7 منبع بازاریابی محتوای قدرتمند

آیا می دانستید که 144 میلیون آمریکایی به پاد،ت گوش می دهند؟ این یک مخاطب بزرگ است! به آن کانال ضربه بزنید و نمایشی ایجاد کنید که مشتریان هدف شما بخواهند به آن گوش دهند.

مانند گزارش های تحلیلی، کتاب های الکترونیکی به شما این امکان را می دهند که پایگاه آدرس ایمیل خود را گسترش دهید، به خوانندگان خود آموزش دهید و فروش خود را افزایش دهید. برای نوشتن یک کتاب الکترونیکی، چهار مرحله ساده را دنبال کنید:

  1. موضوعی را انتخاب کنید. کتاب الکترونیکی شما درباره چیست؟ پاسخ باید این باشد که «مخاطب من به چه چیزی علاقه دارد». از آنجایی که یکی از اه، اصلی کتاب الکترونیکی شما تولید سرنخ است، موضوعی را انتخاب کنید که با مشتریان هدف شما طنین انداز شود.
  1. مطالب خود را بنویسید کتاب الکترونیکی شما باید آموزنده و خواندنی باشد. اطلاعات باکیفیت به مخاطبان خود بدهید و آن را به روشی قابل هضم ارائه دهید. وقتی می نویسید، تصور کنید که دارید با یک دوست صحبت می کنید.
  1. برای طراحی وقت بگذارید. هرچه کتاب الکترونیکی شما بهتر به نظر برسد، دفعات بیشتری دانلود می شود. برای ایجاد یک پوشش جذاب وقت بگذارید. اگر تمایلی به هنری ندارید، یک متخصص را استخدام کنید تا آن را برای شما طراحی کند. از پولی که ،ج کرده اید پشیمان نخواهید شد.
  1. کتاب الکترونیکی خود را تبلیغ کنید. یک کتاب الکترونیکی که به خوبی نوشته شده باشد، اگر ،ی آن را نخواند، هیچ کمکی به ،ب و کار شما نخواهد کرد. محتوای خود را از طریق ایمیل، ش،ه های اجتماعی و غیره بفروشید تا مخاطبان هدف شما از آن مطلع شوند و توانایی دانلود آن را داشته باشند.

4. بازاریابی ویدئویی

از طرف دیگر، می تو،د به نویسندگان حرفه ای که خدمات کاغذنویسی ارزان ارائه می دهند مراجعه کنید. بله، رایگان نیست، اما با پول من،، محتوای نوشتاری با کیفیتی دریافت خواهید کرد.

6. پاد،ت

مانند بازاریابی ویدئویی، یک راهنمای کامل برای راه‌اندازی پاد،ت موضوع بسیار بزرگی است که در این مقاله نمی‌توان به آن پرداخت. بنابراین ما چند نکته را به شما ارائه می دهیم. ما امیدواریم که آنها به شما الهام بخش باشند و به شما کمک کنند تا درک کنید که پاد،ت چندان سخت نیست.

  1. از تج،ات من، استفاده کنید. نیازی نیست یک میلیون دلار برای تج،ات صوتی ،ج کنید، اما همچنان باید روی برخی چیزها سرمایه گذاری کنید. پیشنهاد می کنیم یک میکروفون با کیفیت، هدفون راحت و نرم افزار ویرایش تهیه کنید.
  1. ،مت های خود را برنامه ریزی کنید اگرچه می‌تو،د به سادگی یک دکمه را فشار دهید و ضبط را شروع کنید، توصیه می‌کنیم اپیزودهای خود را حداقل در ابتدا برنامه‌ریزی کنید. این تضمین می کند که شنوندگان آگاه و حرفه ای را ملاقات خواهید کرد.
  1. مقاوم باش. ثبات کلید موفقیت در پاد،ت است. سعی کنید ،مت ها را در همان روز هفته منتشر کنید تا مخاطبان شما بدانند چه زم، برای دانلود در دسترس هستند. همچنین، سعی کنید طول ،مت های خود را نیز ثابت نگه دارید.
  1. محتوای خود را تبلیغ کنید. مانند همه کانال‌های بازاریابی محتوا، انتظار نداشته باشید که پاد،ت شما یک شبه در رتبه‌بندی محبوبیت افزایش یابد، بدون هیچ گونه تبلیغی. با استفاده از پایگاه آدرس ایمیل خود، خبرنامه ارسال کنید، در رسانه های اجتماعی پست کنید و تبلیغات را اجرا کنید. هر کاری که لازم است انجام دهید تا مطمئن شوید که مردم به شما گوش می دهند.

یکی از مزایای پاد،ت عدم رقابت است. میلیون ها پست وبلاگ در هر دقیقه منتشر می شود و 300 ساعت فیلم در یوتیوب آپلود می شود. با توجه به این آمار، شانس بیشتری برای ش،تن پاد،ت دارید.

7. دوره های آنلاین

بعضی ها از نوشتن متنفرند. آنها مهارت ایجاد یک ابزار رایگان را ندارند و هر بار که فکر می کنند باید جلوی دوربین بروند بیمار می شوند. آیا این مورد شماست؟ اشکالی ندارد، ما یک کانال محتوای دیگری برای شما داریم – پاد،ت.

بدیهی است که مردم ویدیوها را دوست دارند، بنابراین باید این کانال بازاریابی محتوا را در اسرع وقت به کارنامه خود اضافه کنید.

بنابراین، بدون صحبت زیاد، بیایید نگاهی به 7 منبع بازاریابی محتوای قدرتمند بیندازیم.

منابعی برای بازاریابی محتوای قدرتمند

این کانال توزیع محتوا در چند سال اخیر واقعاً محبوبیت زیادی پیدا کرده است و کمک کرده است تا کارآفرینان ناشناخته به سوپراستار تبدیل شوند. اگر می خواهید همین اتفاق برای شما بیفتد، مطمئن شوید که:

  1. اه، خود را بشناسید. در نتیجه ایجاد دوره خود می خواهید چه کاری انجام دهید؟ آیا در تلاش برای تولید سرنخ، ایجاد اعتبار یا افزایش سود هستید؟ اه، شما به شما کمک می کند محتوای دوره ای ایجاد کنید که با مشتریان ایده آل شما طنین انداز شود.
  1. ارزش شگفت انگیزی را ارائه دهید. هنگام ایجاد محتوای دوره، بهترین و غیرممکن را انجام دهید. مخاطبان شما احتمالاً گزینه های زیادی برای یادگیری در مورد موضوع شما دارند. آنها فقط در صورتی دوره شما را انتخاب می کنند که واقعاً خوب باشد.
  1. در صورت نیاز به روز رس، کنید. جهان دائماً در حال تغییر است، به این م،ی که شما باید محتوای دوره خود را نیز به طور منظم به روز کنید. در بالای موضوع خود بم،د و در صورت ،وم به روز رس، ایجاد کنید تا یکپارچگی آن حفظ شود.

بازاریابی محتوای خود را بهبود بخشید

وبینارها یکی از هفت منبع قدرتمند بازاریابی محتوایی هستند زیرا به شرکت‌ها اجازه می‌دهند تا خبرنامه‌های ایمیلی انجام دهند، خود را با متخصصان در جایگاه خود تثبیت کنند، محتوای اضافی ایجاد کنند (وبینارها را می‌توان ضبط و توزیع کرد)، و فروش بیشتری ایجاد کرد.

2. گزارش تجزیه و تحلیل

بازاریابی محتوای قدرتمند روشی است که می‌گوییم کانال‌های محتوای فهرست‌شده در این مقاله ابزار قدرتمندی برای شرکت‌هایی هستند که از آنها به درستی استفاده می‌کنند.

برخلاف تصور عمومی، کتاب‌های الکترونیکی و گزارش‌های تحلیلی ی،ان نیستند.

بازاریابی محتوا یکی از بهترین راه ها برای جذب مخاطب و جلب اعتماد آنهاست. اما همه انواع محتوا برابر نیستند. از هفت منبع قدرتمند بازاریابی محتوا که در بالا ذکر شد استفاده کنید تا ،ب و کار خود را به ارتفاعات جدیدی ببرید. در اینجا می تو،د از نویسندگان باتجربه ای که در زمینه نوشتن محتوای قدرتمند مشاوره می دهند کمک بگیرید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/sources-of-powerful-content-marketing/

شما می تو،د دوره خود را به صورت رایگان ارائه دهید یا برای دسترسی هزینه کنید. شما می تو،د محتوای خود را از طریق اسناد، کلیپ های صوتی، ویدئوها یا ،یبی از هر سه این منابع ارائه دهید.

گزارش های تحلیلی ارائه محصول نیستند، اگرچه قطعا می توانند به فروش کمک کنند. بلکه اسنادی هستند که برای مقاصد آموزشی طراحی شده‌اند که از حقایق و آمار برای آگاه ، خوانندگان استفاده می‌کنند و آنها را به شیوه‌ای خاص فکر می‌کنند.

بازاریابی ویدیویی برای همه من، نیست. اگر از فیلمبرداری با دوربین می ترسید، یکی از منابع دیگر بازاریابی محتوای قدرتمند را در لیست ما در نظر بگیرید. اما اگر جرات فیلم برداری از خود را به دست بیاورید و یاد بگیرید که چگونه آن را به خوبی انجام دهید، مزایای آن بسیار زیاد خواهد بود.

5. ابزار رایگان

کلید ایجاد یک گزارش تحلیلی با کیفیت، تحقیق است. اینها مقالاتی نیستند که بتوان در چند ساعت نوشت. ا،ر آنها هفته ها – یا حتی ماه ها – به دلیل حجم و تعداد حقایق کیفی که باید به دست آیند و به آنها اشاره کرد، طول می کشد.

اگر می خواهید پایگاه آدرس ایمیل خود را گسترش دهید، گزارش تحلیلگر قطعا به شما در انجام این کار کمک می کند. فقط این نکات را قبل و در حین نوشتن آن دنبال کنید:

  1. حجم را به درستی مح،ه کنید. یک گزارش تحلیلگر با کیفیت باید حداقل شش صفحه (شامل نمودارها، نمودارها و غیره) باشد، اما بسته به موضوع می تواند بسیار طول، تر باشد.
  1. گزارش تحلیلی خود را ساختار دهید. ساختار گزارش‌های تحلیلی معمولاً شامل صفحه ،وان، فهرست مطالب و خلاصه‌ای است که پس از آن می‌تو،د به ،مت اصلی مقاله بروید.
  1. تحقیق کن همانطور که در بالا ذکر کردیم، گزارش های تحلیلی باید مملو از حقایق و آمار باشد. برای گنجاندن آنها در محتوا وقت بگذارید و گزارش شما به طرز چشمگیری بهبود خواهد یافت.
  1. یک گزارش حرفه ای ایجاد کنید. گزارش های تحلیلی معمولا مستندات جدی هستند. آنها اسناد تجاری محور هستند که برای افراد تجاری طراحی شده اند.

3. کتاب های الکترونیکی

طبق تعریف HubS،، گزارش تحلیلگر عبارت است از “گزارش قانع کننده، معتبر و مفصل در مورد یک موضوع خاص که یک مشکل را تجزیه و تحلیل می کند و راه حل ارائه می دهد.”

با این حال، هر کاری که تصمیم دارید انجام دهید، مخاطبان خود را در ذهن داشته باشید. این نیازهای مخاطبان شما است که باید موضوع دوره شما، هزینه آن و کانال توزیع مورد استفاده شما را تعیین کند.

البته، هر دو اسناد حجیم و منابع شگفت‌انگیز قدرتمند بازاریابی محتوا هستند. اما در حالی که گزارش‌های تحلیلی دارای یک پایگاه تحقیقاتی کامل و س، علمی رایج در زیر آنها هستند، کتاب‌های الکترونیکی کمتر به آمار وابسته هستند و به س، محاوره‌ای نوشته می‌شوند.

کلمه “درست” در این زمینه کلیدی است زیرا اگر شما از آنها بر اساس روش های استراتژیک من، برای ،ب و کار منحصر به فرد شما و مخاطبان هدف خود استفاده نکنید، هر هفت نوع محتوای ذکر شده ش،ت خواهند خورد. خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا تمام اطلاعاتی را که برای پیشرفت در هر کانال نیاز دارید به شما ارائه دهیم.

بنابراین، آیا آماده سرمایه گذاری در بازاریابی محتوا هستید؟ کارآفرینان قرن هاست که از این منابع قدرتمند برای تبلیغ بهتر محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. سوال این است که از کدام کانال های محتوا باید استفاده کنید؟

Ubersuggest یک مثال فوق العاده است. این ابزار که متعلق به استاد بازاریابی نیل پاتل است، به افراد کمک می کند کلمات کلیدی را برای استفاده در وبلاگ ها، صفحات وب و غیره خود پیدا کنند. این برنامه بسیار مفید است و همچنین برای کاربران رایگان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس ایمیل خود را به نیل بدهید و می تو،د بلافاصله جستجوی کلمات کلیدی را آغاز کنید.

در نهایت، ایجاد یک دوره آنلاین برای مخاطبان هدف خود را در نظر بگیرید. این یکی از هفت منبع ما برای بازاریابی محتوای قدرتمند است، زیرا انعطاف پذیری زیادی را فراهم می کند.

اما بدون شک زحمات شما ثواب خواهد داشت! گزارش های تحلیلی محتوای ارزشمندی هستند و بسیاری از افراد تمایل دارند آدرس ایمیل خود را برای دریافت آن ارائه دهند. به همین دلیل است که بسیاری از گزارش های تحلیلگران به ،وان محتوا طبقه بندی می شوند.

آیا می تو،د طوری بنویسید که حتی خود ش،پیر را هم گریه کند؟ هر چه مهارت دارید، از این کانال ها برای ایجاد بازاریابی محتوای قدرتمند استفاده کنید.

1. وبینارها

اگر حتی پنج دقیقه را آنلاین بگذر،د، احتمالاً یک تبلیغ وبینار خواهید دید. این یک کانال بازاریابی محتوا بسیار محبوب است.

این دقیقاً همان چیزی است که ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تصمیم بگیرید! به خواندن ادامه دهید تا در مورد 7 منبع قدرتمند بازاریابی محتوا و اینکه کدام یک برای ،ب و کار شما من، است آشنا شوید. این مقاله توسط نویسندگان تهیه شده است domyessay.me، که در محتوا نویسی متخصص هستند.

بازاریابی محتوای قدرتمند چیست؟

این بدان م،ا نیست که هنگام نوشتن یک کتاب الکترونیکی از کیفیت آن صرفه جویی کنید. این بدان م،است که مخاطبان شما نسبت به تعداد حقایقی که به اشتراک می گذارید انتظارات متفاوتی خواهند داشت.

در حالی که آموزش کامل بازاریابی ویدیویی خارج از محدوده این مقاله است، ما نکاتی را برای شما داریم. قبل از زدن دکمه ضبط، آنها را بخو،د:

  1. مخاطب خود را تعریف کنید. این به طور کلی یک قانون کلی برای همه کانال های بازاریابی محتوا است. اگر مخاطبان خود را تعریف نکنید، نمی تو،د به طور منظم برای آنها محتوای با کیفیت ایجاد کنید. تکالیف خود را انجام دهید و مشتری ایده آل خود را مشخص کنید.
  1. نوع من، ویدیو را انتخاب کنید. چه نوع ویدیویی خواهید ساخت؟ گزینه‌های شما ویدیوهای توضیح‌دهنده، ویدیوهای آزمایشی، ویدیوهای گواهی مشتری، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر هستند. نوع انتخابی شما به مخاطبان شما بستگی دارد.
  1. از ابزارهای بازاریابی ویدئویی استفاده کنید. لازم نیست پول زیادی برای تج،ات ویدئویی ،ج کنید، اما به چیزی نیاز دارید. گوشی در جیب شما به شما کمک می کند تا فیلم خوبی بگیرید. و برنامه های رایگان مانند iMovie ویرایش ویدیوهای شما را آسان می کند.
  1. به نورپردازی توجه کنید. اگر چیزی وجود داشته باشد که به طور خودکار به شما به ،وان یک علاقه‌مند به ویدیو هدیه دهد، آن نورپردازی است. مطمئن شوید که موضوع ویدیوی شما به خوبی روشن است. چهره های پوشیده در سایه بینندگان را جذب نمی کنند.

هر یک از کانال های محتوایی که در اینجا فهرست شده اند کار می کنند زیرا ارزش شگفت انگیزی را برای مخاطبان نشان می دهند. بیشتر آن ارزش اطلاعات است. اما این تنها چیزی نیست که باید ارائه دهید. همچنین می تو،د یک ابزار رایگان به مشتریان هدف خود ارائه دهید.

طبق گفته Biteable، 72٪ از مردم ترجیح می دهند از طریق یک ویدیو در مورد یک محصول بیاموزند و 50٪ از کاربران اینترنت قبل از ،ید در فروشگاه، ویدیوهای مربوط به محصول را تماشا می کنند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب