5 نکته برای ارائه بازخورد متنی به آژانس های خلاق

ارائه بازخورد خاص به ،وان مشتری یک کار هنری است. این با تمرین مداوم همراه است و شامل شفاف و مختصر بودن در مورد آنچه می خواهید با هم ارتباط برقرار کنید. در اینجا چند مرحله وجود دارد که می تواند به شما کمک کند بازخورد خود را مشخص کنید:

  • همیشه در جایی که اعتبار دریافت می شود، اعتبار قائل شوید، ی،ی قدردان چیزی باشید که دوست دارید و چرا خوب کار می کند. این به آژانس کمک می کند تا بفهمد که آنها در مسیر درست هستند.
  • مشکل محور باشید و موضوع خاصی را که می خواهید به آن بپردازید شناسایی کنید. در مورد اه، خود برای پروژه شفاف باشید.
  • آژانس ها ممکن است تمام پیشینه یا زمینه را نداشته باشند. بنابراین، در صورت ،وم، به آنها درک کنید که چگونه این موضوع بر روی مخاطبان هدف و سایر مشاغل تأثیر می گذارد.
  • برای پشتیب، از بازخورد خود مثال‌های خاصی ارائه دهید، این به آژانس کمک می‌کند دیدگاه شما را درک کند و رسیدگی به نگر،‌های شما را برای آن‌ها آسان‌تر کند.

برای کمک به اطمینان از مفید بودن بازخورد، باید مشخص و عینی باشد، اطلاعات زمینه و زمینه را ارائه دهد و به شیوه ای محترمانه ارائه شود که امکان گفتگوی متنی را فراهم کند. بازخورد همچنین باید قابل اجرا باشد و مراحل یا راهنمایی هایی را برای کمک به پیشرفت آژانس ارائه دهد.

لحن و به موقع بودن اغلب جنبه هایی در ارائه بازخورد متنی نادیده گرفته می شوند. لحن تند و ناسازگاری می تواند عواقب گسترده ای مانند روابط آسیب دیده، محیط کاری خصمانه و غیره داشته باشد.

فقدان بازخورد واضح مشتری می‌تواند برای آژانس‌ها چالش برانگیز باشد، زیرا می‌تواند منجر به سوء تفاهم و عدم ارتباط شود و در نهایت باعث ش،ت پروژه‌ها شود.

ارائه بازخورد به روش صحیح به اندازه ارائه زمینه من، مهم است. نکات زیر به شما کمک می‌کند تا با لحن حرکت کنید و حرفه‌ای باشید.

  • لحن حرفه ای و محترمانه خود را حفظ کنید، حتی اگر بازخورد انتقادی ارائه می دهید. از استفاده از زبان منفی یا حملات شخصی خودداری کنید.
  • مطمئن شوید که زمان کافی را به خود اختصاص داده اید و به آژانس خود اطلاع دهید که چه زم، پاسخ می دهید.
  • بازخورد خود را تثبیت کنید و یک فرآیند داخلی برای جمع‌آوری بازخورد از تیم و بخش‌های داخلی خود تنظیم کنید تا از تکرار و تکرار جلوگیری کنید. بیاموزید که چگونه BugHerd می تواند به شما در جمع آوری بازخورد از تیم خود بدون زحمت و به موقع کمک کند.

در دنیای بازاریابی، کارها به قدری سریع پیش می روند که مشتریان اغلب مهم ترین مرحله را از دست می دهند، ی،ی درک نحوه عملکرد فرآیند خلاق و اینکه چگونه می توانند نقش مهمی در هدایت آژانس خود در جهت درست برای رسیدن به نتیجه مطلوب ایفا کنند.

گیر افتادن در کارهایی که نیاز به بهبود دارد و نادیده گرفتن کارهایی که به خوبی انجام می شود آسان است. هنگام ارائه بازخورد، تلاش آگاهانه برای تمرکز بر جنبه های مثبت و منفی مهم است. این به ایجاد یک تجربه بازخورد متوازن تر و متنی کمک می کند. در اینجا چند توصیه در مورد چگونگی اتخاذ یک رویکرد مثبت وجود دارد:

  • آنچه را که دوست دارید ذکر کنید و مثال هایی مانند “استفاده از تصاویر بصری در حین ارائه خلاقانه درک اطلاعات را آسان تر کرد”.
  • صمیمانه باشید و مطمئن شوید که بازخورد شما واقعی است و واقعاً از آنچه تمجید می کنید قدرد، می کنید.
  • همیشه در جایی که اعتبار است اعتبار داشته باشید و شخصاً از تیم برای کار عالی آنها برای تقویت روحیه و اعتماد به نفس تشکر کنید.

مطالعه موردی: چگونه BugHerd به ،وان حالت اصلی ارتباط بین تیم بازاریابی دیجیتال نیسان و آژانس آنها ظهور کرد

nissan-logo-new

نکته کلیدی این است که صادقانه، دقیق و حرفه ای باشیم تا اطمینان حاصل شود که آژانس می تواند بهترین ،وجی خلاقانه را ارائه دهد. در اینجا چند نکته در مورد چگونگی پیمایش در مسیر حساس به ،وان مشتری و ارائه بازخورد متنی به آژانس های خلاق وجود دارد. اما ابتدا اجازه دهید بفهمیم «بازخورد متنی» چیست.

BugHerd شیوه همکاری مشتریان و آژانس ها در پروژه های وب سایت را متحول کرده است. این برای هر ،ی که در زمینه طراحی و توسعه وب فعالیت دارد عالی است. با BugHerd تیم شما به راحتی می تواند بازخورد را مستقیماً به ،اصر خاصی از صفحات وب پین کند. این به ،وان یک لایه شفاف در وب سایت عمل می کند که فقط برای شما و آژانس شما قابل مشاهده است. بازخورد و اشکالات ارسالی به یک صفحه وظیفه مرکزی Kanban ارسال می شود که به همه ذینفعان امکان مشاهده کامل پروژه را می دهد. کاهش بازخورد و بازخورد از دست رفته.

مثلا

دادن یا دریافت بازخورد هرگز آسان نیست. نکته کلیدی این است که بر روی پیام و آموخته هایی که می تواند از آن به دست می آید، تمرکز کنید تا فردی که آن را ارائه می دهد.

این بازخورد توضیح می دهد که چرا استفاده از رنگ صورتی توصیه نمی شود و دلایل کافی برای آژانس برای بررسی گزینه های جایگزین ارائه می دهد.

راهنمای مشتری برای ارائه بازخورد سازنده و متنی به آژانس های خلاق

1. فرآیند خلاقیت را درک کنید

BugHerd ابزار بازخورد بصری و ردیابی اشکال پیشرو برای وب سایت ها در جهان است. در سطح جه،، هزاران تیم بازاریابی و آژانس آن را به دلیل سهولت و همکاری که در پروژه های وب سایت خود به ارمغان می آورد، دوست دارند.

مشتری، که فرآیند خلاقیت را درک می‌کنند، به احتمال زیاد به آژانس و توصیه‌های آن اعتماد می‌کنند که منجر به یک رابطه کاری مؤثرتر می‌شود.

2. هرگونه تعصب شخصی را کنار بگذارید

وقتی مشتریان برای درک کار آژانس وقت بگذارند، به آژانس نشان می دهد که در پروژه سرمایه گذاری کرده اند و منجر به افزایش همکاری بین مشتری و آژانس می شود.

3. خاص باشید

راس دوگال

«عملکرد اسکرین شات «خودکار» در BugHerd ابهام و زمان برای توضیح مسائل را برطرف می‌کند. نجات جان.”

از بازخورد بالا مشخص نیست که چرا رنگ صورتی ترجیح داده نمی شود. آیا جذابیت بصری است یا با مفهوم کلی مطابقت ندارد؟ مشتری می تواند زمینه بیشتری را فراهم کند، مانند – “از آنجایی که مخاطبان هدف عمدتا مرد هستند، رنگ متفاوت بهترین خواهد بود”.

مدیر ملی تجربه مشتری در نیسان استرالیا

فرآیند خلاقانه یک همکاری دو طرفه بین مشتریان و آژانس ها است.

در نهایت، بازخورد می تواند ابزار ارزشمندی برای هدایت کار آژانس شما در مسیر درست و ایجاد روابط قوی باشد.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/tips-to-provide-contextual-feedback-to-creative-agencies/

بازخورد متنی روشی برای تشویق بهبود است که بر موارد مثبت و نه منفی تمرکز دارد. در نظر گرفته شده است که به یک شخص یا سازمان کمک کند تا ضمن ارائه بینش و راهنمایی ارزشمند، زمینه های قدرت و زمینه هایی را که می تواند بهبود یابد، شناسایی کند. بازخورد متنی باید صادقانه باشد اما به گونه ای بیان شود که محترمانه و بدون قضاوت باشد. به جای انتقاد مبهم، باید مشخص باشد، با مثال‌ها و پیشنهادهای مشخص برای بهبود.

بازخورد مشتری: “من رنگ صورتی را دوست ندارم، لطفا رنگ دیگری را بررسی کنید”.

تعدادی از دارایی های آنلاین نیسان استرالیا توسط تیم بازاریابی دیجیتال داخلی آن با همکاری یک آژانس وب پیشرو به روز شده و تولید می شود. کام‌ها شامل ،یبی از مسیرهای ایمیل، بلیط‌های Jira، اسناد WIP و تماس‌های تلفنی است.

مشتری، که به کار و زمان آژانس خود احترام می گذارند، به احتمال زیاد موفق می شوند و روابط کاری قوی ایجاد می کنند. این تضمین می کند که آنها واضح هستند و بر پیشبرد پروژه متمرکز هستند.

اغلب اوقات، ما به شدت به شهود متکی هستیم و در هنگام ارائه بازخورد از استدلال ناقص استفاده می کنیم. این امر خلاقیت را محدود می‌کند، به روابط کاری آسیب می‌زند و منجر به کار پایین‌تر می‌شود. برای ارائه بازخورد متنی به ،وان مشتری، داشتن یک ذهنیت گسترده مهم است. در اینجا چند نکته برای اتخاذ رویکرد صحیح وجود دارد:

  • قبل از نتیجه گیری سریع، خلاصه را بخو،د و درک خوبی از اه، پروژه ایجاد کنید تا “چرا” پروژه را درک کنید.
  • در حین بررسی کار خلاقانه، مخاطب هدف خود را در نظر داشته باشید و همیشه دلیل کنید که چه چیزی کارساز خواهد بود و چه کاری انجام نخواهد داد.
  • زمان کافی را برای ارائه بازخورد اختصاص دهید و از آژانس خود بخواهید که شما را در کار خود راهنمایی کند تا درک بهتری از استدلال و تفکر پشت تصمیمات گرفته شده به دست آورید.
  • روندها را درک کنید، بازار به کجا می رود، و اینکه آیا کار خلاقانه در چند سال آینده مرتبط است یا خیر.

سیستم بازخورد قدیمی و ،اب بر قابل تحویل و عملکرد کلی تأثیر می گذاشت. زمان آن رسیده بود که فرآیند بازخورد را ساده کنیم و همه سهامداران را در یک صفحه قرار دهیم. مطالعه موردی کامل را بخو،د اینجا.

نیسان استرالیا، یک برند خودروسازی شناخته شده در سطح جه،، دارای یک وب سایت پر بازدید است که نیازمند به روز رس، مداوم و به موقع محتوا است.

ارائه بازخورد به آژانس‌های خلاق می‌تواند یک فرآیند دشوار باشد، اما بخش مهمی از هر رابطه تجاری موفق و دوجانبه سودمند است..

هر آژانس روش کار خود را دارد، بنابراین توصیه می شود در شروع پروژه انتظارات واضحی را تعیین کنید. در اینجا چند نکته برای درک بهتر فرآیندهای خلاق وجود دارد:

  • از آژانس بخواهید که فرآیند را شامل مراحل مربوطه و نتایج مورد انتظار توضیح دهد.
  • نمونه کارها و مطالعات موردی آژانس را مرور کنید تا متوجه شوید که چگونه پروژه های موفق در گذشته ایجاد شده اند.
  • درخواست به روز رس، های منظم در سراسر پروژه، از جمله گزارش های پیشرفت در حالی که تعادل بین به دست آوردن اطلاعات صحیح و اجازه دادن به آژانس به اندازه کافی آزاد برای انجام کار خود را حفظ کنید.
  • کانال های ارتباطی باز و واضحی را بین خود و آژانس تنظیم کنید تا بفهمید چه چیزی موثر است و چه چیزی مفید نیست.

با ارائه بازخورد خاص در مورد آنچه در مورد خلاق دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند، مشتریان می توانند به آژانس کمک کنند تا کاری را ایجاد کند که نیازها و انتظارات پروژه آنها را بهتر برآورده کند.

4. حرفه ای و به موقع باشید

BugHerd یک آزمایش رایگان 14 روزه را ارائه می دهد. همین امروز ثبت نام کنید و با استفاده از هر URL وب سایت یک پروژه آزمایشی ایجاد کنید. استفاده از آن آسان است و نیازی به کارت اعتباری ندارد.

5. همیشه آنچه را که دوست دارید ذکر کنید

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب