انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۲ راهنما انتخاب رشته کنکور ریاضی 1401 دانتل | darsjet

حتماً تجربه تنبلی و بازیگوشی داشته اید 😊 از فضای مجازی و اینستاگرام نگو که دلم خون میشه. مشاور خصوصی به صورت مستمر با گرفتن گزارش مطالعه به صورت مجازی وضعیت درسی دانش آموز را چک می کند. به خاطر ترافیک امتحانات و کنکور ظرافت هایی در مشاوره کنکور ریاضی وجود دارد که در این مقاله به آن میپردازیم. همه این تغییرات باعث میشود که نیاز به مشاوره کنکور ریاضی 1403 به سبک جدید احساس شود.

راهنمای تصویری انتخاب رشته کنکور ریاضی

دروس عمومی در کنکور وجود ندارند اما نمرات دروس نهایی سال دوازدهم اهمیت مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی پیدا کرده است. اگر داوطلب پشت کنکور باشد، در برنامه ریزی کنکور ریاضی باید جایگاهی برای ترمیم معدل لحاظ شود. خب قبل از اینکه به اصل موضوع بپردازیم در مورد تغییرات کنکور بررسی مختصری داشته باشیم.

  • سازمان سنجش آموزش کشور چندین سال است که به منظور اعتدال سازی کنکور سراسری برای تمامی دانش اموزان با شرایط  و محل رندگی مختلف ، چندین سهمیه را در نظر گرفته است.
  • ممکن است شما پشت کنکوری باشید، در این حالت باید کمی استراحت کنید تا از خستگی کنکور عبور کنید و با ذهنی بازتر و آزادتر برای سال بعد آماده شوید.
  • گروه هم اندیشان متشکل از بهترین روانشناسان و مشاوران، تلاش کرده است که بروز ترین و کارامدترین اطلاعات در زمینه آموزشی، تحصیلی، نظام و ظیفه و شغلی را برای شما عزیزان فراهم آورد.
  • آنچه که در قبولی داوطلبان کنکور ریاضی در کد رشته محل های مربوط به دانشگاه های سراسری حائز اهمیت است، رتبه در سهمیه می باشد.
در این نوع، ما قدم به قدم با داوطلب همراه می شویم و برای همین یکی از مشکلات او راه حل های مناسب را ارائه می‌دهیم. همچنین مشاوره کنکور ریاضی اما برای آن دسته از داوطلبانی که تنها یک سوال دارند و یا مشاوره کوچکی لازم دارند را فراهم کرده‌ایم که بتوانند به صورت تلفنی و آنلاین در هر زمانی که مایل باشند، با ما ارتباط برقرار نمایند. بررسی بودجه بندی دروس کنکور ریاضی به شما کمک می کند که در برنامه ریزی کنکور اولویت بندی داشته باشید.

راهنمای استفاده کاربران

برای اکثر داوطلبان کنکور سراسری، سهمیه مناطق اعمال می شود که شامل سه بخش منطقه یک، منطقه دو، منطقه سه می باشد این منطقه بندی ها بر اساس دسترسی به امکانات آموزشی تعیین می گردد. در واقع اکثر داوطلبان کنکور ریاضی که از سهمیه های خاص مانند سهمیه ایثارگران و جانبازان، در انتخاب رشته کنکور ریاضی استفاده نمی کنند، متقاضی استفاده از سهمیه مناطق می باشند. نتایج کنکور سراسری در قالب کارنامه ای برای تمامی داوطلبان در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قرار می گیرد. کارنامه اولیه ای که در اختیار داوطلبان قرار می گیرد شامل سه بخش می باشد که در ادامه توضیحاتی درباره هرکدام از این بخش ها در اختیارتان قرار می دهیم تا از تاثیر هر بخش در انتخاب رشته مطلع شوید. شاید این سوال در ذهن شما باشد که مشاور انتخاب رشته کنکور سراسری چه ویژگی هایی دارد؟ در متن زیر با ذکر مهم ترین ویژگی های بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور سراسری در خدمت شما هستیم.

انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۲ راهنما انتخاب رشته کنکور ریاضی 1401 دانتل | darsjet

درست است که علاقه شما به رشته ای، جزو مهم ترین اصول انتخاب رشته است ولی باید به این نکته توجه کرد که شما تنها قابلیت انتخاب 150 رشته را دارید و تعداد رشته های قابل انتخاب بسیار زیاد است. به همین دلیل اگر غیر منطقی اقدام به انتخاب رشته کنید، امکان آن وجود دارد که هیچ رشته ای قبول نشوید. گاهی اوقات برخی از رشته ها در همه استان ها ارائه نمی شود اما در استان های همجوار وجود دارد. بنابراین، دسته بندی های منطقه‌ای و قطبی در جایی تعریف می‌شوند که مانند مناطق استانی، 80 درصد ظرفیت رشته‌ای بین داوطلبان منطقه مربوطه (قطبی، ناحیه و استانی) و 20 درصد به داوطلبان آزاد تعلق می‌گیرد.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب