اگر مشتریان می خواهند درباره محصول شما اطلاعات بیشتری ،ب کنند، تنها کاری که باید انجام دهند این است که روی دکمه “مشاهده در وب سایت” در صفحه رسانه اجتماعی شما کلیک کنند و به وب سایت تجارت الکترونیک شما هدایت می شوند.
اظهارات پای،
ش،ههای رسانههای اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام نه تنها پلتفرمهایی برای برقراری ارتباط و برقراری ارتباط با خانواده و دوستان هستند، بلکه اکنون برای ،ید آنلاین نیز هستند. ،ب و کارها در حال حاضر تجارت الکترونیک خود را در رسانه های اجتماعی با ادغام بازار رسانه های اجتماعی با وب سایت تجارت الکترونیک خود گسترش می دهند.
گنجاندن این ویژگی در وب سایت تجارت الکترونیک شما به بهبود تجربه مشتری و تسهیل سفر ،ید مشتریان کمک می کند. از این گذشته، آنها فقط باید دسته بندی را بر اساس ترجیح خود تنظیم کنند، از نوع محصول، محدوده قیمت، نوع جنس و رنگ، یا نام محصول را تایپ کنند تا آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند و زمان بیشتری برای وزن ، محصول داشته باشند. گزینه ها.
7. تجارت الکترونیکی خود را در رسانه های اجتماعی گسترش دهید
برای نکات بیشتر و آ،ین به روز رس، ها در مورد بازاریابی دیجیتال، در صفحه وبلاگ OOm بیشتر بخو،د. به،وان یک آژانس بازاریابی دیجیتال برنده جوایز، میتو،د با OOm با شماره 656391 0930+ تماس بگیرید یا در وبسایت آن پیام بگذارید تا اطلاعات مفید بیشتری در مورد اینکه چگونه بازاریابی دیجیتال میتواند به رشد بیشتر تجارت الکترونیک شما کمک کند، بیاموزید.
استراتژی های بازاریابی دیجیتال قانع کننده ای را برای ایجاد رشد برای تجارت الکترونیک خود در سنگاپور و هر جای دیگر اجرا کنید. هرچه بیشتر از احتمالات استقبال کنید و به روندهای بازاریابی دیجیتال توجه داشته باشید، می تو،د به مشتریان بیشتری دسترسی داشته باشید و آنها را تشویق به ،ید کنید.
وب سایت تجارت الکترونیک خود را با یک بازار رسانه های اجتماعی ادغام کنید تا مشتریان بتوانند مستقیم و راحت از صفحه رسانه اجتماعی شما ،ید کنند.
در اینجا نکاتی در مورد نحوه ایجاد یک لیست ایمیل وجود دارد.
- برای تشویق افراد به ثبت نام برای کوپن های تخفیف و سایر تبلیغات انحصاری از فرم های درخواست بازشو استفاده کنید
- یک نظرسنجی توزیع کنید
- برای دانلود وایت پیپر و سایر اطلاعات مرتبط با صنعت، یک دکمه فراخوان با فرمهای تولید سرنخ اضافه کنید
6. از فیلتر پیشرفته محصول و نوار جستجو استفاده کنید
مهم نیست که چه تعداد محصول ارائه می دهید و آنها را با کمپین های بازاریابی دیجیتالی زیبا و جذاب تبلیغ می کنید، اگر مشتریان شما نتوانند محصولات شما را در وب سایت تجارت الکترونیک شما پیدا کنند، بی م،ی است. به جای کلیک بر روی هر صفحه محصول، از فیلتر پیشرفته محصول و نوار جستجو استفاده کنید تا بتوانند هر چیزی را فورا پیدا کنند.
بازاریابی مجدد به یک استراتژی بازاریابی دیجیتال اطلاق میشود که ،بوکارها از آن برای نمایش تبلیغات با تبلیغات یا پیشنهادات جذاب به بازدیدکنندگان وبسایت تجارت الکترونیک استفاده میکنند و آنها را تشویق میکنند تا در مورد محصولات یا خدماتی که قبلاً بررسی کردهاند تجدید نظر کنند.
4. القای اعتماد با نظرات مشتریان
کلمات کلیدی مرتبط کلمات یا عباراتی هستند که جستجوگران در موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ یا یاهو برای جستجوی پاسخ سوالات خود تایپ می کنند. هرچه افراد بیشتری روی یک وب سایت بهینه شده کلیک کنند، رتبه آن در موتورهای جستجو بالاتر می رود، که به افزایش دید وب سایت کمک می کند، به خصوص اگر به بالای صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برسد.
2. با چت بات ها خودکارسازی کنید
زیر شرکت بازاریابی دیجیتال عملکرد اوم جزئیات بیشتری در مورد روش های مختلفی که بازاریابی دیجیتال می تواند به رشد تجارت الکترونیک شما کمک کند ارائه می دهد.
1. سرمایه گذاری در بهینه سازی موتورهای جستجو برای رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو
اگر نمی د،د چت بات چیست، این یک کلمه عبرت آموز برای چت و روبات است که مکالمه انسان را شبیه سازی می کند. هنگام استفاده از رباتهای چت برای پاسخهای خودکار، باید لحن من،ی را تنظیم کنید و گزینههایی را ارائه دهید که مشتریان شما بتوانند روی آن کلیک کنند تا بتوانند پاسخ من، را برای سؤالات خود دریافت کنند.
در حالی که درست است که هیچ ، نمی تواند همه را راضی کند، این بدان م،ا نیست که شما نمی تو،د نظر آنها را تغییر دهید. علاوه بر رفع دلایلی که مشتریان محصولات را در سبد ،ید خود رها میکنند، مانند ایجاد حساب اجباری، گزینههای پرداخت محدود، عدم تدابیر امنیتی و هزینههای حمل و نقل بالا، میتو،د افرادی را که از وبسایت تجارت الکترونیک شما بازدید کردهاند با یک کمپین بازاریابی مجدد متقاعد کنید.
با این حال، برای انجام موفقیت آمیز بازاریابی ایمیلی، باید یک لیست ایمیل بسازید. این مانند یک لیست تماس است، اما به جای شماره تلفن، آنها آدرس ایمیل مشتری، هستند که می خواهند اطلاعات بیشتری در مورد جایگاه شما دریافت کنند.
حتی اگر قبلاً یک صفحه سؤالات متداول (سؤالات متداول) دارید، برخی از مشتریان سؤالات غیر معمولی دارند که ممکن است در سؤالات متداول نباشد. به جای ارسال یک پاسخ به همه، می تو،د با استفاده از یک چت بات، پاسخ و تعامل خود را خودکار کنید.
از آنجایی که 63 درصد از جمعیت جهان آنلاین هستند، برای ،بوکارها منطقی است که روش بازاریابی آنلاین خود را تغییر دهند، زیرا بیشتر مشتریان آنها در آنجا هستند.
باید بد،د که بازخورد آنها میتواند با ارزشترین دارایی بازاریابی دیجیتال شما باشد، زیرا میتواند بر تصمیمگیری دیگر، که قصد انجام یک معامله تجاری با شما را نیز دارند، تأثیر بگذارد.
قرار گرفتن در یک ا،یستم با مخاطبان هدف به آنها کمک می کند تا نسبت به رقبا برتری رقابتی ،ب کنند. آنها زم، که بخشی از بازار آنلاین تجارت الکترونیک شوند، میتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند و از موقعیت جغرافیایی خود فراتر بروند.
در این صورت، در نظر بگیرید که یک بخش بررسی مشتری در هر صفحه محصول وب سایت تجارت الکترونیکی خود قرار دهید تا مشتریان علاقه مند را برای ،ید متقاعد کنید.
5. مشتریان بالقوه را با بازاریابی ایمیلی به روز کنید
پیشرفت تکنولوژی جهان نحوه تبلیغ شرکت ها محصولات و خدمات خود را به مشتریان خود تغییر می دهد. به جای اجرای تبلیغات تلویزیونی برای ترغیب مشتریان بالقوه به ،ید، بسیاری از ،ب و کارها ترجیح می دهند از طریق کمپین های بازاریابی دیجیتال، با مشتریان بالقوه خود تعامل برقرار کنند، و آنها را تبلیغ کنند.
اگر برای بازاریابی دیجیتال یا بهبود وب سایت تجارت الکترونیک خود به کمک نیاز دارید، می تو،د درخواست برای کمک هزینه راه حل های بهره وری (PSG) و بسته به اینکه تجارت الکترونیک شما در کدام بخش است، تا 70٪ پشتیب، دریافت کنید.
این گزینه برای مشتریان بالقوه عالی است زیرا شما می تو،د با اجازه دادن به آنها برای بازدید از صفحه ش،ه های اجتماعی شما و ترغیب آنها به بازدید همزمان از وب سایت شما، با یک سنگ به دو پرنده ضربه بزنید.
یکی دیگر از استراتژی های بازاریابی دیجیتال که می تواند به رشد تجارت الکترونیک شما کمک کند، بازاریابی ایمیلی است. بسیاری از شرکت ها از این روش برای به روزرس، مشتریان در مورد محصولات یا خدمات خود استفاده می کنند. آنها همچنین می توانند اطلاعات مفیدی را به اشتراک بگذارند تا زندگی مشتریان خود را آسان تر کنند یا روند تصمیم گیری آنها را آسان کنند.
از آنجایی که اعتماد پایه و اساس هر رابطه است، جلب اعتماد مشتریان می تواند به رشد تجارت الکترونیک شما کمک کند. برای جلب اعتماد مخاطبان هدف خود، باید به ،، که محصولات شما را ،یداری کرده اند یا خدمات شما را تجربه کرده اند اجازه دهید در وب سایت تجارت الکترونیک شما نظر بدهند.
مدیریت یک ،ب و کار آنلاین می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. نه تنها باید یک وب سایت تجارت الکترونیکی زیبا و با عملکرد خوب داشته باشید، بلکه باید استراتژی های بازاریابی دیجیتال موثر را نیز اجرا کنید.
در اینجا نمونه ای از پاسخ های خودکار با چت بات ها آورده شده است.
3. کاهش رها شدن سبد ،ید با کمپین بازاریابی مجدد
سرمایه گذاری در بهینه سازی موتورهای جستجو، که به ،وان سئو نیز شناخته می شود، یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که می تو،د با قرار دادن کلمات کلیدی مرتبط مرتبط با محصولات یا خدمات خود در وب سایت خود، برای به دست آوردن ترافیک ارگ،ک بیشتر از آن استفاده کنید.