان هدف شما صحبت کند. و از آنجایی که ما به مخاطبان هدف اشاره کردیم، باید تحقیقات دقیقی انجام دهید تا بفهمید آنها چه ،، هستند. برندسازی من، می تواند محصول شما را بسازد یا ش،ت دهد. بنابراین، مطمئن شوید که قبل از راه اندازی کمی به آن فکر کرده اید.
همه دریافت ایمیل دیگ بخار را تجربه کرده اند که شروع می شود: «سلام، [insert the first name here]!» پیشنهاد یک معامله خاص. این تقریباً هرگز شخصی نیست. نتفلی، به طور مداوم نشان داده است که با هر کمپین بازاریابی جدیدی که راه اندازی می کند، در ایجاد یک تجربه شخصی بر اساس داده های مشتری استاد هستند. این باعث می شود که آنها یکی از بهترین نمونه های برندسازی در این لیست باشند.
هر برندی برای یک لوگوی منحصر به فرد تلاش می کند. اما ایجاد یک بصری منحصر به فرد به این م،ی نیست که باید بیش از حد طراحی شود. یک لوگوی ساده و مینیمالیستی به شما این امکان را میدهد تا محصول خود را در ذهن مصرفکنندگان تثبیت کنید بدون اینکه آنها را تحت تأثیر قرار دهید. شما می تو،د با استفاده از اساسی ترین اجزای بصری، یک فونت sans-serif و یک پالت رنگ محدود، به طراحی مینیمالیستی بپردازید.
Glossier زم، که برندی را ایجاد کرد که بر اهمیت صراحت و صداقت تاکید داشت، بازی را در صنعت لوازم آرایشی تغییر داد. Glossier محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت و سطح بالا را با رویکرد بدون انجام دادن سایه در پشت درهای بسته ارائه می دهد. تکیه بر روشهای تولید اخلاقی، بدون آزمایش حیو،، و ارائه چند گزینه گیاهی به متمایز شدن از گله کمک کرد.
هزینه برندسازی می تواند متفاوت باشد. بدیهی است که استفاده از خدمات مشاوران درجه یک و اجرای بی نقص هزینه بیشتری خواهد داشت. به طور مشابه، برندسازی یک شرکت جه، و چند محصولی به طور قابل توجهی پیچیدهتر است و به منابع بیشتری نسبت به برندسازی یک شرکت کوچک نیاز دارد. بنابراین، مانند بسیاری از موارد، در اینجا هیچ موردی برای همه وجود ندارد. اما نگاه ، به برخی از شرکت های موفقی که با برندسازی خود حرکت درستی انجام داده اند و از آنها الهام گرفته اند، ضرری ندارد. بنابراین در اینجا 5 مورد از بهترین و منحصربهفردترین ایدهها و نمونههای برندسازی از شرکتهای نوآور وجود دارد که قطعاً ایدههایی را به شما میدهند.
1. استفاده نتفلی، از داده ها
در محیط بازار فعلی، ایجاد هویت برند می تواند چالش برانگیز باشد. نگران نباشید. ما به شما کمک خواهیم کرد
چرا برندسازی برای ،ب و کار شما مهم است؟
ایجاد یک برند معتبر برای شرکت شما مزایایی فراتر از کمک به فروش کالاها یا خدمات شما به مخاطبان هدف شما دارد. برندسازی موثر می تواند به شما کمک کند تا یک پایگاه مشتری وفادار ایجاد کنید، در اطراف برند خود تبلیغات ایجاد کنید، و به توسعه جامعه کمک کنید، که در غیر این صورت به تلاش، پول و زمان زیادی نیاز دارد.
یک تصور غلط رایج وجود دارد که برندسازی گران است و تنها شرکت های بزرگ به دنبال آن هستند. با این حال، این بستگی به بازاری دارد که در آن هستید و سطحی که در آن بازی می کنید.
،ب و کارهای امروزی با چالش های بسیار بیشتری نسبت به پنج سال پیش روبرو هستند. روندهای ،ب و کار دائماً در حال تغییر هستند و همه چیز از ترجیحات مصرف کننده گرفته تا استانداردهای صنعت را تحت تأثیر قرار می دهند. برای پیشرفت و رقابت با رقبا، شرکتها باید علاوه بر ارائه کالاها یا خدمات باکیفیت، بر تلاشهای مؤثر و منحصربهفرد برای برندسازی تمرکز کنند.
رسانههای اجتماعی نیروی محرکی برای برندها بوده است تا فراگیرتر، متنوعتر شوند و تفاوتها را به جای حذف آنها جشن بگیرند و به ایجاد روابط م،ادار با مخاطبان خود کمک کنند. بنابراین، چه در نظر دارید یک تغییر ظریف یا اساسی در برند خود داشته باشید، پیشنهاد میکنیم در مورد مسیرهایی که میتو،د در پیش بگیرید، تحقیقات عمیقی انجام دهید.
پیدا ، یک آژانس برندینگ که در محدوده نیازها و بودجه شما متخصص باشد می تواند یکی از اقدامات اولیه شما باشد. زیرا، همانطور که همه ما می د،م، بازیابی شهرت بسیار دشوارتر از ایجاد شهرت در وهله اول است.