6 پاسخ به سوالات سئو که مبتدیان از پرسیدن آنها می ترسند


بهینه سازی موتورهای جستجو که در سنگاپور به سئو نیز معروف است، چیز جدیدی نیست، با این حال برای برخی افراد، به خصوص برای مشاغلی که اخیراً فعالیت های خود را به صورت آنلاین گسترش داده اند، همچنان یک رمز و راز باقی مانده است.

جدای از اینکه بد،د سئو بخشی از بازاریابی دیجیتال است که باعث می‌شود یک وب‌سایت و محتوای آن بیشتر دیده شود، عوامل زیادی برای یادگیری درک بهتر سئو وجود دارد.

مبتدیان می توانند قبل از اینکه بتوانند دانش خود را عملی کنند، ابتدا اصول سئو را درک کنند، چه رسد به اینکه نیازهای سئو خود را از یک متخصص در سنگاپور برون سپاری کنند.

شما ممکن است سفر سئوی خود را با ارائه پاسخ به سوالات سئو که مبتدیان از پرسیدن آنها می ترسند آغاز کنید.

انجام این کار به شما کمک می کند تا درک بهتری از سئو ،ب کنید.

1. آیا سئو گران است؟

سئو ممکن است گران باشد، اما دلایل خوبی دارد. علاوه بر صرف زمان برای دیدن نتایج، پیاده سازی و حفظ شیوه های سئو در کمپین ها به منابع نیاز دارد. اینها شامل نیروی انس، برای تحقیق کلمات کلیدی و تهیه گزارش های کمپین و همچنین ،ید ابزارهای سئو می شود.

فکر ، خارج از چارچوب و تولید محتوای جذابی که مشتریان بالقوه را بدون مهارت در تفسیر داده ها جذب کند، چالش برانگیز خواهد بود، چه رسد به جمع آوری داده های عمیق تر بدون استفاده از ابزارهای SEO مرتبط.

ممکن است مجبور شوید از یک مشاور سئو در سنگاپور استفاده کنید تا استراتژی‌های سئوی من، را برای برآورده ، و برآورده ، اه، سئوی خود ایجاد کنید.

2. آیا باید یک آژانس سئو استخدام کنم؟

این به نیازهای سئوی ،ب و کار شما بستگی دارد. در حالی که امکان پیاده‌سازی سئو به تنهایی وجود دارد، این امر مست،م جمع‌آوری دانش گسترده سئو و اجرای آن‌ها است.

همانطور که ،ب و کار شما رشد می کند، در نهایت باید سئوی خود را با استخدام یک آژانس سئو برون سپاری کنید تا بتو،د بر سایر جنبه های اصلی ،ب و کار خود تمرکز بیشتری داشته باشید.

اگر با یک آژانس سئو کار می کنید، می تو،د به ابزارهای برتر سئو و یک تیم تخصصی از کارشناسان سئو برای مدیریت کمپین ها و استراتژی های سئو خود دسترسی داشته باشید.

3. ،ب و کار من چگونه از سئو سود می برد؟

سئو کلید حضور آنلاین بهتر است زیرا می تواند ارتباط محتوای وب سایت شما را با افزودن استراتژیک کلمات کلیدی مرتبط با ،ب و کار شما، از محصولات تا خدمات، افزایش دهد.

این کلمات کلیدی می توانند کلمات یا عباراتی باشند که ا،ر افراد در موتورهای جستجو تایپ می کنند.

از آنجایی که بیشتر تجربه آنلاین در موتورهای جستجو آغاز می شود، رتبه بندی وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) می تواند کلیک ها و ترافیک ارگ،ک بیشتری دریافت کند.

این می تواند شانس ایجاد اعتبار برند، ایجاد سرنخ و تبدیل، و در نهایت افزایش بازده کلی سرمایه (ROI) را افزایش دهد.

هر چه یک وب سایت ترافیک بیشتری دریافت کند، جایگاه آن در SERP ها بالاتر می رود و مشتریان بالقوه بیشتری با آن مواجه می شوند.

ساخت لینک سئو، که به ،وان ، لینک نیز شناخته می شود، عملی است که شامل به دست آوردن لینک های با کیفیت یا اشاره از سایر وب سایت ها به وب سایت ،ب و کار شما است.

هر چه یک وب سایت ، لینک بیشتری داشته باشد، اعتبار دامنه آن را افزایش می دهد. هر چه امتیاز اعتبار دامنه بالاتر باشد، احتمال اینکه وب سایت شما در SERP رتبه بالاتری داشته باشد افزایش می یابد. در حالت ایده آل، یک وب سایت با اعتبار دامنه عالی و قوی باید امتیاز 60 یا بالاتر داشته باشد.

5. مهم ترین عوامل رتبه بندی گوگل چیست؟

گوگل چندین فاکتور رتبه بندی مانند محتوای با کیفیت، هدف جستجو، سرعت صفحه، دوستی تلفن همراه و لینک ها را در نظر می گیرد. در ادامه هر یک از این عوامل توضیح داده خواهد شد:

  • محتوای با کیفیت بالا
    • اطلاعات مفیدی را در اختیار مردم قرار می دهد
  • هدف جستجو
    • این به قصد جستجوی آنلاین اشاره دارد. گوگل در ا،ر پرس و جوها از Rank،in استفاده می کند تا مشخص کند کدام نتایج مرتبط را در SERP ها نمایش دهد.
  • سرعت صفحه
    • این در مورد سرعت بارگذاری صفحه وب یک وب سایت است. در حالت ایده آل، یک صفحه وب سایت باید سریعتر از 3 ث،ه بارگذاری شود.
  • سازگاری با موبایل
    • سازگاری با موبایل یک وب سایت به شدت به پاسخگویی طراحی وب آن بستگی دارد. طراحی وب ریسپانسیو می تواند با دستگاه های دیجیتالی مختلف کاربران مانند گوشی های هوشمند، لپ تاپ ها و تبلت ها سازگار شود.
  • پیوندها
    • لینک ها در دو بخش هستند: لینک های داخلی و لینک های خارجی. لینک های داخلی به لینک های داخل وب سایت اشاره دارند. لینک های خارجی که به ،وان ، لینک نیز شناخته می شوند، لینک هایی هستند که از وب سایت های دیگر می آیند و به وب سایت شما باز می گردند.

داشتن همه این عوامل به محتوا کمک می کند شانس بیشتری برای رتبه بندی بالاتر یا قرار گرفتن در SERP داشته باشد.

6. بهترین روش های سئو چیست؟

موفقیت ،ب و کار شما به داشتن یک استراتژی سئو قوی بستگی دارد. برای رقابتی ماندن و حفظ رتبه خود در SERP، بیشتر باید بهترین شیوه های SEO را پیاده سازی کنید.

هنگامی که صحبت از تجارت الکترونیک می شود، این 10 روش برتر SEO می تواند به افزایش ترافیک کمک کند:

  • انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی
  • برای هر صفحه محصول محتوای با کیفیت ایجاد کنید
  • اجازه نظرات مشتریان
  • معماری وب سایت تجارت الکترونیک خود را ساده کنید
  • مشکلات فنی سئو را حل کنید
  • از ساختار URL من، استفاده کنید
  • نام متن جایگزین و نام فایل تصاویر را به درستی تغییر دهید
  • یک صفحه وبلاگ راه اندازی کنید
  • فروشگاه تجارت الکترونیک خود را پاسخگو کنید
  • یک صفحه خطای سفارشی 404 اضافه کنید

تا زم، که افراد برای یافتن پاسخ ها و رفع نگر، های خود، چه برای مقاصد شخصی یا تجاری، از موتورهای جستجو استفاده می کنند و به آنها اعتماد می کنند، سئو به تکامل خود ادامه می دهد.

با همکاری با یک آژانس بازاریابی دیجیتال برنده جایزه برای اجرای موفقیت آمیز کمپین های سئو، در جریان آ،ین روندهای سئو و بهترین شیوه های سئو باشید.

مخاطب اوم، یک شرکت بازاریابی دیجیتال پیشرو در سنگاپور، در +65 6690 4049 یا در وب سایت ما پیام بگذارید اگر به خدمات سئوی ما علاقه مند هستید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/answers-to-seo-questions-that-beginners-are-afraid-to-ask/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب