5 کمپین برتر شرکت های بازاریابی هوش مصنوعی که به شما الهام می بخشد

هوش مصنوعی به روش‌های مختلفی برای بازاریابی استفاده شده است، اما آژانس‌های بازاریابی دقیقاً چه کار می‌کنند و آژانس‌های بازاریابی دیجیتال از چه راه‌هایی از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند؟

پس از انجام این مراحل، ارزیابی مهارت های ارتباطی تیمی که با آنها در تماس خواهید بود می تواند قدم بعدی شما باشد زیرا بنیانگذار The Body S،p، آنیتا رادیک گفت: “ارتباطات کلید هر تجارت جه، است”. ما می د،م که این منحصر به فردترین ایده نیست، اما قدرت آن ناشی از عمومیت آن است، و ما ،ن را در تجارت دوست داریم، هه.

آیا آماده کشف قدرت هوش مصنوعی در بازاریابی هستید؟ بیا شروع کنیم!

شرکت بازاریابی هوش مصنوعی چیست؟

اگر یک استارت‌آپ یا یک شرکت بزرگ در بریت،ا دارید، SmallGiants می‌تواند گزینه‌ی پیش روی شما باشد زیرا آنها در ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال به شرکت‌های در مراحل اولیه تخصص دارند!

با استفاده از هوش مصنوعی به “عملکرد را با تجربیات خلاقانه پویا هدایت کنیداین برند نرخ تبدیل خود را 118 درصد افزایش داد و هزینه هر بازدید از صفحه فرود مدل را 271 درصد افزایش داد.

نحوه انتخاب آژانس بازاریابی هوش مصنوعی

در کنار ارزیابی اثربخشی ارتباطات و مرتبط بودن کار گذشته، به شما پیشنهاد می‌کنیم قابلیت‌های فنی آژانس را نیز در نظر بگیرید. به ،وان مثال، یک شرکت بازاریابی هوش مصنوعی باید درک واقعاً خوبی از آ،ین ابزارها داشته باشد که از ابزارهای طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی گرفته تا تجزیه و تحلیل داده ها را شامل می شود. چنین دانش فنی تیم را قادر می سازد تا کمپین های بازاریابی را سریعتر ایجاد کند و مخاطبان را بهتر هدف قرار دهد.

افکار نهایی

شرکت های بازاریابی هوش مصنوعی از تجزیه و تحلیل داده ها، تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده و سایر ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای شناسایی ال،ای رفتاری مشتری، ترجیحات و روندها استفاده می کنند. با کمک چنین اطلاعاتی، بازاریابان می توانند بهترین تصمیم را در مورد اینکه کدام محصولات را تبلیغ کنند، از کدام کانال ها استفاده کنند و چگونه پیام های خود را شخصی سازی کنند تا در زمان من، به مخاطبان من، برسند. و با انجام این کار، آنها مجبور نیستند زمان زیادی را در مقایسه با روش های سنتی غیر هوش مصنوعی برای تحقیق بازاریابی و توسعه استراتژی صرف کنند.

چگونه شرکت های بازاریابی می توانند از هوش مصنوعی استفاده کنند؟

همانطور که در بالا مشاهده می شود، نگرش پذیرفته شده سرگرد تام، قدرت استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی را برآورده کرده است و آنها همیشه آماده هستند تا با کمک هوش مصنوعی به شما در دستیابی به اه، تجاری خود کمک کنند. برای ،، که به دنبال یک آژانس بازاریابی معروف در آمریکای شمالی برای توسعه استراتژی بازاریابی و کمپین های موفق با استفاده از هوش مصنوعی هستند، Major Tom یک گزینه عالی خواهد بود.

بیایید به نمونه هایی نگاه کنیم که چگونه شرکت های بازاریابی می توانند از هوش مصنوعی برای تکان دادن کمپین های خود استفاده کنند:

  1. اتوماسیون: آژانس‌های بازاریابی دیجیتال می‌توانند از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای خودکارسازی کارهای تکراری، مانند ایجاد محتوا از کپی‌های تبلیغاتی، و خبرنامه‌ها تا زیرنویس‌های رسانه‌های اجتماعی و پست‌های وبلاگ استفاده کنند. بنابراین، بله، اتوماسیون می تواند در زمان صرفه جویی کند، اما باید در نظر داشته باشید که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی فاقد خلاقیت انس، و لمس شخصی است که بیشترین جذب مخاطب را به خود جلب می کند. بنابراین، هنگام انتخاب از میان آژانس‌های اتوماسیون بازاریابی باید مراقب باشید و اطمینان حاصل کنید که با یک آژانس موفق کار می‌کنید، زیرا آن‌ها فراموش نمی‌کنند که در تولید محتوا، برخورد حساس انس، را ایجاد کنند.
  1. تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده: استفاده از تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده الگوریتم های یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل داده های تاریخی و پیش بینی نتیجه آیندهس. آژانس‌های بازاریابی می‌توانند از تحلیل‌های پیش‌بینی مبتنی بر هوش مصنوعی برای شناسایی ال،ای رفتاری مشتری، مانند رفتار ،ید و ترجیحات محصول، استفاده کنند و کمپین‌های هدفمندی ایجاد کنند که قلب مخاطبان آنها را بدزدد!
  1. شخصی سازی: ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند به بازاریابان کمک کنند تا داده های مشتری را برای ایجاد پیام های شخصی تجزیه و تحلیل کنند. به ،وان یک نتیجه از ترفند شخصی سازی، آنها می توانند تعامل مشتری و نرخ تبدیل مشتریان خود را بهبود بخشند. وویلا!
  2. طرح: با کمک هوش مصنوعی، شرکت های بازاریابی می توانند خلاقیت ها را سریعتر طراحی کنید از حد معمول این چقدر راحت است، اینطور نیست؟ در حالی که دستگاه برای شما کار می کند، می تو،د چند جرعه آرام تر از قهوه خود را بنوشید. اما مراقب باشید! (بسیار خوب این مقدار کمی است.) اما فراموش نکنید که اعلان های طراحی خود را به نقطه مورد نظر نگه دارید. اگر هوش مصنوعی با دستورات توصیفی به درستی استفاده شود، می‌تواند فضایی جادویی ایجاد کند که در آن خلاقیت انسان و هوش مصنوعی به هم می‌رسند.

بهترین آژانس های بازاریابی هوش مصنوعی

بنابراین، اگر یک شرکت جه، هستید یا قصد دارید به یک شرکت تبدیل شوید، هرگز مهارت های ارتباطی تیمی را که با آن کار خواهید کرد نادیده نگیرید یا مشکلات ارتباطی ممکن است موفقیت شما را به خطر بیندازند. اگر ایده‌ها، درخواست‌های خلاقانه و محتوایی شما با دیدگاه یا مجموعه مهارت‌های آن‌ها همخو، نداشته باشد، مهم نیست که چقدر موفق هستند، شراکت شما یک تطابق ایده‌آل نخواهد بود.

اگر به دنبال فرصتی برای اتوماسیون بازاریابی هستید، War Room آماده کمک است و البته Kedet همیشه در کنار تیم است! توضیح داده اند که چیست تبلیغات برنامه ای است و چگونه هوش مصنوعی برای بازاریابی در یک پست وبلاگ استفاده می شود. آیا دوست دارید در دنیای بازاریابی عمیق تر به دنیای هوش مصنوعی شیرجه بزنید و با طلسم بامزه ای که در بالا دیدید آشنا شوید؟

غول های کوچک

در عصر دیجیتال امروزی، فناوری به طور قابل توجهی صنایع مختلف از جمله بازاریابی را متحول کرده است. با ظهور هوش مصنوعی، استراتژی‌های بازاریابی برای پیاده‌سازی کاربردی‌تر شده‌اند و به شرکت‌ها اجازه می‌دهند بازده سرمایه‌گذاری خود را افزایش دهند و اعضای تیم از مهارت‌های خلاقانه و انتقادی خود بیشتر استفاده کنند.

برای یافتن من،‌ترین آژانس بازاریابی هوش مصنوعی برای اه، تجاری خود، به شما پیشنهاد می‌کنیم کار آژانس‌های بالقوه را تجزیه و تحلیل کنید، توصیفات و مطالعات موردی را که به اشتراک می‌گذارند را به دقت بخو،د و دوباره بررسی کنید که آیا آنها خدمات مشخص شده در صنعت شما را ارائه می‌دهند یا خیر.

با نگاهی به آینده، می‌توان انتظار داشت آژانس‌های بازاریابی بیشتری هوش مصنوعی را در آغوش بگیرند و از پتانسیل آن برای ارتقای کمپین‌ها و استراتژی‌ها نهایت بهره را ببرند. همانطور که فناوری هوش مصنوعی به تکامل خود ادامه می دهد، احتمالاً نقش مهمی در شکل دادن به آینده بازاریابی ایفا خواهد کرد. با استقبال از هوش مصنوعی و ،یب آن با خلاقیت انسان، ،ب و کارها می توانند جلوتر از منحنی باشند و در بازار رقابتی امروز به پیشرفت خود ادامه دهند.

از آنجایی که Zolo Realty به شدت در حال رشد بوده است، نیاز به خودکارسازی فرآیندهای بازاریابی از جمله هدف قرار دادن افراد، متنوع ، کانال‌های ،ب و غیره داشت. با اتوماسیون و یادگیری ماشینی، Major Tom موفق شد 260٪ رشد Zolo Realty را افزایش دهد و 60٪ از هزینه ،ید برند را کاهش دهد.

بیایید با کمک این مثال‌های الهام‌بخش کمپین بازاریابی هوش مصنوعی به این سؤالات پاسخ دهیم:

سرگرد تام x Zolo Realty

تبلیغات IBM Watson مجموعه ای از داده ها و راه حل های هوش مصنوعی را برای بازاریابان و برندها فراهم می کند تا در بهبود فرآیندهای تصمیم گیری و کاهش هزینه های بازاریابی استفاده شوند. در این مورد، IBM Watson Advertising Accelerator برای مقیاس‌بندی خلاقیت‌های شخصی‌شده و با عملکرد بالا با استفاده از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی بهترین ،یب این خلاقیت‌ها بسته به آب و هوا، زمان روز و واکنش مصرف‌کننده استفاده می‌شود.

شرکت‌های بازاریابی می‌توانند از هوش مصنوعی به روش‌های بسیاری برای تقویت بازی خود استفاده کنند. با وارد ، هوش مصنوعی به استراتژی‌های خود، آن‌ها می‌توانند به بینش‌های ارزشمندی درباره رفتار، ترجیحات و روندهای مشتریان خود بپردازند، همانطور که در بخش قبل به آن اشاره کردیم. این رویکرد مبتنی بر داده به آن‌ها امکان می‌دهد کمپین‌های سفارشی‌سازی‌شده ایجاد کنند که واقعاً با مشتریان ارتباط برقرار کرده و فروش را افزایش می‌دهد.

وقتی از وب‌سایت آن‌ها بازدید می‌کنید، می‌تو،د تجارت، عملکرد، رسانه‌های اجتماعی و اینفلوئنسرها و ش،ه‌های رسانه‌ای را در میان مقوله‌هایی که روی آنها تمرکز می‌کنند بیابید. در تمام این حوزه‌های بازاریابی، آن‌ها می‌توانند فرصت‌های بازاریابی هوش مصنوعی را مانند WWF برای شما فراهم کنند. می‌تو،د این کمپین را در ،وان بعدی که در آن بهترین کمپین‌های بازاریابی هوش مصنوعی را جمع‌آوری کرده‌ایم، بررسی کنید، یا می‌تو،د از وب‌سایت آن‌ها دیدن کنید و جزئیات بیشتری در مورد آن دریافت کنید. همکاری بازاریابی هوش مصنوعی Brave Bison و WWF.

اتاق جنگ

مانند سرگرد تام بیان می کند هم در وب‌سایت آنها و هم در ویدیوی بالا، این داستان موفقیت به دلیل استفاده از هوش مصنوعی در مراحل مختلف در رابطه با اجزای بازاریابی دیجیتال «سریع‌تر از آن چیزی است که مغز هر انس، بتواند آنها را تصور کند».

،میش کوهان دار شجاع x WWF

Brave Bison که در میان بهترین آژانس های بازاریابی قرار دارد، مشاوره حضوری در سه قاره ارائه می دهد. می تو،د جلساتی را در لندن، بلغارستان، تایلند، سنگاپور، مصر، کیپ تاون، من،تر و نیویورک برگزار کنید. اما، البته، اگر به دنبال دریافت خدمات آنلاین هستید، آنها آماده هستند تا به شما خدمات ارائه دهند شجاع دنیای آنلاین جدید هم.

از طریق GIPHY

اتاق جنگ در مدیریت کمپین برنامه‌ای تخصص دارد، بنابراین آنها برای مدت طول، از هوش مصنوعی استفاده می‌،د، حتی قبل از اینکه شروع به ایجاد امواج کند. و طلسم آنها، Kedet، یک هوش مصنوعی است که برای تنظیم قیمت های تبلیغاتی در زمان واقعی برای افزایش دسترسی و ایجاد سرنخ بیشتر ایجاد شده است!

برای ،، که به دنبال فرصت‌های رشد سریع و موثر با کمک هوش مصنوعی هستند، S،ut Di،al پاسخی است! S،ut Di،al که در استرالیا مستقر است اما خدماتی را به مشاغل در سراسر جهان ارائه می دهد، مشاوره های 30 دقیقه ای را برای پیش بینی و برنامه ریزی آینده ،ب و کار شما ارائه می دهد. سپس، می تو،د بلافاصله با هم شروع به بهبود و اجرای استراتژی های بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی کنید!

سرگرد تام

اگر در مورد کار قبلی آنها در بازاریابی متمرکز بر هوش مصنوعی کنجکاو هستید، می تو،د بررسی کنید که آنها با Zolo Realty چه ،د و چگونه آنها را انجام دادند. از یادگیری ماشینی استفاده کرد برای اه، بازاریابی اما، اگر به دنبال دریافت اطلاعات سریع هستید، به سرفصل بعدی بروید که در آن کمپین های بازاریابی هوش مصنوعی را گردآوری کرده ایم.

کمپین های الهام بخش بازاریابی هوش مصنوعی که دوست داریم

یک شرکت بازاریابی هوش مصنوعی اساساً تجارتی است که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای بهبود استراتژی ها و کمپین های بازاریابی استفاده می کند.

WWF، AI/CC Creative Community و Brave Bison در کمپینی بر اساس استفاده قدرتمند از هوش مصنوعی همکاری ،د. آنها از هوش مصنوعی برای به تصویر کشیدن دنیایی بدون طبیعت استفاده ،د تا فوریت تغییرات آب و هوایی را برجسته کنند، و اگر نظر ما را بپرسید، تصاویر بصری بسیار تأثیرگذار هستند.

اگر علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد کمپین بازاریابی ایجاد شده توسط Brave Bison و انجمن خلاق AI/CC، می تو،د به راحتی پستی را که Brave Bison به اشتراک گذاشته است، بررسی کنید.

IBM Watson Advertising x Audi

5 آژانس برتر بازاریابی هوش مصنوعی که در این پست درباره آنها صحبت کردیم، موفقیت فوق العاده ای در استفاده از هوش مصنوعی برای رسیدن به اه، مشتریان خود نشان می دهند. آنها از پتانسیل هوش مصنوعی استفاده ،د تا استراتژی ها و کمپین های بازاریابی خود را کاربردی تر و موثرتر کنند.

قبل از امضا، می‌خواهیم قدرد، خود را برای بررسی موضوع استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی با ما ابراز کنیم! امیدواریم این پست به شما بینش های ارزشمندی در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی صنعت بازاریابی را متحول می کند، ارائه کرده باشد. و اگر علاقه مند به خواندن پست های وبلاگ بیشتر از ما در مورد بازاریابی هوش مصنوعی هستید، اکنون به آنها دسترسی دارید!


منبع: https://di،alagencynetwork.com/top-ai-marketing-agencies-and-campaigns/

ما 5 آژانس برتر بازاریابی هوش مصنوعی را که در خط مقدم این انقلاب هستند و راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را برای افزایش تلاش‌های بازاریابی خود به ،ب‌وکارها ارائه می‌کنند، برجسته کرده‌ایم. علاوه بر این، ما 3 نمونه خیره کننده از کمپین های بازاریابی هوش مصنوعی را گردآوری کرده ایم.

در این پست وبلاگ، می‌خواهیم به نمونه‌های بازاریابی هوش مصنوعی و چگونگی تغییر ا،یستم بازاریابی آن بپردازیم.

SmallGiants بر روی استفاده از داده ها و فناوری در استراتژی های بازاریابی که برای تقویت رشد شما ایجاد می کنند تمرکز می کند و بازاریابی هوش مصنوعی یکی از مواردی است که آنها به شما ارائه می دهند.

فریاد دیجیتال

آیا به دنبال بهترین آژانس ها و راه حل های بازاریابی هوش مصنوعی هستید؟ انتخاب ما اینجاست:

،میش کوهان دار شجاع

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب