اینستاگرام دارد فقط پست شده ویدئویی که نحوه عملکرد الگوریتم Reels را در سطح بالا توضیح می دهد.
ایجاد مش،ین IG مستحکم زمان می برد، اما با پذیرش اصول اولیه و توسعه آنها، بهترین فرصت را برای به حدا،ر رساندن بازده خود فراهم می کنید.
اگر می خواهید مخاطبان اینستاگرام خود را افزایش دهید و تعامل با برنامه خود را به حدا،ر برس،د، باید از اصول اولیه شروع کنید.
با توجه به اینکه اوضاع چگونه پیش می رود، تعجب نخواهیم کرد اگر این برنامه تا این زمان در سال آینده به پنج برنامه برتر راه پیدا کند.
نکات کلیدی برای به حدا،ر رساندن حضور خود در اینستاگرام [Infographic]
TikTok همچنان به رکوردشکنی ادامه می دهد.
اوه اوه…
فیس بوک، گوگل، آمازون، اسنپ چت. همه آنها به لطف پلتفرم های تبلیغاتی خود، در هفته گذشته رکورد درآمدی را گزارش ،د.
قرقره ها برای سیاستمداران نیستند: اینستاگرام اعلام کرده است که Reels را در مورد سیاست، احزاب سیاسی یا مقامات ،تی نشان نمی دهد. بنابراین اگر در آن جایگاه هستید، ممکن است بخواهید به جای دیگری نگاه کنید (آهم … توییتر؟).
قیمت تبلیغات در حال افزایش است. در اینجا چقدر است

SensorTower آمار ماهانه خود را منتشر کرد برای بیشترین بارگیری برنامه های غیر بازی در ماه جولای، و TikTok مقام اول را به خود اختصاص داد. شوکه؟ احتمالا نه. این بوده است مورد از فوریه، TikTok را برای ششمین ماه متوالی به پربارگیری ترین برنامه جهان تبدیل کرد.
BusinessInsider و MediaPost دادههای اخیراً منتشر شده در مورد میزان افزایش هزینه تبلیغات در پلتفرمهای اصلی، با میانگین CPM اندازهگیری شده است:
- آمازون: به گفته آژانس تبلیغاتی WPromote، CPM بین سه ماهه اول و دوم 20 درصد افزایش یافت. میانگین CPM از 3.60 دلار در فوریه به 8.60 دلار در ماه می و ژوئن افزایش یافت.
وارد شدن به 5 تای برتر: بر اساس این مقاله ویکی پدیا به روز شدهTikTok در حال حاضر هفتمین برنامه محبوب رسانه های اجتماعی با ۷۳۲ میلیون کاربر فعال ماهانه (پس از اینستاگرام و ویچت) است.
کاری که ما می تو،م در مورد آن انجام دهیم: با بهبود تبلیغات، هدفگیری و ماندن در بالای ویژگیهای پلتفرم تبلیغاتی جدید، بازی ما را در اوج نگه دارید.
TikTok همچنان در اپ استورها تسلط دارد

Measured، یک شرکت اندازهگیری تبلیغات، برخی از اعداد را تجزیه و تحلیل کرد و رشد زیر را نسبت به سال گذشته در این 5 پلتفرم بزرگ رسانههای اجتماعی تا جولای 2021 دریافت کرد:
- فیس بوک: رشد 89 درصدی میانگین CPM 11 دلار بود.
- گوگل: رشد 108 درصدی
- ضربه محکم و ناگه،: افزایش 64 درصدی
- TikTok: 92 درصد افزایش یافته است.
- یوتیوب: 108 درصد افزایش یافته است.
اصول اصلی حلقههای اینستاگرام، رشد قیمتگذاری تبلیغات، TikTok که هرگز موقعیت پیشرو خود را از دست نخواهد داد، نکاتی برای به حدا،ر رساندن حضور خود در اینستاگرام، و بسیاری موارد دیگر از دنیای دیجیتال مارکتینگ در ،مت جدید ما از بینشها و اخبار هفتگی بازاریابی RGray هضم
- چیزی است که باید درباره الگوریتمهای Reels بد،م و اینستاگرام دوستداشتنی تصمیم گرفت در این زمینه به ما کمک کند. برای درک اصول اولیه Reels، خلاصه را بررسی کنید.
- هفته های گذشته همه ما در مورد درآمد غول های اینترنتی گزارش شده بودیم. اما چرا این شرکت ها هر سه ماه پول بیشتری تولید می کنند؟ خلاصه را بخو،د تا متوجه شوید.
- TikTok احتمالا هرگز از گرفتن موقعیت های پیشرو در فروشگاه های برنامه دست نخواهد کشید. پیش بینی ها برای این پلتفرم چیست؟ خلاصه را باز کنید و آن را پیدا کنید.
- اصول اولیه برای افزایش حضور در اینستاگرام چیست؟ اینفوگرافیکی که طراحان ما با نکات کلیدی برای شما آماده کرده اند را ببینید.
در اینجا نحوه عملکرد الگوریتم Reels آمده است

اینفوگرافیک زیر را بررسی کنید.
