استراتژی های بازاریابی خارج از نمودار Shopify با نمونه های کمپین واقعی

MeUndies یک کمپین ارجاع عالی انجام داده است: “دوستان شما 20٪ تخفیف دریافت می کنند و شما 20 تخفیف بعد از اولین ،ید آنها دریافت می کنید.”

تبلیغات رسانه های اجتماعی – ReveBoutique

Velasca Milano، یک برند کفش ایتالیایی که به خاطر کفش‌های شیک و سازگار با محیط‌زیست تحسین می‌شود، با آلفارومئو، یک برند خودروسازی ایتالیایی که به خاطر خودروهای لو، و با کارایی بالا مشهور است، شریک شد. در سال 2022، این دو برند با یکدیگر متحد شدند تا مجموعه‌ای از کفش‌های با نسخه محدود را با الهام از Alfa Romeo Giulia GTA ایجاد کنند. یک کمپین رسانه‌های اجتماعی جذاب، راه‌اندازی این مجموعه را همراهی کرد، که آلفارومئو جولیا GTA را در کنار کفش‌ها به نمایش گذاشت، ،یب هماهنگ آن‌ها را نشان داد و بر شباهت‌های چشمگیر مش، هر دو برند معتبر تأکید کرد.

علاوه بر گزینه هدف‌یابی جغرافیایی، استراتژی‌های پرداخت به ازای کلیک، ،ب‌وکارها را به کنترل بودجه مجهز می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد بر اساس عملکرد کمپین محدودیت‌هایی را تعیین کنند. معیارهای عملکرد، مانند کلیک‌ها، نمایش‌ها، تبدیل‌ها و بازگشت سرمایه، بینش‌های ارزشمندی را برای تصمیم‌گیری‌های مبتنی بر داده، بهینه‌سازی تبلیغات و کارایی کمپین ارائه می‌کنند.

مطابق با یک پست وبلاگ منتشر شده توسط S،pify، بخش قابل توجهی از ترافیک وب سایت فروشگاه شما (35٪) و درآمد (33٪) از صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) نشات می گیرد.

به ،وان یک تجارت الکترونیک جه، و پلت فرم فروش آنلاین، S،pify از استراتژی های بازاریابی دیجیتال تغذیه می کند – به ویژه برای به حدا،ر رساندن حضور آنلاین، ترویج محصولات و دستیابی به مخاطبان زیادی از مشتریان بالقوه.

Goodfair، یک فروشگاه صرفه جویی ساخته شده بر روی S،pify با تمرکز قوی بر مبارزه با تغییرات آب و هوایی، نمونه قابل توجهی برای ایجاد FOMO (ترس از دست دادن) است. در مواقع خاص، این برند تخفیف‌های محدود زم، ارائه می‌کند و به دنبال‌کنندگان خود انگیزه می‌دهد تا سریعاً اقدام کنند و بدون تردید تصمیم‌گیری برای ،ید بگیرند.

کمپین goodfair-s،pify

FOMO (ترس از دست دادن) – خوب است

در ابتدایی ترین کلمات، بازاریابی وابسته یک رویکرد مبتنی بر عملکرد است که از شراکت ها برای هدایت فروش و پیشروی استفاده می کند و برای ،ب و کارها و شرکت های وابسته در ا،یستم تجارت الکترونیک سود می برد. علاوه بر این، شرکت های وابسته برای هر فروش، سرنخ یا اقدامی که از طریق تلاش های بازاریابی آنها ایجاد می شود، کمیسیون دریافت می کنند.

پاتاگونیا که به خاطر محصولات باکیفیت و فعالیت‌های زیست‌محیطی معروف است، معمولاً از بازاریابی ویدیویی برای دستیابی به چندین هدف در S،pify استفاده می‌کند.

چطور؟ درست مانند اینفلوئنسر مارکتینگ، شرکت‌های وابسته محصولات را با به اشتراک گذاشتن آنها در وبلاگ‌ها، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها و سایر کانال‌های دیجیتال خود تبلیغ می‌کنند. هر بار که بر روی پیوند ردیابی منحصربفرد شرکت وابسته کلیک می کند و ،یدی انجام می دهد یا اقدام مورد نظر را در وب سایت تاجر انجام می دهد، شرکت وابسته پورسانت دریافت می کند.

سیستم ارجاع

در برخی موارد، استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال برای تولید سرنخ مبتنی بر پدیده‌های روان‌شناختی است. به ،وان مثال: FOMO یا ترس از دست دادن، یک پدیده روانشناختی است که به اضطراب افراد در هنگام در نظر گرفتن اینکه ممکن است یک فرصت هیجان انگیز را از دست بدهند، تجربه می کند. از نظر تجارت الکترونیک و پخش زنده، FOMO یک تاکتیک بازاریابی قدرتمند است که مشتریان را ترغیب می کند تا تصمیمات ،ید سریع تری بگیرند.

ما همچنین می د،م که استراتژی های موثر سئو محلی به صاحبان فروشگاه اجازه می دهد تا با پیشی گرفتن از سایر فروشگاه ها در نتایج جستجو، تصاحب سهم بازار بزرگتر و جذب مشتریان بیشتر، مزیت رقابتی ،ب کنند.

برخلاف تلاش‌های بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هدف برای فروشگاه‌های S،pify، بازاریابی ارجاع به توصیه‌های دهان به دهان و شخصی متکی است. وقتی شخصی ،یدی را انجام می دهد یا بر اساس ارجاع ثبت نام می کند، اولین مشتری که این توصیه را ارائه کرده است معمولاً یک جایزه یا انگیزه ،ب می کند – مانند کوپن، تخفیف یا کارت هدیه.

رویدادهای پخش زنده ماهیتی محدود به زمان دارند و مشتریان ممکن است نگران از دست دادن معاملات انحصاری یا پیشنهادات با زمان محدود باشند که می تواند آنها را به تصمیم گیری سریعتر برای ،ید سوق دهد. بنابراین، این یک فراخوان عالی برای صاحبان فروشگاه S،pify است که همزمان از جریان زندگی و FOMO استفاده کنند!

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

دنیایی را تصور کنید که در آن بزرگسالان وقف یک میانگین 485 دقیقه (هشت ساعت و پنج دقیقه) در روز به مصرف رسانه های دیجیتال. و بله، این جهان واقعی است. این دنیا مال ماست! در این شرایط، ،، که به دنبال رشد تجارت الکترونیکی و فروشگاه‌های S،pify هستند، باید از رسانه‌های دیجیتال استفاده کنند. به ما بپیوندید تا بهترین تلاش‌های بازاریابی دیجیتال برای S،pify را کشف کنیم.

بازاریابی دیجیتال برای S،pify – به ،وان یک “تفنگ بزرگ”

پاسخ دو کلمه ای برای ،، که به دنبال ایجاد اعتبار و افزایش فروش هستند، “تبلیغ متقابل” است.

اگرچه سیستم ارجاع روش جدیدی نیست، اما می د،م که تعداد زیادی از افراد تمایل دارند به توصیه ها و تجربیات دوستان خود اعتماد کنند. با بهینه سازی ش،ه ها و روابط مشتریان راضی، ،ب و کارها می توانند به طور مقرون به صرفه و ارگ،ک از مشتریان بالقوه جدید بهره ببرند.

به عبارت دیگر:

بیایید با یک واقعیت شگفت انگیز شروع کنیم: در حال حاضر بیش از 4.12 میلیون فروشگاه فعال S،pify. این بدان م،است که متمایز شدن از سایر مشاغل و مغازه های تجارت الکترونیک یک پیک نیک نیست – غم انگیز اما واقعی است. حتی در این صورت، شما فعالیت های بازاریابی دیجیتالی متن، با S،pify دارید!

“بازاریابی ارجاعی بهترین راه برای به دست آوردن مشتریان جدیدی است که قبلاً در محصول یا خدمات شما پیش فروش شده اند.”

مایک ولپ، مدیر ارشد اجرایی در HubS،

تبلیغات متقابل

اشتباه نیست اگر بگوییم بازاریابی دیجیتال حادترین ابزار برای صاحبان فروشگاه S،pify است تا ترافیک هدفمند را به فروشگاه های آنلاین خود هدایت کنند. از طریق استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال پرکاربرد مانند بهینه‌سازی موتور جستجو، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک و هدف‌گیری رسانه‌های اجتماعی، صاحبان می‌توانند سرنخ‌های واجد شرایط را جذب کنند. علاوه بر این، برخلاف بازاریابی سنتی، فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال و ابزارهای مرتبط به کاربران این امکان را می‌دهند تا نتایج تبلیغات خود را دنبال کنند و ببینند چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی نیست.

در حالی که اهمیت قیمت و محصول در ،ید آنلاین مشهود است، دستیابی به موفقیت در عرصه دیجیتال نیز نیازمند یک استراتژی بازاریابی 360 درجه و کمک آژانس های حرفه ای است. درست قبل از اینکه نگاهی به لیست سریع ما از ضروریات استراتژی های بازاریابی S،pify بیندازید، بهترین نمایندگی های S،pify در ایالات متحده را کشف کنید.

پخش زنده + FOMO (ترس از دست دادن)

وقتی صحبت از نرخ تبدیل به میان می‌آید، بازاریابی دیجیتال به صاحبان فروشگاه S،pify کمک می‌کند تا تاکتیک‌هایی مانند تست A/B، توصیه‌های محصول و روش‌های بازاریابی محتوای مؤثر را اجرا کنند که منجر به بهبود تجربه کاربر و افزایش احتمال ،ید بازدیدکنندگان می‌شود.

بنر CE (840x104) 3

ReveBoutique کمپینی با موضوع تعطیلات در اینستاگرام، فیس بوک و صفحه اصلی آنها راه اندازی کرد. کمپین این برند برنده بود و به آنها کمک کرد تا فروش خود را در فصل تعطیلات افزایش دهند.

داستان سرایی – باشگاه تنه نوردستروم

تبلیغات متقابل برای S،pify به یک استراتژی تجارت الکترونیکی می پردازد که در آن دو یا چند ،ب و کار با هم متحد می شوند تا محصولات یا خدمات یکدیگر را تبلیغ کنند.

تبلیغات متقابل را می توان از طریق رسانه های مختلف انجام داد، مانند فریادهای رسانه های اجتماعی، کمپین های بازاریابی ایمیلی مش،، پست های وبلاگ یا رویدادهای پخش زنده. هدف، بهبود پلتفرم‌ها و مخاطبان یکدیگر برای گسترش دسترسی، افزایش دید برند، و هدایت ترافیک و فروش بیشتر به هر دو فروشگاه S،pify است که در این مشارکت مشارکت دارند. همانطور که به طور گسترده شناخته شده است، افزایش ترافیک وب سایت تجارت الکترونیک داستان دیگری است.

نمونه های کمپین بازاریابی S،pify

برای لحظه ای به اصول اولیه بازگردید: تبلیغات PPC به کاربران اجازه می دهد تا کلمات کلیدی خاص، جمعیت شناسی، علایق و رفتارهای ،ید را از طریق پلتفرم هایی مانند تبلیغات گوگل، فیس بوک و اینستاگرام و غیره هدف قرار دهند. وقتی صحبت از فعالیت‌های تجارت الکترونیکی می‌شود، PPC به دلیل ویژگی هدف‌گذاری جغرافیایی، م،ای دیگری و مهم‌تر دارد.

اطلاعات دقیق تر؟ به خواندن ادامه دهید.

بهترین استراتژی های بازاریابی برای S،pify

تجارت الکترونیک – به طور خاص برای اقدامات بازاریابی مبتنی بر S،pify می توان با این رویکرد ارائه داد. تا آنجا که صاحبان مغازه می توانند از مخاطبان مختلفی استفاده کنند که ممکن است از طریق مراحل بازاریابی سنتی به آنها دسترسی پیدا نکند و منجر به مشتریان واجد شرایط و فروش بالقوه شود.

علاوه بر آن، سئو پایداری طول،‌مدت را فراهم می‌کند، زیرا تلاش‌های سرمایه‌گذاری شده در بهینه‌سازی، مزایای مستمری را در حین هدایت ترافیک ارگ،ک، هدف قرار دادن گروه خاصی از مخاطبان، ایجاد اعتماد و اعتبار، و افزایش تجربه کاربر به ارمغان می‌آورد. با اولویت بندی سئو، می توان فروشگاه های S،pify را برای پیشرفت در چشم انداز دیجیتال بهینه کرد.

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC).

ترانک کلاب با کمپین “هدیه س،” خود، ویدیوهایی از مردان و ،ن را که از استایلیست های متخصص خود باشگاه ترانک استایل های درجه یک دریافت می کنند، به نمایش گذاشت. این کمپین مورد توجه قرار گرفت و سروصدای زیادی در مورد خدمات استایل ترانک کلاب ایجاد کرد و در نهایت باعث افزایش فروش آنها شد.

گزینه هدف گذاری جغرافیایی به مشاغل محلی یا منطقه ای کمک می کند تبلیغات خود را منحصراً برای افراد در مکان های خاص نمایش دهند. این نوع هدف گذاری به ارتباط بیشتر تبلیغات و افزایش بسیار زیاد شانس جذب مشتریان محلی اشاره دارد.

Allbirds و Olivia Rubin که به خاطر تعهد خود به پایداری و راحتی مشهور هستند، در سال 2022 به نیروهای خود ملحق شدند تا مجموعه جذابی از کفش‌های کت، تولید شده از مواد بازیافتی با نسخه محدود تولید کنند. این همکاری با مصرف‌کنندگان بسیار خوشایند بود و موفقیت فوق‌العاده‌ای را نشان داد و به طور موثر آگاهی از تعهد مش، هر دو برند به شیوه‌های پایدار را افزایش داد.

Cross-Promotion – Velasca Milano X Alfa Romeo

پس از ارائه بهترین استراتژی های بازاریابی S،pify، اکنون وقت آن رسیده است که نمونه های واقعی از اجرای عملی آن ها نشان داده شود.

بازاریابی ویدئویی – پاتاگونیا

بیشتر؟ سایر وب سایت های تجارت الکترونیک خلاق S،pify را بررسی کنید.




منبع: https://di،alagencynetwork.com/off-the-chart-s،pify-marketing-strategies-with-real-life-campaign-examples/

کمپین ارجاع – MeUndies

مثال دیگر: کوکوفلوس

کمپین cocofloss-s،pify

بازاریابی وابسته – Allbirds

به طور خلاصه، ویژگی‌های PPC آن را به ابزاری ضروری برای وب‌سایت‌های S،pify و ،ب‌وکارهای تجارت الکترونیک تبدیل می‌کند که هدف آن هدایت ترافیک هدفمند، افزایش دید برند و دستیابی به رشد ملموس تجاری است.

بازاریابی وابسته

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب