6 تهدید بازاریابی ایمیلی که هر حرفه ای باید درباره آن بداند


وجود دارد 4.5 میلیارد نفر در جهان از بازاریابی ایمیلی استفاده می کنند. و تقریبا 80 درصد از ،ب و کارها از آن به ،وان ابزار اصلی جذب و حفظ مشتری خود استفاده می کنند.

با توجه به بسیاری از شرکت ها و متخصصان که از این کانال استفاده می کنند، جای تعجب نیست که هکرها نیز به آن توجه کنند.

این کلاهبرداران از ایمیل های ناخواسته، لینک های م،ب و راه های دیگر برای نفوذ به سیستم شما و سرقت اطلاعات شخصی، فایل ها و سایر منابع مهم شما استفاده می کنند.

از این رو، باید اقدامات پیشگیرانه ای انجام دهید تا مطمئن شوید که قرب، اعمال بد آنها نمی شوید.

در این پست، شش مورد از رایج‌ترین تهدیدات بازاریابی ایمیلی را که متخصصان حرفه‌ای در هر صنعت، جایگاه و نقشی هستند، به اشتراک می‌گذاریم.

همچنین نکات یا راهکارهای پیشگیری مفیدی را برای هر تهدید به اشتراک خواهیم گذاشت.

خطرناک ترین تهدیدات امنیتی ایمیل که حرفه ای ها با آن روبرو هستند

1. هر،مه

بیایید با قدیمی ترین و آزاردهنده ترین تهدید – هر،مه شروع کنیم. به طور خلاصه، هر،مه به پیام‌های ناخواسته یا ناخواسته اشاره دارد که محصولات و خدمات مختلف را تبلیغ می‌کنند – که بیشتر آنها جعلی هستند. برخی نیز حاوی تروجان و ب،زار به شکل پیوند یا پیوست هستند.

این ایمیل‌ها صندوق‌های پستی را با ،‌هایی پر می‌کنند که هیچ هدفی برای حرفه‌ای‌ها ندارد و صرفاً وقت آنها را تلف می‌کند یا بر بهره‌وری آنها تأثیر می‌گذارد. در اینجا چند آمار جالب وجود دارد تا به شما ایده دهد که هر،مه تهدید چقدر است:

  • مطابق با ،تمرد، نزدیک به 60 درصد از حجم ترافیک ایمیل مارکتینگ اسپم است.
  • میلمودو می گوید که یک ایمیل هر،مه تقریباً 0.03 گرم مونو،ید کربن تولید می کند. در سال 2021، نزدیک به 4.5 تن CO2 فقط به دلیل هر،مه منتشر شد.
  • کمتر از 25% پیام های هر،مه قانونی هستند. حدود 73٪ ایمیل های فیشینگ هستند، در حالی که 2.5٪ کلاهبرداری و کلاهبرداری هستند.

متاسفانه هیچ راهی برای حذف هر،مه از بازاریابی ایمیلی وجود ندارد. با این حال، شما می تو،د از خود محافظت کنید:

  • گزارش، مسدود ،، و حذف ایمیل های مشکوک؛
  • استفاده از فیلتر ایمیل شخص ثالث، مانند SpamTitan، Xeams، Spambrella و غیره.

2. کلاهبرداری

جعل یکی از محبوب ترین تهدیدات بازاریابی ایمیلی است که بازار ،ب و کار را تحت تأثیر قرار می دهد. به طور خلاصه، جعلی ها ایمیل های جعلی هستند که توسط کلاهبرداران و مجرمان برای تقلید از مارک های واقعی استفاده می شوند. آنها از گیرندگان می خواهند که اطلاعات شخصی خود را به اشتراک بگذارند یا در صفحات فرود جعلی پیوند داده شده در ایمیل ها معامله انجام دهند.

در اینجا چند آمار جالب در رابطه با جعل وجود دارد:

متأسفانه، تنها راه جلوگیری از سرقت یا مفقود شدن با جعل ایمیل، بررسی دقیق است. این شامل اقدامات ساده است، مانند:

  • ،بیدن به برندهای قابل اعتماد برای محصولات و خدمات؛
  • شناسایی لینک های جعلی با نگه داشتن مکان نما روی پیوند برای نمایش URL واقعی؛
  • تماس با ،ب و کارها از طریق شماره های رسمی آنها برای تأیید محتوای ایمیل مارک دار.

3. بات نت و حملات DDoS

Distributed Denial of Service (DDoS) معمولاً شامل استفاده از بات‌نت‌های متصل به اینترنت برای ارسال هر،مه‌های عظیم و کمپین‌های فیشینگ است که می‌توانند سیستم‌ها را بیش از حد بارگذاری کنند. در اینجا چند آمار جالب مربوط به حملات DDoS از طریق ایمیل آورده شده است:

  • مطابق با لیست امن، ،ب و کارهای ایالات متحده به تنهایی با بیش از 78000 حمله DDoS در سه ماهه دوم 2022 مواجه شدند.
  • Comparitech بیان می کند که حدود 70 درصد از ،ب و کارها هر ماه با 20 تا 50 حمله DDoS مواجه می شوند.

حملات DDoS از طریق ایمیل معمولاً زم، اتفاق می‌افتند که مهاجمان آدرس‌های IP را در دست دارند. بنابراین یکی از بهترین راه های پیشگیری از آنها استفاده از آنهاست VPN رایگان نرم افزاری که به شما امکان می دهد ایمیل ها را به صورت ناشناس مرور و استفاده کنید.

4. فیشینگ

فیشینگ یکی از قدیمی ترین تهدیدات بازاریابی ایمیلی است که متخصصان از اوایل دهه 2000 با آن مواجه شده اند. از مهندسی اجتماعی و تکنیک‌های دیگر برای فریب کارمندان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی استفاده می‌کند که می‌تواند منجر به سرقت پول، داده یا هویت آنها شود. در اینجا چند آمار جالب در رابطه با فیشینگ وجود دارد:

  • با توجه به الف 2021 مطالعه Tessian، کارمندان به طور متوسط ​​هر سال حدود 14 ایمیل فیشینگ دریافت می کنند.
  • روندهای امنیت سایبری 2021 سیسکو گزارش ادعا می کند که حداقل یک کارمند در نزدیک به 86٪ از سازمان ها روی پیوند فیشینگ کلیک می کند.
  • مطابق با Verizon، نزدیک به 96٪ از حملات فیشینگ از طریق ایمیل اتفاق می افتد.

اگر بد،د که چگونه آنها را شناسایی کرده و از آنها پیشگیری کنید، می توان از حملات فیشینگ جلوگیری کرد. به ،وان مثال، بیشتر مهاجمان از پیوندهای ناآشنا استفاده می کنند یا پیشنهاداتی ارائه می دهند که برای واقعی بودن خیلی خوب هستند. روش های پیشگیری توصیه شده عبارتند از:

  • عدم کلیک بر روی لینک ها یا پنجره های بازشو عجیب؛
  • به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود در سایت هایی که HTTPS امن نیستند.
  • نصب منظم وصله های امنیتی و ارتقاء.

5. سازش ایمیل تجاری (BEC)

حملات BEC از زمان شروع COVID-19 به دلیل افزایش کار از راه دور به طور تصاعدی افزایش یافته است. این حملات شبیه به فیشینگ هستند. با این حال، تنها انگیزه سرقت پول از مشاغل است. مهاجمان BEC جعل هویت افراد حرفه ای رده بالا هستند و به کارکنان دستور می دهند تا حساب های جعلی را انجام دهند.

در اینجا چند آمار جالب در رابطه با حملات BEC وجود دارد:

  • مطابق با شناسه نماینده، تقریباً 77٪ از مشاغل در سال 2021 با حملات BEC مواجه شدند.
  • تقریبا 80 درصد از حملات BEC به دلیل مجرم، که جعل شخصیت‌های با اقتدار بالا هستند، مانند سرپرستان، وکلا، مدیران عامل یا فروشندگان رخ داده است.
  • این FBI حدود 2.4 میلیارد دلار سرقت در سال 2021 توسط حملات BEC گزارش شده است.

از حملات BEC می توان به روش های مختلفی جلوگیری کرد. ساده ترین راه، تایید درخواست با گیرنده از طریق کانال دیگری مانند تماس است. در مرحله دوم، شما همچنین باید آدرس ایمیل را به دقت بررسی کنید تا خطا وجود داشته باشد.

با این حال، بهترین راه برای جلوگیری از حملات BEC از طریق احراز هویت چند عاملی و استفاده از حساب‌های ایمیل کاری پولی است.

6. ب،زار

در نهایت، آ،ین تهدید ایمیل مارکتینگ در لیست ما ب،زار است. ب،زار برای یک هدف اصلی ارسال می شود – به خطر انداختن عملیات تجاری. هکرها افراد را فریب می دهند تا باج افزارها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و جاسوس افزارها را با کلیک بر روی لینک ها، پنجره های بازشو و پیوست های ایمیل، دانلود کنند.

در اینجا چند آمار جالب در رابطه با ب،زار وجود دارد:

  • مطابق با جعبه فیشینگ، نزدیک به 46٪ از مشاغل و حرفه ای ها ب،زار را از طریق ایمیل دریافت می کنند.
  • مطابق با پاک ،، از هر صد ایمیل باز شده حدود یک مورد حاوی ب،زار است.

هر ،ب‌وکار و حرفه‌ای باید هر زمان که از دستگاه‌های خود استفاده می‌کند، نرم‌افزار ضد ب،زار قدرتمندی داشته باشد. می تواند به شناسایی و از بین بردن تهدیدها به طور فعال کمک کند. تا آنجا که پیشگیری می شود، همه چیز به احتیاط و احتیاط بستگی دارد.

به ،وان یک کاربر ایمیل، باید به پیوست های مشکوک، لینک های عجیب و غریب، مشکلات املایی و پیشنهادات غیرواقعی توجه زیادی داشته باشید.

بسته بندی

اکنون که از شش تهدید خطرناک بازاریابی ایمیلی که حرفه ای ها با آن مواجه هستند آگاه هستید، می تو،د گام های پیشگیرانه تری برای به حدا،ر رساندن محافظت بردارید. بازاریابی ایمیلی همچنان بر دنیای تجارت تسلط خواهد داشت.

از این رو، این شما هستید که باید خود را در مورد تهدیدات امنیت سایبری و نحوه پیشگیری یا مبارزه با آنها آموزش دهید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/email-marketing-threats-every-professional-s،uld-know-about/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب