8 نکته برای موفقیت بیشتر با شرکت دیجیتال مارکتینگ خود

بازاریابی دیجیتال بخش رو به رشد صنعت بازاریابی است.

اولین قدم، تعریف بازار هدف است. ا،ر شرکت های دیجیتال مارکتینگ اگر سعی کنند به همه خدمات بدهند، موفق نخواهند شد. شما باید یک بازار هدف پیدا کنید و خدمات خود را به آن مشاغل ارائه دهید. این می تواند شرکت های بزرگ یا ،ب و کارهای کوچک باشد. شما می تو،د در بازاریابی برای پیمانکاران یا عملیات تجارت الکترونیک تخصص داشته باشید. شاید بخواهید روی استارت آپ ها یا شرکت های فناوری تمرکز کنید. هنگامی که انواع مشتریان مورد نظر خود را بشناسید، باید سازم، بسازید تا به آنها خدمات بهتری ارائه دهد.

یک تیم خوب بسازید

حتی لازم نیست همه چیز را با کارمندان یا پیمانکاران انجام دهید. شرکت های بازاریابی دیجیتال می توانند برخی از خدمات را به شرکت های دیگر برون سپاری کنند. برای مثال، ممکن است بخواهید خدمات ، لینک را به مشتریان ارائه دهید، اما ارزش حفظ کارکنان یا استخدام پیمانکاران را ندارد. به جای دست کشیدن از این ایده، می تو،د با شرکتی کار کنید که خدمات ، لینک ارائه می دهد. شما به آنها می گویید که مشتریان شما به چه چیزی نیاز دارند، و آنها می توانند تمام توسعه و توسعه محتوا را انجام دهند. این یک راه آسان برای ارائه خدماتی است که مشتریان شما نیاز دارند بدون اینکه نیازی به انجام آن در داخل خانه داشته باشند.

مارک خود را بازاریابی کنید

به ،وان آ،ین نکته، انعطاف پذیر و مایل به تغییر باشید. صنعت بازاریابی دیجیتال می تواند به سرعت تغییر کند. شما نمی خواهید در راهی برای انجام کارها گیر کنید فقط به این دلیل که زم، بسیار موفق بوده است. در مورد آ،ین روندها به روز باشید و مایل به یادگیری، آزمایش و سازگاری باشید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/tips-to-have-more-success-with-your-di،al-marketing-firm/با رشد مورد انتظار و موقعیت های بسیار زیاد، می تواند یک تجارت سودآور باشد. با این اوصاف، رقابت زیادی وجود دارد. همچنین ممکن است برای برخی از شرکت ها دستیابی به پتانسیل کامل خود دشوار باشد.

bugherd-bug-tracking-tool-2023-in-page

شرکت های بازاریابی دیجیتال برای رشد و افزایش شانس موفقیت خود چه کاری می توانند انجام دهند؟ در این پست چند نکته برای راه اندازی یک شرکت بازاریابی دیجیتال موفق ارائه می شود.

بازار هدف خود را پیدا کنید

یک چیز خوب در مورد سطوح بالای رقابت در بازاریابی دیجیتال این است که چیزهای زیادی می تو،د یاد بگیرید. کمی تحلیل رقابتی می تواند به شما کمک کند تا ،ب و کار موفق تری بسازید. شما نمی خواهید رقابت را کپی کنید، اما می تو،د ببینید که آنها چه چیزی را درست می کنند و برخی از آن را در شرکت خود پیاده سازی می کنند. شما همچنین می تو،د ببینید که آنها چه کار اشتباهی انجام می دهند و بد،د که از چه چیزهایی باید اجتناب کنید. تجزیه و تحلیل رقابتی همچنین می تواند به شما در شناسایی شکاف های موجود در بازار کمک کند.

اتوماسیون اهرمی

اتوماسیون تقریباً در چشم انداز بازاریابی دیجیتال امروزی ضروری است. می تو،د از آن برای ساده سازی طیف وسیعی از فرآیندها برای مشتریان خود استفاده کنید. برای مثال، می‌تو،د از ابزارهای نرم‌افزاری استفاده کنید که ،اصر ایمیل و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را خودکار می‌کنند. در کنار آن، شما باید یک را در نظر بگیرید سیستم PSA برای ،ب و کار شما نرم افزار PSA جنبه های مختلف مدیریت یک شرکت بازاریابی دیجیتال را ،یب و خودکار می کند. این می تواند تیم شما را در برنامه پروژه ها نگه دارد، به مدیریت منابع، بهبود روابط مشتری و موارد دیگر کمک کند.

استخدام پیمانکاران

برای رسیدگی به هر جنبه ای از خدماتی که ارائه می دهید، نیازی به داشتن کارمندان ندارید. در واقع، ممکن است منطقی نباشد که کارکنان تمام وقت را برای همه چیز نگه دارید. به ،وان مثال، ممکن است بازاریابی محتوا را ارائه دهید اما نمی خواهید تیمی از نویسندگان را در کارمندان خود نگه دارید. در این صورت، می تو،د پیمانکار، را برای انجام آن کار بر اساس نیاز استخدام کنید. حتی پلتفرم‌های مستقلی وجود دارند که یافتن افراد حرفه‌ای من، برای کارهای مختلف را آسان می‌کنند.

با سایر شرکت های بازاریابی دیجیتال کار کنید

شرکت های بازاریابی دیجیتال باید خدماتی را که ارائه می دهند به نفع ،ب و کار خود قرار دهند. از مهارت ها، دانش و منابعی که دارید برای بازاریابی برند خود استفاده کنید. یک وب سایت خوب بسازید و در رسانه های اجتماعی حضور پیدا کنید. از تاکتیک هایی مانند بازاریابی ایمیلی، SEO و تبلیغات PPC برای به دست آوردن سرنخ های بیشتر و افزایش آگاهی استفاده کنید. علاوه بر جذب مشتریان بالقوه، راهی برای نشان دادن مهارت های شما در بازاریابی دیجیتال است.

یک شرکت دیجیتال مارکتینگ خوب چیزی بیش از یک فعالیت یک نفره است. موفقیت شرکت شما به کیفیت تیم اطراف شما بستگی دارد. خدماتی را که می خواهید ارائه دهید و شرکتی را که می خواهید بسازید در نظر بگیرید. مهارت ها و انواع مختلفی از افراد حرفه ای را که به آنها نیاز دارید، مشخص کنید. شما همچنین باید نوع فرهنگ شرکتی را که می خواهید در هنگام استخدام افراد ایجاد کنید، در نظر بگیرید. به جای عجله برای استخدام، برای یافتن افراد من، زمان بگذارید.

آرایه وسیعی از خدمات را ارائه دهید

بر اساس یک گزارش، بازار ایالات متحده در حال حاضر به ارزش 531 میلیارد دلار. همه پیش بینی ها رشد قابل توجهی را در سال های آینده پیش بینی می کنند.

یکی دیگر از کلیدهای موفقیت، ارائه طیف وسیعی از خدمات است. در ابتدا، هرچه خدمات بیشتری ارائه دهید، ممکن است بتو،د مشتری، را که به دنبال خدمات مختلف هستند جذب کنید. بسیاری از مشتریان همچنین می خواهند تمام نیازهای بازاریابی دیجیتال خود را زیر یک سقف برآورده کنند. هرچه بیشتر بتو،د انجام دهید، احتمال اینکه بتو،د تمام نیازهای مشتریان خود را برآورده کنید بیشتر است. همچنین می تواند فرصت هایی را برای فروش سایر خدمات به مشتریان موجود فراهم کند.

به مسابقه نگاه کنید

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب