آژانس های خوب بر اساس درک خود از آ،ین روندها، امکانات فنی، رویکردهای جدید: و تحقیقاتی که به آنها این درک را می دهد معامله می کنند.
در برخی از صنایع کمتر دقیق، این روش تقریباً استاندارد است. اما هرگز به اندازه کافی خوب نیست. در حالت ایدهآل، زم، که در یک فرآیند فروش باید بخواهید پس از انجام معامله با افرادی که حساب را مدیریت میکنند ملاقات کنید.
با توجه به این مورد، یک آژانس واقعاً ارزش افزوده ای دارد که به طور داوطلبانه رویکردها و ایده های جدید را به مشتری ارائه دهد.
بنابراین رابطه ای که کاملاً واکنشی باشد معمولاً نشانه خوبی نیست.
ارتباط در قلب هر رابطه خوب است. در مورد مشتریان و آژانس ها نیز همینطور است. اگر از یک ماه به ماه دیگر با آژانس خود صحبت نکنید، مطمئناً مشکل یا مشکلی وجود دارد.
مشتریان باید از آنها انتظار داشته باشند که دانش را به اشتراک بگذارند و برای ارائه راه حل های جدید، نوآورانه (و موثر) تلاش کنند.
7) شما عاشق کار هستید
این منافع رقیب همیشه همسو نیستند.
در حوزه ما، بسیاری از مشتریان بالقوه به سادگی به کارهای موجود نگاه می کنند. البته از نظر ما خوب است، اما سعی کنید با مشتریان فعلی صحبت کنید و مشخص کنید که چه کاری با آژانس خاصی کار می کند احساس می کند پسندیدن. و از این پست وبلاگ به ،وان راهنما استفاده کنید!
در بالا ذکر کردم که یکی از دلایل استخدام یک آژانس، افزودن مهارتها و تجربههایی است که سازمان شما ندارد – و اضافه ، آن به آس، برایتان سخت است.
اگر آن رابطه قوی و سازنده باشد، تقریباً هر چیزی ممکن است. اگر سمی یا ساده باشد، هیچ کاری به خوبی انجام نخواهد شد.
من واقعاً معتقد نیستم که اصرار آژانسها برای بازگرداندن کار به طور منظم مثبت باشد، اما اگر احساس میکنید دچار مشکل هستید یا به سادگی احساس نمیکنید به آنچه میخواهید میرسید، هرگز نترسید. برو بیرون نگاه کن
بنابراین ما باید گوش دهیم و باید بد،م که کار آسان برای هر شریکی چاپلوسی است. چاپلوسی ممکن است در کوتاه مدت به ما احساس خوبی بدهد، اما در نهایت به این م،ی است که ما دچار تغییرات کوتاه مدت شده ایم.
اگر قرار است یک آژانس تقریباً به ،وان بخشی از سازمان مشتری در نظر گرفته شود، این واقعاً استانداردی است که باید به دنبال آن باشیم: هر چیزی کمتر فرصتی برای واگرایی انتظارات و ایجاد سوء تفاهم ایجاد می کند.
و این فقط در لحظه ای که ما انتخاب می کنیم نیست. عاقلانه است که به طور مداوم هر رابطه ای را ارزیابی کنید تا مشخص شود آیا واقعاً به آنچه می خواهید می رسید و آیا شریک مورد نظر واقعاً به موفقیت شما متعهد است یا خیر.
مطمئناً هر آژانسی بهترین چیزی را برای مشتری خود می خواهد؟ خوب، نه واقعا. بدیهی است که در بسیاری از موارد، یک آژانس می خواهد تا آنجا که ممکن است پول جمع آوری کند در حال انجام تا حد امکان کمتر (هیچ ، دوست ندارد آن را به این شکل بیان کند، اما به یاد آوردن این موضوع کمک می کند که اغلب چنین است).
ما به دلایل مختلفی به آژانس های خارجی مراجعه می کنیم، اما یکی از آنها داشتن تخصص، مهارت و دانش است که ما نداریم.
گفتم دستور خاصی ندارم، اما شاید بهترین ها را ماندگار کرده ام. و اگرچه تمرکز بر جنبه های کمتر آشکار کار با یکدیگر بوده است، البته، مهم این است که شما کار را دوست داشته باشید و به مرور زمان به آن کار ادامه دهید.
درعوض، هر پروژه باید به وضوح دارای محدوده باشد، و هم مشتری و هم آژانس باید فرآیندی را که برای ارائه نتایج قابل پیش بینی قابل پیش بینی دنبال می شود، درک کنند.
وقتی به اندازه کافی در اطراف هستید – و در دو طرف میز نشسته اید – متوجه می شوید که فقط کیفیت کار مهم نیست، بلکه ماهیت رابطه مشتری با آژانس نیز مهم است.
به ،وان مثال، اگر مشتری پس از امضای وایرفریم ها نظر خود را تغییر دهد، یک آژانس خوب باید سعی کند به جای این که به دلیل «فرایند» به عقب برگردد و دوباره نگاه کند، آن چالش را حل کند.
4) نیازهای شما بر نیازهای آنها تاکید می شود
شاید بدتر از آن، این امر می تواند منجر به توافق آژانس با مشتری و نادیده گرفتن آن توافق در هنگام اجرا شود.
اگر رابطه شما با یک آژانس مست،م پرتاب “شغل” بر روی دیوار و انتظار برای بازگشت نتایج است، این نشانه خوبی نیست.
فراموش نکنید که ارتباط باید در همه سطوح باشد. جلسات در مراحل رسمی پروژه، ایمیلها و تماسهای تلفنی، و البته نشستهای جمعآوری شده بین تیمها و رشتهها و مشتری و آژانس.
به هر حال، وقتی به شخص ثالث اجازه می دهیم در بخش حیاتی ،ب و کار ما مشارکت کند، اعتماد زیادی به آن سازمان قائل هستیم. مهارت آنها تنها – یا حتی اصلی ترین – مسئله نیست.
آنها کار خود را انجام نمی دهند
2) شما به افراد من، دسترسی دارید
به طور مشابه، یک آژانس خوب باید از فرآیندی برای ساختاردهی کار استفاده کند، اما اذعان کنید که گاهی اوقات این ساختار باید ش،ته شود.
اگر فرض میکنید آژانس شما تقریباً هیچ کاری انجام نمیدهد، احتمالاً از جای درستی شروع کردهاید….
یک نکته آ، در حالی که قضاوت در مورد شریک موجود با استفاده از این قو،ن نسبتاً آسان است، به یاد داشته باشید که هنگام انتخاب یک شریک جدید تا حد امکان آنها را به بهترین شکل ممکن اعمال کنید.
از طرف دیگر، اگر آژانسی که با آن کار می کنید به طور مداوم افراد جدیدی را با مهارت های جدید به میز می آورد – احتمالاً به یک چیز خوب رسیده اید.
3) یک فرآیند وجود دارد (اما قابل تطبیق است)
نشانه یک آژانس خوب، تمایل به تمرکز بر اه، تجاری مشتریان، و چارچوب گفتگو در مورد موفقیت و ش،ت در این شرایط است.
حداقل باید منتظر نوعی مکالمه منظم و به روز رس، در مورد عملکرد باشید.
آیا واقعاً مهم است که آژانس شما کراوات سیاه خود را ببندد و از طرف شما جایزه ای برای کار خود دریافت کند – وقتی شاخص های کلیدی عملکرد شما کاهش یافته است؟ نه واقعا.
5) خطوط ارتباطی باز هستند
هیچ، نمیخواهد به مشتری بگوید که ایدهاش کمی بوقلمون است. اما یک آژانس خوب باید. اگر صحبتهای صریح و م،یداری با شریکی دارید که در آن او مایل است موضع خود را حفظ کند (در حالی که محترمانه باقی میماند) این یک نشانه خوب است – نه بد.
در جام، ما بسیار سخت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین ارزش ممکن را به همه مشتریان خود ارائه می دهیم.
مانند هر چیز دیگری در تجارت، در حالی که رها ، همه چیز آسان است، یک مکالمه سخت می تواند ارزش بسیار زیادی را به ارمغان بیاورد. هرگز کاری را که دوست ندارید تحمل نکنید!
ما میخواهیم بد،م که آنها رابطه را جدی میگیرند و تا آنجا که ممکن است به آن ارزش میدهند.
به طور خلاصه: مراقب آژانسی باشید که فقط سر تکان می دهد و لبخند می زند.
با این حال، داشتن یک فرآیند به م،ای عدم انعطاف پذیری نیست. اگر کاری باید انجام شود و باید به صورت فوری انجام شود، در یک دنیای ایده آل باید اتفاق بیفتد. البته با فرض اینکه واقعاً فوری است!
همچنین اشاره کردم که بسیاری از آژانسها دیدگاهی نسبت به جهان داشتند که در آن انجام ندادن کار با پول معمولی موفقیت تلقی میشود. این آژانسها ایدههای جدید را داوطلبانه ارائه نخواهند کرد، زیرا ایدهها به م،ای کار هستند.
اما حداقل، احساسی که به نظر می رسد هر روز با افراد کم سن و سال بیشتری در تعامل هستید، یک پرچم قرمز است.
در اینجا 7 چیز وجود دارد – (به ترتیب تصادفی) به دنبال کمکی برای یافتن اینکه آیا این مورد برای شماست یا خیر:
1) صداقت بر چاپلوسی اولویت دارد
اما علاوه بر این، اولویت ها در مورد کار واقعی می توانند متفاوت باشند. آژانسها جوایز و کارهایی را که میتوانند به مشتریان جدید بالقوه نشان دهند، دوست دارند. مشتریان چیزی می خواهند که کار را برای آنها انجام دهد.
هر چه بیشتر صحبت کنید بهتر است.
6) آژانس فعال است
در این شرایط، که مشتری حتی نمیداند چه اتفاقی میافتد، منصفانه است که بگوییم رابطه کاملاً از بین رفته است.
شاید قدیمی ترین ترفند کتاب باشد. پس از ملاقات با افراد مختلف بسیار چشمگیر در طول فرآیند فروش، به تدریج پس از امضای قرارداد ناپدید می شوند.
این درک باید تفکر ما را در هنگام انتخاب یک آژانس – در هر زمینه ای – نشان دهد.