آژانس بازاریابی دیجیتال خلاق درباره ما صفحاتی برای الهام گرفتن از شما

جستجو و جمع آوری یک آژانس دیجیتال مارکتینگ است که به استارت آپ ها در کانادا کمک می کند تا رشد کنند. شعار آژانس در صفحه “درباره” آنها ساده و در عین حال م،ادار است: “اگر مشتریان ما راضی هستند، پس ما نیز خوشحال هستیم”.

ایجاد پلتفرم ها، برنامه ها و وب سایت های نوآورانه برای استارت آپ ها و برندهای جه،.

آژانس دیجیتال مستقر در لندن شکل جمعی خود را به ،وان یک محصول دیجیتال و استودیوی فعال سازی سرمایه گذاری تعریف می کند. این آژانس واقعاً به جان بخشیدن به محصولات دیجیتال قدرتمند اهمیت می دهد و با تیمی از طراحان و توسعه دهندگان همیشه آماده برداشتن گام بعدی برای موفقیت مداوم هستند.

تعلق خاطر یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل مستقر در سیدنی است. Devotion در بخش درباره ما، تیم باتجربه خود از کارشناسان دیجیتال را قرار می دهد. علاوه بر این، ما می تو،م ویژگی های متمایز آژانس را از هر زاویه ببینیم.

RNO1 یک برند و آژانس تجربه دیجیتال است که در ساحل غربی واقع شده است. صفحه درباره آنها به همان اندازه که می تواند آرامش بخش است و به طور خلاصه اه، اولیه، پرسنل و قابلیت های آژانس را بیان می کند. می تو،د طیف وسیعی از اطلاعات را در صفحه بیابید، از جمله توصیفات مشتری و داستان های موفقیت تیم. وقتی صحبت از صفحات درباره آژانس می شود، RNO1 ممکن است متمایزترین س، را داشته باشد. آنها مطمئن می شوند که به طور دقیق نشان می دهند که RNO1 در ساحل غربی، در کنار اقیانوس تولید می شود.


تعلق خاطر

خلاق ترین-دیجیتال-آژانس-درباره-ما-صفحات-برای-الهام-بخشی-شما

تیم متنوعی از استراتژیست ها، طراحان و مهندسان… Engine Di،al به مشتریان خود از طریق محصولات دیجیتال، پلتفرم ها و تجربیات جدید کمک می کند رشد کنند.

نکته برجسته صفحه درباره ما DIJGTAL این است که انسان ها همیشه در اولویت هستند.

بنابراین شما آن را دارید – برخی از طرح‌های عالی و الهام‌بخش آژانس بازاریابی دیجیتال «درباره ما» که واقعاً می‌تو،د از آنها برای ایجاد یک صفحه بصری جذاب، بسیار خوانا و مرتبط برای ،ب‌وکار آژانس خود استفاده کنید.

یک صفحه خوب درباره ما باید ،ب و کار را انس، کرده و تیم، ارزش ها و فرهنگ آن را برجسته کند. در این راستا، آژانس مستقر در نیویورک چار، کار بزرگی انجام داده است.

چهره های خلاق پشت موفقیت شرکت. Mimosa توانسته آن را ساده نگه دارد به زیبایی – ایجاد احساس اعتماد و در عین حال ارائه یک نقطه فروش منحصر به فرد.


نور،

محتوای درخشان، درباره ما برای شرکت بازاریابی دیجیتال خلاق

Pastilla یک آژانس خلاق مبتنی بر داده است که از ارتباطات روزمره برای ارائه تجربیات دیجیتال منحصر به فرد در لس آنجلس تغذیه می شود.

Impression یک متخصص رشد دیجیتال است که به برندهای جاه‌طلب کمک می‌کند تا مرزها را جابجا کنند و تأثیرگذار باشند. فرهنگ مشارکتی، خلاق و فراگیر آنها به ایجاد شهرت آنها به ،وان یک کارفرمای دیجیتال پیشرو کمک می کند.

بنابراین، سوال این است که چگونه می تو،د همسویی محتوای منحصر به فرد خود را ساده کنید و آن را با نیازهای طراحی وب سایت خود مطابقت دهید؟ بسیار ساده است. شما یک صفحه قابل توجه “درباره ما” ایجاد می کنید.

برای یک صفحه استثنایی، اولین کاری که باید انجام دهید این است که هویت و ارزش ذاتی شرکت خود را تعیین کنید و سپس ،یبی خلاقانه از کلمات را برای به اشتراک گذاشتن آن با سایر نقاط جهان بسازید.

Covert خدماتی را در بسیاری از زمینه ها از SEO گرفته تا تولید محتوا و توسعه وب سایت ارائه می دهد.


قوی ترین ،صر در تبلیغات حقیقت است.


احساس؛ عقیده؛ گمان

ویدئویی در مورد زندگی اداری

یک بخش، مشاوره دیجیتال. یک ،مت، استودیو طراحی و مهندسی.

با بازدید از صفحه “درباره ما” آنها، تعداد پروژه هایی را که آنها تکمیل کرده اند و همچنین کشورهایی را که تاکنون با آنها کار کرده اند مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این، تصاویر دفتر و تیم به گرمی از شما استقبال می‌کنند و به شما ایده می‌دهند که محیط کار در دفتر Crowdform چگونه است.


تبلت

پاستیلا-سرویس کامل-دیجیتال-آژانس-ایالات متحده آمریکا

سپس با یک شات خلاقانه و دوستانه با تیم حرفه ای آنها ملاقات می کنید. این ع، شامل ع،برداری از تیم اصلی آنها و اسکرین شات های زوم از بقیه خدمه است.

بدیهی است که آنها به این رویکرد پایبند هستند در حالی که هر یک از اعضای تیم را با برجسته ، لحظات شاد خود در صفحه اضافه می کنند. به پایین پیمایش کنید، نقل قولی از کارگردان خلاق معروف بیل برنباخ را خواهید دید:

صفحه «درباره ما» آن‌ها با تمرکز قوی بر ارزش‌ها و فرهنگ داخلی، افراد خود را در اولویت قرار می‌دهد. این توسط جوایز و اعتبارنامه های کارفرما پشتیب، می شود. این شامل اطلاعات مرتبط در مورد داستان آژانس است، جزئیاتی که همه چیز از کجا شروع شد و به سایر صفحات مرتبط پیوند داده می شود تا به کاربر اجازه دهد بیشتر در مورد کیست خود بداند. این صفحه کاربر را با یک طرح‌بندی رنگارنگ و ساده درگیر می‌کند که توسط عکاسی خود او ش،ته شده است.


موتور دیجیتال

بازاریابی دیجیتال درباره ما

مردم عاشق خواندن و شنیدن صحبت های مستقیم در مورد چگونگی کمک به رشد آنها هستند. اگر مخاطبان هدف شما نمی دانند چه کار می کنید، چرا در وهله اول به شما نیاز دارند؟


جستجو و جمع آوری

Search&Gather، آژانس سئو در مورد نمونه های صفحه

قوی ترین ،صر در تبلیغات حقیقت است.

این همان محتوای منحصربه‌فرد است که نقش مهمی در پیشبرد استراتژی‌های بازاریابی درون‌گرای شما، تبدیل سرنخ‌ها به فروش، و ارتقای دید برند شما به ارتفاعات جدید خواهد داشت.

تیم مجرب از کارشناسان دیجیتال.

اگر همه این عوامل را بررسی کرده باشید، بدون شک می تو،د صفحه ای صاف و طبیعی با خوانایی بالا ارائه دهید. اما، اگر هنوز چیزی انحصاری و فریبنده ارائه نکرده‌اید، در زیر چند نمونه واقعا جالب در مورد ما برای الهام گرفتن شما ذکر شده است.


چار،

چار،

برجسته ، فرهنگ نمایندگی

جذب بهترین استعدادها تضمین می کند که آنها در رویکردهای جدید پیشگام هستند و مشتریان خود را در خط مقدم نوآوری دیجیتال نگه می دارند. آنها در ایجاد و حفظ یک تیم با عملکرد بالا و متعهد سرمایه گذاری می کنند.

آنها از یک طراحی مینیمال و کاربردی در صفحه آژانس بازاریابی دیجیتال “درباره ما” استفاده می کنند. وقتی آن را باز می کنید، یک بی،ه جسورانه از شما استقبال می کند.

شکی نیست که یک شرکت فقط به اندازه تیمش خوب است – و آژانس میموزا این را کاملاً خلاقانه نشان داده است و پیشینه همه اعضای حیاتی تیم خود را ارائه می دهد.

در زیر می تو،د خدمات آنها، مشتریان معتبر از جمله مایکروسافت، دیزنی و کلتک را بررسی کرده و جوایز اخیر آنها را بیابید. همچنین می تو،د از صفحات پروفایل اعضای تیم بازدید کرده و با آنها بیشتر آشنا شوید. نمونه ای قانع کننده از صفحه درباره ما برای یک شرکت بازاریابی دیجیتال.


آژانس میموزا

آژانس های خلاقانه-دیجیتال-درباره-ما-صفحات-mimosa-agency

یک الگوی صفحه خلاقانه “درباره”.

صفحه درباره ما آژانس پر از ع، و فیلم از تیم و آژانس است. از این بخش می‌توان رویکرد زیبایی‌شناختی آنها را نیز حس کرد. به علاوه، آنها روند کاری آژانس و افکار خود را در مورد فرهنگ، هنر و فناوری به اشتراک می گذارند.


RNO1

حضور قوی آنلاین برای آژانس های بازاریابی دیجیتال ضروری است. همچنین ساخت یک وب سایت قابل توجه برای معرفی شرکت شما به جهان است.

ما از کنجکاوی، چا،ی و ایده های خود برای ارتقاء برندها استفاده می کنیم.

اینها اعضای تیم Devotion، اصول و حتی م،ای نام آنها هستند.

DIJGTAL

dijgtal-di،al-marketing-agency.jpg
نور، (ن). ،ی که در رشته خود به مقامی رسیده است. ،ی که الهام می بخشد. تکیه گاه های نور، راه را محافظت و هدایت می کند.

Redonk یک آژانس تجربه مشتری است که در ایالات متحده فعالیت می کند. پیام آنها روشن و صادقانه است. بازاریابی ردونکصفحه “ما چه ،ی هستیم” در درجه اول به دلیل یک چیز است، آنها با موفقیت توانسته اند از همه حرف های صنعت بگذرند و همه چیز را ساده نگه دارند.

خوب، آنها م،ای لغوی نام خود را به اشتراک می گذارند:

کاورت یک آژانس دیجیتال مارکتینگ است که در سیدنی مستقر است. صفحه درباره ما اطلاعات بسیار واضحی در مورد فرهنگ شرکت و فلسفه خدمات مشتری ارائه می دهد. این به طور مختصر طرز فکر آنها، فرآیندهایی را که برای تکمیل یک پروژه انجام می دهند و نوع رویکردی که به لطف طراحی زیبا و در عین حال ساده آن اتخاذ می کنند، نشان می دهد.

اگر به دنبال ایده های جدیدی برای ایجاد صفحات وب الهام بخش برای آژانس دیجیتال خود هستید، در اینجا ممکن است بخواهید بهترین آژانس دیجیتال 404 صفحه که ما برای شما گردآوری کرده ایم!


منبع: https://di،alagencynetwork.com/most-creative-di،al-agency-about-us-pages-for-your-inspiration/چند عامل ضروری برای ایجاد یک زمینه عالی وجود دارد. صفحه باید:

  • حاوی اطلاعات مربوطه. این صفحه ،وماً نباید کل سفر شرکت شما، داستان موفقیت آن و غیره را ترسیم کند. با این حال، کاری که باید انجام دهد این است که بتواند به طور شفاف و منحصر به فرد به مخاطب هدف شما ایده روشنی از آنچه که در مورد آن هستید ارائه دهد.
  • اطلاعات مرتبط را منع، کنید. عاقلانه است که گواهی‌ها و شواهد اجتماعی و همچنین اطلاعاتی را که مخاطبان هدف شما می‌توانند به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنند، اضافه کنید – به ،وان مثال، خانواده‌تان، افرادی که شما را به سمت موفقیت سوق داده‌اند، تحصیلات‌تان، آنچه شما را در صنعت خود معتبر می‌کند، ذکر کنید. و غیره.
  • باید برای کاربر نهایی مفید باشد. این ناگفته نماند، اما صفحه درباره شما باید کاملاً مرتبط، جذاب و جذاب برای کاربر باشد.

حتی این بی،ه به تنهایی باعث می شود نور،صفحه “درباره ما” منحصر به فرد است. علاوه بر این، آنها همچنین یک ج، زم، از رویدادهایی را به اشتراک می گذارند که آژانس امروزی آنها را شکل داده است، زیرا آنها 20 ساله شدند!


بازاریابی ردونک

خلاق ترین-دیجیتال-آژانس-درباره-ما-صفحات-redonk-marketing

ساده نگه داشتن کارها

فرهنگ و طرز فکر جمعی DIJGTAL نوعی است که اصالت را در بر می گیرد، اعتماد به نفس را نشان می دهد، و نتایج قابل تاملی ایجاد می کند. در انتقال این موضوع به افرادی که در حال مرور صفحه درباره هستند موفق است.

شکل جمعی

نمونه صفحه Crowdform درباره ما

صفحه “درباره ما” آنها بسیار موفق است زیرا همه چیز را در جملات کوتاه اما تأثیرگذار بیان می کند. فراموش نکنید که نقل قول های به اشتراک گذاشته شده توسط تیم را بخو،د زیرا آنها سرنخ هایی در مورد رویکرد تجاری آنها و همچنین تجربیات در صنعت ارائه می دهند.


پنهان

اگرچه هویت شرکت شما را نشان می‌دهد، صفحات «درباره ما» معمولا نادیده گرفته می‌شوند. بنابراین، شما باید یک صفحه منحصر به فرد ایجاد کنید که نماینده آژانس بازاریابی دیجیتال شما باشد.

وقتی واقعاً به آن فکر می‌کنید، توسعه یک وب‌سایت از طرق مختلف انجام می‌شود، کاری که به عزم محض و اعمال اراده نیاز دارد. شکی نیست که مراحل زیادی وجود خواهد داشت که در آنها به راحتی با اصول کل فرآیند طراحی منحرف خواهید شد. و وقتی این اتفاق می‌افتد، ا،ر مردم حیاتی‌ترین جنبه‌های وب‌سایت را فراموش می‌کنند، و آن ساخت محتوای جذاب و منحصربه‌فرد است.

به نظر به اندازه کافی ساده است، درست است؟ خب، به این راحتی هم نیست! برخلاف تصور رایج، درک این نکته مهم است که صفحه «درباره ما» شما یکی از حیاتی‌ترین جنبه‌های هویت آنلاین شماست و هیچ شکی وجود ندارد که برای اطمینان از ساخت عالی آن، زمان و تلاش خود را صرف کنید.


بهترین طراحی صفحه «درباره ما» چیست؟

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب