اما این درست نیست. بر اساس یک مطالعه بر روی 64000 مشتری که در آن بحث شده است شماره خبرنامه اریه:
- هدف گذاری مجدد زودهنگام مشتری (کمتر از 1 ساعت) او را آزار می دهد و احتمال ،ید را کاهش می دهد.
- هدف گذاری مجدد مشتری در یک روز یا بیشتر، احتمال ،ید را افزایش می دهد.
قبلاً در مورد subreddits بود: «قبلاً، توصیههایی برای انجمنهایی که ممکن است دوست داشته باشید، میبینید، اکنون توصیههایی برای پستهای مشابهی که ممکن است دوست داشته باشید، میبینید». – همانطور که در اطلاعیه آمده است.
بهتر از بهترین
زمان و پول. این چیزی است که جهان را به دور خود می چرخاند.
هدف گذاری مجدد چگونه باید انجام شود؟ Reddit در حال پیادهسازی ویژگی جدید «فیسبوک» است، TikTok شراکت جدیدی را آغاز میکند، چرا بازاریابی ایمیلی اهمیت دارد، و بسیاری موارد دیگر از دنیای دیجیتال مارکتینگ در ،مت جدید ما از RGray Weekly Marketing Insights and News Digest.
- پست های جالب تر در Reddit! این شرکت تصمیم گرفت یک فید جدید بر اساس علایق شما اضافه کند! خلاصه ما را برای جزئیات بیشتر بررسی کنید.
- خلاصه ما را بخو،د تا نکاتی را برای هدف گیری مجدد بیابید که باعث می شود مشتریان شما محصول شما را ب،ند.
- TikTok با Vimeo همکاری خواهد کرد. کنجکاو در مورد نتایج؟ خلاصه هفتگی ما را برای اطلاعات بیشتر ببینید.
- اینفوگرافیکی که برای شما آماده کرده ایم را بررسی کنید تا از بازاریابی ایمیلی بهترین بهره را ببرید.
Reddit در حال تبدیل شدن به فیس بوک است

بد نیست! اصلا بد نیست!
بازاریابی ایمیلی و چرایی اهمیت آن [Infographic]
این برای شما چه م،ایی دارد؟
- سعی کنید کمپین های هدف گذاری مجدد خود را متوقف کنید و نتایج را تجزیه و تحلیل کنید. این کار را به تدریج انجام دهید: با کمپین هایی که قبلاً در آن شرکت کرده اید شروع کنید و ببینید فروش چگونه پیش می رود.
- گزینه استفاده از تخفیف را در اولین پیام هدفگیری مجدد آزمایش کنید.
TikTok + Vimeo

افزودن اقلام به سبد ،ید، اما ،ید ن،، مشکلی برای تمام فروشگاه های آنلاین به ارزش تقریباً 5 تریلیون دلار است. اما بهترین راه برای یادآوری ،ید به کاربران چگونه و چه زم، است؟
مثل فیس بوک است: همانطور که می د،م، فید فیس بوک تمایل دارد تا انتشارات متن، با علایق ما را نشان دهد. همانطور که مشخص شد، Reddit می خواهد همین کار را انجام دهد.
ا،ریت در اسرع وقت فکر خواهند کرد.
منطقی است:
- این می تواند منجر به از دست دادن آن مشتری برای همیشه شود. اگر شرکت بلافاصله پس از بستن وب سایت او را به صورت آنلاین دنبال کند، کاربران آزرده خاطر خواهند شد.
- فروش ایجاد شده توسط هدف گذاری مجدد زودهنگام به هر حال اتفاق خواهد افتاد. پس از همه، کاربر هنوز شما و ،ید را به یاد می آورد.
- هدف گذاری مجدد یادآوری به مردم در مورد ،ید ناقص است. درست است که 3 ساعت بعد ،یدی را که انجام داده اند به یاد می آورند، اما بعد از چند روز هدف گذاری مجدد به یادآوری خوبی تبدیل می شود.
چرا باید اهمیت دهید: قابلیت کشف و دموکراسی. اگر انتشارات شما در Reddit ویروسی نشده باشد، فقط به کاربران در subreddit والد نشان داده می شود.
TikTok اخیراً از همکاری با Vimeo در مورد این دو مورد خبر داده است. چه چیز خاصی است؟ Vimeo Create یک ابزار ایجاد ویدیو مبتنی بر هوش مصنوعی است که در مدیر تبلیغات در TikTok در دسترس تبلیغکنندگان قرار خواهد گرفت. هدف اصلی این است که شما را نجات دهید:
- زمان: این ابزار شامل صدها قالب آماده است تا نیازی به ایجاد از ابتدا نداشته باشید.
- پول: این نرم افزار رایگان است و جایگزین خوبی برای ،ید نرم افزار حرفه ای یا استخدام متخصص است.
بنابراین، اکنون Reddit میتواند پستهایی را که احتمالاً از آنها قدرد، میکنید، توصیه و نشان دهد.
همه چیز در مورد هدف گذاری مجدد است

بنابراین، ما یک اینفوگرافیک با آمار و نکات اصلی در مورد بازاریابی ایمیلی و چرایی اهمیت آن در حال حاضر برای شما آماده کرده ایم.

منبع: https://rgray.io/blog/reddit-is-turning-into-facebook/
محدودیت های تحقیق:
- هیچ تاکتیک تخفیف، ویژه، فوریت یا کمبود در پیام هدفگیری مجدد استفاده نشده است.
- دوره هدف گذاری مجدد بستگی به طاقچه دارد. به ،وان مثال، اگر این مبلمان DIY است، کاربر باید ،ید را بر اساس طرح، رنگ و غیره در نظر بگیرد.
با وجود عصر رسانه های اجتماعی، ایمیل یکی از مهم ترین کانال های بازاریابی دیجیتال برای برقراری ارتباط با مخاطبان شماست.
اینگونه است Reddit توضیح می دهد ویژگی جدید آن که به تازگی راه اندازی شده است. به شما فید انتشاراتی را نشان می دهد که پلتفرم به شما توصیه می کند، با این باور که شما آن را دوست خواهید داشت.
نتایج اولیه امیدوار کننده: TikTok چندین آزمایش با Vimeo انجام داد، که در آن شرکتکنندگان توانستند تعداد ویدیوهای ایجاد شده را در یک دوره زم، معین دو برابر کنند. نرخ کلیک نیز افزایش یافته است 50% به طور متوسط. 85% نتایج موفقیت آمیزی را برای کمپین های خود گزارش ،د.