5 نکته که قبل از سرمایه گذاری در یک تجارت باید بدانید

درک تفاوت بین سازمان های کوچک و بزرگ بسیار مهم است. سازمان های بزرگ قو،ن، رویه ها و شیوه هایی را تعیین کرده اند که در طول زمان وجود داشته است. از سوی دیگر، استارت‌آپ‌ها به ،وان سازمان‌های کوچک، زم، که تجربه بیشتری ،ب می‌کنند، این قو،ن را ایجاد می‌کنند.

تعادل خوبی بین درآمد و سود

برای سرمایه‌گذاری که در حال بررسی استارت‌آپ‌ها برای سرمایه‌گذاری است، استفاده از ویژگی‌های بینش مهم است:

  • ابزارهای فناوری عمیق به سرعت استارت آپ های مشابه و رقبای بالقوه دیگر استارت آپ ها را مشخص می کنند.
  • گزارش های مربوط به استارت آپ های مشابه را دانلود کنید و آنها را بر اساس پارامترهای مختلف مورد علاقه مرتب کنید. این گزارش ها را بین بنیانگذاران، اعضای هیئت مدیره و همکاران به اشتراک بگذارید.
  • تمام اطلاعات مربوط به یک استارت آپ را دریافت کنید. سن، مکان، اطلاعات بنیانگذار، انکوباتورهای پشتیبان، فرشتگان و صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر.
  • بینش های تعاملی در مورد استارتاپ ها، روندهای تامین مالی آنها، میانگین ارزش گذاری، مدل های ،ب و کار، و کلمات کلیدی مورد استفاده برای توصیف پیشنهادات آنها دریافت کنید.
  • بینش در بخش آگنوستیک و برآوردن نیازها.

توسعه بینش چیست؟

در اینجا برخی از جنبه های کلیدی کارشناسان شاغل در صنایع مختلف که در بین استارتاپ های موفق رایج است، آورده شده است.

تصمیم گیری سریع و حساب شده

نگران نباشید که تغییرات چگونه یک سفر خاص را متمایز می کند، آنها یک سفر جدید و حتی بهتر خواهند ساخت.

توانایی ایفای نقش های مختلف

شدتی که در یک استارت‌آپ احساس می‌کنید دیوانه‌کننده است، زیرا سرمایه محدودی که باید به کار بگیرید. اولین نرخ های سوزاندن ماهانه در وجه نقد تأثیر مشخصی دارد. استارت‌آپ‌های موفق تشخیص می‌دهند که شما نمی‌تو،د فقط درآمد خود را افزایش دهید، بلکه به کنترل موفقیت نهایی نیاز دارید.

هدف یک استارتاپ که ریشه در نوآوری دارد، توسعه محصولات موجود یا ایجاد کالاها یا خدمات کاملاً جدید است. به همین دلیل است که استارت‌آپ‌ها به بینش درستی نیاز دارند تا بفهمند برای رشد بیشتر چه اقداماتی باید انجام دهند یا چگونه یک محصول را موفق می‌کنند. برای استارت آپ ها مهم است که به شدت به توسعه بینش و تجزیه و تحلیل داده ها تکیه کنند تا بتوانند سریعتر رشد کنند و فرصت های بیشتری را در بازار شناسایی کنند.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/things-to-know-before-investing-in-a-business/

توسعه بینش فرآیند تحقیقات انتقادی کاربر است که قبل از گسترش مشتری انجام می شود. این توسعه بینش شما را در مورد نتایج واقعی و نیازهای اصلی که مشتریان بالقوه شما را هدایت می کند، به دست می آورد.

برای فروش بیشتر نمی تو،د فقط از فروش بخواهید. موفقیت را می توان از راه های دیگری مانند برگزاری جلسات برندسازی که شامل استارتاپ شما می شود، به ارمغان آورد. این یک فرصت کاملاً متفاوت را برای بازاریابی استارتاپ به گونه ای باز می کند که موفقیت بالایی و پایینی ایجاد کند.

نتیجه

برای یک استارتاپ، گرفتن تصمیمات مهم هر روز و انطباق منظم با آموخته های جدید بسیار مهم است، که گاهی اوقات از برنامه ها یا اه، اولیه منحرف می شود. بیاموزید که وقتی تغییرات اتفاق می افتد آرام باشید، تغییرات را در آغوش بگیرید و رویکردی تیم محور داشته باشید.

Insight یک ابزار هوشمند بازار و رقابتی است که تجزیه و تحلیل کاملی از چشم انداز استارتاپ ارائه می دهد. Insights اطلاعات ارزشمندی را در مورد انواع موارد استفاده ارائه می دهد. کارآفرینی که به دنبال فرصتی برای سرمایه‌گذاری/استارت‌آپ است، می‌تواند با استفاده از بینش، پاسخ بسیاری از سؤالات را بیابد.

کار در یک استارتاپ مست،م این است که با مشارکت بیشتر راحت باشید. حتی با داشتن یک نقش تایید شده، در برخی مواقع باید چندین نقش را ایفا کنید، خواه توسعه استراتژی برند، گرفتن تماس با مشتری، نوشتن کد، ایجاد مطالب بازاریابی یا اجرای گزارش باشد.

فقدان ساختار عمدی است

اولین راه حل مسئله همان چیزی است که ما آن را استفاده از بینش می نامیم. آنها می توانند در بسیاری از کارها صرفه جویی کنند و می توانند بر شما تأثیر بگذارند تا بهره ورتر، خلاقانه تر و مؤثرتر شوید. مارک بیمن از دانشگاه نورث وسترن یافت که 92 تا 94 درصد از پاسخ های بینش درست در مقایسه با 80 درصد از پاسخ های منطقی بودند.
وقتی ،ت به استارت آپ ها می رسد، بینش ها واقعاً می توانند حاشیه خطای شما را کاهش دهند. چه بخواهید شرکت های نوپا را برای سرمایه گذاری پیدا کنید یا در یک موقعیت مدیریتی در یک استارتاپ هستید، بینش های خوب تحلیل شده می تواند در زمان و منابع شما صرفه جویی کند.

بینش چیست و چرا اهمیت دارد؟

در حالی که موفقیت یک استارت‌آپ فرآیند سختی است، ستاره‌ها باید همسو شوند و به سؤالات مهم پاسخ داده شود. مطابق با فوربس، برای اینکه یک استارت آپ بتواند به 10 درصد از شرکت های مرحله اولیه که در درازمدت زنده می مانند، راه پیدا کند، باید به چند سوال پاسخ داده شود.

  • شور. آیا به این ایده علاقه دارید؟ همه اش در اجراست. اگر شما یا تیمتان آماده انجام هر کاری برای حمایت و توسعه آن نباشید، حتی یک مفهوم درجه یک نیز نمی تواند مخاطبان خود را جذب کند.
  • تجربه و تخصص. آیا تخصص دامنه را دارید؟ به ،وان یک بنیانگذار، شما باید همه چیز را در مورد یک مفهوم بد،د تا آن را به کار بگیرید. اینجاست که کمک بینش های کیفی به میان می آید.
  • تلاش ها. آیا حاضرید زمان بگذارید؟ استارت‌آپ‌های اولیه اغلب برنامه‌های کاری فشرده دارند. آ نظرسنجی توسط MetLife دریافتند که صاحبان استارت‌آپ در روزهای کاری بیش از 14 ساعت ثبت می‌کنند. تیم باید مایل باشد که ساعات بیداری خود را به یک ایده اختصاص دهد.
  • مرتبط بودن ایده چرا این ایده و چرا اکنون؟ آیا این یک ایده جدید است، چرا قبلا امتحان نشده است؟ مطمئن باشید که به اندازه کافی تحقیق کرده اید و قادر به ش،تن کد هستید و ،اب نمی شود.
  • بازار اندازه. اندازه بازار مقیاس فرصت ها را مشخص می کند. بازارهای بسیار کوچک می‌توانند منجر به سرمایه‌های مالی بسیار کوچک برای بقا شوند، در حالی که بازارهای بزرگ ممکن است برای رقابت بسیار سخت باشند.

چه چیزی به موفقیت بیشتر یک استارتاپ کمک می کند؟

توسعه بینش چگونه به نتایج خوبی برای یک استارتاپ منجر می شود؟ به همین دلیل است که یک استارتاپ باید با نیازهای اصلی انسان مرتبط باشد. مردم فقط محصولات یا خدمات را نمی ،ند، بلکه نتیجه و تجربه ای را می ،ند که می خواهند از محصول یا خدمات شما ببینند. قانع‌کننده‌ترین استارت‌آپ‌ها یا محصولات آنهایی هستند که با ۶ نیاز اصلی انسان مرتبط هستند:

  • یقین – اطمینان – قطعیت. نیاز به امنیت، ثبات و قابلیت اطمینان.
  • تنوع/عدم قطعیت نیاز به تغییر، چالش و شبیه سازی.
  • اهمیت. نیاز به احساس تصدیق، تشخیص و ارزش.
  • عشق و ارتباط. نیاز به دوست داشتن و احساس دوست داشتن، ارتباط با دیگران.
  • رشد. نیاز به بهبود، رشد و توسعه.
  • مشارکت. نیاز به کمک به دیگران و ایجاد تفاوت.

ویژگی های مش، استارت آپ های موفق

مردم تمایل دارند مشکلات را با دو استراتژی متفاوت حل کنند. یا با شواهدی کار می‌کنند و نکته‌ای را بیان می‌کنند، یا راه‌حلی به ذهنشان می‌رسد همراه با این احساس که پاسخ درست است و تصمیم می‌گیرند که به دل خود باور کنند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب