5 راه برای بهبود نرخ کلیک در بازاریابی ایمیلی

گنجاندن گزینه های اشتراک گذاری اجتماعی در استراتژی بازاریابی ایمیلی شما یک راه عالی برای افزایش نرخ کلیک است. مطالعات نشان داده اند که گنجاندن تنها یک گزینه اشتراک گذاری اجتماعی در قالب ایمیل می تواند نتایج شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

و حالا ما آن را در اختیار داریم! مانند تیم رسانه های دیجیتال، می د،م که هر نکته ای که برای برند خود استفاده می کنید فوراً موفق نخواهد بود، اما نکته اصلی این است که آزمایش، آزمایش و دوباره آزمایش کنید تا مطمئن شوید که از استراتژی دیجیتال خود حدا،ر استفاده را می کنید!


منبع: https://di،alagencynetwork.com/ways-to-improve-your-email-marketing-click-through-rate/

ترویج اشتراک گذاری اجتماعی در کمپین های بازاریابی ایمیلی شما ساده است. گنجاندن آی، های اجتماعی در قالب ایمیل شما یک راه موثر برای دریافت کلیک های بیشتر است، یا اگر به دنبال مسیر دیگری برای پایین رفتن هستید، اشتراک گذاری اجتماعی را می توان از طریق دکمه تماس به اقدام انجام داد. داشتن بلوکی که می‌گوید «ما را در ش،ه‌های اجتماعی دنبال کنید» می‌تواند راهی سریع برای تشویق گیرندگان ایمیل شما به کلیک ، روی کمپین شما باشد!
یک گزینه اشتراک گذاری به تنهایی می تواند کلیک های خود را 30 درصد افزایش دهیدو استفاده از سه یا بیشتر می تواند نتایج شما را بیش از 55٪ افزایش دهد – بنابراین اگر قبلاً این موارد را در نظر نگرفته اید، قطعاً باید آن را در نظر بگیرید!

شامل یک تماس برای اقدام

قرار گرفتن در صندوق ورودی از استراتژی‌های بازاریابی سخت‌گیرانه می‌تواند دشوار باشد، اما ما چند نکته مهم را گردآوری کرده‌ایم تا شما را در افزایش آن نرخ کلیک بسیار مهم (CTR) شروع کنید. خبر خوب؟ آنها تغییرات ساده و موثری هستند که هر ،ی می تواند از آنها استفاده کند!

CTR چیست؟

بنابراین، ت،یم بندی لیست های ایمیل به وضوح استراتژی بازاریابی ایمیلی شما را بسیار موثرتر می کند، زیرا با کمپین های من، افراد من، را به طور دقیق هدف قرار خواهید داد.

از قالب بندی ایمیل من، استفاده کنید

بخش بندی ایمیل ها همیشه باید در نظر گرفته شود. با توجه به ا،ر لیست های ایمیل، خوب است به خاطر داشته باشید که هر انفجار ایمیلی برای هر مشتری جذاب نیست – در واقع، برای برخی، نامربوط تلقی می شود و به سرعت حذف می شود. اینجاست که ت،یم بندی وارد عمل می شود!

برای افزایش CTR کلی خود، به عواملی مانند مکان، سن، ،ت و غیره فکر کنید. MailChimp بیان می‌کند که کمپین‌های ت،یم‌بندی شده 14 درصد میانگین نرخ باز شدن بیشتری نسبت به کمپین‌های غیربخشی دارند.

فراخوان برای اقدام می تواند هر چیزی باشد، از «اکنون ،ید کنید» تا «تخفیف خود را درخواست کنید». مهم است که CTAهای متقاعد کننده مختلف را امتحان کنید تا مطمئن شوید که از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده می کنید. ویژگی های یک CTA برجسته مواردی مانند؛ ایجاد حس فوریت و حساسیت زم،، تمرکز بر یک تخفیف یا انگیزه خاص (مثلاً تحویل رایگان)، و مهمتر از همه، جلب توجه به علایق گیرنده.
نظارت بر تفاوت بین CTA و نحوه استفاده از آنها نیز مفید است. به‌،وان مثال، یک فراخوان ،ید مجدد می‌تواند «دوباره ب،ید»، «امروز دوباره سفارش دهید» یا «مجدداً درخواست کنید»، در حالی که یک سبد ،ید رهاشده CTA ممکن است بیشتر بر روی «بازگشت به سبد ،ید»، «اکنون تسویه‌حساب»، «تمرکز داشته باشد. پرداخت با حمل و نقل سریع. دانستن تفاوت بین زمان استفاده از CTA به طور اجتناب ناپذیری به شما در افزایش فروش و افزایش درآمد در نتیجه کمک می کند.

یکی از مهمترین فاکتورها هنگام بررسی CTRهای ایمیل، موضوع ایمیل شما است. خطوط موضوع باید تا حد امکان قابل کلیک باشد زیرا اگر ،ی روی ایمیل شما کلیک نکند، در به دست آوردن مشتریان بالقوه موفق نخواهید بود.
اگرچه بهترین شیوه‌ها برای خطوط موضوعی می‌توانند اینجا و آنجا تغییر کنند (همانطور که بیشتر حوزه‌های بازاریابی انجام می‌دهند)، توصیه می‌شود که بیشتر از نه کلمه یا 60 کاراکتر نباشند. همچنین بهتر است علائم نگارشی را به بیش از سه کاراکتر خاص محدود کنید تا از ظاهر شدن ایمیل شما بیش از حد به “هر،مه” جلوگیری شود.
نکته کلیدی این است که خطوط موضوع خود را تا حد امکان مستقیم و ساده نگه دارید، و هر چه شخصی تر باشد – بهتر است. ،ن زده می شود که هر شخصی خطوط موضوع 26٪ هستند احتمال باز شدن بیشتر است!

با Segmentation آزمایش کنید

نرخ کلیک صرفاً اندازه گیری تعداد افرادی است که روی یک پیوند، تصویر یا دعوت به اقدام در یک ایمیل کلیک می کنند. هنگامی که CTR خود را نظارت می کنید، می تواند یک بینش کلیدی در مورد آنچه که مخاطبان شما در مورد محتوای شما به آن علاقه دارند باشد. تعیین نرخ کلیک برای باز ، ساده است. تعداد افرادی که روی کمپین ایمیل شما کلیک کرده اند را در نظر بگیرید و آن را بر تعداد ایمیل های ارسال شده ت،یم کنید. پس از انجام این کار، آن عدد را در 100 ضرب کنید، درصد دقیقی خواهید داشت.

کدام صنایع بالاترین CTR را دارند؟

بر اساس GetResponse، در بریت،ا، میانگین CTR برای ایمیل ها حدود 3.51٪ است. در سال 2022، MailerLite گزارش داد که سه صنعت برتر برای CTR بالا بودند. رسانه (15.58%)، ساخت و ساز (14.54%) و معماری و ساخت و ساز (14.26%). با صنایع پایین سیاست (2.73٪)، نرم افزار و برنامه های وب (2.91٪) و رستوران ها (4.05٪).

bugherd-bug-tracking-tool-2023-in-page

روی خط موضوع تمرکز کنید

استفاده از قالب‌بندی صحیح می‌تواند باعث ش،ت یا ش،ت در مورد ماندن افراد در ایمیل شما یا رها ، آن شود. یک نکته ساده برای کاربرپسندتر ، ایمیل شما این است که مطمئن شوید قالب ایمیل شما برای موبایل بهینه شده است.

بیش از 1.7 میلیارد نفر از دستگاه های تلفن همراه خود برای بررسی ایمیل های خود استفاده می کنند، در مقایسه با 0.9 میلیارد نفر که استفاده از رایانه های رومیزی را ترجیح می دهند، بنابراین ضروری است که این موضوع را نادیده نگیرید! استفاده از یک طراحی ایمیل واکنش‌گرا را در نظر بگیرید که به ایمیل‌ها اجازه می‌دهد تا اندازه‌های مختلف صفحه نمایش را تغییر دهند. و مطمئن شوید که A/B را با متغیرهای مختلف تست کنید تا ببینید کدام یک برای ،ب و کار شما بهتر عمل می کند! از ایمیل‌های مبتنی بر تصویر گرفته تا ایمیل‌های سنگین‌تر، مقایسه عوامل مختلف به شما جهت‌گیری بیشتر با استراتژی کلی شما می‌دهد!

شامل گزینه های اشتراک گذاری اجتماعی

آ،ین اما نه کم‌اهمیت، شامل یک فراخوان برای اقدام (CTA) در کمپین‌های ایمیل شما، فورا به نرخ کلیک شما کمک می‌کند زیرا افراد بیشتری را به وب‌سایت شما هدایت می‌کند. آزمایش A/B ،اصر مختلف CTA، مانند طراحی و متن، برای یافتن قابل کلیک ترین ،یب مفید است!

ایمیل مارکتینگ یکی از موثرترین راه ها برای ارتباط با مشتریان جدید و فعلی است! در سراسر جهان، ،ن زده می شود که تعداد ایمیل های ارسال و دریافت شده در روز 347.3 میلیارد باشد. 4.3 درصد افزایش از سال قبل، بنابراین بدون شک یک حوزه سودآور بازاریابی است که باید روی آن تمرکز کرد.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب