استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای مؤسسات آموزشی و مدارس در سال 2023

در دنیای پرشتاب امروزی، آموزش آنلاین به دلیل انعطاف پذیری و در دسترس بودن، محبوبیت زیادی به دست آورده است. با تأکید زیاد بر فرصت‌های آنلاین، مؤسسه شما می‌تواند از مخاطبان گسترده‌تری از دانشجویان بالقوه استفاده کند که راحتی یادگیری از خانه‌هایشان را ترجیح می‌دهند.

یک پلتفرم سازگار با تلفن همراه، تجربه کاربر را افزایش می‌دهد و به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا در وب‌سایت، دسترسی به مطالب دوره و تعامل یکپارچه با ،اصر تعاملی در تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های خود آسان‌تر شوند. با اولویت دادن به موبایل دوستی، مؤسسه شما می‌تواند نیازهای نسلی را که با موبایل آشنا هستند برآورده کند و رضایت دانش‌آموزان و مشارکت کلی را افزایش دهد، درست مانند پلتفرم‌های آموزش آنلاین. Udemy میکند:

موبایل udemy

تاکید بر پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP)

برای اینکه نشان دهیم چگونه می توان از یک صفحه وب گواهی استفاده کرد، به صفحه اختصاصی مهدکودک Mount Carmel نگاهی بیندازیم:

بررسی های مدرسه

هنگام تبلیغ یک مدرسه از طریق دیجیتال مارکتینگ، اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که مخاطبان هدف شما فقط بر موفقیت تحصیلی متمرکز نیستند. آنها به همان اندازه به امکانات، خدمات و فلسفه آموزشی مدرسه علاقه مند هستند. درک این جنبه ها به آنها کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد تحصیلات آینده فرزندان خود بگیرند.

بنر CE (840x104) 3

بازاریابی محتوا

میزب، وبینارها و رویدادهای مجازی می تواند به مؤسسات آموزشی کمک کند تا با مخاطبان بیشتری فراتر از مکان فیزیکی خود ارتباط برقرار کنند. این رویدادهای آنلاین بستری را برای بحث در مورد موضوعات پرطرفدار در آموزش، نمایش برنامه های دانشگاهی و تعامل مستقیم با متقاضیان بالقوه از سراسر جهان ارائه می دهند. در اینجا یک مثال از دانشگاه ناتینگهام آورده شده است:

وبینارهای آنلاین دانشگاه

بسته بندی

برای مؤسسات آموزشی، نمایش نقاط فروش منحصر به فرد آنها برای برجسته شدن در بازار رقابتی حیاتی است. خواه ارائه دوره های تخصصی، امکانات پیشرفته یا اساتید مشهور، برجسته ، آنچه مؤسسه را متمایز می کند، می تواند دانشجویان بالقوه ای را که به دنبال یک تجربه یادگیری متمایز هستند، جذب کند.

مزایای گواهینامه ها را برجسته کنید

مثلا، مدرسه چارتر بران، برای کودکان یک صفحه وب برای نمایش رویدادها و فعالیت ها آماده کرده است، می تو،د مشابه آن را با ع، های متعدد از رویدادها تهیه کنید:

فعالیتهای مدرسه

تعامل در رسانه های اجتماعی

ارتقای ارزش گواهینامه های ،ب شده از طریق دوره های آنلاین به ،وان به رسمیت شناختن مهارت و شایستگی می تواند گامی منطقی باشد. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، کورسرا به طور کامل انواع مختلف گواهی هایی را که ارائه می دهد توضیح می دهد تا دانش آموزان بالقوه از جزئیات کوچک آگاه باشند.

صفحه گواهی دوره

و در اینجا یک پست دیگر از مدارس دالتون وجود دارد که یک سفر مید، را نشان می دهد و هدف و نتایج آن را در ،مت شرح شرح می دهد:

استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای مؤسسات آموزشی

اشتراک گذاری لحظات به یاد ماندنی یکی دیگر از بخش های مهم بازاریابی محتوا برای مدارس است. اگر برای بازاریابی دیجیتال یک مدرسه کار می‌کنید، می‌تو،د با آشکارتر ، رویدادها و فعالیت‌ها در وب‌سایت، حس اجتماع و فراگیری را منتقل کنید و دانش‌آموزان بالقوه و خانواده‌هایشان را جذب کنید:

مدارس با ارائه داستان های دلگرم کننده از معلم، که برای حمایت از دانش آموزان تلاش بیشتری می کنند و تلفیق توصیفات دانش آموزان و والدین، می توانند بر تعهد خود به توجه و مراقبت شخصی تأکید کنند.

بازاریابی دیجیتال به ابزاری ضروری برای مدارس و مؤسسات آموزشی برای جذب دانش‌آموزان آینده‌نگر، تعامل با والدین و تبلیغ برندهایشان تبدیل شده است. به طور متوسط، یک موسسه آموزش عالی حداقل هزینه می کند 429 دلار برای هر دانش آموز.

هر نوع مؤسسه آموزشی نیازمند استراتژی‌ها و ایده‌های من،ی است تا در میان رقبای خود در صنعت برجسته شود. اتخاذ یک استراتژی بازاریابی دیجیتال و اجرای آن در مدارس و موسسات اتلاف وقت و هزینه خواهد بود. به همین دلیل است که ما رویکردی ت،یم‌بندی شده را در پیش گرفته‌ایم، به‌ویژه مؤسسات آموزش عالی، مدارس و سازمان‌های آموزشی را به طور جداگانه هدف قرار داده‌ایم.

استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای مدارس

به طور مشابه، می‌تو،د مزایای دوره‌های آنلاین، مانند یادگیری خودسرانه، دسترسی به طیف وسیعی از موضوعات، و توانایی ایجاد تعادل بین مطالعات و تعهدات دیگر را به نمایش بگذارید. علاوه بر این، می‌تو،د داستان‌های موفقیت دانش‌آموز، را که از طریق یادگیری آنلاین سرآمد بوده‌اند، برجسته کنید و بر تعهد مؤسسه به ارائه آموزش با کیفیت بالا از طریق پلت‌فرم‌های دیجیتال تأکید کنید.

دوستدار موبایل باشید

بدون شک با پذیرش همه جانبه این استراتژی ها مسیر موفقیت را در دنیای پویا و همیشه در حال تحول آموزش هموار خواهید کرد. با این حال، جستجوی کمک حرفه ای از آژانس های بازاریابی در بخش آموزش می تواند روند را تسریع کند و رشد و تاثیر موسسه شما را بیشتر تقویت کند.




منبع: https://di،alagencynetwork.com/di،al-marketing-action-plans-for-educational-ins،utes/

اما هنگام ارتقای یک موسسه آموزشی برای حدا،ر سود، روی کدام استراتژی تمرکز خواهید کرد؟

ضمن ارائه اطلاعات آموزشی در وب سایت، می تو،د یک بخش اختصاصی برای محتوای تعاملی ایجاد کنید. به ،وان مثال، می‌تو،د پازل‌ها، آزمون‌ها و بازی‌های آموزشی را که با دوره‌های آموزشی و مخاطبان هدف شما همسو هستند، بگنج،د، درست مانند شورای بریت،ا. یادگیری زبان ،یسی بچه ها سایت اینترنتی:

بچه های زبان آموز

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ابزار قدرتمندی برای مدارس برای تعامل با مخاطبان و تقویت حضور آنلاین آنها هستند. بنابراین، اشتراک‌گذاری مداوم محتوای جذاب، از جمله به‌روزرس، رویدادها، سفرهای مید، و دستاوردهای دانش‌آموز مفید خواهد بود.

در دنیای امروز پس از همه‌گیری، نه تنها دوره‌های آنلاین توسط دانشگاه‌ها ارائه می‌شود، بلکه مدارک تحصیلی نیز به‌صورت آنلاین قابل دریافت هستند.

مدرک لیسانس آنلاین

وبینارها و رویدادهای مجازی

می‌تو،د از دانش‌آموزان سابق خود که در حال حاضر شاغل هستند و از تحصیلات و گواهی‌هایی که ارائه کرده‌اید بهره می‌برند، به اشتراک بگذارید تا نشان دهید آنچه ارائه می‌دهید ارزشمند است. در اینجا نمونه ای از ارائه گواهینامه ها و داستان های موفقیت از دانش آموزان سابق در اینجا آورده شده است edXوب سایت:

نظرات دانشجویان edx

یک وبلاگ راه اندازی کنید

اگرچه بستگی به دوره های ارائه شده دارد، اما هر فرد در این مخاطب صرفاً علاقه مند است که چه چیزی بیاموزد و چگونه از آن بهره خواهد برد. برخلاف ارتقای مدرسه، تمرکز این مخاطبان باید به سمت تأکید بر کیفیت سخنر،‌ها و مربیان، علاوه بر برجسته ، مزایای ارائه شده، مانند انعطاف‌پذیری یادگیری با سرعت خاص و ارزش ،ب گواهی‌هایی که فرصت‌های شغلی را باز می‌کند، تغییر کند.

یک وب سایت سرگرم کننده و آموزشی ایجاد کنید

یا، می تو،د نسخه ای برای نوجوانان یا بزرگسالان از چنین وب سایتی بسازید. در اینجا شورای بریت،ا است نوجوانان یادگیری ،یسی نسخه محتوای سرگرم کننده و آموزشی:

نوجوانان زبان آموز

این ابتکارات یادگیری مجازی نه تنها انتشار دانش فراتر از مرزهای جغرافیایی را تسهیل می‌کند، بلکه به مؤسسات اجازه می‌دهد تا به بازارها و جمعیت‌شناسی جدید دست یابند. و ترویج پیشنهادات آنلاین از طریق کمپین های بازاریابی دیجیتال هدفمند می تواند به طور قابل توجهی باعث افزایش دیده شدن برند موسسه و جذب دانشجویان بیشتر شود.

موسسات می توانند با تنظیم مجموعه متنوعی از برنامه های مدرک آنلاین، به مخاطبان جه، از زبان آموز، که به دنبال فرصت های آموزشی انعطاف پذیر و در دسترس هستند، پاسخ دهند.

به ،وان مثال، کمبلی، که یک پلتفرم کاملا آنلاین آموزش ،یسی است، دسترسی آسان آن را به ،وان بخش اساسی استراتژی بازاریابی خود ترویج می کند. این برند همیشه اهمیت خود را در آن برجسته می کند پست های وبلاگ، تبلیغات، محتوای وب سایت و کمپین های بازاریابی تأثیرگذار.

در حال حرکت

این رویکرد نه تنها دانش‌آموزان بالقوه را جذب می‌کند، بلکه دانش‌آموزان موجود را نیز تشویق می‌کند تا در خارج از ساعات مدرسه با پلتفرم دیجیتال مدرسه درگیر بمانند.

بر آموزش آنلاین تاکید کنید

ایجاد پست های مفید و ارزشمند در وبلاگ می تواند به ،وان راهی موثر برای ارائه اطلاعات رایگان به مخاطبان، علاوه بر دوره های پولی، باشد. با به اشتراک گذاشتن محتوای آموزشی ارزشمند و نکاتی برای مطالعه عاقلانه و بهتر، موسسه شما می تواند تعهد خود را برای افزایش تجربه یادگیری دانش آموزان به نمایش بگذارد.

بازاریابی یک موسسه آموزش عالی شبیه به حل یک معما است، زیرا مخاطبان شما گسترده هستند و ویژگی های مش، آنها در مقایسه با سایر نهادهای صنعت آموزش کمتر است. در حالی که برخی از دانش آموزان بیشتر به موفقیت تحصیلی علاقه مند هستند، برخی دیگر بر فعالیت های فوق برنامه تمرکز می کنند و برای برخی، مکان دانشگاه یا گزینه ای برای رفتن به طور کامل از راه دور می تواند دلیلی برای انتخاب موسسه شما باشد. در این مرحله، شما باید تصمیم بگیرید که با کدام جنبه ها مرتبط باشید و کدام یک از آنها را می خواهید ترویج کنید.

نامزدی فارغ التحصیلان

بیایید با فکر ، به یک سوال شروع کنیم: مخاطبان یک موسسه آموزشی چه ،، هستند؟

برای اینکه خود را در گوگل بیشتر نمایان کند، کمبلی به توسعه یک استراتژی سئوی قوی و سود از تحقیق کلمات کلیدی اهمیت می دهد. به طور مشابه، می تو،د با استفاده از استراتژی های سئو برای بخش آموزش در وبلاگ خود، دید و دسترسی خود را افزایش دهید.

استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای مؤسسات آموزش عالی

با توجه به اینکه ا،ر کاربران اینترنت از طریق دستگاه های تلفن همراه خود به محتوا دسترسی دارند، اطمینان از اینکه وب سایت و دوره های آنلاین مؤسسه شما به طور کامل برای استفاده از تلفن همراه بهینه شده اند، بسیار مهم است.

علاوه بر این، می تو،د رویدادهایی را ترتیب دهید که دانش آموختگان و دانشجویان فعلی با هم ملاقات کنند. بنابراین، می تو،د به فارغ التحصیلان آینده خود کمک کنید تا ش،ه ای بسازند و به روشی آسان تر شغل های بهتری پیدا کنند و این رویدادها را در بسترهای مختلف برای جذب دانشجویان جدید تبلیغ کنید. همچنین می تو،د یک وب سایت برای اعلام رویدادها و داستان های فارغ التحصیلان ایجاد کنید ییل میکند:

دانش آموخته ییل

خواه هدف شما افزایش حضور دیجیتالی یک موسسه آموزش عالی، یک مدرسه یا یک موسسه آموزشی باشد، اجرای نکات ذکر شده در بالا می تواند به نتایج قابل توجهی منجر شود. از ایجاد پست‌های وبلاگ سازگار با سئو و توسعه وب‌سایت‌های جذاب فارغ‌التحصیلان گرفته تا استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای نمایش رویدادهای سالانه و میزب، وبینارها، راه‌های متعددی برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قوی در صنعت آموزش وجود دارد.

تشویق فارغ التحصیلان برای حفظ ارتباط با موسسه می تواند به مزایای مختلفی از جمله ارجاع دهان به دهان و افزایش اعتبار منجر شود. می‌تو،د از رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی استفاده کنید تا فارغ‌التحصیلان را در مورد تحولات سازم،، رویدادهای آینده و فرصت‌هایی برای درگیر شدن آگاه کنید.

در پاسخ به تقاضای فزاینده برای آموزش آنلاین، مؤسسات آموزش عالی باید فعالانه قلمرو دیجیتال را با گسترش دوره‌های آموزش الکترونیکی خود بپذیرند.

همچنین برجسته ، فرصت‌های پیشرفت شغلی که با ،ب دانش و مهارت‌های تخصصی از طریق برنامه‌های آنلاین موسسه به وجود می‌آید می‌تواند مفید باشد.

بازاریابی محتوا برای مدارس باید حول نمایش دادن یک محیط آموزشی شاد و پرورش دهنده، برجسته ، روابط قوی معلم و دانش آموز و اشتراک گذاری جشن ها و رویدادهای روز خاص باشد.

برای همگام شدن با ا،امات دنیای دیجیتالی شده و به طور موثر به مخاطبان هدف خود برسند، انواع موسسات آموزشی باید از قدرت پلتفرم های آنلاین استفاده کنند.

به ،وان مثال، کمبلی از پست های وبلاگ برای تبلیغ دوره های خود، افزایش آگاهی از برند و تثبیت خود به ،وان یک مرجع در جایگاه خود استفاده می کند. این برند تعدادی وب سایت به زبان های مختلف ایجاد می کند و به طور منظم پست های وبلاگی در مورد دستور زبان ،یسی، نکات یادگیری، مهارت های مطالعه مانند مدیریت زمان و غیره را به اشتراک می گذارد.

کامبلی

بیایید ببینیم که چگونه مدارس دالتون در نیویورک از یکی از رویدادهای سالانه خود استفاده می کنند:

علاوه بر این، می تو،د محتوای سرمقاله ایجاد شده توسط فارغ التحصیلان خود را به اشتراک بگذارید. برای دیدن یک مثال خوب، می تو،د بررسی کنید لیست مطالعه ییل توسط فارغ التحصیلان آن ایجاد شده است.

لیست مطالعه فارغ التحصیلان ییل

دوره آنلاین و ارائه مدرک

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب