7 تغییر کوچک که تفاوت بزرگی در بازاریابی محتوای شما ایجاد می کند


بازاریابی محتوا در قلب هر کمپین دیجیتال مارکتینگ قرار دارد. رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، ایمیل‌ها، ویدیوها، پاد،ت‌ها یا هر قالب دیگری، برجسته ، محتوای شما کلید موفقیت در فضای آنلاین است.

بازاریابی محتوا چه به دنبال افزایش آگاهی از برند خود باشید و چه به دنبال افزایش فروش خود باشید. با توجه به اینکه برای موفقیت چقدر ضروری است، بهبود مستمر برای رقابتی ماندن ضروری است. در اینجا چند تغییر کوچک وجود دارد که می تو،د امروز ایجاد کنید که تفاوت بزرگی در تلاش های بازاریابی محتوای شما ایجاد می کند.

دسته ای محتوای خود را ایجاد کنید

ایجاد محتوا می تواند خسته کننده باشد. شما باید ایده های جدیدی داشته باشید، بهترین راه برای اجرای آنها را بیابید و سپس خود محتوا را ایجاد کنید. با انتخاب یک زمان برای ایجاد محتوای خود و جمع ، همه آن به یکباره، می تو،د در زمان و انرژی صرفه جویی کنید. زم، را برای کار روی همه چیزهایی که برای یکی دو هفته آینده نیاز دارید اختصاص دهید و دیگر لازم نیست هر روز نگران خلاقیت باشید.

کلید ایجاد این کار برای شما برنامه ریزی است. با ایجاد یک تقویم محتوا، دستورالعملی دارید که دقیقاً به شما نشان می دهد چه چیزی را ایجاد کنید. هنگامی که آب های خلاقانه خود را به جریان انداختید، زمان بسیار آسان تری برای طراحی چندین قطعه مختلف محتوای متن، با نیازهای خود خواهید داشت. بقیه هفته، می تو،د عقب بنشینید و پست را بزنید.

به ،وان مثال می توان تمام وبلاگ های تابست، خود را در یک روز بنویسید، و سپس می تو،د آنها را در طول تابستان به جای اینکه مجبور باشید هر هفته یک وبلاگ جدید بنویسید، پست کنید. شما همچنین می تو،د این کار را با ایمیل های تبلیغاتی یا هر نسخه دیگری که باید بنویسید انجام دهید. پست های رسانه های اجتماعی را فراموش نکنید، که می تو،د از قبل برنامه ریزی کنید.

توجه داشته باشید که برای موفقیت در این تکنیک انعطاف پذیری لازم است. شما باید آماده باشید که پست‌های خود را قبل از انتشار بررسی کنید تا مطمئن شوید که همچنان از برنامه شما پیروی می‌کند و همچنان مرتبط است. علاوه بر این، اگر روندها را اجرا می کنید، آنها باید زودتر از زمان برنامه بیرون بروند تا مرتبط بمانند.

تخلیه ایده در طول هفته

گاهی اوقات، الهام برای محتوای شما زم، می آید که انتظارش را ندارید. به جای اینکه تمام ایده های عالی خود را فراموش کنید، باید جایی برای نوشتن آنها پیدا کنید. به این ترتیب، هنگامی که تقویم خود را می نویسید، فهرستی از ایده ها را خواهید داشت که از قبل در انتظار زمان بندی آنها هستند.

ایده شما می تواند به سادگی نوشتن یادداشت در نقاط گلوله باشد، یا می تو،د محتوای دیگری را که می خواهید به ،وان الهام از آن استفاده کنید ذخیره کنید. اگر ایده کاملاً درستی دارید، می‌تو،د یادداشت‌های خود را به همان اندازه که می‌خواهید با جزئیات بنویسید. داشتن فهرستی از ایده ها در دستان شما بعداً مفید خواهد بود، نه اینکه مجبور باشید تعداد زیادی ایده جدید در محل ارائه دهید.

از قالب ها استفاده کنید

این نکته ای است که تفاوت زیادی در محتوای رسانه های اجتماعی شما ایجاد می کند. کمی کار اولیه را می طلبد، اما در دراز مدت، این کار باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. بنشینید و 5-10 قالب برای محتوای خود بیاورید. این قالب ها باید به شدت نشان دهنده برند شما باشد و شرکت شما را نمایندگی کند. ساده نگه داشتن آن ایده خوبی است تا همه کاره باشد و به راحتی بتوان آن را به روز کرد.

همانطور که به صورت دسته جمعی محتوای خود را ایجاد می کنید، می تو،د اطلاعات جدید را وصل کنید و بدون نیاز به اختراع مجدد چرخ، آن را تمیز کنید. این همچنین می تواند به برندسازی کمک کند، زیرا همه پست های شما ظاهری مشابه با آنها خواهند داشت. مخاطبان شما متوجه شما می شوند و پست های شما را در فید خود می شناسند، که می تواند به شما کمک کند برجسته تر و موثرتر باشید.

هک دیگر؛ همچنین مکان های زیادی برای ،ید قالب یا دریافت رایگان آنها وجود دارد. اگر با این مسیر بروید، حتی نیازی به صرف زمان برای ایجاد قالب ندارید، می‌تو،د مستقیماً به مرحله اتصال بروید. قبل از سرمایه‌گذاری در قالب‌ها، حتماً در مورد فروشنده تحقیق کنید و ببینید آیا س، آنها با برند شما مطابقت دارد یا خیر.

استفاده مجدد از محتوا

اغلب، شما در حال حاضر تمام کارهای سخت را برای شما انجام داده اید و حتی هنوز آن را نمی د،د. فرض کنید یک پست وبلاگی داشتید که عملکرد خوبی داشت و شروع به نوشتن و برنامه ریزی ایمیل های خود برای هفته کرده اید. به جای صرف زمان برای تهیه یک مجموعه کاملاً جدید از کپی، می‌تو،د از آنچه قبلاً نوشته‌اید برای پست وبلاگ خود استفاده کنید و آن را در قالب ایمیل دوباره کار کنید. همین وبلاگ همچنین می تواند به یک پست برای هر پلتفرم رسانه اجتماعی مربوطه تبدیل شود.

فقط لازم نیست فرمت آن تغییر کند. می تو،د پست های قدیمی چند ماه پیش را بگیرید که عملکرد خوبی داشتند و ظاهر را تغییر دهید، سپس آن را دوباره ارسال کنید. شما همیشه فالوورهای جدیدی دریافت می کنید که قبلاً محتوای شما را ندیده اند و فالوورهای قدیمی شما ممکن است اولین پست را ندیده باشند یا فراموش کنند. همچنین می‌تو،د پست‌های ایستا را به ویدیو تبدیل کنید، یا هر ایده دیگری که می‌تو،د به آن بپردازید. با این تکنیک می تو،د یک ،مت از محتوا را جلوتر ببرید.

رایتینگ خود را اصلاح کنید

گاهی اوقات در تلاش برای نشان دادن تخصص خود، بازاریابان تمایل دارند از کلمات عامیانه بزرگ استفاده کنند. این در واقع تأثیر مع، بر مخاطبان ما دارد. اینکه بتو،د موارد را به روشی ساده و مختصر توضیح دهید، کلید تبدیل فروش است. صحبت ، به زبان مخاطبان نیز برای ایجاد ارتباط ضروری است. یکی از راه‌های انجام این کار، نوشتن در مورد نحوه صحبت ، است. از زبان بیش از حد رسمی که محاوره ای نیست اجتناب کنید. در عوض لحن دوستانه ای را انتخاب کنید که باعث ایجاد روابط می شود.

نکته دیگری که باید به خاطر بسپارید این است که مردم دوست دارند داستان بشنوند. جلب توجه می کند. هر چیزی را که می‌خواهید بگویید، باید سعی کنید آن را با یک شروع، یک وسط و پایان قالب‌بندی کنید، اما ،اصر دیگری مانند قهرمان داستان (معمولاً مشتری یا نام تجاری شما) و مشکلی را که به آن نیاز دارید را نیز در بر بگیرد. حل شود (چه کاری می تو،د برای آنها انجام دهید / آنچه ارائه می دهید). قالب بندی نوشته هایتان به این شکل باعث جذابیت بیشتر آن می شود و مخاطبانتان را تشویق می کند تا تا آ، بخوانند.

کپی شما اصل محتوای شماست. از آزمایش آن نترسید و ببینید چه چیزی برای شما مفید است و مخاطبان شما چگونه دوست دارند اطلاعات شما را بشنوند.

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

یکی دیگر از راه‌های کمک به برجسته شدن، به اشتراک گذاشتن نظرتان است. همه می توانند بارها و بارها یک چیز را تکرار کنند، بنابراین برای کمک به منحصربه فرد بودن محتوای خود، باید نظرات خود را به اشتراک بگذارید. این چیزی است که شما می تو،د آن را به اشتراک بگذارید که هیچ ، دیگری نمی تواند، بنابراین ارزشمندتر خواهد بود. نظر شما همچنین راه دیگری برای تشویق افراد دیگر برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود است که باعث افزایش تعامل شما می شود و به شما کمک می کند موفقیت بیشتری در محتوای خود مشاهده کنید. همچنین می تواند به شما در ایجاد ارتباطات شخصی با مخاطبانتان کمک کند.

یکی دیگر از مزایایی که به اشتراک گذاشتن نظر شما می تواند به همراه داشته باشد، تشویق مخاطبان خود به اشتراک گذاری آن با مخاطبانشان است. اگر نظر شما منحصر به فرد یا روشنگر است، مردم می خواهند آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.

از سوی دیگر، اگر محتوای شما همان چیزی باشد که می بینند همه پست می کنند، ارزشش را از دست می دهد و برای به اشتراک گذاشتن آن اهمیتی نمی دهند. با تمرکز بر سهام، خوانندگان شما کارهای سنگین را برای شما انجام خواهند داد.

اشتراک‌های بیشتر = دسترسی بیشتر و به این ترتیب می‌تو،د ،ب و کار خود را توسعه دهید. فراموش نکنید که یک فراخوان برای اقدام قرار دهید و از آنها بپرسید که چه فکر می کنند و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

محدود ، یک مخاطب هدف خاص

به راحتی می توان باور کرد که مخاطبان بیشتر به م،ای فروش بیشتر است. با این حال، وقتی سعی می کنید با همه صحبت کنید، در نهایت با هیچ ، صحبت نمی کنید. محدود ، مخاطبان به این م،ی است که می تو،د نیازهای آنها را بهتر برطرف کنید. شما می تو،د مستقیماً با آنها به روشی که مؤثرترین است صحبت کنید.

حتی اگر ،ب و کار شما دارای چندین شخصیت مخاطب باشد، هر ،مت از محتوایی که ایجاد می کنید باید به طور خاص برای یک مورد طراحی شود.

در نظر بگیرید که یک فروشگاه لباس بودید و تی شرت های الهام گرفته از دهه 80 را به مردان، ،ن و کودکان می فروختید. اگر هر پست را روی یکی از آن مخاطبان متمرکز کنید، به جای اینکه سعی کنید به یکباره به همه آنها بفروشید، محتوای شما موثرتر خواهد بود. بنابراین برای خانم‌ها، می‌تو،د روش‌هایی را برای ایجاد ظاهری متفاوت و مدل دادن به پیراهن‌ها تبلیغ کنید.

هنگامی که برای کودکان آماده می شوید، از مطالب مربوط به دوام پیراهن ها یا میزان ضد لک بودن مواد استفاده می کنید. در نهایت، زم، که با مردان صحبت می کنید، ممکن است بیشتر روی راحتی و ماندگاری پیراهن تمرکز کنید.

حتی اگر محتوای خود را به سمت یک بخش خاص از مخاطبان خود تنظیم می کنید، به فروش شما آسیبی نمی رساند. در عوض، مخاطبان شما با شما ارتباط برقرار می‌کنند و احساس می‌کنند دیده می‌شوند، که منجر به موفقیت بیشتر می‌شود.

تولید محتوای بهتر یک فرآیند ثابت است حتی اگر خود را یک متخصص تولید محتوا می د،د، همیشه جای پیشرفت وجود دارد. همانطور که روندهای روز تغییر می کند و الگوریتم ها برای اولویت بندی اشکال مختلف محتوا به روز می شوند، استراتژی شما باید تطبیق یابد.

بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند فرآیند تولید محتوا را به آژانس‌های بازاریابی دیجیتال، مانند 97 سوئیچ. هر مسیری را که تصمیم دارید طی کنید، به یاد داشته باشید که به طور مداوم عملکرد و استراتژی های خود را ارزیابی کنید


منبع: https://di،alagencynetwork.com/little-changes-that-will-make-a-big-difference-in-your-content-marketing/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب