9 استراتژی آسان در سال 2023

یکی از موانع رایج این است اشباع بازار. صنعت دیجیتال مارکتینگ بسیار رقابتی است و به همین دلیل برجسته شدن و جذب مشتریان بیشتر دشوار است. در اینجا، اگر بتو،د با برخی از برندهایی که تجربه بازاریابی کل نگر را ارائه می دهند شریک شوید تا مشتریان آژانس شما بتوانند تمام ابتکارات بازاریابی خود را از یک پلتفرم واحد مدیریت کنند. این به احتمال زیاد شما را در مقابل رقبا برتری می دهد!

علاوه بر این، آژانس های بازاریابی دیجیتال اغلب با آن مواجه هستند محدودیت های بودجه، توانایی آنها برای سرمایه گذاری در فناوری ها یا پلتفرم های جدید را محدود می کند که می تواند ارائه خدمات آنها را افزایش دهد. هنگام انتخاب راه حل های فنی برای همکاری، سعی کنید بهینه ترین نسبت هزینه به کیفیت را انتخاب کنید. و مهمتر از آن، همیشه علایق مشتری خود را در نظر داشته باشید – ممکن است به نظر ایده خوبی باشد که برای یک نرم افزار متخصص گران قیمت در سطح سازم، مانند Salesforce ثبت نام کنید، اما اگر ا،ر مشتریان شما صاحبان ،ب و کار کوچک باشند چه فایده ای دارد؟

ارتفاع-صفحه-نمایش-مدیریت-پروژه
تبلیغات پولی می تواند به طور قابل توجهی دید آژانس شما را افزایش دهد و تلاش های شما را برای نسل پیشرو بیشتر کند. این یکی از پرهزینه ترین و در عین حال موثرترین تکنیک ها برای افزایش درآمد آژانس شما است. درایوهای تبلیغاتی PPC 50 درصد بیشتر تبدیل نسبت به بازدیدکنندگان پیوند ارگ،ک.

از پلتفرم هایی مانند تبلیغات گوگل برای بازاریابی موتورهای جستجو یا تبلیغات فیس بوک و لینکدین برای تبلیغات رسانه های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید. به ،وان مثال، یک کمپین تبلیغاتی گوگل که به خوبی بهینه شده است، می تواند آژانس شما را به بالای نتایج جستجو برای پرس و جوهای مرتبط سوق دهد. در عین حال، یک تبلیغ هدفمند لینکدین می تواند خدمات شما را در مقابل تصمیم گیرندگان ،ب و کارهایی که نیاز به پشتیب، بازاریابی دیجیتال دارند قرار دهد.

استراتژی‌های تولید سرنخ زیادی وجود دارد که می‌تو،د آن‌ها را خودتان امتحان کنید یا به ،وان یکی از استراتژی‌های مشتریانتان فعال کنید. برای مثال، می‌تو،د با ارائه یک آهن‌ربای سرنخ، مانند یک کتاب الکترونیکی رایگان در مورد روندهای بازاریابی دیجیتال، سرنخ ایجاد کنید. استراتژی دیگر میزب، وبینارها در مورد موضوعات مرتبط با خدمات شما و علایق مخاطب هدف شما است.

به ،وان مثال، شما می خواهید از اتوماسیون بازاریابی، بازاریابی ایمیلی و ارتباطات بین کانالی استفاده کنید. به جای انصراف از چندین ابزار مختلف، می‌تو،د به ایجاد محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی، سازنده وب‌سایت، رویکرد ارسال ایمیل پیشرفته و قیمت‌گذاری سفارشی دسترسی داشته باشید. برنامه شریک GetResponse MAX. سپس، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مشتریان فعلی خود را متقاعد کنید که از آن استفاده کنند، و به همین ترتیب، جریان درآمد جدیدی را برای آژانس خود باز کرده اید.

چگونه؟ در اینجا به این صورت است:

  1. کمیسیون های ارجاع: برنامه شریک GetResponse MAX بالاترین کمیسیون را در بازار SaaS با طول عمر مشتری تا 50٪ کمیسیون ارائه می دهد. این یک فرصت عالی برای صاحبان آژانس برای ،ب درآمد اضافی است.
  2. راه حل جامع بازاریابی: GetResponse MAX یک راه حل همه کاره برای بازاریابی ایمیلی، صفحات فرود، اتوماسیون بازاریابی، وبینارها و موارد دیگر ارائه می دهد.
  3. گزینه های بر،ب سفید: GetResponse MAX گزینه‌های بر،ب سفید را ارائه می‌دهد و به آژانس‌ها اجازه می‌دهد پلتفرم را با برند خود سفارشی کنند.
  4. پشتیب، اختصاصی: GetResponse MAX پشتیب، اختصاصی را برای شرکای خود ارائه می دهد و اطمینان حاصل می کند که کمک مورد نیاز خود را دریافت می کنید. این سطح از پشتیب، می تواند به آژانس شما کمک کند تا خدمات بهتری به مشتریان شما ارائه دهد.
  5. ادغام: پلتفرم GetResponse با ابزارها و پلتفرم های متعدد دیگر ادغام می شود و آن را به یک راه حل انعطاف پذیر تبدیل می کند که به راحتی می تواند در جریان کار فعلی مشتریان شما قرار گیرد.
  6. مدیریت مشتری: GetResponse MAX همچنین دارای ویژگی‌هایی برای مدیریت و نظارت بر حساب‌های مشتری است که پیگیری کمپین‌ها و عملکرد مشتری را برای آژانس‌ها آسان‌تر می‌کند.

4. در تبلیغات پولی سرمایه گذاری کنید

چالش دیگر حفظ است تعادل بین جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود. در حالی که مشتریان جدید برای رشد ضروری هستند، پرورش روابط موجود برای درآمد پایدار و پایدار حیاتی است. شما باید اطمینان حاصل کنید که مشتریان طول، مدت خود را بدون مراقبت رها نمی کنید و به طور منظم پیشنهاد خدمات خود را بهبود می بخشید تا آنها را علاقه مند و درگیر نگه دارید.

حفظ مشتریان موجود اغلب می تواند بیشتر باشد مقرون به صرفه نسبت به دستیابی به موارد جدید

به ،وان مثال، اگر داده ها نشان می دهد که مشتریان تجارت الکترونیک شما به خدمات سئو پاسخ خوبی می دهند، به آنها یک تخفیف در بسته سئو ارائه دهید. یا اگر مشتریان ،ب‌وکار کوچک شما اغلب خدمات رسانه‌های اجتماعی را درخواست می‌کنند، بسته‌ای از این خدمات را با نرخ ویژه ایجاد کنید.

تنوع بخشیدن به استراتژی های بازاریابی، دسترسی وسیع تری را تضمین می کند. مهمتر از آن، این تصور را ایجاد می کند که دقیقاً در جایی حضور دارید که بخش خاصی از مخاطبان از شما انتظار دارند.

یکی از گام های مهم برای افزایش درآمد، تعیین اه، واضح و قابل سنجش است. به این ترتیب، می تو،د نقشه راه تلاش های خود را متصور شوید و معیاری برای ارزیابی موفقیت تعیین کنید.

با بینش از داده های مشتری، می تو،د طراحی کنید تبلیغات هدفمند برای جذب بخش های خاص مشتری

،یب های مختلفی از آنها را آزمایش کنید یا سعی کنید یک قیف بازاریابی بسازید که هر استراتژی ارائه شده در این پست را در بر می گیرد، و احتمالاً به زودی متوجه افزایش درآمد آژانس خود خواهید شد.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/،w-to-increase-revenue-of-your-marketing-agency/

پیوستن به برنامه های شریک می تواند جریان های درآمد جدیدی را باز کند. این برنامه ها اغلب کمیسیون های ارجاع ارائه می دهند، بنابراین شما به نرم افزار دقیقی که ممکن است شما و مشتریانتان نیاز داشته باشید دسترسی پیدا کنید و در حین انجام این کار، کمیسیون منصفانه ای ،ب کنید!

راه‌حل‌های تحلیلی مفید فراوان می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری مبتنی بر داده‌ها برای بهبود اثربخشی ،ب‌وکار مشتریانتان کمک کند.

برای اجرای یک کمپین تولید سرنخ موثر، باید قابل اعتماد استفاده کنید نرم افزار اتوماسیون بازاریابی که ثبت‌نام‌های شما را پیگیری می‌کند، ارتباط روان با مشتریان احتمالی را تضمین می‌کند و از طریق پرورش منظم، سرنخ‌های احتمالی را به مشتریان آینده تبدیل می‌کند. با ابزاری مثل GetResponse MAX، می تو،د گردش کار اتوماسیون را تنظیم کنید که به شما امکان می دهد حداقل توجه را به فرآیند تولید سرنخ داشته باشید، به یک پلتفرم میزب، برای همه وبینارهای خود دسترسی داشته باشید و ارتباطات بعدی را از طریق پیامک، فشارهای وب و ایمیل ارسال کنید. به این ترتیب، می تو،د یک کمپین کامل بسازید، عملکرد آن را تجزیه و تحلیل کنید، و در صورت نیاز آن را بهینه کنید – همه اینها از یک ابزار واحد!

3. به برنامه های شریک بپیوندید

به ،وان مثال، ممکن است قصد داشته باشید که پایه مشتری خود را 15٪ افزایش دهید یا میانگین ارزش قراردادهای مشتری را تا 20٪ در سال آینده افزایش دهید. برای شروع، اه، درآمدی خود را تعریف کنید، آنها را به اه، قابل دستیابی ت،یم کنید و این اه، را در تیم خود به اشتراک بگذارید. به یاد داشته باشید، اه، باید SMART – خاص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط و محدود به زمان باشند.

تجزیه و تحلیل داده های مشتری می تواند به شما کمک کند خدمات خود را برای برآورده ، بهتر نیازهای آنها تنظیم کنید و منجر به رضایت بیشتر مشتری و افزایش فروش شود.

تولید سرنخ برای رشد درآمد حیاتی است، زیرا به طور مستقیم به تعداد ثبت نام های مشتری جدیدی که دریافت می کنید کمک می کند.

به ،وان مثال، اگر مشتری خدمات SEO را ،یداری کند، می تو،د با پیشنهاد یک بسته جامع SEO + SEM، فروش بیشتری داشته باشید. یا، می‌تو،د با ارائه خدمات بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای تکمیل استراتژی سئوی آنها، اقدام به فروش متقابل کنید.

افکار نهایی

افزایش درآمد آژانس بازاریابی دیجیتال شما در سال 2023 شامل ،یبی از استراتژی های هدفمند است.

از بازاریابی محتوا با انتشار وبلاگ های روشنگر در وب سایت خود، جذب ترافیک ارگ،ک و قرار دادن آژانس خود به ،وان یک رهبر فکری استفاده کنید. همچنین می‌تو،د از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید، خبرنامه‌هایی را با محتوای ارزشمند و پیشنهادهای تبلیغاتی برای مش،ین ارسال کنید. پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند لینکدین و توییتر را برای به اشتراک گذاری به روز رس، ها و تعامل با مخاطبان خود فراموش نکنید. چند ویدیوی یوتیوب را به این ،یب اضافه کنید، و صدا کنید – یک کمپین بازاریابی نسل تقاضا دارید که حداقل 4 کانال را در بر می گیرد.

8. حفظ مشتری را افزایش دهید

پیشرفت به سمت اه،ی که تعیین کرده اید را در فواصل زم، منظم دنبال کنید. برخی از KPIهای مرتبط ارزش توجه در این مرحله می تواند شامل درصد افزایش در جذب مشتری، رشد درآمد یا بهبود نرخ تبدیل برای کمپین های مشتری باشد.

2. بر تولید سرنخ تمرکز کنید

افزایش درآمد یک فرآیند پیچیده است که با مجموعه ای منحصر به فرد از چالش ها همراه است.

bugherd-bug-tracking-tool-2023-in-page
علیرغم این چالش ها، 9 استراتژی ارائه شده در این مقاله مسیرهای من،ی را برای حرکت در چشم انداز و دستیابی به رشد درآمد برای آژانس شما فراهم می کند. و مشتریان شما

1. اه، تعریف شده ای را برای عملکرد آژانس خود تعیین کنید

برای انجام این کار، از خدمات مشتری عالی، ارتباط منظم و کار با کیفیت بالا اطمینان حاصل کنید. به ،وان مثال، ممکن است برای مشتریان بلندمدت تخفیف وفاداری ارائه دهید یا برای درک نیازهای در حال تحول آنها و اطمینان از رضایت آنها از خدمات خود، چک-این های منظم ارائه دهید.

9. افزایش فروش و فروش متقابل به مشتریان موجود

تبلیغات پولی مختلف را در پلتفرم‌های مختلف ،یب و مطابقت دهید تا دسترسی خود را به حدا،ر برس،د و مطمئن شوید که مردم درباره دستاوردهای آژانس شما شنیده‌اند.

5. داده های مربوط به ،ید مشتری و ترجیحات محصول را تجزیه و تحلیل کنید

در اینجا، مهم است که شخصی سازی من، را به خاطر بسپارید. جمع آوری داده های صفر و شخص اول و تکیه بر تجزیه و تحلیل پیشرفته در این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

7. از استراتژی ها و کانال های بازاریابی متعدد استفاده کنید

فروش بیش از حد (ارائه خدمات سطح بالاتر) و فروش متقابل (پیشنهاد خدمات تکمیلی) می تواند درآمد شما را افزایش دهد و تقریباً برای مشتری بدون مشکل باقی بماند. به همین دلیل است که چنین استراتژی مؤثری است که تقریباً همه صنایع در صورت نیاز به آن روی می آورند.

شما می تو،د با بسیاری از استراتژی های مختلف آزمایش کنید – از تعیین اه، تعریف شده تا گسترش به کانال های بازاریابی جدید، اما چگونه مطمئن شوید که کار می کند؟ در اغلب موارد، آزمون و خطا بهترین گزینه برای شماست. امروز، ما به دنبال 9 روش اثبات شده برای افزایش درآمد آژانس شما، جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی هستیم. اما ابتدا، اجازه دهید به سرعت مرور کنیم که چرا کاوش در فرصت‌های جدید برای افزایش درآمد ممکن است آسان نباشد.

نحوه افزایش-درآمد-آژانس-بازاریابی-9-asy-strategies-in-2023

چالش‌های رایجی که آژانس‌های بازاریابی هنگام تلاش برای افزایش درآمد با آن مواجه هستند

به ،وان صاحب یک آژانس بازاریابی، احتمالاً با مبارزه مداوم برای یافتن راه‌های مؤثر جدید برای افزایش درآمد آشنا هستید.

این ممکن است شامل استفاده از Google Analytics برای درک اینکه کدام سرویس‌ها بیشترین ترافیک را به وب‌سایت شما جذب می‌کنند یا تجزیه و تحلیل بازخورد مشتری برای تشخیص اینکه کدام جنبه از خدمات شما ارزشمندتر است، باشد. یا می تو،د ابزارهایی مانند هاتجار برای نقشه‌های حرارتی از پرتقاضاترین نقاط تماسی که وب‌سایت شما باید به مشتریان بالقوه ارائه دهد.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب