به جای اینکه از حجم کاری زیاد بازاریابی غرق شوید و نتو،د… برای رسیدگی به همه چیز در داخل، برون سپاری دیجیتال مارکتینگ کمک می کند!
هنگامی که تلاشهای بازاریابی دیجیتال خود را برون سپاری میکنید، از دنیای آژانسهای دیجیتال سود خواهید برد، آژانسهایی که آمادگی دارند بازاریابی شما را به سطح بعدی ارتقا دهند.
بنابراین چه چیزی را می تو،د با برون سپاری دیجیتال مارکتینگ ایمن کنید؟
- با برون سپاری از کشورهایی مانند فیلیپین و هند تا 70 درصد در هزینه های نیروی کار صرفه جویی کنید.
- 96 درصد از مدیران بر این باورند که ارائه دهندگان خدمات توانایی های داده و تجزیه و تحلیل را افزایش می دهند.
- 65 درصد از شرکت ها می گویند که برون سپاری به آنها اجازه می دهد تا بر فعالیت های اصلی تجاری خود تمرکز کنند.
- حدود 24 درصد از مشاغل کوچک برای افزایش سطح کارایی برون سپاری می کنند.
- 60 درصد از شرکتها گزارش میدهند که برونسپاری به آنها اجازه میدهد تا به سرعت فعالیتهای خود را افزایش یا کاهش دهند و تقاضای نوس، را بدون چالشهای کارکنان داخلی برآورده کنند.
- 37 درصد از ،ب و کارهای کوچک حداقل یک کار اصلی مانند IT یا حسابداری را برای کاهش هزینه ها و بهبود کارایی برون سپاری می کنند.
داخلش چیه؟
برون سپاری دیجیتال مارکتینگ چیست؟
برون سپاری دیجیتال مارکتینگ ی،ی جذب کارشناسان خارجی یا آژانس ها برای انجام وظایف مختلف بازاریابی، مانند بهینه سازی موتورهای جستجو، تولید محتوا، مدیریت رسانه های اجتماعی و کمپین های پرداخت به ازای کلیک. به جای مدیریت داخلی این فرآیندها، می تو،د از مهارت ها و ابزارهای متخصصان استفاده کنید.
این یک عمل به طور گسترده پذیرفته شده است، با نزدیک به 94 درصد از شرکت ها، همانطور که تحقیقات اخیر توسط Semrush نشان می دهد، برون سپاری بازاریابی دیجیتال برخی یا همه فعالیت های بازاریابی آنها.
منبع: سمروش
بنابراین، میتوان گفت که شرکتها به خوبی میدانند که برونسپاری دیجیتال مارکتینگ به آنها امکان دسترسی به دانش تخصصی، صرفهجویی در زمان و تمرکز بر فرآیندهای تجاری اصلی را بدون هزینههای حفظ یک تیم کامل داخلی میدهد.
چرا باید بازاریابی دیجیتال خود را برون سپاری کنید؟
دنیای دیجیتال مارکتینگ به طور مداوم در حال تغییر است و تقریباً هر روز روندها، ابزارها و استراتژی های جدیدی در حال ظهور است.
با استخدام افراد حرفه ای، می تو،د بدون هدر دادن منابع خود، از آ،ین استراتژی ها استفاده کنید. علاوه بر این، این کار باعث می شود که کمپین های شما به روز و موثر باشند. در بخش بعدی، عمیق تر به آن خواهیم پرداخت 7 مزیت عمده از برون سپاری دیجیتال مارکتینگ
- اثربخشی هزینه،
- دسترسی به تخصص،
- تمرکز بر کارکردهای اصلی ،ب و کار،
- صرفه جویی در زمان،
- دسترسی به ابزارهای پیشرفته،
- مقیاس پذیری و انعطاف پذیری،
- افزایش خلاقیت و نوآوری.
7 مزیت کلیدی برون سپاری بازاریابی دیجیتال
1. اثربخشی هزینه
استخدام یک تیم داخلی با موارد زیادی همراه است… هزینه های پنهان مانند حقوق، مزایا، آموزش و تمام ابزار مورد نیاز آنها. با برون سپاری می تو،د به طور کامل از این هزینه ها جلوگیری کنید. به جای پرداخت هزینه برای کارمندان تمام وقت، فقط در صورت نیاز برای خدمات خاصی که نیاز دارید پرداخت می کنید. به ،وان مثال، شرکت هایی که از کشورهایی مانند فیلیپین و هند برون سپاری می کنند، می توانند تا 70 درصد در هزینه های نیروی کار صرفه جویی کنند.
این بدان م،ی است که می تو،د این پس انداز را در سایر زمینه های ،ب و کار خود مانند رشد و نوآوری، بدون از دست دادن کیفیت، دوباره سرمایه گذاری کنید. این یک راه واقعا هوشمندانه برای کنترل بودجه خود در عین ،ب تجربه مورد نیاز است.
2. دسترسی به تجربه و مهارت های تخصصی
دیجیتال مارکتینگ طیف وسیعی از زمینه ها را شامل می شود، از بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی محتوا تا پرداخت به ازای کلیک و مدیریت رسانه های اجتماعی. وجود کارشناسان داخلی در همه این تخصص ها برای شرکت های کوچک و متوسط غیر واقعی است.
در واقع، 96 درصد از مدیران موافق هستند که برون سپاری توانایی های آنها را در زمینه های کلیدی مانند داده ها و تجزیه و تحلیلاگر می خواهید بدون دردسر استخدام و آموزش به بهترین استعدادها دسترسی داشته باشید، باید برون سپاری را در نظر بگیرید. سپس، می تو،د مطمئن باشید که تلاش های بازاریابی شما توسط افرادی انجام می شود که واقعاً چشم انداز را درک می کنند.
3. بر کارکردهای اصلی ،ب و کار تمرکز کنید
یکی از بزرگترین مزایای برون سپاری این است که به شما و تیمتان اجازه می دهد بر روی آنچه واقعاً ،ب و کار شما را به جلو می برد تمرکز کنید – کارکردهای اصلی شما. حدود 65 درصد از شرکت ها می گویند که برون سپاری به آنها کمک می کند بر فعالیت های اصلی آنها تمرکز کنید.
به جای مشغول شدن به کارهای بازاریابی یا سایر کارهای وقت گیر، تیم شما می تواند بر استراتژی، رشد و نوآوری تمرکز کند.
4. در زمان صرفه جویی کنید
اجرای کمپین های دیجیتال مارکتینگ نیازمند تلاش مداوم است – از تولید محتوا تا تجزیه و تحلیل عملکرد. به راحتی می تواند به یک تعهد تمام وقت تبدیل شود. خوشبختانه، وقتی این وظایف را به آژانسهای بازاریابی دیجیتال یا فریلنسرهای موفق برونسپاری میکنید، زمان ارزشمندی را برای تیم خود آزاد میکنید تا بر روی مسئولیتهای مبرمتر تمرکز کنند.
و میدونی چیه؟
حدود 24 درصد از ،ب و کارهای کوچک به طور خاص برای افزایش کارایی برون سپاری می کنند. با در اختیار داشتن کارشناسان بازاریابی، می تو،د انتظار اجرای به موقع و آزادی تمرکز بر سایر وظایف مبرم را داشته باشید. زم، که صرفه جویی می کنید می تواند دوباره در استراتژی ،ب و کار، توسعه محصول یا حتی بهبود تعادل بین کار و زندگی تیم شما سرمایه گذاری شود.
به این ترتیب می تو،د کارایی و پتانسیل را به حدا،ر برس،د.
5. دسترسی به ابزارها و فناوری های پیشرفته
رقابت در بازاریابی دیجیتال مست،م دسترسی به ابزارها و فناوری های پیشرفتهاما این چیزها ارزان نیستند.
هنگامی که یک آژانس بازاریابی دیجیتال را استخدام می کنید، بدون نیاز به ش،تن بانک به این فناوری های پیشرفته دسترسی پیدا می کنید.
خواه مدیریت رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل داده ها یا اتوماسیون محتوا باشد، برون سپاری به شما این امکان را می دهد که از این ابزارها برای ،ری از هزینه ای که برای داشتن آنها هزینه دارد استفاده کنید.
6. مقیاس پذیری و انعطاف پذیری
یکی از مهمترین مزایای برون سپاری این است که به شما امکان می دهد بدون زحمت گسترش یا انقباض داشته باشید. چه در حال عرضه یک محصول جدید باشید و چه با رکود مواجه باشید، برون سپاری به شما این امکان را می دهد که تلاش های بازاریابی خود را با نیازهای فعلی خود تنظیم کنید.
60 درصد از مشاغل گزارش می دهند که برون سپاری دیجیتال مارکتینگ به آنها کمک می کند بدون فشار استخدام، یکپارچه گسترش دهید یا کاهش تیم کاری داخلی که با توانایی پاسخگویی سریع به نیازهای بازار سازگار است.
7. افزایش خلاقیت و نوآوری
کار با یک آژانس دیدگاه های جدید و ایده های نوآورانه را به ارمغان می آورد.
وقتی با تیمهای خارجی، از جمله افرادی با تجربههای متنوع در صنایع کار میکنید، میتو،د مطمئن باشید که همیشه ایدههای خلاقانه و تازه ارائه خواهید کرد.
حدود 37 درصد از ،ب و کارهای کوچک این مهارت های تخصصی را برون سپاری می کنند که منجر به استراتژی های نوآورانه ای می شود که به برند شما کمک می کند در یک بازار شلوغ برجسته شود. در همین حال، تیم داخلی شما می تواند بر نقاط قوت اصلی خود متمرکز بماند.
نمونه خوبی از برون سپاری دیجیتال مارکتینگ چیست؟
یک مثال عالی در دنیای واقعی از برون سپاری بازاریابی دیجیتال Slack است. در اوایل، Slack آژانس طراحی کانادایی MetaLab را برای طراحی پلتفرم خود استخدام کرد. این مرحله به شرکت کمک کرد تا رابط کاربری ساده و کاربردی را راه اندازی کند که به سرعت مورد تایید کاربران قرار گرفت.
تنها در عرض دو هفته از راه اندازی نسخه بتا، Slack تاکنون 15000 کاربر به دست آورده است.
طراحی محصول برون سپاری به Slack اجازه داد تا در عین استفاده از تخصص MetaLab بر توسعه محصول اصلی خود تمرکز کند. و نتایج به خودی خود صحبت می کنند – موفقیت Slack به شدت افزایش یافت و تا سال 2017، ارزش شرکت به 5 میلیارد دلار رسید.
یکی دیگر از نمونه های قوی برون سپاری دیجیتال مارکتینگ موفق است واتس اپزم، که بنیانگذاران جان کوم و برایان اکتون ،ب و کار را شروع ،د، منابع زیادی نداشتند.
به جای تلاش برای ساخت همه چیز در داخل، آنها تصمیم گرفتند توسعه دهندگان برنامه روسی را برای توسعه برنامه ها استخدام کنند. این تصمیم به آنها کمک کرد تا هزینه ها را کاهش دهند و در عین حال به استفاده از استعدادهای بسیار ماهر ادامه دهند.
به سرعت به جلو، و WhatsApp در حال حاضر یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رس، در جهان است، با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال. رویکرد برون سپاری نه تنها به آنها اجازه داد تا به سرعت مقیاس شوند، بلکه به واتس اپ کمک کرد تا به یک … سومین اپلیکیشن پر دانلود در گوگل پلی
چگونه شریک دیجیتال مارکتینگ کامل را پیدا کنیم
پیدا ، شریک دیجیتال مارکتینگ من، با شناسایی نیازهای بازاریابی شما شروع می شود. چه سئو، تولید محتوا، مدیریت رسانه های اجتماعی یا یک استراتژی دیجیتال کامل باشد، دانستن اه،تان به محدود ، جستجوی شما کمک می کند.
هنگامی که آماده شدید، پلتفرم به ،وان مثال بازار ش،ه آژانس دیجیتال (DAN). پیدا ، آژانس عالی را آسان تر می کند.
در اینجا آمده است که چگونه DAN Marketplace به شما کمک می کند جستجوی خود را ساده کنید:
- به راحتی می تو،د بهترین آژانس ها را پیدا کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید بر اساس نیازهای خاص شما.
- همکاری با کارشناس، که دارای سابقه موفقیت آمیز هستند در صنعت شما
- فهرست انتخاب شده از آژانس ها را مرور کنید با مشخصات دقیق
- نمونه کارها را مقایسه کنید برای ارزیابی کیفیت و س، پروژه های قبلی.
- با آژانس ها هماهنگ شوید که کاملاً با اه، پروژه شما مطابقت دارد.
- از یک فرآیند شفاف و ساده لذت ببرید از تحقیق تا همکاری.
- ایجاد مشارکت های بلند مدت به جای تمرکز بر پروژه های فردی.
و ما فکر می کنیم تا کنون کنجکاو شده اید که چقدر استفاده از DAN Marketplace آسان است.
این آسان است!
هزینه برون سپاری دیجیتال مارکتینگ چقدر است؟
هزینه برون سپاری دیجیتال مارکتینگ بسته به خدمات مورد نیاز شما و تجربه آژانس می تواند متفاوت باشد.
در زیر یک جزئیات کلی آورده شده است:
- برون سپاری بهینه سازی موتورهای جستجو قیمت گذاری: 250 پوند تا 3000 یورو در ماه به بالا در بریت،ا و 500 تا 4000 یورو در اروپا در ماه.
- قیمت گذاری PPC: ارزش کمپین های کوچک بین 500 تا 2500 پوند است، در حالی که کمپین های بزرگتر در بریت،ا بیش از 7500 پوند ارزش دارند.
- قیمت گذاری بازاریابی محتوا: هزینه پست های وبلاگ بین 100 تا 500 دلار برای هر 1000 کلمه در ایالات متحده و 75 تا 400 پوند در ،ستان است. قیمت محتوای ویدیویی از 1000 دلار شروع می شود و بسته به پیچیدگی و کیفیت افزایش می یابد.
- محتوای رسانه های اجتماعی: هزینه هر پست بین 50 تا 150 دلار است. در بریت،ا، آژانس های بازاریابی رسانه های اجتماعی بین 40 تا 120 پوند برای هر پست دریافت می کنند.
شما اکنون آماده اید.
شما در مورد هفت مزیت کلیدی برون سپاری دیجیتال مارکتینگ، مانند کاهش هزینه ها، دستیابی به مهارت های تخصصی و آزاد ، وقت خود برای سایر وظایف مهم، یاد گرفته اید.
او همچنین به این موضوع اشاره کرد که چگونه برون سپاری شرکت ها را آسان تر می کند تا ،ب و کار خود را افزایش یا کاهش دهند، از جدیدترین ابزارها استفاده کنند و بر آنچه که بهترین انجام می دهند تمرکز کنند.
چرا گزینه های خود را بررسی نمی کنید و تلاش های بازاریابی خود را هوشمندانه تر انجام نمی دهید، نه سخت تر مانند Slack و WhatsApp؟
منبع: https://di،alagencynetwork.com/di،al-marketing-outsourcing/