این دقیقاً همان چیزی است که ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تصمیم بگیرید! به خواندن ادامه دهید تا در مورد 7 منبع قدرتمند بازاریابی محتوا و اینکه کدام یک برای ،ب و کار شما من، است آشنا شوید. این مقاله توسط نویسندگان تهیه شده است domyessay.me، که در محتوا نویسی متخصص هستند.
بازاریابی محتوای قدرتمند چیست؟
گزارش های تحلیلی ارائه محصول نیستند، اگرچه قطعا می توانند به فروش کمک کنند. بلکه اسنادی هستند که برای مقاصد آموزشی طراحی شدهاند که از حقایق و آمار برای آگاه ، خوانندگان استفاده میکنند و آنها را به شیوهای خاص فکر میکنند.
طبق تعریف HubS،، گزارش تحلیلگر عبارت است از “گزارش قانع کننده، معتبر و مفصل در مورد یک موضوع خاص که یک مشکل را تجزیه و تحلیل می کند و راه حل ارائه می دهد.”
در نهایت، ایجاد یک دوره آنلاین برای مخاطبان هدف خود را در نظر بگیرید. این یکی از هفت منبع ما برای بازاریابی محتوای قدرتمند است، زیرا انعطاف پذیری زیادی را فراهم می کند.
البته، هر دو اسناد حجیم و منابع شگفتانگیز قدرتمند بازاریابی محتوا هستند. اما در حالی که گزارشهای تحلیلی دارای یک پایگاه تحقیقاتی کامل و س، علمی رایج در زیر آنها هستند، کتابهای الکترونیکی کمتر به آمار وابسته هستند و به س، محاورهای نوشته میشوند.
Ubersuggest یک مثال فوق العاده است. این ابزار که متعلق به استاد بازاریابی نیل پاتل است، به افراد کمک می کند کلمات کلیدی را برای استفاده در وبلاگ ها، صفحات وب و غیره خود پیدا کنند. این برنامه بسیار مفید است و همچنین برای کاربران رایگان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس ایمیل خود را به نیل بدهید و می تو،د بلافاصله جستجوی کلمات کلیدی را آغاز کنید.
اما بدون شک زحمات شما ثواب خواهد داشت! گزارش های تحلیلی محتوای ارزشمندی هستند و بسیاری از افراد تمایل دارند آدرس ایمیل خود را برای دریافت آن ارائه دهند. به همین دلیل است که بسیاری از گزارش های تحلیلگران به ،وان محتوا طبقه بندی می شوند.
آیا می دانستید که 144 میلیون آمریکایی به پاد،ت گوش می دهند؟ این یک مخاطب بزرگ است! به آن کانال ضربه بزنید و نمایشی ایجاد کنید که مشتریان هدف شما بخواهند به آن گوش دهند.
اگر حتی پنج دقیقه را آنلاین بگذر،د، احتمالاً یک تبلیغ وبینار خواهید دید. این یک کانال بازاریابی محتوا بسیار محبوب است.
با این حال، هر کاری که تصمیم دارید انجام دهید، مخاطبان خود را در ذهن داشته باشید. این نیازهای مخاطبان شما است که باید موضوع دوره شما، هزینه آن و کانال توزیع مورد استفاده شما را تعیین کند.
بازاریابی محتوای قدرتمند روشی است که میگوییم کانالهای محتوای فهرستشده در این مقاله ابزار قدرتمندی برای شرکتهایی هستند که از آنها به درستی استفاده میکنند.
بنابراین، بدون صحبت زیاد، بیایید نگاهی به 7 منبع بازاریابی محتوای قدرتمند بیندازیم.
منابعی برای بازاریابی محتوای قدرتمند
برخلاف تصور عمومی، کتابهای الکترونیکی و گزارشهای تحلیلی ی،ان نیستند.
مانند گزارش های تحلیلی، کتاب های الکترونیکی به شما این امکان را می دهند که پایگاه آدرس ایمیل خود را گسترش دهید، به خوانندگان خود آموزش دهید و فروش خود را افزایش دهید. برای نوشتن یک کتاب الکترونیکی، چهار مرحله ساده را دنبال کنید:
- موضوعی را انتخاب کنید. کتاب الکترونیکی شما درباره چیست؟ پاسخ باید این باشد که «مخاطب من به چه چیزی علاقه دارد». از آنجایی که یکی از اه، اصلی کتاب الکترونیکی شما تولید سرنخ است، موضوعی را انتخاب کنید که با مشتریان هدف شما طنین انداز شود.
- مطالب خود را بنویسید کتاب الکترونیکی شما باید آموزنده و خواندنی باشد. اطلاعات باکیفیت به مخاطبان خود بدهید و آن را به روشی قابل هضم ارائه دهید. وقتی می نویسید، تصور کنید که دارید با یک دوست صحبت می کنید.
- برای طراحی وقت بگذارید. هرچه کتاب الکترونیکی شما بهتر به نظر برسد، دفعات بیشتری دانلود می شود. برای ایجاد یک پوشش جذاب وقت بگذارید. اگر تمایلی به هنری ندارید، یک متخصص را استخدام کنید تا آن را برای شما طراحی کند. از پولی که ،ج کرده اید پشیمان نخواهید شد.
- کتاب الکترونیکی خود را تبلیغ کنید. یک کتاب الکترونیکی که به خوبی نوشته شده باشد، اگر ،ی آن را نخواند، هیچ کمکی به ،ب و کار شما نخواهد کرد. محتوای خود را از طریق ایمیل، ش،ه های اجتماعی و غیره بفروشید تا مخاطبان هدف شما از آن مطلع شوند و توانایی دانلود آن را داشته باشند.
4. بازاریابی ویدئویی
وبینارها یکی از هفت منبع قدرتمند بازاریابی محتوایی هستند زیرا به شرکتها اجازه میدهند تا خبرنامههای ایمیلی انجام دهند، خود را با متخصصان در جایگاه خود تثبیت کنند، محتوای اضافی ایجاد کنند (وبینارها را میتوان ضبط و توزیع کرد)، و فروش بیشتری ایجاد کرد.
2. گزارش تجزیه و تحلیل
از طرف دیگر، می تو،د به نویسندگان حرفه ای که خدمات کاغذنویسی ارزان ارائه می دهند مراجعه کنید. بله، رایگان نیست، اما با پول من،، محتوای نوشتاری با کیفیتی دریافت خواهید کرد.
6. پاد،ت
یکی از مزایای پاد،ت عدم رقابت است. میلیون ها پست وبلاگ در هر دقیقه منتشر می شود و 300 ساعت فیلم در یوتیوب آپلود می شود. با توجه به این آمار، شانس بیشتری برای ش،تن پاد،ت دارید.
7. دوره های آنلاین
مانند بازاریابی ویدئویی، یک راهنمای کامل برای راهاندازی پاد،ت موضوع بسیار بزرگی است که در این مقاله نمیتوان به آن پرداخت. بنابراین ما چند نکته را به شما ارائه می دهیم. ما امیدواریم که آنها به شما الهام بخش باشند و به شما کمک کنند تا درک کنید که پاد،ت چندان سخت نیست.
- از تج،ات من، استفاده کنید. نیازی نیست یک میلیون دلار برای تج،ات صوتی ،ج کنید، اما همچنان باید روی برخی چیزها سرمایه گذاری کنید. پیشنهاد می کنیم یک میکروفون با کیفیت، هدفون راحت و نرم افزار ویرایش تهیه کنید.
- ،مت های خود را برنامه ریزی کنید اگرچه میتو،د به سادگی یک دکمه را فشار دهید و ضبط را شروع کنید، توصیه میکنیم اپیزودهای خود را حداقل در ابتدا برنامهریزی کنید. این تضمین می کند که شنوندگان آگاه و حرفه ای را ملاقات خواهید کرد.
- مقاوم باش. ثبات کلید موفقیت در پاد،ت است. سعی کنید ،مت ها را در همان روز هفته منتشر کنید تا مخاطبان شما بدانند چه زم، برای دانلود در دسترس هستند. همچنین، سعی کنید طول ،مت های خود را نیز ثابت نگه دارید.
- محتوای خود را تبلیغ کنید. مانند همه کانالهای بازاریابی محتوا، انتظار نداشته باشید که پاد،ت شما یک شبه در رتبهبندی محبوبیت افزایش یابد، بدون هیچ گونه تبلیغی. با استفاده از پایگاه آدرس ایمیل خود، خبرنامه ارسال کنید، در رسانه های اجتماعی پست کنید و تبلیغات را اجرا کنید. هر کاری که لازم است انجام دهید تا مطمئن شوید که مردم به شما گوش می دهند.
بازاریابی محتوا یکی از بهترین راه ها برای جذب مخاطب و جلب اعتماد آنهاست. اما همه انواع محتوا برابر نیستند. از هفت منبع قدرتمند بازاریابی محتوا که در بالا ذکر شد استفاده کنید تا ،ب و کار خود را به ارتفاعات جدیدی ببرید. در اینجا می تو،د از نویسندگان باتجربه ای که در زمینه نوشتن محتوای قدرتمند مشاوره می دهند کمک بگیرید.