6 دلیل کلیدی برای استفاده از تبلیغات PPC


اگر ،ب و کار شما به دنبال راهی سریع برای جذب مشتریان به وب سایت شما، ،ید و ،ب درآمد است، تبلیغات آنلاین پرداخت به ازای کلیک (PPC) یکی از بهترین راه حل ها است.

برخلاف تبلیغات سنتی در رسانه‌های چاپی یا بیلبوردهایی که برای مخاطبان گسترده‌ای قرار می‌گیرند، مخاطبان خاصی را هدف قرار می‌دهند که احتمالاً ،ید می‌کنند. و در حالی که هیچ راهی برای اندازه گیری اینکه چه ،ی به تبلیغات سنتی پاسخ می دهد وجود ندارد، PPC به شما بازخورد فوری می دهد. و PPC هزینه به دست آوردن هر مشتری جدید را به شما می گوید.

اگر می خواهید مخارج تبلیغاتی خود را کنترل کنید و در عین حال نتایج تقریباً فوری به دست آورید، PPC یک راه حل موثر و کارآمد است. در زیر ارفولک دیجیتال مارکتینگ 6 دلیل کلیدی برای استفاده از تبلیغات PPC را فهرست کرده است.

تبلیغات آنلاین پرداخت به ازای کلیک چیست؟

تبلیغات PPC یک تبلیغ آنلاین است که شما در مورد محصول یا خدمات خود ایجاد می کنید. با این حال، بسیاری از مصرف کنندگان آگهی شما را می بینند، شما فقط زم، پرداخت می کنید که شخصی روی تبلیغ شما کلیک کند. می‌تو،د از تبلیغات PPC در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ یا در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و لینکدین برای دسترسی به هزاران ،یدار بالقوه استفاده کنید.

اگرچه تکنیک های اساسی در هر کانال ی،ان است، این مقاله بر روی نتایج جستجوی PPC با استفاده از Google تمرکز دارد. اینترنت مک، است که همه می توانند پاسخ سوالات خود و راه حل مشکلات خود را بیابند. اگر می خواهید پاسخگوی این سوالات باشید، باید در موتورهای جستجو تبلیغ کنید.

یک کلیک ساده می تواند به یک مشتری جدید منجر شود. مشتریان جدید همچنین می توانند به منابع ارجاع تبدیل شوند. این ارجاعات جدید می توانند به منابع ارجاع تبدیل شوند. همه اینها را می توان به راحتی با یک کلیک انجام داد. یک کلیک ارزش زیادی دارد.

از آنجایی که هر کلیک می تواند به یک منبع درآمد با ارزش تبدیل شود، تبلیغات PPC باید بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما باشد.

چگونه برای یک کمپین تبلیغاتی PPC آماده شویم

قبل از اجرای یک کمپین تبلیغاتی آنلاین PPC، باید مطالب را آماده کنید، مخاطبان خود را مشخص کنید و مطمئن شوید که ،ب و کار شما می تواند محصول یا خدمات را به مصرف کنندگان ارائه دهد. و، شما به ظرفیت پاسخگویی به سوالات مشتریان در مورد محصول خود نیاز دارید.

تبلیغات شما در نتایج جستجو معمولاً به ،وان یک ،وان، 2 تا 3 خط متن، تصویر و تبلیغات ،ید نمایش داده می شود.

قبل از قرار دادن تبلیغ خود، باید برای اجرای کمپین تبلیغاتی خود آماده شوید. شما باید قبل از ایجاد آگهی خود تصمیماتی بگیرید تا بهترین نتایج را به دست آورید. در اینجا مراحل اولیه ای که باید برای ایجاد یک تبلیغ موفق انجام دهید آورده شده است.

  • دسترسی خود را مشخص کنید: موقعیت جغرافیایی کمک می کند تا محصول شما را برای ،یداران من، هدف قرار دهید. آیا می خواهید تبلیغات شما در کد پستی، شهر، شعاع مایلی یک شهر، کل ایالت ها یا در سطح جه، نمایش داده شود؟ شما باید تصمیم بگیرید که کجا می خواهید تبلیغ شما نمایش داده شود.
  • کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید: شما باید کلمات کلیدی مرتبط با محصول خود را که مصرف کنندگان برای جستجوی راه حل استفاده می کنند، تعیین کنید. اگر شخصی عبارت شما را در لیست شما وارد کند، تبلیغ شما نمایش داده می شود. گوگل می تواند به شما کمک کند کلمات من، را با آنها پیدا کنید Google Keyword Planner.
  • نوع تبلیغ خود را انتخاب کنید: گوگل چندین نوع تبلیغات را با گوگل ادوردز ارائه می دهد و هزینه هر کلیک بر اساس نوع کمپین انتخابی شما متغیر است.
  • بودجه خود را تنظیم کنید: PPC بر روی یک سیستم مناقصه کار می کند. شما بر اساس تعداد تبلیغ‌کنندگان دیگری که روی همان کلمات پیشنهاد می‌دهند، پرداخت می‌کنید (به‌علاوه چند معیار دیگر که Google تصمیم می‌گیرد). شما می تو،د بودجه خود را بر اساس هزینه روزانه، حدا،ر قیمت هر کلیک و سایر متغیرها تنظیم کنید.
  • تبلیغ خود را بنویسید: اگر شخصی در منطقه جغرافیایی انتخابی شما باشد و کلمه ای را که برای آن پیشنهاد می دهید تایپ کرده باشد، آگهی شما هنگام جستجو برای او نمایش داده می شود. هنگامی که در حال نوشتن آگهی خود هستید، می خواهید مطمئن شوید که واضح و فریبنده است و بر مزایایی که هنگام ،ید دریافت می کنند تأکید کنید.
  • تصمیم بگیرید که افراد را به کجا هدایت کنید: هنگامی که شخصی روی تبلیغ شما کلیک می کند، باید آنها را به یک مقصد آنلاین ارسال کنید. مهم است که آنها را به صفحه ای بفرستید که به وضوح توضیح دهد که بر اساس آنچه جستجو کرده اند چه چیزی به دست خواهند آورد. این به ،وان صفحه فرود شناخته می شود. با یک فراخوان قوی (CTA) برای ،ید، آن را واضح و مختصر نگه دارید.

برنامه ریزی متفکرانه و استراتژیک تفاوت بزرگی در موفقیت کمپین تبلیغاتی شما ایجاد می کند و بیشترین بازگشت سرمایه (ROI) هزینه کمپین تبلیغاتی شما را به همراه خواهد داشت.

شش مزیت بزرگ کمپین PPC شما

یک کمپین هدفمند و برنامه ریزی شده با استفاده از کلمات کلیدی که مصرف کنندگان هنگام جستجو استفاده می کنند، تقریباً فوایدی را برای شما به همراه خواهد داشت. و یک کمپین طول، مدت نظارت شده همچنان درآمد جدیدی برای شما به ارمغان می آورد.

تبلیغات آنلاین PPC مزایای زیادی نسبت به تبلیغات رسانه های چاپی سنتی دارد. بیایید یک به یک آنها را بررسی کنیم.

1. ترافیک فوری

با PPC، می تو،د بلافاصله ترافیک را به سایت خود هدایت کنید. اگر یک کمپین آنلاین راه اندازی کنید، در نهایت با افراد من،ی مواجه خواهید شد که حتی در همان روز روی وب سایت شما کلیک می کنند. در بازاریابی دیجیتال، اجتماعی، محتوا و «داخلی» را خواهید شنید. اگرچه آنها می توانند بسیار مؤثر باشند، اما برای پیاده سازی و بازگرداندن نتایج ثابت زمان زیادی صرف می شود.

بودجه توزیع قابل توجهی برای تسریع بازگشت سرمایه محتوای شما ضروری است. در غیر این صورت، ممکن است مدتی منتظر بم،د و هزینه های آژانس را بالا ببرید و در این مدت کارمندان خود را به کار بگیرید. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، در مقابل، بسیار سریع است و اطلاعات زیادی تولید می کند، که می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند.

2. هدف گذاری خاص

تبلیغات از طریق PPC هدفمندترین شکل تبلیغات است. شما می تو،د تبلیغات خود را بر اساس موقعیت جغرافیایی، کلمات جستجو شده، علایق و موارد دیگر هدف قرار دهید.

به دلیل هدف گذاری، به سرعت به مشتریان جدید دست خواهید یافت. برخلاف تبلیغات چاپی، می‌تو،د با کنترلی بی‌نظیر به مخاطبان کاملاً جدیدی دست پیدا کنید. اگر به دنبال گسترش ،ب و کار خود با پیشنهادهای فصلی یا زم، خاص هستید، سرعت برای موفقیت شما ضروری است.

می تو،د پست های وبلاگ و چت رسانه های اجتماعی خود را با برخی از ش،ه های آنلاین خود به اشتراک بگذارید. اگر هیچ بودجه یا محتوایی برای نمایش وجود نداشته باشد، این بسیار رویایی است.

اگر شما یک ،ب و کار کوچک هستید که نام تجاری کمی دارید یا از آن پیروی می کنید، باید به بازاریابی خود با استفاده از PPC برای دستیابی به مشتریان هدف خود رونق لازم را بدهید.

3. انعطاف پذیری

PPC هیچ قراردادی، هیچ کارمزد مشخص و جمعیتی مشخصی ندارد. در صورت تمایل می تو،د کمپین PPC خود را متوقف کنید. امکان افزایش یا کاهش بودجه به دلخواه وجود دارد. اگر می خواهید تبلیغات شما در یک شهر کاملاً متفاوت و برای مخاطبان کاملاً متفاوت نمایش داده شود، می تو،د این کار را انجام دهید. در عرض چند دقیقه می تو،د همه این کارها را انجام دهید.

می تو،د به افرادی دسترسی پیدا کنید که با ،ب و کار شما تعامل داشته اند. وقتی آنها جستجو می کنند، از وب سایت های دیگر بازدید می کنند و از برنامه های تلفن همراه استفاده می کنند، می توان تبلیغات را انجام داد.

فهرست‌های بازاریابی مجدد شما می‌توانند به افراد در رایانه‌های رومیزی و دستگاه‌های تلفن همراه دسترسی پیدا کنند. ایجاد لیست برای موارد خاص فهرستی برای افرادی که تراکنش‌ها را کامل نمی‌کنند اما چیزی به سبد ،ید خود اضافه می‌کنند، یک مثال است.

4. بودجه تعریف شده

این شما هستید که تصمیم می گیرید چقدر برای هر کلیک، در روز و برای هر کمپین از طریق PPC هزینه کنید. همچنین اطلاعات فوری در مورد هزینه هر کلیک برای هر کمپین دریافت می کنید.

تبلیغات PPC کاملاً پاسخگو است. داده ها در دسترس شما هستند و نتایج شفاف هستند. معیارهای سختی مانند هزینه به ازای ،ید (CPA) و بازده هزینه تبلیغات (ROAS) را می‌شناسید.

این داده ها به شما این امکان را می دهد که تبلیغات و کمپین های خود را بر اساس محدودیت های بودجه خود تنظیم کنید.

5. بازده سرمایه گذاری قوی (ROI)

با PPC، تبلیغات شما خاص و هدفمند است. به همین دلیل، پیام خود را در مقابل اطلاعات جمعیتی من، قرار می دهید و هزینه ای از شما دریافت نمی شود مگر اینکه علاقه مند شوند (و کلیک کنند).

با یک صفحه فرود کاملاً هدفمند و خاص که برای پیگیری آگهی با یک فراخوان قوی (CTA) طراحی شده است. این قطعه مهمی است که منجر به تبدیل می شود.

تبلیغات مشتریان را به صفحه فرود شما می برد. صفحه فرود شما به ،یدار تبدیل می شود. این ،یب یک یا دو است که برای افزایش ROI شما طراحی شده است.

6. نتایج قابل اندازه گیری

PPC، به ویژه، گزارش عالی ارائه می دهد. میانگین تعداد کلیک ها، میانگین هزینه هر کلیک و عملکرد همگی به راحتی در دسترس هستند. با PPC، می د،د که به ازای هر دلار سرمایه گذاری شده، X دلار درآمد ایجاد کرده اید. داده‌های کمپین تبلیغاتی را با داده‌های صفحه فرود از Analytics ،یب کنید، و می‌تو،د عملکرد تبلیغات و بازگشت سرمایه خود را با اعداد سخت اندازه‌گیری کنید.

این نتایج قابل اندازه گیری به شما این امکان را می دهد که کلمات جدید را در آگهی خود یا در صفحه فرود خود برای نتایج بهتر آزمایش کنید. راه اندازی و اجرای موثر این کمپین های تبلیغاتی PPC می تواند ،ب و کار شما را متحول کند.

نحوه انجام مناقصه را درک کنید

در اصل، PPC بر اساس یک سیستم مناقصه است، بنابراین شخصی که بیشترین بودجه را دارد، بیشترین دید و کلیک را دارد. ممکن است ،ب‌وکار دیگری بودجه کل بالاتری نسبت به شما داشته باشد، اما همچنان می‌تو،د برای یک کلمه کلیدی خاص از آنها پیشی بگیرید. که فرصتی را برای شما باز می کند.

تبلیغ‌کنندگان روی همان کلیدواژه‌ها پیشنهاد می‌دهند و تبلیغ شما وارد مناقصه می‌شود. موتورهای جستجو از یک فرآیند خودکار برای تعیین اعتبار آگهی شما و اینکه به چه ترتیبی باید قرار گیرد استفاده می کنند.

موتورهای جستجو تبلیغات را بر اساس موارد زیر رتبه بندی می کنند:

  • صلاحیت آگهی دهنده برای شرکت در مزایده
  • ترتیب تبلیغات مربوطه که در صفحه ظاهر می شود
  • حدا،ر CPC که تبلیغ کننده مایل به پرداخت به ازای هر کلیک است

وقتی به یک نتیجه جستجو نگاه می کنید، تبلیغاتی را در بالای صفحه می بینید که به جستجوی شما مربوط می شود. آگهی برتر در صفحه از طرف تبلیغ کننده ای است که مایل به پرداخت حدا،ر هزینه به ازای هر کلیک (CPC) است.

آگهی‌هایی که در زیر آگهی برتر فهرست شده‌اند، بالاترین قیمت‌های بعدی را برای کلمه کلیدی مورد استفاده برای تطبیق آگهی با درخواست مصرف‌کننده دارند. به عبارت دیگر، تبلیغات PPC مانند یک حراج است. رتبه برتر به بالاترین پیشنهاد داده می شود.

فرآیند اندازه گیری و آزمایش برای موفقیت PPC

هنگامی که کمپین تبلیغاتی PPC خود را پیاده سازی کردید، فرآیند پالایش را برای بهبود نتایج آغاز می کنید. بهترین موفقیت از نظارت بر هر تبلیغ و انجام تنظیمات حاصل می شود.

  • نتایج اصلی خود را اندازه گیری کنید
  • تغییر یک ،صر در یک زمان – برای مثال، ،وان آگهی، متن آگهی، تصویر، متن صفحه فرود، CTA صفحه فرود
  • نتایج آزمایش تغییر شما
  • اندازه گیری و مقایسه تغییر جدید با اصلی

همانطور که آگهی و صفحه فرود خود را اصلاح می کنید، ،یبی عالی برای به ارمغان آوردن بالاترین نتایج پیدا خواهید کرد. PPC “تنظیم و فراموش” نیست. بهترین نتایج شما از اندازه گیری و آزمایش به دست می آید.

استراتژی خود را آماده کنید، اه، خود را تعیین کنید، مطالب خود را جمع آوری کنید، کمپین تبلیغاتی خود را شروع کنید، سپس اندازه گیری و آزمایش کنید. برای افزایش درآمد خود به سراغ ،یداران فوری خواهید رفت.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/key-reasons-to-use-ppc-advertising/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب