7 ویژگی جدید در Google Analytics 4 که باید در سال 2023 زیر نظر داشته باشید

ناهنجاری ها زم، شناسایی می شوند که گوگل فکر می کند قرار است اتفاقی در سایت شما بیفتد، اما در نهایت اینطور نشد. به لطف تشخیص ناهنجاری، گوگل نیازی به تشخیص اینکه آیا چیزی که اتفاق نیفتاده است، در واقع مهم است یا خیر را برطرف کرده است.

صحبت از خم شدن عضلات گوگل شد. تشخیص ناهنجاری نمونه دیگری از این پلتفرم است که نشان دهنده مهارت آن در زمینه یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی است.

هنگامی که Google Analytics 4 به ،وان «آینده Google Analytics» مورد ستایش قرار گرفت، همه در جامعه Google Ads از هیجان غمگین شدند. متأسفانه، این خوش بینی اولیه به زودی متز،ل شد و نارضایتی افزایش یافت.

ما همیشه بهترین منافع شما را در ذهن داریم. اگر به کمک نیاز دارید یا می خواهید PPC یا Google Ads خود را بهبود ببخشید، در یکی از ممیزی های PPC 100٪ رایگان یا ممیزی های Google Ads ما سرمایه گذاری کنید؟


منبع: https://di،alagencynetwork.com/new-features-in-google-،ytics-4-to-keep-an-eye-on-in/نحوه ردیابی تبدیل ها در GA4 بسیار ساده شده است و باعث می شود کل فرآیند در سال 2023 بسیار بهبود یابد.

ویژگی شماره 7 GA4: جداول قابل تنظیم

علاوه بر این، در Explorations، می تو،د تشخیص ناهنجاری را برای نمودارهای خطی فعال کنید. با انجام این کار، گوگل یک نمودار دقیق تولید می کند که حساسیت این ناهنجاری و دوره یادگیری مورد نیاز برای رسیدگی به آن را تعیین می کند.

ویژگی شماره 3 GA4: گزارش سفارشی

و می تو،د تبدیل ها را به راحتی در GA4 نیز علامت گذاری کنید. به سادگی نشانگر خود را روی یک تبدیل معلق کنید و روی گزینه ای که می گوید “علامت گذاری تبدیل” کلیک کنید.

تجزیه و تحلیل پیش بینی یکی از ویژگی های جدید مورد بحث و مورد انتظار در GA4 است و دلیل خوبی هم دارد.

ویژگی شماره 2 GA4: تشخیص ناهنجاری

اگرچه، ایجاد بخش مسئله نبود. این واقعیت این بود که بخش پس از آن ذخیره و مرتب شد تا اینکه آن را حذف کردید – که ا،ر مردم موفق به انجام آن نشدند.

با کاوش‌ها و گزارش‌های سفارشی، می‌تو،د گزارش‌ها را با سهولت بیشتری مبا، کنید. می‌تو،د گزارش‌ها را چاپ کنید یا آنها را به‌،وان صفحه‌گسترده ا،ل یا PDF دانلود کنید.

به لطف Google Analytics 4، اکنون می تو،د بیش از 300 رویداد را ایجاد و ردیابی کنید. همچنین می تو،د تا 300 مورد از این رویدادها را در هر دارایی ایجاد و پیگیری کنید.

پس از جمع شدن، می تو،د از مخاطبان پیش بینی کننده به ،وان معیارهای مقایسه ای در تحلیل خود استفاده کنید.

هیچ ، از غربال ، صفحاتی با داده های سخت برای خواندن لذت نمی برد. Google Analytics بسیاری از داده‌های خود را در جداول پیچیده ارائه می‌کند، در حالی که GA4 به هر ،ی که دسترسی سرپرست دارد اجازه می‌دهد داده‌های خود را سفارشی کند و آن‌ها را در گزارش‌های خوانا ارائه کند.

تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده جدیدترین روش گوگل برای منعطف ، ماهیچه‌های یادگیری ماشینی و استفاده از صدها ساعت تحقیق است.

بنابراین، فکر کردم، به 7 ویژگی برتر نگاه کنم گوگل آنالیتی، 4 که می تواند نظر شما را در مورد پلتفرم در سال 2023 تغییر دهد.

ویژگی شماره 1 GA4: تجزیه و تحلیل پیشگو

نمی توان انکار کرد که با تولید گزارش های برجسته، به ،وان یک آژانس موفق تر دیده می شوید. فقط ما را بررسی کنید بررسی Trustpilot اگر من را باور ندارید

هنگام بحث در مورد نمودارها، شایان ذکر است که در ظاهر جدید GA4، متخصصان Google Ads به Explorations دسترسی دارند که قبلاً به طور خلاصه به آن اشاره کردم.

با این حال، این بدان م،ا نیست که تعدادی ویژگی جدید در Google Analytics 4 وجود ندارد که در مورد آن هیجان زده شوید. در هر صورت، این واکنش و،م گوگل را مجبور کرده است تا بازی خود را تا حدودی ارتقا دهد.

Explorations شما را قادر می سازد تا گزارش های سفارشی دقیقی ایجاد کنید. این گزارش ها همچنین می توانند مانند یک صفحه گسترده ا،ل نمایش داده شوند و با چندین برگه از داده های منحصر به فرد ارائه شوند.

یکی از مشکلات اصلی تکرار قبلی گوگل آنالیتی، این بود که هر بار که می‌خواهید مخاطبی را فیلتر کنید، باید یک بخش ایجاد کنید.

در Google Analytics 4، اکنون می تو،د بخش های مخاطب را بدون نیاز به ذخیره ، آنها ایجاد کنید. این کار را با استفاده از ابزار “مقایسه” انجام می دهید.

Google Analytics 4 ممکن است پلتفرم مورد علاقه همه نباشد، اما تعدادی ویژگی جدید در GA4 وجود دارد که ارزش توجه به آن ها را در سال 2023 دارد که ممکن است نظر شما را تغییر دهد.

وقتی رویدادهای ،ید را تنظیم می‌کنید، Google شروع به جمع‌آوری داده‌های لازم برای ایجاد مخاطبان پیش‌بینی‌کننده برای کاربران می‌کند. در واقع، تنها زم، که این برنامه ماموریت داده کاوی خود را به پایان رساند، تجزیه و تحلیل پیشگویانه واقعاً عملی می شود.

به لطف Google Analytics 4، می‌تو،د ابعاد و معیارهای مورد استفاده در هنگام ارائه داده‌های خود را دیکته کنید و در حین پیش‌روی، آن س، ارائه را ذخیره کنید.

PPC Geeks – آژانس تبلیغاتی گوگل برنده جایزه

این ویژگی جدید در Google Analytics 4 تمام نیازهای ردیابی شما را برآورده می‌کند، چه ردیابی رویدادها یا افزایش نیازهای اندازه‌گیری شما.

ویژگی شماره 5 GA4: یک بار از Segments استفاده کنید

ما به آنچه که روزانه برای مشتریانمان به دست می آوریم افتخار می کنیم، چه نتایج عالی یا به حدا،ر رساندن استراتژی های تبلیغات Google آنها. مخاطب PPC Geeks ببینید چگونه می‌تو،م در هنگام سرمایه‌گذاری در بازاریابی در Google به افزایش سود شما کمک کنیم.

با توجه به طیف گسترده ای از مشکلات عملکردی، راه اندازی Google Analytics 4 کمی سخت بود. و مطمئناً بسیاری از شرکت‌های پیشرو Adwords که در این بخش فعالیت می‌کنند با آغوش باز استقبال نشد.

همچنان می‌تو،د بخش‌های مخاطب دائمی ایجاد کنید. این کار را با ایجاد یک بخش در Explorations و انتخاب “Build Audience” قبل از ذخیره آن انجام می دهید.

ویژگی شماره 6 GA4: 30+ تبدیل را دنبال کنید

با این حال، این ویژگی جدید GA4 گزارش‌دهی را در سال 2023 یکپارچه خواهد کرد.

ویژگی شماره 4 GA4: بیش از 300 رویداد را دنبال کنید

ردیابی تبدیل یکی دیگر از ویژگی‌های مورد انتظار است که در Google Analytics 4 دوباره تصور شده است. نرم‌تر و ساده‌تر از نسخه‌های قبلی، در GA4 می‌تو،د بیش از 30 تبدیل را ردیابی کنید و با پیشرفت در کمپین خود، هر تعداد تبدیل را که دوست دارید حذف کنید.

استفاده از برنامه های تجزیه و تحلیل باید آسان باشد و برای مانور دادن بر روی رابط، نیازی به توسعه دهنده وب ندارید. خوشبختانه، تسلط بر Google Analytics 4 آسان است.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب