استراتژی های بازاریابی خارج از نمودار Shopify با نمونه های کمپین واقعی
MeUndies یک کمپین ارجاع عالی انجام داده است: “دوستان شما 20٪ تخفیف دریافت می کنند و شما 20 تخفیف بعد از اولین ،ید آنها دریافت می کنید.”
تبلیغات رسانه های اجتماعی – ReveBoutique
Velasca Milano، یک برند کفش ایتالیایی که به خاطر کفشهای شیک و سازگار با محیطزیست تحسین میشود، با آلفارومئو، یک برند خودروسازی ایتالیایی که به خاطر خودروهای لو، و با کارایی بالا مشهور است، شریک شد. در سال 2022، این دو برند با یکدیگر متحد شدند تا مجموعهای از کفشهای با نسخه محدود را با الهام از Alfa Romeo Giulia GTA ایجاد کنند. یک کمپین رسانههای اجتماعی جذاب، راهاندازی این مجموعه را همراهی کرد، که آلفارومئو جولیا GTA را در کنار کفشها به نمایش گذاشت، ،یب هماهنگ آنها را نشان داد و بر شباهتهای چشمگیر مش، هر دو برند معتبر تأکید کرد.
علاوه بر گزینه هدفیابی جغرافیایی، استراتژیهای پرداخت به ازای کلیک، ،بوکارها را به کنترل بودجه مجهز میکند و به آنها اجازه میدهد بر اساس عملکرد کمپین محدودیتهایی را تعیین کنند. معیارهای عملکرد، مانند کلیکها، نمایشها، تبدیلها و بازگشت سرمایه، بینشهای ارزشمندی را برای تصمیمگیریهای مبتنی بر داده، بهینهسازی تبلیغات و کارایی کمپین ارائه میکنند.
مطابق با یک پست وبلاگ منتشر شده توسط S،pify، بخش قابل توجهی از ترافیک وب سایت فروشگاه شما (35٪) و درآمد (33٪) از صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) نشات می گیرد.
به ،وان یک تجارت الکترونیک جه، و پلت فرم فروش آنلاین، S،pify از استراتژی های بازاریابی دیجیتال تغذیه می کند – به ویژه برای به حدا،ر رساندن حضور آنلاین، ترویج محصولات و دستیابی به مخاطبان زیادی از مشتریان بالقوه.
Goodfair، یک فروشگاه صرفه جویی ساخته شده بر روی S،pify با تمرکز قوی بر مبارزه با تغییرات آب و هوایی، نمونه قابل توجهی برای ایجاد FOMO (ترس از دست دادن) است. در مواقع خاص، این برند تخفیفهای محدود زم، ارائه میکند و به دنبالکنندگان خود انگیزه میدهد تا سریعاً اقدام کنند و بدون تردید تصمیمگیری برای ،ید بگیرند.
FOMO (ترس از دست دادن) – خوب است
در ابتدایی ترین کلمات، بازاریابی وابسته یک رویکرد مبتنی بر عملکرد است که از شراکت ها برای هدایت فروش و پیشروی استفاده می کند و برای ،ب و کارها و شرکت های وابسته در ا،یستم تجارت الکترونیک سود می برد. علاوه بر این، شرکت های وابسته برای هر فروش، سرنخ یا اقدامی که از طریق تلاش های بازاریابی آنها ایجاد می شود، کمیسیون دریافت می کنند.
پاتاگونیا که به خاطر محصولات باکیفیت و فعالیتهای زیستمحیطی معروف است، معمولاً از بازاریابی ویدیویی برای دستیابی به چندین هدف در S،pify استفاده میکند.
کمپین ارجاع – MeUndies
مثال دیگر: کوکوفلوس
بازاریابی وابسته – Allbirds
به طور خلاصه، ویژگیهای PPC آن را به ابزاری ضروری برای وبسایتهای S،pify و ،بوکارهای تجارت الکترونیک تبدیل میکند که هدف آن هدایت ترافیک هدفمند، افزایش دید برند و دستیابی به رشد ملموس تجاری است.