کشف استراتژی بازاریابی دیجیتال Booking.com

Booking.com شریک رسمی لیگ برتر بیسبال است. این تبلیغ 15 ث،ه‌ای شامل کن گریفی جونیور بازیکن بیسبال است. یکی از جدیدترین تبلیغات Booking.com و نمونه‌ای عالی از نحوه استفاده این شرکت از چهره‌های معروف در تبلیغات خود است.

سارا جسیکا پارکر خانه خود را در Booking.com فهرست می کند

آنها با ،یب ع، ها، قرقره ها و چرخ فلک ها، محتوایی را ارائه می دهند که مشتریان را تشویق و ترغیب می کند تا از خدمات آنها استفاده کنند. رسانه های اجتماعی در درجه اول توسط Booking.com برای اه، تبلیغاتی و اطلاع رس، استفاده می شود.

استراتژی سئو سایت Booking.com

تولید – محصول

بنر CE (840x104) 3

با یک 2 تا 3 برابر نرخ تبدیل بالاتر Booking.com نسبت به رقبای خود، سطح را برای همه بالا برده است. مالک ارشد محصول Booking.com، لئوناردو سارونی، احساس می‌کند که سئوی عالی، زم، که به درستی انجام شود، هر سه را خوشحال می‌کند: مشتریان، نرخ تبدیل بالاتر و ،نده‌های وب. با این حال، سئو معمولاً به دلایل فنی و نه برای کاربران انجام می شود.

بازاریابی فشاری مست،م تماس فوری با مسافران بالقوه با پیام های تبلیغاتی است. ایمیل، پیامک یا اعلان‌های فشاری همگی اشکال قابل قبول این نوع تبلیغات هستند. هدف بازاریابی فشاری یادآوری مشتریان بالقوه درباره Booking.com و متقاعد ، آنها برای رزرو است.

کمپین های تبلیغاتی Booking.com

کتاب مانند یک MVP

قیمت

به ،وان بخشی از استراتژی رسانه های اجتماعی خود، Booking.com کمپین های هشتگ ایجاد می کند. یکی از کمپین هایی که اخیرا راه اندازی کرده اند، کمپین هشتگ #TravelGenius است. این کمپین مردم را تشویق می‌کند تا تجربیات سفر و پست‌های خود را با استفاده از هشتگ #TravelGenius به اشتراک بگذارند و اگر Booking.com با دنبال‌کنندگانشان تماس بگیرد تا از محتوای آن‌ها در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کنند، این شرکت قول می‌دهد برای رزرو سفر دیگری ۵۰۰ دلار به صاحب پست بپردازد! این یک مثال عالی از استراتژی رسانه های اجتماعی برای ،ب و کار اجاره کوتاه مدت است.

آگهی زیر شامل ملیسا مک کارتی بازیگر مشهور جهان است و تا جایی که می تواند سرگرم کننده است.

ستاره Sex and The City، بازیگر مشهور سارا جسیکا پارکر با Booking.com برای همکاری جالب همکاری کرد. او املاک همپتونز خود را در Booking.com برای ،، که می خواهند به همپتونز سفر کنند و به دنبال اقامتی عالی هستند، فهرست کرده است. در زیر لیست، حتی یک یادداشت کوچک از خود بازیگر وجود دارد:

این شرکت با همکاری با وبلاگ نویسان محبوب مسافرتی، وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی، از نفوذ خود استفاده می کند و با دنبال کنندگان اختصاصی خود درگیر می شود و به طور موثر دامنه دسترسی و دیده شدن برند خود را افزایش می دهد.

بازی بزرگ

استراتژی SEO Booking.com مسلماً یکی از مهم ترین سرمایه گذاری های آن است. این شرکت سرمایه گذاری قابل توجهی را در بهینه سازی موتورهای جستجو انجام می دهد تا قرار گرفتن در معرض نتایج جستجوی ارگ،ک را افزایش دهد. با بهبود محتوای وب سایت، متا تگ ها و آدرس های اینترنتی با کلمات کلیدی هدفمند، Booking.com به طور استراتژیک رتبه بندی موتور جستجوی خود را بهبود می بخشد. این امکان را برای پلتفرم فراهم می کند تا بازدیدکنندگان ارگ،ک را جذب کند و آگاهی از برند را گسترش دهد. استراتژی سئو این شرکت شامل محتوا، لینک ها و اجزای فنی سئو می باشد که هر کدام به شیوه ای متفاوت حضور آنلاین شرکت را بهبود می بخشد.

استراتژی بازاریابی دیجیتال Booking.com قدرت یک رویکرد متمرکز بر کاربر را نشان می‌دهد و از کانال‌ها و تاکتیک‌های مختلف برای تعامل با مسافران در هر مرحله از سفر استفاده می‌کند. با ،یب طراحی وب سایت بصری، تلاش گسترده سئو، شخصی سازی، استراتژی رسانه های اجتماعی و موارد دیگر، Booking.com خود را به ،وان یک بازیگر غالب در صنعت سفر آنلاین تثبیت کرده است.

Booking.com علاوه بر قیمت های من،، با انواع تخفیف ها و تبلیغات، مشتریان را جذب می کند. علاوه بر این، ،ب‌وکار تضمین قیمت ارائه می‌دهد و تضمین می‌کند که مشتریان مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت را برای اقامت خود دریافت خواهند کرد. این یک ،صر ضروری از استراتژی بازاریابی Booking.com است زیرا، علیرغم اینکه یکی از برترین پلتفرم های جهان است، اکنون به دلیل تغییر رفتار مصرف کننده و پیشرفت های تکنولوژیکی و استراتژی بازاریابی موفق Airbnb یا سایر رقبا مانند گروه Expedia، رقابت بیش از هر زمان دیگری وجود دارد.

یکی از سری هایی که این شرکت اخیراً راه اندازی کرده است، حلقه های کوتاه آن است که همزمان با تبلیغ برند خود، مقصدها را معرفی می کند. این مجموعه افراد را تشویق می‌کند تا اقامت ۱ ماهه‌ای را در مقاصد محبوب رزرو کنند تا کاوش کنند:

“من از پذیرایی از مهمانان در این خانه کوچک دور از خانه در کنار ساحل هیجان زده هستم و امیدوارم فضای دنج ما در کلبه همپتونز همان چیزی باشد که دکتر دستور داده است.”

سارا جسیکا پارکر

ادریس البا به سمت تابستان حرکت می کند

برای مثال، محتوای Booking.com با استفاده از کلمات کلیدی و عباراتی که افراد احتمالاً آنها را جستجو می کنند، برای موتورهای جستجو بهینه می شود. علاوه بر این، این شرکت پیوندهایی به وب سایت خود از وب سایت های معتبر ایجاد می کند، که به افزایش اعتبار دامنه و رتبه بندی SERP کمک می کند. آ،ین اما نه کم اهمیت، Booking.com تضمین می کند که وب سایت آن از نظر فنی برای موتورهای جستجو بهینه شده است و ،اصری مانند سرعت صفحه، سازگاری با تلفن همراه و استفاده از کلمه کلیدی را در نظر می گیرد.

Booking.com به طور مرتب در تمام کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود پست می‌گذارد و از استراتژی‌های مختلفی برای افزایش دسترسی خود استفاده می‌کند، مانند استفاده از هشتگ‌ها، برگزاری مسابقات، مشارکت با اینفلوئنسرها یا ایجاد پست‌های خنده‌دار. هدف اصلی این شرکت این است که مطمئن شود دنبال کنندگانش با محتوای آن درگیر هستند، بنابراین، Booking.com محتوای جالب و آموزنده را پست می کند. گام مهم دیگری که آنها برمی دارند این است که پیوندهایی را به وب سایت خود در تمام پست های رسانه های اجتماعی خود وارد کنند و معاملات و تخفیف های ویژه را در کانال های رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنند.

این شرکت از ،یبی از بازاریابی پولی و ارگ،ک برای گسترش نام خود، با تاکید ویژه بر رسانه های اجتماعی، پرداخت به ازای کلیک (PPC) و SEO استفاده می کند.

استراتژی رسانه های اجتماعی Booking.com

بازار مسکن ارائه شده توسط Booking.com محصول آن است. طیف وسیعی از امکانات را برای اقامت، مانند هتل، آپارتمان، ویلا و غیره فراهم می کند. سایر خدمات مرتبط با سفر ارائه شده توسط Booking.com شامل تور، ترانسفر فرودگاهی و اجاره خودرو می باشد. این شرکت خود را به ،وان یک پلتفرم فراگیر برای هر چیزی که مشتریانش ممکن است در حین سفر به آن نیاز داشته باشند، قرار می دهد.

Booking.com همچنین بر سایر زمینه‌ها برای تقویت شناخت و وفاداری برند تمرکز دارد. همانطور که در بالا ذکر شد در حالی که ما در مورد استراتژی رسانه های اجتماعی آنها صحبت می کردیم، Booking.com در چند سال گذشته سخت کار کرده است تا آگاهی از برند را در بین مشتریان از طریق محتوا، کانال های رسانه های اجتماعی و تبلیغات تلویزیونی افزایش دهد. این شرکت مقالاتی را در وب‌سایت خود منتشر می‌کند تا علاقه افرادی را که تعطیلات بعدی خود را ترتیب می‌دهند برانگیزد و جزئیات و راهنمایی‌های حیاتی را به ،، که در شرف رزرو مکان هستند ارائه دهد. Booking.com با تمام محتوای خود از حساب اینستاگرام تا پست های وبلاگ وب سایت خود، به شدت بر تکنیک های داستان گویی قدرتمند تمرکز می کند.

“اگر سئو کار می کنید، باید صفحاتی را ایجاد کنید که برای مشتری شما واقعا جالب و جذاب باشد.”

استراتژی محتوای Booking.com

به ،وان یکی از آژانس های مسافرتی آنلاین پیشرو در جهان، استراتژی تبلیغاتی Booking.com ،یبی از تبلیغات محتوا، تبلیغات کششی و تبلیغات فشاری است. ما قبلاً در مورد فرآیندهای تبلیغاتی و ایجاد محتوای شرکت در بالا صحبت کرده ایم، بنابراین اجازه دهید در مورد سایر ،اصر صحبت کنیم. تبلیغات کششی شامل ایجاد تبلیغاتی است که برای جذب مشتریان به وب سایت Booking.com طراحی شده اند. این نوع تبلیغات معمولاً از بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)، تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات نمایشی استفاده می کند. هدف از تبلیغات کششی این است که مشتریان بالقوه از وب سایت Booking.com بازدید کنند و فرآیند رزرو را شروع کنند.

محل

تعیین اینکه آیا بازدیدکنندگان بازمی گردند یا به جریان رزرو و غیره ادامه می دهند، به همان اندازه مهم است. هنگام انجام سئوی سفر، نباید از ترافیک به ،وان تنها معیار خود استفاده کنید. درست به همان اندازه که ایجاد محتوای جذاب بسیار مهم است. علاوه بر بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو و رشد ترافیک، باید معیارهای دیگری را برای موفقیت سئو در نظر بگیرید.

Booking.com محصولات و خدمات خود را از طریق تعدادی کانال بازاریابی تبلیغ می کند. این شرکت از طیف وسیعی از استراتژی های بازاریابی متنوع، از SEM تا بازاریابی محتوا، برای دستیابی به مشتریان بالقوه استفاده می کند. برای تبلیغ محصولات و خدمات خود، Booking.com با راهنمایان تور و آژانس های مسافرتی همکاری می کند.

Booking.com کاربران را تشویق می کند تا نظرات خود را بنویسند و تجربیات سفر خود را در این پلتفرم به اشتراک بگذارند. این محتوای تولید شده توسط کاربر به ،وان اثبات اجتماعی، ایجاد اعتماد و اعتبار در بین مسافران بالقوه عمل می کند. Booking.com به طور فعال نظرات مثبت را به نمایش می گذارد و به بازخوردها پاسخ می دهد و تعهد خود را به رضایت مشتری نشان می دهد.

افکار نهایی

ترویج

سارونی می افزاید:

بیش از 229 کشور و منطقه وجود دارد که Booking.com در آنها در دسترس است. این شرکت در اقتصادهای توسعه یافته و در حال ظهور به خوبی تثبیت شده است. Booking.com همچنین با وب سایتی که به بیش از 43 زبان در دسترس است، حضور آنلاین قوی دارد.

اگر شما نیز به دنبال یک استراتژی بازاریابی قوی برای شرکت خود هستید، آژانس های بازاریابی برای صنعت مهمان نوازی می توانند به شما در ایجاد آن کمک کنند!

استراتژی تبلیغاتی Booking.com

استراتژی بازاریابی Booking.com برای دستیابی به مخاطبان زیادی از مشتریان بالقوه ایجاد شده است و به آنها دانش لازم برای انتخاب آگاهانه در مورد برنامه های سفر خود را می دهد. آمیخته بازاریابی Booking.com ،یبی از P های بازاریابی است: محصول، قیمت، مکان و تبلیغات. بیایید نگاهی دقیق تر به 4 P داشته باشیم:

این شرکت قطعاً در پلتفرم های رسانه های اجتماعی حضور پررنگی دارد و از آنها برای تعامل با کاربران، نمایش اقامتگاه های منحصر به فرد و مهمتر از همه الهام بخشیدن به سفر استفاده می کند. Booking.com محتوای جذاب بصری، نکات سفر، و تبلیغات انحصاری را به اشتراک می‌گذارد که باعث ایجاد سر و صدا و جذب کاربران جدید به پلتفرم می‌شود.

پلتفرم مسافرتی و اقامتی موفق باید کاری را به درستی انجام دهد و آن را به محبوب‌ترین وب‌سایت جهان و گزینه‌ای برای ،، که می‌خواهند دنیای سفر را کشف کنند تبدیل کند. بنابراین، ما می خواهیم عمیقاً به آمیخته بازاریابی Booking.com بپردازیم.

اگر علاقه مند به خواندن اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی صنعت مهمان نوازی و سفر هستید، حتما مقاله ما را در مورد الهام بخش مطالعه کنید. استراتژی های بازاریابی هتل!




منبع: https://di،alagencynetwork.com/di،al-marketing-strategy-of-booking-com/

Booking.com به‌،وان یکی از پیشروترین پلت‌فرم‌های مسافرتی آنلاین در جهان، شیوه جستجو، رزرو و تجربه اقامتگاه‌های مسافران در سراسر جهان را متحول کرده است.

بدون شک، Booking.com با بازیگران و بازیگران شگفت انگیز همکاری می کند! در این تبلیغ ادریس البا حضور دارد و اشاره می کند که او به م،ای واقعی کلمه با Booking.com به تابستان سفر می کند.

Booking.com دارای یک حساب کاربری در هر پلتفرم بزرگ رسانه اجتماعی است که به طور فعال از پلتفرم های نسل جدید مانند TikTok نیز استفاده می کند.

با یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قوی در هسته خود، Booking.com با موفقیت خود را به ،وان یک پلت فرم من، برای مسافران قرار داده است. در این مقاله، استراتژی بازاریابی دیجیتال Booking.com را بررسی خواهیم کرد و ،اصر کلیدی و استراتژی آن را که باعث موفقیت این شرکت شده است، بررسی خواهیم کرد. بیایید درست شیرجه بزنیم!

،یب بازاریابی Booking.com

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب