7 ایده برتر بازاریابی تجارت الکترونیک برای سال 2023


بیایید در مورد آ،ین روندهای بازاریابی تجارت الکترونیک صحبت کنیم که سال جدید را طوف، خواهد کرد. تجارت الکترونیک خود صنعتی است که فقط بزرگتر می شود. اما جدیدترین ایده های بازاریابی تجارت الکترونیک برای سال 2023 چیست؟ و مهمتر از آن، چه ایده هایی را باید از آژانس ،ید گوگل خود در ژانویه و بعد از آن بخواهید؟

از الهام گرفتن از برخی از مشهورترین مارک‌های ،ده‌فروشی جهان تا نگاه ، با تعجب به آنچه که یک SME محلی توانسته است با بودجه محدود به دست آورد، در اینجا 7 مورد از بهترین ایده‌های بازاریابی تجارت الکترونیک برای سال 2023 ذکر شده است. PPC Geeks.

حتی اگر ،ید از طریق تلفن همراه بخش بزرگی از خدمات شما باشد، باید بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی تبلیغاتی شما در سال 2023 باشد.

،ید تلفن همراه یا تجارت سیار به توانایی مشتری در تصمیم گیری ،ید آنلاین از طریق دستگاه تلفن همراه اشاره دارد. در بسیاری از موارد، این ممکن است به این م،ی باشد که وب‌سایت خود را برای موبایل‌پسند کنید یا صفحات فرود خود را برای استفاده از تلفن همراه بهینه کنید.

همانطور که گفته شد، App eCommerce قرار است چشم انداز ،ید تلفن همراه را در سال 2023 متحول کند، با ،ب و کارهای بیشتری که به دنبال یک برنامه تجارت الکترونیک هستند که برای هدف من، است و می تواند تجربه کاربر را کاملاً یکپارچه تر کند.

مفهوم شماره 2: گزینه های پرداخت انعطاف پذیر غیرقابل مذاکره هستند

از Klarna و Clearpay گرفته تا GoCardless و موارد دیگر، سال 2022 سال گزینه پرداخت انعطاف پذیر بوده است. و از آنجایی که به نظر می رسد بحران هزینه زندگی بدتر می شود، در سال 2023 برای شما یک گزینه پرداخت انعطاف پذیر برای مشتریان خود فراهم می کند.

اگر نه تنها یک گزینه پرداخت جایگزین، بلکه مجموعه ای از راه حل های انعطاف پذیر را ارائه نکنید، در سال 2023 مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. اگر این کار را نکنید، احتمالاً هم برای نرخ تبدیل و هم برای حفظ مشتری شما مضر است.

در واقع، یکی از مهم ترین ایده های بازاریابی تجارت الکترونیک که شما و آژانس PPC شما باید در سال 2023 به دنبال پیاده سازی آن باشید، یک استراتژی پرداخت انعطاف پذیر است.

مفهوم شماره 3: پاداش وفاداری مشتری

اگرچه مشتریان در هنگام پرداخت هزینه کالاهای خود تمایل زیادی به انتخاب دارند، با این وجود، آنها به شدت وفادار هستند. و این وفاداری باید پاداش داده شود.

هر برند تجارت الکترونیکی که به دنبال ،ب درآمد از وفاداری به برند است، باید یک برنامه وفاداری مشتری را اجرا کند که این ایده را ایجاد کند که تجارت آنها واقعاً به رابطه با مشتری اهمیت می دهد و حمایت آنها را گرامی می دارد.

برنامه‌های وفاداری در حال افزایش هستند، و ثابت شده‌اند که حفظ مشتری را بهبود می‌بخشند – بنابراین سال 2023 زمان خوبی برای ایجاد یک طرح پاداش وفاداری است.

انتظار می رود سال 2023 سالی باشد که VR و هوش مصنوعی به جریان اصلی تبدیل می شوند. با توجه به اینکه افراد بیشتری نسبت به قبل به دنبال غوطه ور شدن در تجربه ،ید در آسایش خانه خود هستند، اکنون مهم تر از همیشه است که این دو رشته را در استراتژی بازاریابی خود بگنج،د.

با پیاده‌سازی VR و AI در فروشگاه تجارت الکترونیک خود، تضمین می‌کنید که نرخ تبدیل خود را افزایش دهید زیرا مشتریان هوس ،ید دنیای واقعی از خانه را دارند.

مفهوم شماره 5: با CGI و دارایی های بازاریابی سه بعدی خود خلاق شوید

دارایی های CGI و 3D مطمئناً در صنعت بازاریابی چیز جدیدی نیستند، اما انتظار می رود در سال 2023 رایج تر شوند.

تجارت الکترونیک سه بعدی هوش مصنوعی و واقعیت مجازی را برای جاسازی مدل های سه بعدی محصولات شما در وب سایت شما و دارایی های بازاریابی بیشتر ،یب می کند. با گنجاندن این فناوری‌ها در استراتژی شما، روشی بسیار ارزان‌تر برای کار بدون نیاز به عکاسی معمولی است.

این هجوم استفاده از CGI و 3D ناشی از تقاضای مصرف کنندگان برای آثار هنری تبلیغاتی باورن،ی است. و در سال 2023، این تقاضا هیچ نشانه ای از کاهش را نشان نمی دهد.

در سال 2022، پس از اعلام مقاصد خود در سال 2020، S،pify شروع به کار بر روی هدف خود برای پیاده‌سازی پیشرفت‌ها با فیس‌بوک، گوگل و تیک تاک کرد. این بدان م،ی است که آنها تصمیم گرفته اند تجارت الکترونیک اجتماعی خود را در استراتژی تجارت الکترونیک گسترده تر خود ادغام کنند.

در واقع، به جای یک مدیر رسانه های اجتماعی، یک متخصص PPC برای اجرای یک استراتژی تجارت الکترونیک اجتماعی قوی مجهزتر است.

تجارت الکترونیک اجتماعی زم، تعریف می شود که یک فعالیت تجارت الکترونیک در رسانه های اجتماعی انجام می شود. این بدان م،است که هنگام جمع آوری برنامه تجارت الکترونیک خود برای سال 2023، باید همه چیز را از تبلیغات هدفمند گرفته تا آنچه که در آنلاین ترند است را در نظر بگیرید.

مفهوم شماره 7: تحقیقات مشتری خود را زودتر از دیرتر اجرا کنید

تجارت الکترونیک دیجیتال همیشه در حال تغییر است، به این م،ی که شما و تیمتان باید در یک حالت نوسان دائمی راحت زندگی کنید. با این حال، بهترین راه برای جلوتر از جنون، استفاده از تحقیقات مشتری به نفع خود است.

از تحقیقات خود برای ت،یم بندی مشتریان برای بهبود هدف گیری مخاطبان استفاده کنید. همچنین می‌تو،د از این بینش‌ها برای ایجاد یک تجربه ،ید شخصی‌تر استفاده کنید، که به نظر می‌رسد موضوع اصلی سال 2023 خواهد بود.

PPC Geeks – کارشناسان بازاریابی تجارت الکترونیک

ما به آنچه روزانه برای مشتریان خود به دست می آوریم افتخار می کنیم. نتایج عالی، و به ثمر رساندن ایده های بازاریابی تجارت الکترونیک آنها. با PPC Geeks تماس بگیرید تا ببینید چگونه می تو،م در هنگام بازاریابی تجارت الکترونیک شما به افزایش سود شما کمک کنیم.

ما همیشه بهترین منافع شما را در ذهن داریم. اگر به کمک نیاز دارید یا می خواهید PPC یا Google Ads خود را بهبود ببخشید، در یکی از ممیزی های PPC 100٪ رایگان یا ممیزی های Google Ads ما سرمایه گذاری کنید؟


منبع: https://di،alagencynetwork.com/top-ecommerce-marketing-ideas-for-2023/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب