به طور شگفت انگیزی، 92٪ از بزرگسالان مورد بررسی خاطرنشان ،د که اگر بخواهند برای انجام این کار با یک اعتبار ،ید آمازون پاداش دریافت کنند، احتمال بیشتری برای تعامل با یک تبلیغ خواهند داشت. این به ما نشان می دهد که نشان دادن ارزش افزوده در تبلیغات محصول شما چقدر حیاتی است. همچنین مهم است که کاربران خود را تشویق کنید تا با تبلیغ شما تعامل داشته باشند.
در واقع، این معیارهای عملی تر و تفسیر بیشتری را در مجموعه تبلیغات شما ارائه می دهد و به شما کمک می کند کارآمدتر و آزادانه تر عمل کنید.
ویژگی تبلیغاتی آمازون شماره 6: توصیه های عملکرد آمازون
این ویژگی جدید تبلیغات مطمئناً ارتقاء ویژگی استاندارد سازنده ویدیو است. آمازون مطمئناً تمایل به محتوای ویدیویی حرفهایتر را شناسایی کرده است و در تلاش است تا با درخواستهای رسانهای غنی خود از ،بوکارها حمایت کند.
ویژگی تبلیغاتی آمازون شماره 3: علامت های دیجیتال
تبلیغات ویدیویی نمایشی حمایتشده دستگاه جدیدی است که به خلاقان اجازه میدهد کمپینهای ویدیویی خبرهای تولید کنند که محصولات خود را در پایگاه مشتریان رکوردشکن آمازون تبلیغ میکنند.
تبلیغات دیجیتال ساینیج یکی از جدیدترین ویژگی هایی است که آمازون در سال های اخیر راه اندازی کرده است. این آگهیها عمدتاً در فروشگاههای آمازون Fresh در سراسر جهان نمایش داده میشوند، اگرچه این آگهیها عمدتاً در ایالات متحده مستقر هستند.
بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، ما فکر کردیم که PPC Geeks به این شش ویژگی کاملاً جدید تبلیغاتی آمازون نگاهی دقیقتر خواهد کرد و پیشبینی میکند که به طور کلی چه تأثیری بر صنعت داشته باشد.
در واقع، در حالی که استفاده از تبلیغات دیجیتال ساینیج بسیار کم است، اگر فکر کنید که این تبلیغات در سال های آینده یکی از محبوب ترین دارایی های تبلیغاتی نخواهند بود، اشتباه می کنید.
توصیههای عملکرد، بهترین شیوههای قابل استفاده برای کمپینهای محصول حمایتشده داخلی هستند.
هدف توصیههای عملکرد تشویق بازاریابان به استفاده از کنسول تبلیغاتی است، در حالی که توصیههای عملکرد بهطور خستگیناپذیر در پسزمینه کار میکنند و دائماً به دنبال نکات کمپین محصولات حمایتشده هستند که میتوانند به سرعت اعمال شوند. این نکات ممکن است شامل کلمات کلیدی یا عبارات جدیدی برای رتبه بندی یا پیشنهاد پیشنهادات باشد.
ما همیشه بهترین منافع شما را در ذهن داریم. اگر به کمک نیاز دارید یا می خواهید PPC یا Google Ads خود را بهبود ببخشید، در یکی از ممیزی های PPC 100٪ رایگان یا ممیزی های Google Ads ما سرمایه گذاری کنید؟
منبع: https://di،alagencynetwork.com/6-new-amazon-ad-features-you-need-to-know-about/
بدون شک، این ویژگی های جدید می تواند برای ،ب و کارهای جدیدی که سفر اولیه آمازون خود را با آژانس جدید PPC شروع می کنند بسیار مفید باشد.
ویژگی تبلیغاتی آمازون شماره 5: بهبودهای ابر بازاریابی آمازون (AMC).
بسیاری از این ویژگیهای تبلیغاتی جدید آمازون، راه بسیار آسانتری را برای برندهای نوظهور و کارشناسان نوظهور PPC نشان میدهند تا دید خود را بهبود بخشند و در نهایت پای خود را در این بخش باز کنند.
ما به آنچه روزانه برای مشتریان خود به دست می آوریم افتخار می کنیم. نتایج عالی و به حدا،ر رساندن استراتژی تبلیغاتی آمازون. با PPC Geeks تماس بگیرید تا ببینید چگونه می تو،م در هنگام تبلیغات در آمازون به افزایش سود شما کمک کنیم.
اخیراً، آمازون مجموعه کاملی از ویژگیهای تبلیغاتی جدید و هیجانانگیز را اعلام کرد که قرار است به طور جامع ا،پلویتهای تبلیغاتی قبلی آمازون را اصلاح کنند. غول ،دهفروشی آنلاین همیشه آ،ین پیشرفتهای خود را کاملاً مخفی نگه داشته است، اما با توجه به اینکه آمازون خود را برای برخی از چالشهای اقتصادی شدید پیش رو آماده میکند، این چشمانداز نامطمئن قطعاً نقش بزرگی در شکلدهی رویکرد نسبتاً جدید و شفاف آنها به ارتباطات داشته است.
نمیتوان انکار کرد که تولید ویدیوی حرفهای میتواند گران باشد، اما با این ویژگی جدید، آژانسهای ،ید Google در همه سطوح میتوانند تنها با ،ری از هزینههای معمول، انگشت خود را در است، ساخت ویدیوی حرفهای فرو کنند.
کاربران اکنون می توانند اعتبار ،ید آمازون را مستقیماً در تبلیغات نمایش اسپانسر شده خود درج کنند. سپس مشتریان با کلیک بر روی تبلیغ و ،ید محصول، پاداش دریافت خواهند کرد.
آمازون به لطف ارائه های کمپین حمایت شده، ۷۷ درصد افزایش کلیک و ۲۹ درصد افزایش در تبدیل را گزارش کرده است.
در واقع، توصیه های عملکرد یک حلقه بازخورد ارزشمند برای تبلیغ کنندگان ایجاد می کند.
PPC Geeks – کارشناسان تبلیغات آمازون
و فراموش نکنید، PPC Geeks همچنین بهترین آژانس مدیریت PPC در بریت،ا و یکی از سه آژانس برتر PPC در جهان است، به این م،ی که همیشه می تو،د سطح خدمات بی نظیری را تضمین کنید.
یکی دیگر از ویژگیهای تبلیغاتی جدیدی که آمازون به فهرست خود اضافه کرده است، رویدادهای اشتراک دیجیتال برای بازاریابی ابری آمازون است. این شامل مدل های آموزشی از پیش ساخته شده بیشتر و توانایی مدیریت مخاطبان DSP در فضای ابری است.
با این وجود، این نوع جدید تبلیغات نمایشی بدون شک یکی از هیجانانگیزترین اطلاعیههای بازاریابی آمازون در مدت طول، است. این به دلیل این است که یک ویژگی کاملاً جدید است که هیچ ، قبلاً آن را ندیده است. هنگامی که این در بریت،ا معرفی می شود، ما منتظر واکنش عالی هستیم.
هدیه ها بینش های کمپین توصیه شده توسط آمازون است که شامل بودجه های روزانه و استراتژی های مناقصه می شود. اینها اکنون به طور خودکار در کنسول تبلیغات گنجانده می شوند.