6 نکته کلیدی درباره استراتژی بازاریابی دیجیتال BMW

استراتژی تبلیغاتی BMW

بی ام و اولین برندی است که راه اندازی شد اسنپ ​​چت تبلیغات AR، با این حال ما انتظار داریم دیگران به زودی حرکت خود را انجام دهند. استراتژی بازاریابی BMW از رویکردهای نوآورانه هراسی ندارد.


استراتژی برندسازی این سازنده خودروی ممتاز بر ارائه محصولات با کیفیت بالا متمرکز شده است که نوآوری، مهندسی عالی و فناوری پیشرفته را برجسته می کند. در اینجا چند نکته وجود دارد که BMW در آمیخته بازاریابی خود دارد:

1. قیمت گذاری حق بیمه

که در این کمپین، BMW استرالیا، با شریک آژانس خلاق Clemenger BBDO ملبورن همکاری می کند و مناظر روشن را راه اندازی کرده است و X5 جدید را تبلیغ می کند. Illuminated Landscapes دارای آثار هنری است که فقط با نور لیزر X5 روشن می شوند. پرتاب 500 چشمگیر متر، نور لیزر تنها یکی از ویژگی های فنی نوآورانه X5 است.

“شما می تو،د سپرده پرداخت کنید و منتظر بم،د، می تو،د نام خود را در لیست قرار دهید، و منتظر بم،د… یا می تو،د رانندگی کنید…” ما سوپرشارژرهای تسلا را در آگهی می بینیم، اما بدون ماشین روشن، بنابراین وجهه برند BMW را تقویت می کنیم.

کمپین های تبلیغاتی BMW اغلب بر ویژگی ها و مزایای مدل های خاص تمرکز دارد. این شامل برجسته ، ویژگی‌های عملکرد، نوآوری‌های تکنولوژیکی و ،اصر طراحی است که خودروهای BMW را از رقبا متمایز می‌کند.

BMW iX1 – رویاهای خود را برق دهید

همانطور که معروف بودن به خاطر آن است متناقض تبلیغات چاپی، صنعت خودرو گاهی اوقات بودن است با ذکر منبع کاملاً تهاجمی است و ما می د،م که این یک استراتژی بازاریابی دیجیتال 100٪ کارآمد است.

به دلیل رویکردهای بازاریابی ط،ه آمیز خود مشهور است، بی ام و در حال غارنوردی در مدل 3 تسلا با مدل رقیب 330e هیب، پلاگین به دلیل مشکلات انتشار است. این مزاحمت فقط به این دلیل است که BMW در حال حاضر با محصول خود در حال استفاده است تسلا نیست، بنابراین سریعترین پخش شده برنده این رقابت می شود.

را

،اصر کلیدی برند برای استراتژی تبلیغاتی آن عبارتند از:

1. درخواست عاطفی

صرف نظر از اینکه شرکت چقدر بزرگ است، استراتژی رسانه های اجتماعی خودروساز جه، هیچ تفاوتی با برندهای دیگر ندارد. BMW از پلتفرم های اجتماعی مانند لینکدین، اینستاگرام، فیس بوک، یوتیوب یا حتی تیک تاک برای نمایش آ،ین محصولات خود، تعامل با مشتریان و ترویج ارزش های برند خود استفاده می کند. یکی از ،اصر کلیدی استراتژی رسانه های اجتماعی BMW، داستان سرایی بصری است. این شرکت توانایی طراحی و مهندسی خود را با استفاده از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا برای نمایش محصولات خود در حال استفاده برجسته می کند. این به ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطبان هدف و تقویت تصویر برند آن به ،وان یک تولید کننده خودروهای لو، کمک می کند.

استراتژی بازاریابی تسلا؛ با این حال، باید بگوییم که تفاوتی با هر خودروساز دیگری ندارد!


dan-ins،ute-di،al-marketing-courses-january-2021-banner-2-for -listings

6. دانش عمیق در مورد چه ،ی و چگونه به

خودروی مسابقه ای BMW M6 GT3 در رنگ مشکی مات روی صحنه ظاهر شد. فناوری واقعیت افزوده و مجازی، وسیله نقلیه را متحول می‌کند و مجسمه‌ای در حال حرکت و رقصیدن در حالی که خودرو به فرم می‌رسد.


3. مشتاق دنبال ، بازاریابی محتوا به ،وان یک استراتژی بازاریابی شاخص BMW

تصاویر خیره کننده و ویدیوی کمپین نشان می دهد و توضیح می دهد که BMW هنگام همکاری با Clemenger BBDO و عکاسی از مناظر استرالیا در هنر نیز خوب و قدرتمند است.


2. سفیر و ارائه دهنده پرافتخار آ،ین فناوری ها

تبلیغات BMW اغلب به دنبال برقراری ارتباط با مصرف کنندگان در سطح احساسی است. این شامل تاکید بر لذت رانندگی، هیجان وسایل نقلیه با عملکرد بالا، و احساس آزادی و استقلال است که با داشتن یک BMW به وجود می آید.

یکی از سنتی ترین و شناخته شده ترین نکات بازاریابی برای برندها برای استفاده از افراد مشهور به ،وان سفیران برند. در صنعت خودرو، این اغلب برای ویژگی ها و مدل های جدید محصولات کار می کند تا به ویژه با محصولات جدید نیز شناسایی شود. این نیز ارتباط با مشتریان را دوچندان می کند.

تبلیغ جدید BMW مدل جدید تسلا را برای لیست های انتظار بی انتها هدایت می کند. سوالی که برای کاربران پیش می آید این است: “آیا صبر می کنید یا رانندگی می کنید؟”

بی ام و سال هاست که به ،وان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در خودروهای لو، و مدرن شناخته می شود. به گفته تعداد قابل توجهی از مردم، این برند بهترین تولید کننده خودرو در سراسر جهان است. خودروساز آلم، مستقر در مونیخ خود را هم از نظر زیبایی و هم از نظر راحتی برجسته می کند.

آمیخته بازاریابی BMW

به ،وان بخشی از این پروژه، کاربران اسنپ چت می توانند نسخه واقعیت افزوده خودرو را سفارشی کنند. آنها می توانند تغییراتی ایجاد کنند به را رنگ و آن را جابجا کنید تا از منظرهای مختلف به آن نگاه کنید. BMW همچنین تبلیغات ویدیویی شبیه به موبایل را در اسنپ چت اجرا می کند تا کاربران بتوانند برای بازی با لنز، آن را به سمت بالا ،شند.

BMW چنین برندی نمادین است. این واقعیت که من چهره این کمپین می شوم قطعاً برای من یک نقطه برجسته شغلی است. M2 ماشین جالب و سرگرم کننده ای است
من از کار ، روی این پروژه لذت بردم.

5. نشان دادن جنبه رقابتی

در کمپین M2 Coupe، BMW اولین کمپین دیجیتالی خود را منتشر کرد و مدل Gigi Hadid را در یک فیلم تعاملی 360 درجه به خدمت گرفت. این فیلم که برای اولین بار در یوتیوب و فیس بوک عرضه شد، توسط مارک فورستر کارگرد، شد که کارگرد، فیلم هایی مانند “جیمز باند – کوانتوم آرامش” و “جنگ جه، Z” را بر عهده داشت.

حدید بلافاصله تحت تأثیر قرار گرفت:

BMW مشتاق است تا مخاطبان بالقوه خود را با ایجاد محتوایی که مشتریان را فراتر از خودروها جذب می‌کند و «به اصل مطلب می‌رسد» افزایش دهد.

یکی دیگر از جنبه های استراتژی رسانه های اجتماعی BMW تمرکز آن بر تعامل با مشتری است. این برند به طور مرتب به نظرات و پیام های مشتریان پاسخ می دهد و آنها را تشویق می کند تا داستان ها و تجربیات خود را با وسایل نقلیه BMW به اشتراک بگذارند. این به ایجاد حس جامعه پیرامون برند و تقویت وفاداری طول، مدت کمک می کند.

2. محصول محوری

همانطور که در مورد استراتژی تبلیغاتی خود، BMW به طور سنتی بر ایجاد کمپین های به یاد ماندنی متمرکز شده است که بر موقعیت برتر برند و تمرکز بر عملکرد متمرکز است.

به ،وان برند پیشرو مینی کوپر، خلاقیت و نشان دادن واقعی هویت برند برای BMW ضروری است. به علاوه، لهجه س، وسایل نقلیه و هویت بازاریابی جه، واقعاً بر اساس هنر و خلاقیت است. به همین دلیل است که تقریباً در هر کمپین تبلیغاتی، ویژگی‌ای را می‌بینیم که چیزی متفاوت و هنری را تحمیل می‌کند که به شدت با فناوری پیشرفته و مفهوم غیرعادی ،اصر هنری مرتبط است.

در اینجا تبلیغ اولین BMW M5 CS سدان، نمونه ای عالی از نحوه نمایش عملکرد خودروی معجزه گر آلم، توسط این شرکت است:

BMW خود را به ،وان یک پیشگام در استفاده از جدیدترین فناوری و پیروی از بزرگترین به روز رس، ها در صنعت بازاریابی دیجیتال قرار می دهد. اگر دوست دارید بیشتر ببینید کمپین های بازاریابی BMW، حتما نگاه کنید. رقابت تلخ و شیرینی بین برندهای معروف خودرو وجود دارد، بنابراین ما نیز به شما توصیه می کنیم که آن را بررسی کنید استراتژی بازاریابی مرسدس برای الهام گرفتن


منبع: https://di،alagencynetwork.com/6-key-points-about-the-di،al-marketing-strategy-of-bmw/

برای ایجاد یک برنامه بازاریابی منظم و موفق، مدیران تجاری برند باید حقایق مختلف آمیخته بازاریابی را دریابند و به منظور درک رفتار ،ید مشتری، ت،یم بندی دقیق بازار را تعیین کنند. بنابراین، BMW هدف بخش بندی بازار پریمیوم را با بهینه سازی تن، من، بین رفتار ،ید مشتریان و آمیخته بازاریابی برای افزایش فروش به بخش آغاز کرد.

استراتژی رسانه های اجتماعی BMW

بی ام و که به ،وان یکی از بزرگترین برندهای فناور در صنعت خود در نظر گرفته می شود، همیشه از آ،ین فناوری ها و همچنین به دنبال آن استفاده می کند. اجرا ، آنها را در مدل های خودروی در حال انتشار. BMW Art Car #18 با ،یب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده دارای ویژگی‌هایی از VR و AR است و توسط هنرمند چینی، Cao Fei طراحی شده است.

“شما دو بار مالیات خود را انجام خواهید داد، شاید بیشتر… شما در سال نو دو بار زنگ خواهید زد، شاید بیشتر…” در اینجا، این تبلیغ سعی دارد تاریخ های موکول شده برای مدل تسلا 3 را توضیح دهد.

این واقعیت که استراتژی بازاریابی BMW بر بخش‌های سطح بالا در مقیاس جه، متمرکز است و به طور مداوم شناسایی برند ممتاز را تعریف می‌کند، باعث موفقیت می‌شود. روند و محدوده محصول جذاب عمداً مشتریان مرفه را هدف قرار می دهد و موفقیت استراتژی بازاریابی جه، خودروساز را نشان می دهد. اگر می‌خواهید مانند BMW یک استراتژی بازاریابی قوی برای شرکت خود بسازید، حتماً آژانس‌های بازاریابی خودرو را بررسی کنید تا آژانس من، برای شراکت را پیدا کنید.

در زیر، تبلیغی را بیابید که در آن برند از استراتژی های داستان سرایی خلاقانه خود برای تعامل با مخاطبان خود استفاده کرده است:

در واقع، BMW از مردم دعوت می کند تا از هشتگ #BMWRepost استفاده کنند تا شانسی برای حضور در حساب اینستاگرام این شرکت که تقریباً 35 میلیون دنبال کننده دارد، قرار بگیرند.

با رفتن به سال 2020، کارهای هزاره و تکنیک های بازاریابی برای اعمال و مشارکت حتی در بین مارک های معتبر ضروری است، و BMW شناخته شده است که آنها به طور موثر از رسانه های اجتماعی و بسترهای ارتباطی موج سوم مانند توییتر، اینستاگرام و اسنپ چت در زمان محبوبیت استفاده می کنند.

BMW خود را به ،وان یک برند ممتاز در تولید خودروهای ممتاز قرار می دهد که در استراتژی قیمت گذاری آن منع، شده است. خودروهای آن قیمت بالاتری نسبت به رقبای خود دارند، اما شهرت این برند برای کیفیت و مهندسی، حق بیمه را توجیه می کند.

2. عملکرد محور

برای مطالعه استراتژی بازاریابی BMW، ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که حضور در وب فقط برای فروش محصولات نیست. همچنین یک “وسیله” برای موقعیت برند است و اه، آنها را با متانت برآورده می کند.

علاوه بر این، BMW ویژگی‌ها و پلتفرم‌های جدیدتر رسانه‌های اجتماعی مانند استوری‌های اینستاگرام و TikTok را نیز آزمایش کرده است. به ،وان مثال، این شرکت ویدیوهای کوتاهی ایجاد کرده است که آ،ین مدل‌ها و ویژگی‌های طراحی خود را در این پلتفرم به نمایش می‌گذارد، که به مخاطبان جوان‌تر و مرتبط ماندن در چشم‌انداز رسانه‌های اجتماعی به سرعت در حال تحول کمک کرده است.

استراتژی برندسازی BMW

دقیقاً مانند استراتژی برندسازی آن، تبلیغات BMW با پیام‌رس، مداوم مشخص می‌شود که موقعیت برتر و تمرکز عملکرد برند را تقویت می‌کند. این برند به طور مداوم هویت برند خود را از طریق تمام تلاش های بازاریابی خود به اشتراک گذاشته است. این شامل هویت بصری ثابت، صدای برند و پیام‌هایی است که بر برتری مهندسی و روحیه نوآورانه BMW تأکید دارد.


بی‌ام‌و خوش‌شانس است، ما در مورد اینکه قرار است ماشین‌های خود را چه بنامیم، مشکل زیادی نداریم. – جیم مک داول، معاون بازاریابی BMW

آلم، که در کنگره جه، موبایل 2019 صحبت می کرد خودروساز رئیس جه، بازاریابی دیجیتال، یورگ پوگنپول، نحوه انجام این کار را توضیح داد بی ام و محتوای خود را فراتر از خودرو گسترش می دهد تا “قیف فروش بالایی” را بزرگ کند، به این م،ی که اکنون در حال ایجاد محتوا پیرامون س، زندگی، طراحی، نوآوری و مد است.

بر اساس بینش های مبتنی بر داده، ما می خواستیم مرتبط و مرتبط ایجاد کنیم میان وعده محتوا به روش های مفید و سرگرم کننده. به این ترتیب، ،ب‌وکار امیدوار است هم به مشتریان فعلی و هم مشتری، که ممکن است ب‌ام‌و فکر می‌کنند، دسترسی پیدا کند، اما هنوز صاحب یکی از آنها نیستند. ما به مشتری فکر می‌کردیم، اول مصرف‌کننده، ی،ی برای ما موبایل اول با سرعت. ما این کار را با ،یب دو فناوری، صفحات موبایلی شتاب‌دهنده و برنامه‌های وب پیشرفته، انجام دادیم تا هر دو طرف را در یک سایت به هم نزدیک کنیم.

BMW خودرویی را در داخل لنزهای AR اسنپ چت طراحی کرد که تقریباً واقعی و «قابل رانندگی» به نظر می رسد. این برند خودرو اولین برندی است که یک نوع محصول واقعیت افزوده سه بعدی را با همکاری با آن ایجاد کرد اسنپ ​​چت برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی جدید برای راه اندازی BMW X2. هفته گذشته، شرکت مستقر در لس آنجلس، Snap Inc، شروع به دیدن آگهی‌هایی از BMW کرد که به نسخه AR خودروی جدید مرتبط است، که به مشتریان اجازه می‌دهد قبل از ،ید محصولات در دنیای واقعی پیش‌بینی کنند.

واکنش حساس به ارزش‌های منحصربه‌فرد و رفتار ،ید، BMW را قادر می‌سازد تا از عملکرد مورد نظر خود فراتر رود. بنابراین برای ارائه به طور خاص، در زیر نمونه‌های درخش، از تبلیغات BMW منتشر شده در سال‌های اخیر و تاکتیک‌های بازاریابی زیربنایی آن‌ها را فهرست کرده‌ایم.

6 ،وجی از استراتژی بازاریابی BMW

1. رویکردهای هنری و خلاقیت ضروری است

همچنین نشان می دهد که چه زم، خلاقیت و مهندسی سرعت را از ابتدای پروژه، قبل از نوشتن اولین خط کد، اولویت می دهد. – یورگ پوگنپول


4. استفاده از ستاره های مهمان در کمپین های بازاریابی BMW

این شرکت به تولید خودروهای با کارایی بالا معروف است که وجهه برند را به ،وان پیشرو در مهندسی و نوآوری تقویت می کند. تمرکز BMW بر عملکرد در تبلیغات آن نیز منع، شده است.

3. پیام رس، مداوم

این برند رویکردی مبتنی بر محتوا محور و اول موبایل را می بیند که به جذب مخاطبان بیشتر کمک می کند و ادعا می کند که راه اندازی مجدد وب سایت آن در حال حاضر بازدیدکنندگان تلفن همراه را تا 27 درصد افزایش داده است.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب