آشنایی جامع با بهترین موس گیمینگ 2022-اصیل بخرید

کیفیت ساخت، زیبایی و کارایی این محصول بسیار بالا است و اکثر خریداران، نقطه نظرات مثبتی نسبت به این مدل از «اسنوا» داشته‌اند. ماشن لباسشویی پاکشوما با ظرفیت دیگ‌های مختلفی تولید می‌شود و به همین خاطر قیمت ثابتی هم نمی‌توان برای آن تعریف کرد. از بهترین ماشین لباسشویی ایرانی شرکت پاکشوما می‌توان به مدل TFU اشاره کرد. یکی از مجهزترین و به روزترین لباسشویی‌های تولید شده تا به امروز است.

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-7122 ظرفیت 7 کیلوگرم

اسنوا به گفته‌ خودش برند محبوب و اصیلی‌ست و از بهترین ماشین لباسشویی‌های ایرانی محسوب می‌شود. این برند لباسشویی‌های اتوماتیک از ۵ تا ۸ کیلوگرم روانه‌ بازار کرده است. این برند در شبکه‌های اجتماعی خیلی فعال نیست و روی سایت رسمی آن اطلاعات متنوعی از شرکت وجود ندارد. شماره‌های ۵ رقمی و یک شماره ۴ رقمی راه ارتباطی خریدار با شرکت است. در آپارات تعدادی از ویدیوهای این برند را پیدا می‌کنید که اغلب ویدیوها محصولات شرکت را معرفی می‌کنند. لباسشویی‌های تمام اتوماتیک پاکشوما از نظر ظاهر نیز با برندهای مطرح جهانی در رقابت هستند.

این محصول دستگیره های عریضی دارد و برای کسانی که دست های بزرگی دارند، گزینه مناسبی است. این ماوس گیمینگ ضخامت بالایی دارد و ابعاد کلی آن به صورت ۱۴۳x۸۶x۴۳ میلی‌متر است. سنسور اپتیکال این ماوس دارای DPI بالای است و همچنین دارای یکی از بالاترین رتبه های IPS در حدود 450 است.

بهترین ماشین لباسشویی-راهنمای خرید بهترین مارک لباسشویی 1402-اصیل بخرید

اگر نمی‌خواهید نگران تعویض یا شارژ باتری باشید، موس های سیمی عالی هستند زیرا کابل USB یک اتصال ثابت و قابل اعتماد برای ورودی و برق فراهم می‌کند. موس های بی‌سیم برای گیمرهایی هستند که از کشیدن کابل در حین بازی متنفرند و به چیزی نیاز دارند که در لحظات حساس گره نخورد یا دردسر ایجاد نکند. موس های سیمی نیز نسبت به موس های بی‌سیم مقرون به صرفه‌تر هستند، بنابراین اگر با بودجه کم‌تری کار می‌کنید، باید از ماوس‌های سنتی‌تری استفاده نمایید. گیمرهای چپ دست در مورد خرید موس های مناسب گزینه‌های زیادی ندارند و اگر موفق شوند یک موس چپ دست پیدا کنند، این معمولاً هزینه زیادی برایشان دارد.

این روزها شرکت های بسیاری در جهان لباسشویی های باکیفیت تولید می کنند که هریک از آنها دارای ویژگی ها و امکانات متنوعی هستند. اما شناخت اینکه بهترین مارک لباسشویی خارجی کدام است، می تواند برای بسیاری از مصرف کنندگان دشوار باشد. از این رو در این بخش از مقاله بهترین ماشین لباسشویی قصد داریم به بررسی بهترین لباسشویی خارجی در بازار و ویژگی های آنها بپردازیم. امرسان از جمله شرکت‌هایی است که فعالیت خود را با تولید یخچال و فریزر آغاز کرد؛ اما پس از مدتی به دلیل استقبال افراد از کیفیت آن‌ها، تصمیم به تولید دیگر لوازم آشپزخانه گرفت. دومین محصول تولیدی این شرکت ماشین لباسشویی بود که به دلیل طراحی منحصربه‌فرد و به کارگیری تکنولوژی روز دنیا؛ در لیست بهترین ماشین لباسشویی ایرانی قرار گرفت.

بهترین فروشگاه برای خرید ماشین لباسشویی چه فروشگاهی است؟

سامسونگ امتحان خود را پس داده و پشتیبانی به نسبت خوبی هم دارد. این شرکت یکی از قدیمی‌ترین و بهترین شرکت‌های تولیدکننده ماشین لباسشویی ایرانی محسوب می‌شود که از سال 1354 شروع به فعالیت کرده است. البته این شرکت درزمینهٔ تولید انواع لوازم برقی خانگی مانند یخچال و فریزر، انواع ماشین ظرف‌شویی، کولرگازی و آبی، جاروبرقی…فعالیت دارد. اگر ایرانی بخرم و زود خراب شود چه ؟ برند های خارجی هم که گرانند . خوب است بدانید که برند های ایرانی بسیاری هستند که امروزه با برند های خارجی موجود در بازار رقابت میکنند . فرقی نمیکند که ماشین لباسشویی شما ایرانی است یا خارجی مهم این است که بتواند نیاز های شما را در رابطه با شست و شوی لباس به خوبی رفع کند و مقاومت بالایی نیز داشته باشد .

دکمه‌ها از سوئیچ‌های اختصاصی ریزر استفاده می‌کنند که برای 20 میلیون کلیک رتبه ‌بندی شده‌اند و دوام طولانی‌ مدت را حتی در هنگام بازی شدید تضمین می‌کنند. این سنسور نوری دارای حداکثر DPI 6400 است که برای اکثر بازی‌ها، از جمله شوترها (تیراندازی) عالی است. این موس نسبت به رقبایی که برایش در نظر گرفته شده کمی گران تر و سنگین وزن تر می باشد که البته ویژگی سنسور نوری آن میتواند این نقص را پوشش دهد. سوئیچ های قابل تعویض این موس میتواند به شما اجازه قرار داده هر کاری روی هر دکمه از موس را بدهد که در این زمینه محدودیتی نخواهید داشت حتی امکان اجرا نمودن فایل نصبی و بازی را خواهید داشت. طراحی ساده و کاربرپسند در کنار استفاده از رنگ های مناسب از دیگر ویژگی های موس بشمار می آید. این موس یکی از سبک ترین موس های جهان می باشد حتی برای انگشت هایی که عملا در موس از ان استفاده نمیشود هم برنامه ریزی شده است.

هر دو محصول جزو بهترین ماشین لباسشویی موجود در بازار هستند و باید با توجه به جزئیات و نیاز خود انتخاب کنید. به زودی یک مطلب برای بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو منتشر می‌کنیم. ویژگی‌های فوق‌العاده این دستگاه، آن را به بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ (7 کیلویی) بدل ساخته است. هر چه این میزان بیشتر باشد، آب بیشتری را از لباس‌های شسته شده می‌گیرد و در نتیجه البسه شما را سریع‌تر خشک می‌کند.

  • برندهای مطرح در ایران سعی در بهبود تکنولوژی محصولات خود و به روز رسانی آنها داشتند تا بتوانند با همتای خارجی خود رقابت کنند.
  • اگرچه بعضی‌ها کیفت آن‌ را بالاتر از برندهایی مثل ال‌جی ارزیابی کرده‌اند، کاربرانی هم هستند که از پاک نشدن لکه‌های لباس گله‌مندند.
  • همچنین پیشنهاد می کنیم درصورتی که علاقه مند هستید، مطلب نحوه استفاده از مایع لباسشویی و بهترین قرص ماشین ظرفشویی را نیز مطالعه کنید.
  • این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت دیگ 9 کیلوگرم بوده و امکان شستشوی لباس‌ها با حجم بسیار بالا را فراهم می‌کند.
  • ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-9540V یکی از محبوب‌ترین ماشین‌های لباسشویی تولید شده در برند دوو است.

سیستم ایمنی بسیار دقیق برای جلوگیری از سر ریز آب، شستشوی فوق‌العاده، بدون لرزش و صدا این مدل از ماشین لباسشویی توکار آریستون را مجهز به تکنولوژی روز ساخته است. مدل WAY287W5 از ماشین لباسشویی بوش دارای عایق صوتی است که با وجود موتور قدرتمند Eco Silence Drive 1400 دور در دقیقه صدا و لرزش کمی را ایجاد می‌کند و جزء کم صداترین ماشین لباسشویی‌های خارجی است. یکی از انواع بهترین ماشین لباسشویی در بازار ایران که می توان به عنوان محصولی باکیفیت با امکانات متنوع به کاربران معرفی نمود، لباسشویی های برند بکو است.

مدل هارمونی مجهز به فناوری شستشو با بخار است و چین و چروک را از لباس ها حذف می کند. برای هر دو مدل 15 برنامه متنوع جهت شستن لباس ها برنامه ریزی شده است. بدنه لباسشویی بسیار باکیفیت و مقاوم در برابر خش و خوردگی است.

برند های خارجی هم که گرانند .

با وجود اینکه قیمت آن کمی زیاد به نظر می‌رسد، اما با توجه به سنسور اپتیکالی که در اختیار دارد، به شما اجازه می‌دهد روی هر سطحی از آن استفاده کنید. این حسگر، می‌تواند امکان استفاده از T-TGM209 روی هر سطحی به کاربران بدهد. یکی از ویژگی‌های مهمی که باید در ماوس‌های گیمینگ وجود داشته باشد، محدوده دقت تعریف شده برای آن ماوس می باشد. برای عملکرد بهتر در بازی‌های کامپیوتری استفاده از یک ماوس باکیفیت می‌تواند بسیار موثر باشد. برندهای زیادی در ایران و جهان وجود دارد که در زمینه تولید انواع ماوس‌های گیمینگ و دیگر لوازم الکترونیکی فعالیت می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به برندهای تسکو، ریزر، لاجیتک و… اشاره کرد. ماوس‌های مناسب برای گیمینگ معمولا به شکل سیمی طراحی می‌شوند تا از کمترین میزان تاخیر در اجرای دستورالعمل‌ها برخوردار باشند.

  • علاوه بر ماوس داشتن یک هدفون گیمینگ هم به شما کمک می‌کند تا صداها و موسیقی بازی خود را واقعی‌تر و با جزییات بیشتری بشنوید.
  • هدست گیمینگ این ست پورودو، صدایی با کیفیت بسیار بالا و هیجان انگیز توسط درایورهای بزرگ 40 میلی‌متری با امپدانس 32 اهم به شما هدیه می‌دهد.
  • برای مطالعه نقد و بررسی ماوس گیمینگ Razer Basilisk V3 روی این لینک کلیک کنید.
  • برخی از گیمرها (مخصوصاً آنهایی که بازی‌های FPS انجام می‌دهند) برای حرکت و هدف گیری سریع‌تر در طول بازی، موس های سبک وزن را انتخاب می‌کنند.

یکی از بهترین برندهایی که در زمینه رایانه و لوازم جانبی آن فعالیت دارد، لاجیتک است. اگر قصد دارید بهترین ماوس گیمینگ را خریداری کنید، حتما اول ماوس‌های لاجیتک را بررسی کنید. ماوس بی سیم لاجیتک مدل M185 یکی از بهترین‌ها در این زمینه است‌. تا اینجای مقاله با مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام خرید موس مخصوص بازی در نظر داشته باشید، آشنا شدید. در ادامه شما را با 5 مدل از بهترین موس گیمینگ موجود در بازار ایران آشنا می‌کنیم.

کلیدهای میانبر جذاب

آشنایی جامع با بهترین موس گیمینگ 2022-اصیل بخرید

زیرا ارزان تر هستند (علیرغم اینکه امروزه اختلاف قیمت ناچیزی با مدل‌های بی‌سیم دارند). دلیل سوم هم این است که اتصال سیمی پایدارتر از اتصال بی‌سیم سایت اصیل بخرید است. با این حال، بهره‌مندی از چنین قابلیت‌هایی به معنی واقعی کلمه، هزینه دارد.

از میان برنامه‌های متنوع شست‌وشو در این محصول به برخی اشاره می‌کنیم؛ برنامه DUVET امکان شست‌وشوی ملحفه و روتختی را برای کاربر ایجاد می‌کند. همان‌طور که از نام برنامه Cotton برداشت می‌شود، این برنامه برای شست و شوی لباس‌های نخی و کتان طراحی شده است. برنامه شست‌وشوی لباس‌های رنگی و لباس‌های تیره هم، دیگر انتخاب‌های مهمی هستند که کاربر به‌راحتی به آن‌ها دسترسی دارد. ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K613 دارای طراحی ارگونومیک و زیبایی است.

سنسور اپتیکال این موس کولر مستر تا ۱۶۰۰۰ DPI محدوده دقت را فراهم می‌آورد تا در هنگام انجام بازی بدون وجود هیچ‌گونه لگ و تأخیر از آن لذت ببرید. بدنه موس از مواد بسیار باکیفیتی ساخته شده و آن را در برابر ضربه، پاشش مایعات و عرق دست محافظت می‌کند. بدنه این موس خوش‌دست از پلاستیک بادوام ساخته شده و سیم باکیفیت و بلند آن دارای روکش الیافی است که آن را در برابر گره‌خوردگی و پارگی محافظت می‌کند. بر روی موس و کناره‌های آن نورهای RGB زیبایی قرار دارند که میتوانید براساس سلیقه خودتان آنها را تنظیم نمایید.

موس گیمینگ Roccat Kone Pro

این ماشین لباسشویی دارای 16 برنامه شستشوی اصلی و پنج برنامه تکمیلی است. طراحی مدرن و ارگونومیک این محصول آشپزخانه شما را زیبا جلوه می‌دهد. برند الجی یکی از معتبر ترین برند های کره ای می باشد که در بسیاری از کشور ها از جمله کشور ما نمایندگی محصولات دارد و می توانید از بابت خدمات پس از فروش آن خیالتان راحت باشد .

همچنین اطلاعاتی که به شما نمایش داده می‌شود می‌تواند در جهت شستشوی بهتر به شما کمک کند. اما به طور کلی لباسشویی هایی که مصرف انرژی پایینی دارند و به قابلیت های شستشوی متنوعی مجهز هستند قطعا میتوانند نیاز شما را برآورده سازند. البته این ظرفیت معمولاً اسمی است و ظرفیت واقعی قدری کمتر از آنچه که بر روی آن نوشته، می‌باشد. بنابراین هنگام استفاده سعی کنید ماشین را بیش‌ از حد پر نکنید، زیرا هم لباس‌ها به‌خوبی شسته نمی‌شوند و هم مصرف انرژی لباسشویی شما بالا می‌رود.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل XTW-600B ظرفیت 6 کیلوگرم

به گفته برخی از گیمیرهای حرفه‌ای، موس‌های بی‌سیم به دلیل تاخیر جزئی که دارند، گزینه مناسبی برای بازی نیستند. صحت این حرف مشخص نیست، اما مدل‌هایی از بهترین موس گیمینگ بی‌سیم نیز وجود دارند که تاخیر ‌آن‌ها بسیار کم و زیر یک میلی ثانیه است. موس مدل Corsair Dark Core RGB جزء همین دسته است که تاخیر بسیار پایینی دارد. ماوس‌های گیمینگ، عموما دارای مشخصاتی هستند که آن‌ها را از ماوس‌های معمولی متمایز می‌کند. یکی از اصلی‌ترین وجه تمایزات آن‌ها با موس‌های معمولی، طراحی آن‌ها است که برای اغلب مردم نامتعارف و عجیب به نظر می‌رسند.

خرید ماوس logitech بیشتر برای اشخاص حرفه‌ای که به دنبال بهترین کیفیتها هستند توصیه می‌شود. آونگ (تاسیس ۱۳۸۵) نماینده و ارائه دهنده خدمات گارانتی بهترین برندهای معتبر حوزه IT مانند ADATA ،MSI و XPG و محصولات حوزه شبکه از جمله D-Link و Neterbit می‌باشد. شرکت آونگ به عنوان بزرگترین عرضه کننده محصولات ذخیره سازی اطلاعات در ایران شناخته شده و با شعار “آونگ، گارانتی بی‌رقیب” در جهت ارائه بهترین خدمات گارانتی به مشتریان تلاش می کند. آخرین ویژگی جذاب موس گیمینگ CLUTCH GM50 برخورداری از گارانتی معتبر در ایران است. تنظیم دقت حسگر، فرکانس حرکت موس، انتخاب رنگ‌های روی بدنه موس و شخصی‌سازی کلیدها همگی از طریق این نرم‎افزار قابل انجام است.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب