8 نکته بازگشت به مدرسه برای بازاریابی دیجیتال برای تجارت الکترونیک


با استفاده از استراتژی های تجارت الکترونیک در طول فصل بازگشت به مدرسه، می تو،د آگاهی از برند خود را افزایش دهید و فروش خود را افزایش دهید. بنابراین، یادگیری چند نکته تجارت الکترونیک برای بازگشت به مدرسه می تواند مفید باشد.

اما بیایید قدم به قدم جلو برویم.

آیا وب سایت شما برای مق، با فصلی که ممکن است یکی از شلوغ ترین و مورد انتظارترین فصل های بازگشت به مدرسه در تاریخ اخیر باشد، آماده است؟

،ید برگشت به مدرسه در عصر دیجیتال امروزی از مراکز ،ید بزرگ و خسته کننده به پلتفرم های آنلاین منتقل شد.

ا،ر نقاط جهان برای پاییز آماده می شوند و این شلوغ ترین زمان برای فروشگاه های آنلاین است تا برای دوره بازگشت به مدرسه آماده شوند.

با توجه به روند افزایش اتکا به تراکنش های آنلاین و فناوری دیجیتال به دلیل راحتی و سهولت استفاده، پیش بینی می شود بازار بازگشت به مدرسه نیز از کانال توزیع آنلاین بهره مند شود.

نکات تجارت الکترونیک برای بازگشت به مدرسه

با یک استراتژی صحیح تجارت الکترونیک، فصل بازگشت به مدرسه می تواند به میزان قابل توجهی تبدیل ها را برای فروشگاه آنلاین شما افزایش دهد. در اینجا چند ایده تجارت الکترونیک برای فصل بازگشت به مدرسه آورده شده است:

  • در بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری کنید
  • از داده های مشتری استفاده کنید
  • ،یداران مختلف را هدف قرار دهید
  • وب سایت تجارت الکترونیک خود را بهینه کنید
  • تجربه ،ید تلفن همراه خود را بررسی کنید
  • بازدیدکنندگان را با چت زنده درگیر کنید
  • از ایمیل‌های ، سبد ،ید استفاده کنید
  • استاد در بازاریابی ایمیلی

1. در بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری کنید

شما باید توسط مخاطبان خود شناخته شوید تا سرنخ، فروش و بازگشت سرمایه خود را افزایش دهید. دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند تا به صورت آنلاین قابل مشاهده باشید. فروش در واقع بدون بازاریابی بسیار سخت است. و این نکات تجارت الکترونیک برای بازگشت به مدرسه باید با یک یادآوری قاطع در مورد آن شروع می شد.

دیجیتال مارکتینگ یک دریای عمیق است و کارهای زیادی می تو،د در اینجا انجام دهید. به ،وان مثال، رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی ممکن است به شما در هدف گذاری مجدد و بازگشت مشتریان به وب سایت خود کمک کنند. آنها محبوب ترین پایگاه های ارتباطی هستند.

بهترین آژانس های تجارت الکترونیک را در ایالات متحده پیدا کنید که در این زمینه ها تخصص دارند و مایل به کمک به شما هستند.

2. از داده های مشتری استفاده کنید

امروزه داده ها همه چیز هستند.

از داده های مشتریان خود برای تعیین آنچه که در سال جاری به دنبال آن هستند، استفاده کنید. با به دست آوردن درک اه، آنها، می تو،د انتخاب های استراتژیک و آگاهانه ای در مورد برنامه های کمپین خود داشته باشید.

اگرچه ممکن است سال گذشته کمپین «مدرسه از خانه» را با صندلی‌های راحت، لوازم دنج مدرسه و وسایل الکترونیکی تبلیغ کرده باشید، برنامه امسال بسیار متفاوت به نظر می‌رسد.

3. ،یداران مختلف را هدف قرار دهید

هدف حفظ مخاطبان زیاد

  • بچه های مدرسه
  • والدین
  • دانشجو
  • مربیان

فصل بازگشت به مدرسه اه، مختلفی را به دنبال دارد. کمپین هایی ایجاد کنید که برای کودکان جذاب باشد و در عین حال تأیید والدین آنها را نیز جلب کند. بازگشت به مدرسه دانش آموزان را نیز پوشش می دهد. شما باید نیازهای مختلف دانشجویان را به درستی تعریف کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها درک می کنند که چگونه این نیازها را برآورده خواهید کرد. به علاوه، نیازهای مربیان، اساتید، مدارس و کالج ها را فراموش نکنید.

اگر محصول و کمپینی پیدا کردید که برای همه آنها جذاب باشد، از به رخ کشیدن آن نترسید. امسال، ایده های تجارت الکترونیک برای فصل بازگشت به مدرسه می تواند موفقیت بزرگی را برای ،ب و کار شما به ارمغان بیاورد.

با پیشرفت تکنولوژی، ،اوین شغلی جدیدی پدیدار می شوند. بنابراین، موسسات آموزشی دوره های جدید، هیجان انگیز و مرتبط را به میلیون ها دانش آموزی که آرزوی تکمیل این نقش های شغلی جدید را دارند ارائه می دهند.

در نتیجه، مؤسسات آموزش عالی از آژانس‌های بازاریابی آموزش کمک می‌گیرند تا یک استراتژی مؤثر برای برقراری ارتباط با دانشجویان، والدین، کارشناسان صنعت و سایر ذینفعان ایجاد کنند. بنابراین، به جای تمرکز صرف بر افراد، از استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای موسسات آموزشی استفاده کنید.

4. وب سایت تجارت الکترونیک خود را بهینه کنید

برای افزایش دید وب سایت تجارت الکترونیک خود و جذب ترافیک ارگ،ک بیشتر، به بهینه سازی موتور جستجو نیاز دارید. سئو یک استراتژی بازاریابی تجارت الکترونیک مقرون به صرفه برای افزایش ترافیک وب سایت و حفظ جریان ثابت بازدیدکنندگان است.

شما باید با گنجاندن کلمات کلیدی که ،یداران بالقوه ممکن است برای جستجوی محصولات شما در نسخه وب سایت خود استفاده کنند، شروع کنید. روش مشابهی باید برای صفحات محصول و سوالات متداول شما استفاده شود.

در مرحله بعد، باید مطمئن شوید که سرعت بارگذاری صفحه سریع است. این هم برای تجربه کاربر و هم برای بهینه سازی موتور جستجو ضروری است (Core Web Vitals به یک سیگنال رتبه بندی ارگ،ک رسمی تبدیل شده است). با این حال، سئو یک موضوع بزرگ است، و ما به شدت توصیه می کنیم که یاد بگیرید چگونه وب سایت خود را بهینه کنید یا با یک آژانس سئو همکاری کنید تا با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید.

5. تجربه ،ید تلفن همراه خود را بررسی کنید

از آنجایی که تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان ،ید می کنند و در مورد دستگاه های تلفن همراه تحقیق می کنند، ضروری است که تجربه ،ید از طریق تلفن همراه شما یکپارچه باشد. یکی دیگر از دلایل جدی گرفتن طراحی ریسپانسیو برای موبایل این است که اگر وب سایت شما برای موبایل من، نباشد، گوگل از وب سایت شما چشم پوشی می کند که بدون شک بر سئوی سایت شما تأثیر می گذارد.

6. بازدیدکنندگان را با چت زنده درگیر کنید

یکی از اجزای قدرتمند استراتژی بازاریابی دیجیتال تجارت الکترونیک چت زنده است. این به بازدیدکنندگان و مشتریان امکان می دهد گفت،ای مستقیم با شما را آغاز کرده و اطلاعات درخواستی را دریافت کنند. علاوه بر این، شما را قادر می سازد تا هرگونه مشکل یا اعتراض احتمالی را که ممکن است در زم، که مشتریان بالقوه در مرحله پرداخت هستند، ظاهر شوند، کاهش دهید.

فن آوری های مدرن چت زنده به مشتریان این امکان را می دهد که پاسخ های کوتاهی از ربات ها دریافت کنند یا با نماینده انس، صحبت کنند. اجازه دادن به مشتریان برای ارتباط با شما از طریق چت زنده به جای ایمیل، تأخیر را کاهش می دهد و اصطکاک یا سردرگمی را از بین می برد.

7. از ایمیل های ، سبد ،ید استفاده کنید

برای مصرف کنندگان نسبتاً معمول است که محصولات را به سبد ،ید خود اضافه کنند اما هرگز فرآیند پرداخت را کامل نمی کنند. این ممکن است به دلایل مختلفی از جمله محدودیت های برنامه، هزینه های تحویل و غیره رخ دهد.

تحویل رایگان، کدهای کوپن برای تخفیف، هزینه های رایگان ارزان، و سایر مشوق ها را برای تشویق بازدیدکنندگان به بازگشت ارائه دهید.

8. در بازاریابی ایمیلی استاد باشید

بازاریابی ایمیلی یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌های دستیابی به مخاطبان است، علی‌رغم اینکه گزینه‌های متعدد دیگری وجود دارد. طبق آمار، این کار از بازاریابی رسانه های اجتماعی مؤثرتر است.

شما باید از طریق ایمیل به مشتریان خود در مورد کمپین های بازگشت به مدرسه خود اطلاع دهید. شما می تو،د مشتریان خود را بر اساس سن و ،ت آنها دسته بندی کنید و سپس محصولات من، را به آنها پیشنهاد دهید.

همچنین ارائه تخفیف های ویژه به مشتریان وفادار شما سودمند است. این امر آنها را تشویق به ،ید بیشتر می کند. به اندازه جذب مشتریان جدید موثر است.

فصل مدرسه نزدیک است. فرصت بزرگ را از دست ندهید! کمپین های بازاریابی جذابی را برای بازگشت به مدرسه ایجاد کنید و از استراتژی های بازاریابی تجارت الکترونیک موثر برای بازگشت به مدرسه استفاده کنید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/back-to-sc،ol-di،al-marketing-tips-for-ecommerce/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب