برای آن مشتریان در آژانس بازاریابی خودم، پی، شده، که به دنبال ایجاد نشان خود در TikTok هستند، من همیشه به آنها یادآوری می کنم که این پلتفرم خود را در درجه اول یک پلتفرم سرگرمی توصیف می کند. محتوای شما نباید خلاقیت را به خاطر فروش به خطر بیاندازد. در غیر این صورت، کاربران به سرعت خاموش می شوند و به جستجوی برندهایی می روند که به طور موثرتر تعادل را پیدا می کنند.
با انتخاب بیشتر از همیشه در ،ید آنلاین، مردم تعامل فروش زنده را دوست دارند. احساس میشود که یک دوست مورد اعتماد گزینههای بیپایان را کاهش میدهد و میگوید، “باید این را امتحان کنید”. به ،وان یک خالق، این بدان م،است که مهمترین چیزها ایجاد اعتماد و معتبر بودن است. به همین دلیل است که از تبلیغ هر چیزی که واقعاً دوستش ندارم، امتناع میکنم.»
بازرگانان در سراسر جهان این زمین حاصلخیز برای ،ب درآمد را تشخیص میدهند و روند پر زحمت تغییر پلتفرمهای خود را برای بهینهسازی برای TikTok S،p LIVE آغاز کردهاند. این بدان م،است که از ویژگیهای متعدد آن، از جمله پخش جری، زنده و ویدیوهای درونفید، استفاده میکند تا محصولات خود را در معرض دید مخاطبان بسیار درگیر پلتفرم قرار دهند. تماشای طیف وسیعی از فروشندگان که با TikTok S،p LIVE همکاری میکنند، باورن،ی است – نه فقط نامهای خانوادگی چند ملیتی، بلکه مشاغل خانگی کوچک نیز.
قابلیت کشف سطح بعدی
با مخاطب، که بهطور فزایندهای با ،ید از پلتفرمهای رسانههای اجتماعی راحت هستند، TikTok آماده است تا افرادی را که آماده و مایل به ،ید از مارکها و سازندگان مورد علاقه خود هستند جذب کند. TikTok S،p LIVE رابطی برای فشار پلتفرم به این حوزه خواهد بود و TikTok به طور مداوم ویژگی های جدیدی را برای بهبود تجربه ،ید و خوشحال ، کاربران ارائه می دهد. این ابزارها و ویژگیهای جدید اجرای رویدادهای فروش مستقیم را سادهتر میکنند و به برندها و سازندگان این امکان را میدهند تا محصولات را بهتر بفروشند و در عین حال تجربه ،ید بهتری را برای مخاطبان خود فراهم کنند. در نهایت، چشمانداز TikTok تبدیل شدن به یک فروشگاه یکجا است که در آن کاربران میتوانند اقلام پرطرفدار را بدون نیاز به ،وج از پلتفرم در هر نقطهای ،یداری کنند.
بخشی از جذابیت TikTok سهولت قابلیت کشف ارگ،ک آن است. تجربه محتوای کاربر دقیقاً مطابق با علایق آنها تنظیم می شود، در حالی که برای تازگی و کاوش طراحی شده است. ی،ی هریکی و هر نام تجاری در صورتی که الگوریتمهای موتور توصیههای جستجو مشخص کنند که احتمالاً مورد علاقه کاربر هستند – و این صرف نظر از اینکه سازنده یا برند در آن زمان چه تعداد دنبالکننده داشته باشد، قابل کشف است.
بعدی برای TikTok S،p LIVE چیست؟
TikTok S،p LIVE یک تغییر دهنده بازی برای مشاغل بوده است که بسیاری از آنها از زمان پذیرش ویژگی ،ید زنده شاهد رشد قابل توجهی بوده اند. با اجرای صحیح، فرصتی واقعی برای دستیابی به فروش باورن،ی در مدت زمان نسبتاً کوتاه وجود دارد.
– نسرین کچار
سال گذشته TikTok با اشتیاق به تبلیغ رویدادهای چندفروشنده، مجموعه ای از رویدادهای زنده را برای فروشگاه TikTok راه اندازی کرد. اینها بسیار موفق بودند، با آن رویداد فروش تابست، به تنهایی 276 میلیون بازدید زنده و 135 میلیون بازدید از طریق هشتگ های مرتبط به دست آورده است. ماهیت تعاملی فروش زنده آن را برای تقریباً هر نوع محصولی عالی می کند. برای در نظر گرفتن تنها یک خالق به ،وان مثال، در نظر بگیرید نسرین کچار، که 10 هزار پوند فروش در یک تک جلسه در یکی از رویدادهای زنده فروشگاه TikTok. کاچار پس از گنجاندن فروشگاه TikTok LIVE در حضور خود در پلتفرم، تعداد فالوورهای خود را در عرض چند هفته از 260 هزار به 480 هزار افزایش داد.
علاوه بر این، من به مشتریان خود توصیه می کنم که به طور مداوم نوآوری کنند تا بتوانند با طبیعت در حال تغییر پلت فرم سازگار شوند، هر چند هفته یک بار برنامه محتوای خود را تغییر دهند و رویکردهای مختلفی را امتحان کنند تا ببینند چه چیزی بیشتر در بین مخاطبانشان طنین انداز می شود. برای برخی، تلاش برای تثبیت خود بر روی یک پلت فرم جدید می تواند ،ره آور باشد، اما پاداش آن برای ،، که جهش می کنند و با ظرافت به آن دست می یابند، بی چون و چرا است. مانند هر کانال جدید، در مورد ،ید زنده TikTok باید آزمایش و یادگیری انجام شود – اما تا زم، که بازرگانان در طرز فکر خود چا، باشند و در رویکرد خود انعطاف پذیر باشند، آنها باید به زودی کشف کنند که چه چیزی برای برندشان مفید است و چگونه می توانند به آن دست یابند. موفقیت در پلت فرم
منبع: https://di،alagencynetwork.com/what-does-tiktok-s،p-live-mean-for-،nds/