چالشی که بسیاری از آژانس ها با آن روبرو هستند این است که سعی می کنند همه چیز را خودشان انجام دهند. به خصوص در روزهای اولیه رشد آژانس، بسیار معمول است که سعی کنید همه چیز را در خانه انجام دهید و کمتر به فریلنسرها و ابزارهایی که میتوانند این فرآیندها را سادهسازی کنند، متکی باشیم.
با این حال، مطالعات دیگر نشان دادهاند که اگر در انجام چند کار ماهر باشید، میتواند کارآمدتر از انجام یک کار در یک زمان باشد. نکته اصلی این است که اگر فردی در انجام چند کار خوب نیست، باید هر بار روی یک کار تمرکز کند و تمام توجه خود را به آن معطوف کند. این به آنها کمک می کند کارآمدتر کار کنند و کارها را سریعتر انجام دهند.
4. شکار داده ها
به ،وان بازاریاب، ما تمایل داریم که داده های موجود را زندگی و تنفس کنیم. اما فراو، دادهها میتواند برای رهبران بازاریابی و صاحبان آژانسها هم موهبت و هم ل،ت باشد. از یک طرف، فرصت های بی پای، برای بهبود کمپین های مشتری در اختیار آنها قرار می دهد. از سوی دیگر، تعیین اینکه چه دادههایی مرتبطتر هستند، چگونه از آنها به طور مؤثر استفاده کنیم و کجا آنها را پیدا کنیم، میتواند دشوار باشد.
اگر زمان زیادی را صرف بررسی و پاسخ دادن به ایمیلها میکنید، زم، را که میتوان برای کارهای حیاتیتر صرف کرد، از بین میبرد. و هزینه حواس پرتی کنار گذاشتن کاری که روی آن کار می کنید هر بار که می شنوید این «دنگ» کوچک که نشان می دهد ایمیل جدیدی رسیده است، بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید برای شما هزینه دارد.
در این مقاله، ما به شما نشان میدهیم که چگونه کارهایی را که برای آژانس شما هزینه بر میکنند و تیم شما را عقب میاندازند، حذف کنید.
حذف بزرگترین اتلاف وقت آژانس شما
در عوض، با ابزار مرکزی گزارشدهی مشتری مانند AgencyAnalytics، تیم شما به راحتی دادهها را از تمام پلتفرمهای بازاریابی مشتری شما به یک مکان متمرکز میکشد. آنچه قبلاً برای جمعآوری ساعتها طول میکشید، اکنون به صورت خودکار در چند دقیقه انجام میشود.
هنگام ایجاد و ارسال ایمیل های کمپین برای مشتریان، سعی نکنید با هر کمپین ایمیلی که ایجاد می کنید، چرخ را دوباره اختراع کنید. ال،ا، بلوکهای قابل استفاده مجدد، و ساختارهای خط موضوع اثبات شده میتوانند راه طول، را برای سادهسازی فرآیندهای ایجاد و توزیع کمپین انجام دهند. البته، شما باید آن را با اجرای تست های A/B من، متعادل کنید تا همیشه به دنبال راه های جدیدی برای بهبود عملکرد کمپین باشید.
7. کمال گرایی
همین فرمول را می توان برای بسیاری از این اتلاف کنندگان وقت معمولی اعمال کرد.
- میشه برش بدی 4 ساعت در ماه از جلسات تیم? این مبلغ 600 دلار در ماه برای هر فرد در آن جلسات است.
- هستند وظایف اداری صرف زمان بدون ارائه هیچ ارزشی برای خط نهایی آژانس؟ حتی 30 دقیقه در هفته برای هر کارمند می تواند به سرعت هزاران دلار اضافی را در ساعات قابل پرداخت جمع آوری کند.
- وجود دارد نرم افزاری که می تواند ساده کند فرآیندهای تکراری؟ هر ساعتی که پس انداز می کنید بهتر می تو،د صرف کارهایی کنید که ،ب و کار را به جلو می برد.
صرف زمان زیاد در تلاش برای کامل ، همه چیز، زمان گرانبهایی را که میتوان صرف کارهای درآمدزای بیشتری کرد، از بین برد. به جای تلاش برای کمال، سعی کنید روی انجام کارها و انجام آنها به خوبی تمرکز کنید.
به جای صرف این همه زمان برای ورود و ،وج از پلتفرم های بازاریابی برای کپی و ،باندن اسکرین شات ها و داده ها، ابزاری را انتخاب کنید که بتواند کارهای سنگین را برای شما انجام دهد.

زمان بیشتری را برای تمرکز بر فعالیتهای درآمدزا مانند کمپینهای مشتری و رشد ،بوکار آزاد کنید، از جمله:
- جستجو برای مشتریان جدید برای افزایش درآمد.
- بهینه سازی عملکرد کمپین برای تبدیل مشتریان به مبشر.
- بهبود تعادل کار و زندگی تیم خود، که به حفظ روحیه و استعداد کمک می کند.
- تمرکز بر چیزهای سرگرم کننده، مانند توسعه خلاق و استراتژی کمپین.
- کاهش استرس، که می تواند منجر به کاهش سطح فرسودگی کارکنان برای کارکنان و صاحبان آژانس شود.
8 فعالیت مهم اتلاف وقت که آژانس شما باید امروز را ساده کند
چند جمله قدیمی وجود دارد که این مفهوم را کاملا منع، می کند:
بحث های زیادی در مورد اینکه آیا انجام چند وظیفه ای واقعا کارآمدتر است وجود دارد. در چند دهه گذشته، مطالعات متعددی نشان داده است که انجام چند کار می تواند منجر به کاهش بهره وری و افزایش اشتباهات شود.
پس از اینکه به خودتان اجازه دادید حواستان پرت شود، بهطور میانگین ۲۳ دقیقه طول میکشد تا دوباره به مسیر درست برگردید. اگر هر 30 دقیقه ایمیل خود را چک می کنید، این تنها 7 دقیقه زمان کاملاً سازنده در ساعت است.
آژانسهایی که با استفاده از ابزارهای گزارشدهی خودکار، برونسپاری وظایف اداری و استفاده از نرمافزاری که فرآیندهای تکراری را سادهسازی میکند، در زمان صرفهجویی میکنند، زمان بیشتری برای تمرکز بر کارهای قابل پرداخت و رشد ،بوکار خود دارند. این آژانسها موقعیت بهتری برای افزایش مقیاس و پیشی گرفتن از رقبای خود دارند. آیا شما یکی از آنها هستید؟
اگر برای ایجاد یک گزارش مشتری 3.5 ساعت طول می کشد، و می تو،د همین کار را با استفاده از ابزار گزارش مشتری در 30 دقیقه انجام دهید، از خود بپرسید که چگونه این زمان اضافی را صرف می کنید و چه تاثیری بر بهره وری آژانس و کارمندان شما خواهد داشت. -بودن.
بیایید به یک مثال نگاه کنیم:
- آژانس شما 22 مشتری دارد
- برای هر مشتری 210 دقیقه طول می کشد تا گزارش های بازاریابی ماهانه ایجاد شود
- متوسط نرخ قابل پرداخت شما برای کار مشتری 150 دلار است
اگر مراقب نباشید، مواردی مانند برنامه ریزی قرار ملاقات، حسابداری و تشکیل پرونده می تواند زمان زیادی را به خود اختصاص دهد. سعی کنید تا حد امکان بسیاری از این کارها را با نرم افزار حسابداری یا مدیریت زمان آسان برای استفاده خودکار کنید.
3. چند وظیفه ای
سایر نکات برای کارآمدتر ، جلسات عبارتند از:
- فقط افرادی را در جلسات بگنج،د که باید در آنجا حضور داشته باشند. ارزش بسیار کمی برای نشستن 12 نفر در یک جلسه وجود دارد در حالی که تنها 3 نفر از آنها در حال بحث در مورد موضوع مورد بحث هستند، مانند حسابرسی ش،ه های اجتماعی مشتری.
- طول جلسه پیش فرض خود را به جای جلسات معمولی یک ساعته روی 45 دقیقه تنظیم کنید. وقتی جلسات زیادی دارید، این 15 دقیقه اضافی می تواند به سرعت اضافه شود. و مطمئن شوید که جلسات را به موقع شروع و به پایان می رس،د.
- مطمئن شوید که جلسات هدف دارند. اگر این کار را ن،د، آنها را لغو کنید.
6. ایمیل
ساعت های قابل پرداخت ذخیره شده:

متأسفانه، کارهای زیادی وجود دارد که می تواند روز را به دردسر بیندازد و بهره وری آژانس شما را کاهش دهد.
حتی آژانسهایی که رویکردی ساده (اما دستی) برای گزارشدهی دارند، نشان میدهند که حداقل زمان لازم برای ایجاد این گزارشها به صورت دستی ۹۰ دقیقه است.
22 x 2.5 ساعت X 150 دلار = 8250 دلار از ساعت های قابل پرداخت در فرآیندهای گزارش دستی تلف می شود
دو روی این سکه خاص وجود دارد: ایمیل های شرکتی و ایمیل های کمپین مشتری.
در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروزی، داده ها همه جا هستند. اغلب، این منجر به اضافه بار داده ها و اتلاف وقت در تلاش برای مکان یابی نقاط داده خاص از منابع مختلف می شود.
گزارشی از ژورنال موتور جستجو نشان میدهد که آژانسهای بازاریابی متوسط تقریباً همان مقدار زمان (73.7%) را برای گزارشدهی کمپینهای مشتری صرف میکنند که آنها را اجرا میکنند.
شما می تو،د همین کار را با استفاده از AgencyAnalytics انجام دهید گزارش دهی خودکار ابزار کنید و با ایجاد داشبوردها و گزارش های مشتری در عرض چند دقیقه به جای ساعت ها، آن ساعت ها را بازگرد،د.

زمان با ارزش ترین دارایی یک آژانس بازاریابی است زیرا محدود است. یک آژانس تعداد ساعات مشخصی در روز، هفته و ماه دارد که می تواند صرف کار مشتری و جستجوی مشتریان جدید شود. وقتی آن ساعت ها تمام شود، برای همیشه رفته اند.
همچنین اولویت بندی داده هایی که برای مشتریان شما مهم است و بیشترین تأثیر را بر ،ب و کار آنها خواهد داشت، مهم است.
به طور متوسط، مشتریان AgencyAnalytics گزارش می دهند که 75 تا 80 درصد از زمان تولید و ارسال گزارش های مشتری را پس از تغییر به پلتفرم صرفه جویی کرده اند.
ارزش زمان آژانس شما چقدر است؟
اگرچه همیشه راههایی برای یافتن پیشرفتها در فرآیندهای ،بوکار، مدیریت وظایف و گزارشدهی مشتری وجود دارد، در اینجا برخی از رایجترین اتلافهای زمان وجود دارد که دیدهایم آژانسهای بازاریابی را با مشکل مواجه میکنند.
1. ارتباطات ناکارآمد
یک فرمول ساده برای تعیین اینکه آیا یک ابزار ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر، مقایسه آن با زمان ذخیره شده توسط آژانس است. این میتواند با دو راه انجام شود:
صرفه جویی در زمان بر اساس هزینه های حقوق و دستمزد:

الماس با عیب بهتر از سنگریزه بدون آن است. – کنفوسیوس
ارسال مداوم ایمیل به این طرف و آن طرف، داشتن جلسات طول، برای بحث در مورد مسائل، و جابجایی بین چند حالت ارتباطی، زمان زیادی را از شما می گیرد. در عوض، سعی کنید با استفاده از ابزار مدیریت پروژه مانند Asana، ClickUp، Trello یا ابزار مدیریت وظایف AgencyAnalytics، ارتباطات را ساده کنید و نویز اعلان ها را کاهش دهید. این به شما کمک می کند تا سازماندهی شده و در مسیر خود بم،د و زمان صرف شده برای رفت و برگشت برای پیگیری یک کار خاص را کاهش دهید.
2. وظایف اداری
برای مثال، میتو،د 1 ساعت وقت صرف کنید تا چیزی 90 درصد از راه را به کمال برس،د و سپس 10 ساعت دیگر را صرف تعمیر آن 10 درصد کنید. آیا این بهبود 10 درصدی در محصول نهایی، نتایج کافی را به همراه خواهد داشت تا آن سرمایه گذاری زم، ارزشمند باشد؟ در بیشتر موارد، پاسخ به این سوال یک «نه!» است. گاهی اوقات بهتر است آن را به پایان برس،د و برای بهبود در طول مسیر تکرار کنید.
8. گزارش مشتری
طبق گزارش HubS،، بازاریاب متوسط هزینه می کند 16 ساعت در هفته در کارهای معمول و تکراری این معادل بیش از 1/3 وقت آنها در کارهای غیرقابل پرداخت است. بزرگترین متخلفان بر اساس این گزارش؟ ارسال ایمیل و جمع آوری اطلاعات:

- ارسال ایمیل به بازاریابان به طور متوسط 3.48 ساعت در هفته زمان می برد. این شامل ایمیل های شرکت و همچنین ایمیل های کمپین مشتری می شود.
- جمع آوری، سازماندهی و تجزیه و تحلیل داده های بازاریابی از منابع مختلف به طور متوسط 3.55 ساعت در هفته زمان می برد.
12 چیز برتر که آژانس های بازاریابی زمان خود را صرف کار روی آن می کنند
چه به دنبال صرفهجویی بر اساس هزینههای سخت مرتبط با افراد تیم خود باشید، چه هزینه فرصت زم، که میتواند صرف فعالیتهای قابل پرداخت شود، مزایای آن واضح است. از فرمول ساده برای تعیین اینکه آیا یک پلتفرم یا ابزار ارزش افزودن به مجموعه فناوری آژانس بازاریابی شما را دارد یا خیر استفاده کنید.
زمان با ارزش ترین دارایی آژانس شما است. عاقلانه از آن استفاده کنید
اگرچه ضروری است، اما بیشتر این فعالیت ها قابل پرداخت نیستند. آژانس هایی که در تلاش برای افزایش مقیاس هستند، باید خود را از برخی از این موارد که می تواند باعث ایجاد گلوگاه رشد شود، رها کنند.
زمان خود را دوباره بر روی فعالیت های درآمدزا متمرکز کنید
همه ما می د،م که جلسات بی نتیجه چه دردسر دارد. اگر جلسات یا جلسات زیادی دارید که به خوبی سازماندهی نشده اند، می تواند زمان و انرژی زیادی را از روز بگیرد. تعداد جلساتی را که دارید محدود کنید و با استفاده از یک دستور کار و پایبندی به آن مطمئن شوید که سازنده هستند.
این یک اتلاف وقت بزرگ برای آژانس های بازاریابی است!
رهبران در زمینه بازاریابی از حجم انبوهی از داده هایی که در اختیار دارند احساس غرق شدن می کنند. با توجه به اطلاعات بسیار زیادی که می توان از آنها است،اج کرد، تعیین اینکه کدام داده مهمتر است و چگونه از آنها برای بهبود عملکرد کمپین استفاده شود، می تواند دشوار باشد.
وقت ط،ت. و هر چه تیم شما زمان بیشتری را صرف کمپین های مشتری و رشد آژانس کند، پول بیشتری وارد خواهد شد.
برای صرفه جویی در زمان، سعی کنید یک پروتکل دسته بندی را پیاده سازی کنید تا ایمیل فقط چند بار در روز بررسی شود (البته با برخی استثناها).