روش های بازاریابی محتوا برای مبتدیان

تجزیه و تحلیل می تواند به شما کمک کند تا بفهمید علایق مخاطبان شما چیست و بیشتر آنها به دنبال چه چیزی هستند. تجزیه و تحلیل داده‌ها را در گروه‌های کاربری ارائه می‌کند که می‌تو،د از آنها برای مطابقت بهتر با محتوای خود و نحوه ارائه آن استفاده کنید.

وقتی می نشینید و درباره محتوایی که می خواهید استفاده کنید فکر می کنید، مطمئن شوید که در مورد موضوعات مختلف در موضوعات مختلف فکر می کنید. طوفان فکری ضروری است. موضوعات خود را به 1 یا 2 محدود نکنید. در عوض، هر بار به 15 تا 20 موضوع فکر کنید. این به شما کمک می کند تا بنویسید و روی موضوعات مختلف در موارد مختلف کار کنید، بدون اینکه نیازی به صرف زمان برای طوفان فکری برای موضوعات بیشتر داشته باشید. زمان ارزشمند است – شما باید از همه آن استفاده کنید.

با پیروی از تمام مراحل ذکر شده در بالا، و با در نظر گرفتن برخی از استراتژی های ذکر شده در زیر، می تو،د شانس تسلط بر بازارها را از طریق بازاریابی محتوای موثر داشته باشید. بازاریابی محتوا نیازمند تلاش مداوم است. برای اینکه بتو،د نتایج موفقیت آمیزی را ببینید باید به طور مداوم رشد کند. تسلط با سرعت آهسته به دست می آید اما برای مدت طول، ادامه دارد.

یکی از بهترین ژنراتورهای نمودار گانت آنلاین است Ganttpro که به شیوه ای کارآمد و مشتری پسند عمل می کند. بازاریابان محتوا با استفاده از نمودارهای گانت تولید شده می توانند از زمان و مهارت های خود به بهترین نحو استفاده کنند. این خدمات شامل A-Z همه چیزهایی است که برای تولید یک نمودار لازم است و در گذشته توسط بیش از 800000 مدیر پروژه استفاده شده است. عملکرد نمودارها کاملاً مدبرانه است و مقدار زیادی در زمان صرفه جویی می کند.

در حالی که تقویم های برنامه ریزی یک نمای کلی از تمام کارهایی که باید انجام شود ارائه می دهند، روش خاصی نیز وجود دارد که می توان در کوتاه مدت از آن استفاده کرد. برنامه ریزی کاری که باید انجام شود برای موفقیت آمیز بودن نتیجه ضروری است. اگر بازاریابان محتوا از نمودارهای گانت استفاده کنند، بهتر می توانند روی این موضوع کار کنند.

اکنون، ،ی ممکن است بپرسد – “چرا بازاریابی محتوا خوب است؟”، یا “چه چیزی می توانم از بازاریابی محتوا به دست بیاورم؟”. پاسخ در نحوه عملکرد بازارها در دنیای کنونی نهفته است. این روش با ارائه نرخ موفقیت بالا به همه ،، که تاکنون از آن استفاده کرده اند، ارزش خود را ثابت کرده است.

اما این هنوز یک سوال خاص را در فضای باز باقی می گذارد – “چرا بازاریابی محتوا مهم است؟” بازاریابی محتوا یکی از روش‌های منحصربه‌فرد است که در آن به تمام سوالاتی که مخاطبان شما ممکن است داشته باشند از طریق روشی نوآورانه پاسخ داده می‌شود و در عین حال آنها را در یک رابطه اعتماد محور درگیر می‌کند. این روش به برندها و/یا شرکت‌ها کمک می‌کند اعتماد ایجاد کنند و سرنخ‌های بزرگی ایجاد کنند. مشتریان در بازار امروز بهترین ها را برای خود می خواهند. آنها انتظار محصولات و خدمات با کیفیت بالا را دارند. همه انسجام را دوست دارند. بنابراین کار بر روی تکنیک های بازاریابی محتوا موثر می تواند به تولید سرنخ های سودآور کمک کند. به دلیل شفافیت موجود در فرآیند، می تواند به حفظ یک پایگاه مشتری بزرگ کمک کند.

موفقیت و سودآوری دست به دست هم می دهند. هنگام کار بر روی ابزارهای مؤثر برای بازاریابی محتوا، بازاریابان باید این دو ایده را در نظر داشته باشند. موفقیت با تلاش مداوم به دست می آید و بازاریابی محتوا در این عصر و عصر می تواند به راحتی شما را به دست آورد. سودآوری به دنبال ثبات است و یک فرآیند گام به گام بازاریابی محتوا می تواند شما را به آن برساند. مطمئن شوید که مراحل مفیدی را که در زیر ذکر شده است طی کرده اید.

  • تسلط در بازار / صنعت

هر هفته، مدتی را برای تولید محتوای جدید در اختیار داشته باشید. یک برنامه زم، درست کنید و به آن پایبند باشید. ایجاد یک برنامه زم، برای کمک به شما در مسیر ایجاد محتوای منحصر به فرد و قابل شناسایی می تواند کمک زیادی به شما کند و همچنین می تواند به افزایش وفاداری مخاطبان شما در طول زمان کمک کند.

مخاطبان شما باید با حق امتیاز رفتار شوند، زیرا آنها هستند که پایگاه قابل استفاده برای برند و محتوای شما فراهم می کنند. استفاده از رسانه‌های اجتماعی و استفاده از تکنیک‌هایی مانند فهرست‌های پستی می‌تواند در حفظ مشتریان کمک زیادی کند. درگیر ، مداوم مشتریان با محتوای خود به آنها کمک می کند تا شما را به خاطر بسپارند و در آینده نیز بخشی از مخاطبان شما خواهند بود. علاوه بر این، شما همچنین می تو،د به دنبال گسترش محتوا از طریق تکنیک های مختلف بازاریابی باشید که مراحل آن در زیر ذکر شده است.

  • افزایش وفاداری مشتری
در حین کار بر روی موضوعات، مطمئن شوید که تکنیکی را نیز در نظر می گیرید که به ،وان “تغییر منظور” شناخته می شود. هدف گذاری مجدد محتوای شما به م،ای سازماندهی و ارائه محتوای خود در فرم هایی است که تاکنون از آنها استفاده نشده است. اگر از نمودارها یا نمودارها استفاده کرده اید، آنها را تغییر کاربری داده و آنها را به ،وان ویدیو ارائه دهید. اگر از ویدیوها استفاده کرده اید، آنها را به صورت کلمات و محتوای کلامی تغییر دهید. تمام یافته های خود را با روش های مختلف به نمایش بگذارید که می تواند به تعامل بیشتر مخاطبان کمک کند. به این ترتیب، همه چیزهایی که در مورد طوفان فکری می‌کنید می‌توانند به روش‌هایی اعمال شوند که برای مدت طول،‌تری دوام داشته باشند.

اطمینان از اینکه محتوای شما منحصر به فرد و قابل شناسایی است می تواند به رشد اعتبار کمک کند. اطمینان از اینکه محتوایی که بازاریابی می کنید منحصر به فرد است، کاملا ضروری است. این چیزی است که تصویر شما را در بین مخاطبان هدایت می کند و همچنین به حفظ مشتریان در طول زمان کمک می کند.

  • افزایش موفقیت و سودآوری

در اینجا چند روش وجود دارد که هنگام کار بر روی بازاریابی محتوا باید در نظر داشته باشید.

  • تهیه و مدیریت کنید تقویم های برنامه ریزی

آگاهی از برند میزان جستجوهایی را که برای برند خود دریافت می کنید افزایش می دهد. بازاریابی محتوایی به روشی که بتو،د با موفقیت در مورد برند خود کار کنید، می تواند در درازمدت برای شما سودمند باشد. شناخت نام تجاری بسیار مهم است زیرا بر انتخاب ها و تصمیماتی که کاربر نهایی می گیرد تأثیر می گذارد. بازدیدهای متعدد از برند شما را در یک پورتال آنلاین تبلیغ می کند، ،یدها، سهم بازارها و/یا صنایع را افزایش می دهد و نرخ موفقیت بالاتری ایجاد می کند.

ثالثاً یک تقویم محتوا ایجاد کنید. این نوع تقویم به ،وان تقویم ویرایشی نیز شناخته می‌شود و به شما کمک می‌کند تا زمان‌بندی مکان و زمان انتشار محتوای خود را یادداشت کنید. این تقویم ها شامل ،اصر اصلی خاصی مانند به روز رس، وضعیت، ابتکارات تبلیغاتی است که در مرحله برنامه ریزی هستند و برخی به روز رس، های مهم برای محتوایی که از قبل وجود دارد.

  • پدید آوردن محتوای واضح و منحصر به فرد

دنیای بازاریابی اکنون یک بازیگر جدید دارد که در رتبه‌های بالاتر می‌رود و بازار را با طوف، در می‌آورد – بازاریابی محتوایی جذاب. تکنیک های بازاریابی سنتی در حال حذف شدن هستند. با افزایش استفاده از فناوری، بازاریابی سنتی بسیار کمتر از یک دهه پیش است. برای انطباق با روندهای فعلی، بسیاری به استفاده از بازاریابی محتوا برای کمک به فروش محصولات و خدمات خود روی آورده اند.

این یک راه موثر برای رشد یک نام تجاری است و همچنین مخاطبان در تمام گروه های سنی را درگیر می کند. درگیر شدن با مخاطب در بازاریابی محتوایی خوب، برترین دانش است. توسعه حضور برند در میان پایگاه های مشتریان شما برای افزایش فروش و رشد بسیار مهم است.

ابتدا روی ایجاد و ایجاد یک تقویم ارتباطی کار کنید. این اساسا نموداری است که به شما کمک می کند تا ارتباطات مشتری را به دقت زیر نظر داشته باشید. این به شما کمک می کند تا پیام ها را برای یک مخاطب هدف خاص برنامه ریزی و منتشر کنید. آنها طرح های مشخصی را ترسیم می کنند که قرار است به صورت روزانه تکمیل شوند و یک کمپین ارتباطی خاص را هدف قرار می دهند. اطلاعات به‌دست‌آمده از این تقویم می‌تواند به شما کمک کند تا طرح‌های تبلیغاتی را راه‌اندازی کنید که حتی مشتریان ممکن است آن را نبینند.

جریان داده هایی که از طریق تجزیه و تحلیل کاربران به دست می آورید می تواند بازاریابی محتوای شما را راهنمایی کند. انواع مختلفی از داده ها وجود دارد که می تو،د از طریق تجزیه و تحلیل از آنها استفاده کنید – برخی از آنها ضروری هستند رفتاری و توصیفی. این دو نوع اغلب به درک و دسته بندی داده ها به شیوه ای که کیفیت و کمیت را در بر می گیرد کمک می کنند.

عامل مهمی که باید در نظر داشت، برای تقویت بازاریابی محتوا، ثبات است. سطح موفقیت شما را هنگام استفاده از این تکنیک بازاریابی تعیین می کند. بازیگران بزرگی که از بازاریابی محتوا استفاده می کنند، برندهای خود را در سطح بالایی در هر نقطه ممکن به تصویر می کشند. محتوایی که به شیوه ای ثابت استفاده می شود، توصیه نمی شود آن چیزی باشد که اغلب تکرار می شود یا به طور منظم استفاده می شود. باید با ابزار سرقت ادبی بررسی شود و باید در کانال‌های مختلفی که از آن استفاده می‌شود به وضوح قابل شناسایی باشد. هنگامی که سازگاری با منحصربه‌فرد بودن همراه شود، اعتماد خاصی را بین نهادی که بازاریابی می‌کند و گیرنده آن طرف دیگر برقرار می‌کند. این شهرت را تقویت می کند و رشد آینده را امکان پذیر می کند.

در حالی که موارد بالا ممکن است نمای کلی از اینکه چگونه بازاریابی محتوا می تواند سودمند باشد، ارائه کرده باشد، در اینجا برخی از جزئیات وجود دارد که چرا ممکن است این روش را در نظر بگیرید:

گاهی اوقات، زم، که مخاطبان در مورد بازاریابی محتوای شما بازخوردی ارائه نمی دهند، تجزیه و تحلیل کاربران می تواند به پر ، این شکاف کمک کند. آنها ،نی از آنچه بازخورد می تواند باشد ارائه می دهند. سپس می توان برای ارتقای محتوایی که در حال حاضر وجود دارد، کار کرد.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/content-marketing-met،ds-for-beginners/

با استفاده از Gantt Planner بهتر می توان یک برنامه زمان بندی کرد. برنامه ریز بسیار تعاملی می تواند به بازاریابان محتوا در برنامه ریزی و کنترل بسیاری از پروژه ها به طور همزمان کمک کند. استفاده از این نمودارها و همچنین استفاده از تقویم های برنامه ریزی می تواند به بازاریابان محتوا کمک زیادی کند. نمودارهای موجود در این وب‌سایت می‌توانند به شما در سازماندهی و برنامه‌ریزی کارآمد وظایف، سررسیدها و وابستگی‌های مختلف دیگر کمک کنند. می تواند به شما کمک کند افکار خود را در قالبی نوشتاری سازماندهی کنید و همچنین می تواند به سازماندهی منابع به شیوه ای عاقلانه کمک کند.

مشتریان زم، سلطنتی هستند که چیزی منحصر به فرد ارائه شود تا به آن توجه کنند. هنگامی که محتوای شما منحصر به فرد است و به راحتی در میان ابزارها و منابع مختلف قابل شناسایی است، مشتریان تمایل دارند به سراغشان بروند و وفادار بمانند. افزایش پایگاه وفاداری مشتری می تواند به رشد ابتکارات شما در موقعیت های آینده نیز کمک کند.

ث،اً روی الف کار کنید تقویم بازاریابی. این یک نقشه راه برای تمام فعالیت های بازاریابی محتوای شما است و تجزیه و تحلیلی از تمام استراتژی های شما ارائه می دهد. برنامه ریزی که در هر یک از استراتژی های بازاریابی محتوای شما انجام می شود را تجسم می کند و زمان را به ،وان یک عامل مهم در نظر می گیرد. به این ترتیب، می تو،د روی استراتژی های خود کار کنید و در عین حال ماهیت زمان را نیز در نظر داشته باشید.

نمودار گانت یک نمودار آماری از خطوط است که کار انجام شده در بازه های زم، معین را در رابطه با میزان کار برنامه ریزی شده برای تکمیل نشان می دهد. به ،وان یک ابزار انگیزشی نیز عمل می کند. این به بازاریاب محتوا کمک می کند تا جایی که ممکن است برای یک دوره زم، خاص در تکمیل کار کوتاهی کند، تجزیه و تحلیل کند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب