8 نکته برای موفقیت آژانس!

how-to-find-e-commerce-clients-tips-for-agency-success


انتظار می رود فروش جه، تا سال 2025 به 6.8 میلیارد دلار افزایش یابد. برای ،ب و کارهای تجارت الکترونیک و آژانس های بازاریابی تجارت الکترونیک، این یک فرصت عالی برای رشد است! با این حال، برجسته شدن و جذب مشتریان تجارت الکترونیک در چنین منطقه‌ای در حال رشد همیشه آسان نیست.

بنابراین، چگونه توجه آنها را جلب می کنید؟? چگونه می تو،د اعتماد آنها را جلب کنید و آنها را به شرکای بلند مدت?

پاسخ در این پست نهفته است، اما قبل از آن، در اینجا یک پیش نمایش سریع از آنچه خواهید آموخت:

حالا وقت آن است که شما را از پس آن برس،م 8 گام قابل اجرا برای کمک به شما در یافتن مشتریان تجارت الکترونیک.

  1. در مورد بازار تجارت الکترونیک از درون به بیرون بیاموزید 🔬
  2. حضور آنلاین خود را به آهنربای سربی تبدیل کنید 🧲
  3. از بازارها استفاده کنید🌟
  4. مسلط به اطلاع رس، سرد شخصی سازی شده (😬 هیچ ، اسپم را دوست ندارد!)
  5. رشد خود را با رسانه های اجتماعی افزایش دهید 🚀🚀
  6. ارائه مشاوره یا ممیزی رایگان (🥰 چه ،ی می تواند به مشاوره رایگان نه بگوید؟)
  7. مشتریان تجارت الکترونیک را در کنفرانس ها و رویدادها پیدا کنید
  8. با استفاده از جادوی بازاریابی ارجاعی اعتماد ایجاد کنید 🪄🎩

1. در مورد بازار تجارت الکترونیک از درون به بیرون بیاموزید 🔬

،ب‌وکارهای تجارت الکترونیکی با ،ده‌فروشی‌های سنتی بسیار متفاوت است، با نگر،‌هایی مانند:

  • سبد ،ید را رها کنید
  • بهینه سازی موبایل
  • توضیحات محصول برای سئو
  • توضیحات محصول برای فروش
  • مقیاس پذیری جه،

تحقیقات و داده ها بهترین دوستان شما در اینجا هستند. به روندهایی مانند افزایش ،ید از طریق موبایل، جستجوی صوتی و افزایش استفاده از هوش مصنوعی برای شخصی سازی نگاه کنید.

بینش های مبتنی بر داده می تواند به آژانس شما نسبت به رقبا برتری دهد.

به ،وان مثال، شرکت‌های تجارت الکترونیکی که تجربه ،ید را شخصی‌سازی می‌کنند شاهد افزایش درآمد متوسط ​​20 درصدی هستند. همچنین، HBR (Harvard Business Review) دریافت که شرکت‌هایی که از بازاریابی مبتنی بر داده استفاده می‌کنند، 6 برابر بیشتر احتمال دارد که سالانه سودآور باشند.

بنابراین، شما باید بد،د نحوه جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها برای ارائه استراتژی های سفارشی و موثر به مشتریان تجارت الکترونیک.

فقط از این طریق می تو،د نشان دهید که آژانس شما است یک شریک آگاه آماده برای دستیابی به نتایج واقعی.

2. حضور آنلاین خود را به آهنربا تبدیل کنید 🧲

وب سایت شما اغلب اولین نقطه تماس مشتریان بالقوه تجارت الکترونیک آژانس تجارت الکترونیک شما را خواهند داشت. مطمئن شوید که اولین برداشت درست را ایجاد می کند.

باید وب سایت شما باشد برای سئو بهینه شده است با کلمات کلیدی زیادی مانند “آژانس بازاریابی تجارت الکترونیک”.

یافتن مشتریان تجارت الکترونیک - نکات سئو

می تو،د به اشتراک بگذارید پست های وبلاگ کلمات کلیدی من، را هدف قرار دهید تا خود را از رقبا متمایز کنید و اقتدار خود را در این زمینه ایجاد کنید.

به ،وان مثال، اگر جایگاه اصلی شما برندسازی تجارت الکترونیکی است، ممکن است پس از ارزیابی حجم و دشواری استفاده از ابزارهای سئو، از کلمات کلیدی مانند «استراتژی های برندسازی تجارت الکترونیک» استفاده کنید.

سئو برای یافتن مشتریان تجارت الکترونیک

با این حال، به اشتراک گذاری تخصص خود در وبلاگ نویسی می تواند اختیاری باشد شما حتما باید مال خود را به اشتراک بگذارید مطالعات موردی بازاریابی تجارت الکترونیک تا داستان های موفقیت خود را با صدای بلند و واضح بگویید. (و برخی از آنها را در صفحه اصلی خود نمایش دهید!)

از مطالعات موردی برای به دست آوردن مشتریان تجارت الکترونیک استفاده کنید

منبع: موسسه بازاریابی محتوا

قدرت را فراموش نکنید ع،، مانند ع،، ویدیوها، و نمودارها برجسته ، کمپین های موفق شما واقعاً می تواند محتوای شما را متمایز کند. (برای اینکه ببینید آیا در ایجاد مطالعات موردی خود در مسیر درستی قرار دارید، پست وبلاگ ما را بررسی کنید که نکات حرفه ای را برای آژانس های دیجیتال ارائه می دهد!)

علاوه بر سئو و نمایش داستان های موفقیت شما، وب سایت آژانس شما باید حرفه ای به نظر برسد، سریع بارگذاری شود و سازگار با موبایل باشد.

در اینجا چیزی است که باید شامل شود:

  • طراحی حرفه ای که نشان دهنده برند شماست
  • سرعت دانلود بالا
  • مرور آسان
  • فراخوان‌های اقدام را پاک کنید
  • توصیه های مشتری برای اعتماد
  • صفحات بهینه شده سئو
  • اطلاعات تماس قابل مشاهده برای مشتریان بالقوه
  • چیدمان سازگار با موبایل و پاسخگو

وقتی صحبت از سهولت استفاده از تلفن همراه می شود، آمار نشان می دهد 79 درصد از کاربران گوشی های هوشمند آنها طی شش ماه گذشته با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود ،ید آنلاین انجام داده اند، بنابراین دریافت… وب سایت واکنش گرا برای موبایل یک باید.

3. از بازارها بهره ببرید 🌟

قرار دادن آژانس تجارت الکترونیک خود در مقابل مشتریان بالقوه تجارت الکترونیک می تواند به سادگی ورود به بازارهایی مانند ش،ه آژانس دیجیتال (DAN) باشد.

بگذار به سراغت بیایند!

به ،وان مثال بازار DAN را در نظر بگیرید. این طراحی شده است تا آژانس های بازاریابی دیجیتال را با مارک هایی که به دنبال کمک در همه زمینه های بازاریابی دیجیتال هستند، مطابقت دهد. اتصالات آسان، درست در جایی که به آنها نیاز دارید.

از بازار برای یافتن مشتریان تجارت الکترونیک استفاده کنید

با DAN Marketplace، می تو،د پیشنهادات را مستقیماً ارسال کنید برای پروژه‌هایی که توسط شرکت‌های تجارت الکترونیک منتشر می‌شوند، در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود و شما را در مقابل تصمیم‌گیرندگ، قرار می‌دهد که فعالانه به دنبال تخصص بازاریابی هستند.

4. مسلط به دسترسی سرد شخصی سازی شده (😬 هیچ ، اسپم را دوست ندارد!)

هرگز قدرت نفوذ سرد را دست کم نگیرید. هنوز هم یکی از پاسخ‌های اصلی برای یافتن مشتریان تجارت الکترونیک است، اما فقط زم، که به درستی انجام شود.

به ،وان مثال، در اینجا نحوه انجام این کار توسط ال، کاتون آمده است دو برابر شدن قیمت های افتتاحیه:

بنابراین، ارسال ایمیل های عمومی این کار را انجام نمی دهد. در عوض، شما باید تکالیف خود را انجام دهید و کاردستی ایمیل های ارتباطی شخصی سازی شده که مستقیماً با نیازها و چالش های خاص مشتری بالقوه صحبت می کند. (ایمیل های شخصی شامل نرخ تراکنش 6 برابر بالاتر از معمولی ها!)

  • همیشه به نقاط درد آنها توجه کنید و به آنها اطلاع دهید چگونه می تو،د تعمیر کنید آنها
  • آنچه در مورد کار آنها می د،د را بیان کنید.
  • “انسان بودن” را فراموش نکنید.
  • آنچه را که در گذشته در زمینه آنها انجام داده اید با نتایج اثبات شده داده ها توضیح دهید.
  • توجه آنها را با خط موضوع جلب کنید. در زیر می تو،د از ویدیوی یوتیوب Instantly که در آن 195 خط موضوع ایمیل سرد را تجزیه و تحلیل می کند، بیاموزید.

بهترین راه برای ارتباط عمیق با مخاطبان، رسانه های اجتماعی است.

مشتریان تجارت الکترونیک را در رسانه های اجتماعی پیدا کنید

منبع: sproutsocial

در اینجا آنچه می تو،د (و باید) در پلتفرم های مختلف انجام دهید تا به برند آنلاین خود کمک کنید:

  • تجربه و داستان های موفقیت خود را به نمایش بگذارید لینکدین. (آنها جرقه مکالمه خواهند زد؛ آماده پاسخگویی به تمام آن نظرات پرسش‌کننده باشید!)
  • تیک توک است او دوست دارد گوگل جدید. عاقلانه ازش استفاده کن! نیازی به رقصیدن نیست – مگر اینکه بتو،د آن را با جایگاه خود ،یب کنید – اما در استراتژی های بازاریابی تجارت الکترونیکی به اشتراک بگذارید. در اینجا یک مثال است:
  • در اینستاگرام، می‌تو،د حلقه‌های «یک روز از یک بازاریاب» را به اشتراک بگذارید تا تعامل بالایی داشته باشید یا نمودارهای چشم نواز این موفقیت شما را برای ساختن خود به ،وان یک اقتدار از بین می برد.
  • موضوعات مفید و آموزنده ایجاد کنید X مانند آلیدا سولیس.

من چک لیست بهینه سازی صفحه محصول تجارت الکترونیک، ال،ا و برگه تقلب خود را گسترش داده ام تا به شما کمک کنم محتوای محصول تجارت الکترونیک خود را با دو منبع مفید جدید بهینه کنید.

* معیار محک محتوای PDP تجارت الکترونیک: حوزه های محتوایی را که سایت شما در آن ها کمبود دارد در مقایسه با حوزه های کلیدی شناسایی کنید… pic.twitter.com/wVre7hpRYx

– Aleyda Solis 🕊️ (@aleyda) 9 جولای 2024

  • یوتیوب این خانه برنامه های آموزشی جامع و داستان های موفقیت آمیز دقیق است. این می تواند صحنه شما برای ارائه محتوای گسترده باشد. ویدیوی Foundr که 334000 بازدید دارد، می تواند در این زمینه الهام بخش باشد:

استفاده را فراموش نکنید هشتگ های مخصوص صنعت مانند #بازاریابی الکترونیکی و #تجارت الکترونیک یا اگر می خواهید قابل مشاهده باشند، آنها را به ،وان کلمات کلیدی در کپشن، پست و غیره قرار دهید.

6. ارائه مشاوره یا ممیزی رایگان (چه ،ی می تواند به یک مشاوره رایگان نه بگوید؟)

ارائه مشاوره یا ممیزی رایگان یکی از این موارد است هوشمندانه ترین حرکات شما می تو،د تخصص آژانس خود را به شرکت های تجارت الکترونیک نشان دهید. این فرصت را به شما می دهد تا بینش های شخصی ارائه دهید و ارزش واقعی آژانس شما را به میز نشان دهید.

مواردی که باید در حسابرسی تجارت الکترونیکی لحاظ کنید:

  • بررسی عملکرد سایت: این موارد مواردی مانند سرعت سایت، سازگاری با تلفن همراه و تجربه کلی کاربر را بررسی می کند. (40٪ از کاربران یک وب سایت را اگر بیش از سه ث،ه طول ،شد، آن را رها می کنند.)
  • ممیزی سئو: می‌تو،د رتبه‌بندی یک سایت را برای شرایط کلیدی تجارت الکترونیک ارزیابی کنید، نگاهی به سئوی درون صفحه بیندازید و راه‌هایی را برای بهبود بهینه‌سازی کلمات کلیدی توصیه کنید.
  • ارزیابی بازاریابی محتوا: شما باید استراتژی محتوای آن‌ها را در وبلاگ‌ها، ایمیل‌ها و رسانه‌های اجتماعی مرور کنید و پیشنهاداتی را برای افزایش تعامل و تبدیل ارائه دهید.
  • ممیزی تبلیغات پولی: کمپین های تبلیغاتی گوگل یا فیسبوک آنها را تجزیه و تحلیل کنید تا مطمئن شوید که بهترین بازگشت سرمایه ممکن را دارند.

7. مشتریان تجارت الکترونیک را در کنفرانس ها و رویدادها پیدا کنید

همه چیز در مورد ،، است که شما می شناسید!

شرکت در کنفرانس های تجارت الکترونیک و رویدادهای ش،ه یکی از بهترین استراتژی هایی است که می تو،د برای ارتباط با مشتریان بالقوه و ایجاد روابط پایدار استفاده کنید.

در این رویدادها این فرصت را خواهید داشت که… چهره به چهره با تصمیم گیرندگان از برندهای تجارت الکترونیکی که فعالانه به دنبال پشتیب، بازاریابی هستند.

مهم ترین کنفرانس هایی که باید در نظر بگیرید:

  • نمایشگاه تجارت الکترونیک: این رویداد مستقر در بریت،ا مخاطبان جه، را جذب می‌کند و فرصت‌های زیادی برای ش،ه‌سازی و ،ب بینش در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • اج، تجارت الکترونیک: در این رویداد، می‌تو،د انتظار داشته باشید که درباره شخصی‌سازی مبتنی بر هوش مصنوعی، مدیریت همه‌کانال، پایداری و اقتصاد TikTok بشنوید.
  • نمایش بزرگ NRF: این رویداد که توسط فدراسیون ملی ،ده فروشی میزب، می شود، رهبران برتر ،ده فروشی و تجارت الکترونیک را گرد هم می آورد. شما فرصت من،ی خواهید داشت با مدیران برندهای مختلف مصاحبه کنید.

8. با استفاده از جادوی بازاریابی ارجاعی اعتماد ایجاد کنید 🪄🎩

وقتی مشتریان شما راضی هستند، طبیعتاً می خواهند شما را توصیه کنند، و با کمی انگیزه، احتمال این کار را بیشتر می کنند.

چرا این بازاریابی ارجاعی یکی از ساده ترین راه ها برای یافتن مشتریان بالقوه برای تجارت الکترونیک؟

مردم به توصیه های افرادی که می شناسند اعتماد می کنند. به گفته نیلسن، در واقع، 92 درصد از مصرف کنندگان به ارجاعات متکی هستند.

به تجارت الکترونیک و بازاریابی اعتماد کنید

منبع: رشد اعتماد مصرف کننده در تبلیغات آنلاین، رسانه های اجتماعی و موبایل

بنابراین، هنگامی که یک ،ب و کار تجارت الکترونیک در مورد آژانس شما از ،ی که به آن اعتماد دارد می شنود، به احتمال زیاد با شما تماس می گیرد و این باعث ایجاد اعتماد از همان ابتدا می شود.

برای موفقیت در بازاریابی ارجاعی، باید:

  • تخفیف ارائه دهیدیا خدمات رایگان یا حتی پول نقد.
  • باید بفرستید ایمیل های کمپین به مشتریان خود توضیح دهید که چگونه می توانند از ارجاع دیگران سود ببرند.
  • مطمئن شوید که یک سیستم آسان برای این کار دارید ردیابی کنید که چه ،ی برای شما سرنخ می فرستدبنابراین پاداش دادن به مشتریان وفادار را از دست ندهید.

شما آماده دریافت مشتریان تجارت الکترونیکی جدید هستید!

تبریک می گویم! اکنون شما هشت استراتژی قدرتمند و قابل اجرا برای درک نحوه یافتن مشتریان تجارت الکترونیک دارید.

با بهینه سازی حضور آنلاین خود برای گوگل و ذهن کنجکاو و استفاده از آنها دایرکتوری ها و بازارها، و ایجاد آگاهی شخصیآژانس شما آماده رشد است.

همچنین فراموش نکنید که از طریق رسانه های اجتماعی روابط برقرار کنید، مشاوره یا ممیزی رایگان ارائه دهید و در رویدادهای مهم صنعت شرکت کنید.

با استفاده از این استراتژی ها می تو،د مشتریان تجارت الکترونیک جدیدی پیدا کنید بلکه روابط طول، مدت را نیز تقویت کنید که می تواند منجر به همکاری مستمر شود.

اکنون زمان آن است که این نکات را عملی کنید و شروع به رشد پایگاه مشتریان تجارت الکترونیک خود کنید. اینو گرفتی




منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-to-find-e-commerce-clients/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب