بازی Duolingo’s Changing Marketing Strategy: Unlocking Success

Duolingo تولید شد درآمد 369.7 میلیون دلار در سال 2022 صرفاً از اشتراک خدمات پریمیوم شرکت. آمار در مورد تاثیر آن برند صحبت می کند.

به ،وان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های یادگیری زبان، استراتژی بازاریابی Duolingo یک مطالعه موردی قوی برای همه مشاغل آینده و تاسیس شده است. شرکت. چه بخواهید پایگاه کاربری خود را افزایش دهید و چه بخواهید به مشتریان خود یک تجربه شخصی ارائه دهید، استراتژی های بازاریابی برند یک الهام بخش است.

چند مزیت کلیدی ادغام گیمیفیکیشن در پلتفرم عبارتند از:

  • این به کاربران اجازه می دهد تا با دیگران رقابت کنند و دستاوردها را به اشتراک بگذارند و حس جامعه را تقویت کنند.
  • با سطح مهارت کاربر تطبیق می‌یابد و تجربه‌ای شخصی‌سازی می‌کند.
  • این به کاربران امکان می دهد تا به صورت تکه ای یاد بگیرند و یادگیری را به راحتی در برنامه های روزمره آنها قرار دهند.
  • این به کاربران کمک می کند تا اه، و نقاط عطف واضحی را تعیین کنند.
  • ،اصری مانند تابلوهای امتیازات، تست ها، امتیازات، امتیازات و غیره سطوح انگیزه را افزایش می دهند.
  • یادگیری را سرگرم کننده می کند.

Duolingo با ،اصر طراحی پر جنب و جوش آن در برنامه شناسایی می شود. از رنگ های استفاده شده در برنامه گرفته تا کاراکترها و اجزاء، ،اصر طراحی حال و هوای بازی می دهند و کاربران را برای استفاده از برنامه هیجان زده تر می کند. طراحی آن‌ها با ارزش اصلی آن‌ها که یادگیری زبان را در دسترس و سرگرم‌کننده می‌سازد، همخو، دارد.

ایمیل های جمع بندی هفتگی

ساعت

به ،وان یک برنامه آموزشی، Duolingo به خوبی موانع زبان را می شکند و آموزش را برای مخاطبان جه، قابل دسترس می کند. این یک هویت برند ایجاد می کند که فراگیری و دسترسی را در یادگیری زبان ترویج می کند. همراه با ارائه دوره های رایگان زبان، این برنامه دارای یک رابط کاربری ساده و الگوریتم های یادگیری تطبیقی ​​است که برای کاربران در هر ،ت و سن ارائه می شود.

همکاری این برند با کرانچی رول برای همه طرفداران ،مه غافلگیرکننده بود. آنها یک ماه آزمایشی رایگان Super Duolingo را به کاربران ثبت نام شده Crunchyroll ارائه ،د. این برند نه تنها ششمین سالگرد دوره زبان ،یسی به ژاپنی خود را جشن گرفت، بلکه اشتراک رایگان Super Duolingo را برای کاربران Crunchyroll فراهم کرد.

بنابراین، اگر ،ب‌وکار شما در دسته آموزش قرار می‌گیرد، ویدیوهای دوره‌های آموزشی را در YouTube منتشر کنید تا کاربران به صورت رایگان یاد بگیرند.

زمان ایجاد یک استراتژی بازاریابی موفق است

Duolingo با ارسال ویدیوهای آموزنده مرتبط با یادگیری، نکات، ترفندها و داستان های موفقیت، بیشترین استفاده را از YouTube می برد. همچنین مجموعه‌های دوره‌های یادگیری زبان را روی پلتفرم راه‌اندازی کرده است که به همراه فرمت‌های آزمون‌ها و راه‌های ،ب امتیاز بیشتر در آزمون‌ها جذابیت بیشتری پیدا می‌کند.

با تجزیه و تحلیل اعلان‌های Duolingo، پاپ آپ‌ها و لحن کلی استفاده شده در برنامه، متوجه حس بازیگوشی در صدای برند آن می‌شوید، که دوباره بر ارزش آن در سرگرم‌، یادگیری تأکید می‌کند. صدای برند منحصر به فرد آن به متمایز شدن آن از رقبای خود کمک می کند.

این برند جامعیت و دسترسی را ترویج می کند

همانطور که قبلاً گفته شد، هدف این برند سرگرم کننده ، یادگیری است و ،یب ،اصر گیمیفیکیشن در پلتفرم آن بهترین راه برای انجام این کار است. ویژگی هایی مانند پاداش، پیگیری پیشرفت هر دوره، آزمون ها، نمرات و غیره، یادگیری را به یک تجربه تعاملی و لذت بخش تبدیل می کند. همچنین، اگر هر کمپین بازاریابی Duolingo را مطالعه کنید، آنها سعی خواهند کرد آن را سرگرم کننده تر کنند.

از طریق این مقاله، ما عمیق‌تر به این می‌پردازیم که استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال Duolingo را منحصربه‌فرد می‌کند و چگونه صدای نامتعارف نام تجاری آن منجر به افزایش پایگاه کاربر و رشد مبتنی بر محصول می‌شود. شروع کنیم.

bugherd-bug-tracking-tool-2023-in-page

استراتژی بازاریابی Duolingo در ساخت یک هویت قابل تشخیص

ساختن هویت برند یک شاهکار چالش برانگیز است. با این حال، اگر ارزش های اصلی ،ب و کار خود را ساده کنید، کمی آسان تر می شود. به ،وان مثال، ارزش اصلی Duolingo این است که یادگیری را رایگان و سرگرم کننده کنید مرتب شده و فضای کافی برای ابداع استراتژی های بازاریابی پیرامون این ارزش اصلی باقی می گذارد. بیایید به چندین استراتژی و ،صر کلیدی Duolingo برای تعریف هویت برند خود نگاه کنیم.

،اصر طراحی بازیگوش و پر جنب و جوش

طبق یک گزارش مطالعه در سال 2021، 80 درصد از کاربران از Duolingo به دلیل گیمیفیکیشن آن لذت برد! آمار باید شما را وادار کند که گیمیفیکیشن را در پلتفرم خود بگنج،د.

ما چند نمونه از استراتژی رسانه های اجتماعی Duolingo را در زیر فهرست کرده ایم. از استراتژی بازاریابی Duolingo Tiktok گرفته تا اینستاگرام و یوتیوب، این برند دارای حضور اجتماعی قوی است.

همکاری Duolingo با Crunchyroll

ممکن است همه مشتریان از ویژگی های جدید برنامه آگاه نباشند. از این رو، آن‌ها ایمیل‌های جمع‌بندی هفتگی با خلاصه‌ای از ویژگی‌ها ارسال ،د تا کاربران بتوانند بهترین استفاده را از برنامه ببرند.

صدای نام تجاری عجیب و غریب

از کمپین ها و پست های آن به ،وان الهام بخش برای طراحی استراتژی های بازاریابی موفق خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که استراتژی های بازاریابی را آزمایش و تجزیه و تحلیل کنید.

اگر به استراتژی Duolingo در TikTok نگاه کنیم، این برند با ارسال ویدیوهای طول،‌تر – حدا،ر تا 40 ث،ه و به تدریج ارسال ویدیوهای بیش از 10 ث،ه شروع به کار کرد. این برند متمایز است زیرا مخاطبان را روی پلتفرم درک کرده اند و به طور مداوم آنچه را که می خواهند به آنها داده اند. همه پست‌ها معمولاً حداقل شش هشتگ دارند که #Duolingo رایج‌ترین آنها برای گسترش آگاهی از برند است.

مجموعه دوره های آموزشی Duolingo و تست ها در YouTube

صفحه اینستاگرام Crunchyroll بیش از دو میلیون دنبال کننده دارد. هنگامی که با برندهایی با بسیاری از دنبال کنندگان این چنینی همکاری می کنید، نرخ تعامل و دسترسی کاربر را افزایش خواهید داد.

استراتژی بازاریابی موفق TikTok Duolingo

موفق باشید و بازاریابی را سرگرم کننده کنید!




منبع: https://di،alagencynetwork.com/duolingos-game-changing-marketing-strategy-unlocking-success/

اکنون که از ایده های استراتژی بازاریابی Duolingo اطلاع داریم، بیایید به نحوه استفاده آنها از گیمیفیکیشن در استراتژی بازاریابی خود بپردازیم.

گیمیفیکیشن و ،ینگو: چگونه از آن استفاده ،د؟

در حالی که می تو،د از این نکات برای طراحی استراتژی بازاریابی خود کمک بگیرید، عاقلانه است که به آژانس های بازاریابی آموزشی بروید.. آنها به شما کمک می کنند تا یک استراتژی دقیق طراحی کنید و صدای برندی را که ارزش اصلی ،ب و کار شما را منع، می کند، تعریف کنید.

رویکرد کلی این برند همیشه س، و سرگرم کننده نگه داشتن لحن برنامه و استراتژی های بازاریابی بوده است. علاوه بر این، تیم آنها همیشه به دنبال فرصت‌های جدید برای صیقل دادن برنامه و استراتژی‌های بازاریابی آن هستند که باعث می‌شود همیشه از رقبای خود جلوتر باشند.

در کل ارزش. هویت برند Duolingo ،یبی از ،اصر طراحی بازیگوش، رویکرد بازی‌سازی شده و تاکید بر حضور اجتماعی است. این باعث می‌شود میلیون‌ها کاربر آن را بشناسند و دوست داشته باشند.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب