انجام تجزیه و تحلیل رقبا یک استراتژی بازاریابی حیاتی برای همه شرکت های موفق است. این ،صر به کارآفرینان اجازه می دهد تا نقاط قوت و ضعف رقبای برتر خود را در مقایسه با محصولات و خدمات شما شناسایی و ارزیابی کنند. به علاوه، میتو،د از این بینشها برای تعیین فرصتهای گسترش در بازار و تهدیدهای شرایط استفاده کنید.
اگر میکرو اینفلوئنسرها را هدف قرار میدهید، میتو،د پیامی مستقیم برای آنها در پلتفرم رسانههای اجتماعی ارسال کنید. برای افراد با سابقه، باید در سراسر صفحات آنها کلیک کنید تا ببینید آیا پیوندهایی برای مشارکت برند وجود دارد یا خیر و فرآیند پیام رس، را با گردانندگان آنها طی کنید.
با ظهور نوآوری های تکنولوژیکی، اکنون ممکن است از وب سایت و حساب های رسانه های اجتماعی رقبای خود جاسوسی کنید. این بینش شما را قادر می سازد تا به تاکتیک ها و نتایج فروش آنها نگاهی بیندازید، که به شما کمک می کند ارزیابی کنید که کدام استراتژی های بازاریابی ارزش امتحان ، را دارند. علاوه بر این، ممکن است به انواع محتوایی که آنها تولید می کنند نگاه کنید تا تعامل فعال مخاطبان را تشویق کنید.
5. از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید
مثال دیگر این است که میتو،د از بینشهای ارزشمند مشتری برای اجرای کمپینهای هدفمند مشتری با جمعآوری ایمیلها از طریق آهنربای اصلی وبسایت خود استفاده کنید. همچنین میتو،د از این اطلاعات برای به دست آوردن درک عمیق از آنچه که مشتریان ایدهآل خود را الهام میبخشد تا از طریق قیف فروش عبور کنند، استفاده کنید. ممکن است متوجه شوید که ،یداران شما ،ید از برند شما را انتخاب می کنند زیرا خدماتی که شما به آنها ارائه می دهید و تمام محصولات و مزایای نوآورانه را ترجیح می دهند.
صرف نظر از اندازه ،ب و کار، سازمان ها همیشه می توانند از داشتن یک استراتژی بازاریابی به خوبی توسعه یافته سود ببرند. این ،صر آنها را قادر می سازد تا کمپین های تبلیغاتی را از تاکتیک های آفلاین مانند رادیو، تلویزیون، بروشورها، مجلات و رو،مه ها تولید کنند. آنها این تاکتیک سنتی را برای جلب توجه مخاطب ایده آل خود انجام می دهند و آنها را تشویق می کنند که به فروشگاه هایشان بروند.
در این پست، پنج روش مطمئن برای تبدیل استراتژی بازاریابی سنتی خود به یک استراتژی مدرن را خواهید آموخت.
1. تاثیر کمپین های قبلی خود را ارزیابی کنید
با در دسترس بودن فناوری اخیر، داده های ارزشمند به یک ابزار بازاریابی قدرتمند تبدیل شده اند، زیرا می تو،د از آن برای بهبود تجربه مشتری استفاده کنید. برای مثال، میتو،د با استفاده از اطلاعات مشتری، تجربه ورود آنها را با پرسش از مشتریان فعلیتان بهبود بخشید که ثبتنام در برنامهتان چقدر آسان بوده است. سپس، می تو،د از این بینش ها برای توسعه مجدد فرآیند بازاریابی موجود خود بر اساس ا،ر مشتریان خود استفاده کنید.
راه دیگری برای بهبود حضور آنلاین خود این است که وب سایت خود را به دستگاه های تلفن همراه پاسخگو کنید تا بتواند مزیت رقابتی را برای شما به ارمغان بیاورد. از آنجایی که مشتریان ایدهآل شما همگی در جامعهای در حال حرکت زندگی میکنند، فعال ، این استراتژی به شما امکان میدهد تا با دسترسی فوری به وبسایت شرکت شما، اعتماد آنها را جلب کنید. همانطور که آنها در صفحات و برنامه شما مرور می کنند، احتمالاً به قیف فروش می روند زیرا تجربه ای روان دارند.
3. داده های اهرمی
با ظهور رسانه های اجتماعی، مشتریان بالقوه اکنون به دنبال تأیید اعتبار افراد مشهور هستند. گفتنی است، شرکتهای مدرن اکنون از اینفلوئنسر مارکتینگ آنلاین با استفاده از ذکر محصول و تاییدیههای اینفلوئنسرها استفاده میکنند. با این حال، باید حواس تان باشد که برند خود را با چه ،، مرتبط می کنید زیرا آنها محصولات و خدمات شما را برای مخاطبان خود تبلیغ می کنند.
قبل از انتخاب یک اینفلوئنسر خاص، ابتدا باید بودجه ای را تخصیص دهید تا بتو،د در مورد میزان پرداختی به آنها ایده داشته باشید. سپس، باید نگاه دقیقتری به طرفداران موجود رقبای خود بیندازید تا ببینید آیا اینفلوئنسرهایی وجود دارند که در حال حاضر به طور فعال محصولات مشابه شما را تبلیغ میکنند. هنگامی که سه اینفلوئنسر احتمالی برتر را انتخاب کردید، باید تعیین کنید که چگونه می تو،د با آنها ارتباط برقرار کنید.
به ،وان یک صاحب ،ب و کار، باید راه های جدیدی برای نوآوری خود بیابید روش های بازاریابی و اطلاع رس، با مدرن ، آنها با این اوصاف، باید این پنج استراتژی را دنبال کنید که به شما کمک میکند تا از تاکتیکهای بازاریابی سنتی به مدرن تغییر مسیر دهید. در نتیجه، میتو،د پیامهای برند خود را به طور مؤثری به مخاطبان بیشتری منتقل کنید، که به شما امکان میدهد درآمد بیشتری ،ب کنید.