5 نکته برای ارتقای دارایی های ویدیویی که از اینفلوئنسرها دریافت می کنید

با تبلیغات استراتژیک، می تو،د دسترسی خود را افزایش دهید، مخاطبان بیشتری را درگیر کنید و در نهایت تبدیل و درآمد را افزایش دهید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/tips-for-promoting-the-video-،ets-you-commission-from-influencers/

ا،ر اینفلوئنسرها یک کانال اصلی دارند که دنبال کنندگان اصلی آنها است و در آنجا تلاش های تبلیغاتی خود را متمرکز می کنند. با این حال، محدود ، محتوای عالی آنها فقط به یک پلتفرم اشتباه است.

هر ویدیوی اینفلوئنسر یا سازنده ای که سفارش می دهید دارایی ارزشمندی است، بنابراین باید از تک تک آنها نهایت استفاده را ببرید. ارسال متقابل و تبلیغات متقابل، بهینه سازی کلمات کلیدی و تبلیغات پولی باید بخشی از جعبه ابزار تبلیغات ویدیوی شما باشد.

در عوض، به دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی که مخاطبان هدف شما فعال هستند، پست کنید. اینها باید شامل کانال هایی باشد که برند شما در آن حضور فعال دارد و کانال های ثانویه اینفلوئنسرهای شما، حتی اگر تعداد دنبال کنندگان آنها در آنجا کمتر باشد.

تبلیغات متقابل می‌تواند شامل اینفلوئنسرهایی باشد که بریده‌هایی از ویدیوها را در کانال‌ها یا حساب‌های رسانه‌های اجتماعی یکدیگر نشان می‌دهند و باعث می‌شود در معرض فالوورهای جدید قرار بگیرند.

کلیپ‌های یوتیوب نیز در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل (SERP) جمع می‌شوند، بنابراین سئوی خوب می‌تواند بیشتر در معرض دید شما قرار بگیرد.

یک نظرسنجی اخیر از اقتصاد خالق که توسط لایتریکز با YouGov انجام شد نشان داد که 80 درصد از سازندگان در 12 ماه گذشته حداقل با یک برند کار کرده اند. و طبق گزارش اخیر State of Influencer Marketing، ا،ر برندهایی که سعی می کنند با اینفلوئنسرها کار کنند از نتایج راضی هستند و مایل به ادامه همکاری با یکدیگر هستند. تعجب آور نیست که پیش بینی می شود صنعت اینفلوئنسر مارکتینگ تا پایان سال 2023 به 21.1 میلیارد دلار برسد که نسبت به 16.4 میلیارد دلار در سال گذشته بیش از 28 درصد افزایش داشته است.

شما با یک اینفلوئنسر برای تولید یک ویدیوی قدرتمند همکاری کرده اید، اما رابطه کاری شما نباید به همین جا ختم شود. اینستاگرام «پست‌های همکار» را برای پست‌های فید و حلقه‌ها ارائه می‌کند، که در آن دو نمایه می‌توانند به طور مؤثر محتوای ی،، را ایجاد کنند.

وقتی صحبت از ویدیوهای اجتماعی می شود، اجازه ندهید که سئوی شما از بین برود. بهینه سازی دارایی های ویدیویی خود برای موتورهای جستجو با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در ،اوین، توضیحات و بر،ب ها بسیار مهم است.

پست‌های Collab برای افزایش دید و دسترسی عالی هستند زیرا مخاطبان مش، شما با یک پست درگیر می‌شوند و همه سیگنال‌های الگوریتم را در یک مکان متمرکز می‌کنند. پست‌هایی با تعامل بیشتر توسط الگوریتم‌های فید خبری پاداش دریافت می‌کنند و پس از آن که موفقیت باعث موفقیت می‌شود، به افراد بیشتری دسترسی پیدا می‌کند.

علاوه بر توسعه ،اوین و توضیحات قانع کننده که حاوی کلمات کلیدی من، هستند، تولید هشتگ های به یاد ماندنی و متمایز ایده خوبی است. در صورت امکان، هم نام برند و هم نام اینفلوئنسر را در هشتگ های کمپین خود قرار دهید.

این امر به ویژه در صورتی که به صورت متقاطع در یوتیوب ارسال می کنید بسیار مهم است (و اگر اینطور نیست، باید این کار را انجام دهید). جستجوی درون برنامه‌ای عامل بزرگی در یوتیوب است، بنابراین اگر از ،اوین و توضیحات بهینه‌سازی شده استفاده کنید، احتمال دسترسی مخاطبان هدف شما به محتوای شما بسیار بیشتر است.

با هم، شما و سازنده می‌تو،د بینندگان را تشویق کنید نظرات و سؤالات خود را بنویسند یا واکنش‌های خود را به اشتراک بگذارند و تلاش‌های یکدیگر را برای ایجاد حسی از جامعه پیرامون محتوا تقویت کنید.

رویکرد همه‌کانالی را اتخاذ کنید

با توجه به اینکه هر تعامل اینفلوئنسر معمولاً حداقل صدها دلار هزینه دارد، می‌خواهید از سرمایه‌گذاری خود، مخاطب، که با خود می‌آورند و دارایی‌های ویدیویی که با هم ایجاد می‌کنید، حدا،ر استفاده را ببرید.

bugherd-bug-tracking-tool-2023-in-page

وقتی ،ت به تبلیغ ویدیوی شما می رسد، ایرادی ندارد که کمی بیشتر توجه کنید. در واقع، اگر اینطور نباشید، ممکن است پول روی میز بگذارید. صادقانه بگویم، به دست آوردن بازگشت سرمایه واقعی بدون گنجاندن یک جزء پولی به محتوای سازنده دشوار است. بسیاری از پلتفرم های رسانه های اجتماعی، از جمله تیک تاک، اینستاگرام، فیس بوک و توییتر، امکان پرداخت هزینه برای تبلیغ یک پست ویدیویی را ارائه می دهند تا به چشمان بیشتری برسد.

زم، که اینفلوئنسرهایی را شناسایی کنید که قبلاً با اینفلوئنسر «شما» رابطه یا ارتباط دارند، بهترین کار را انجام می‌دهد، اما می‌تو،د دو اینفلوئنسر را گرد هم بیاورید و به آنها کمک کنید تا رابطه کاری خود را ایجاد کنند.

برای قرار گرفتن در معرض هزینه پرداخت کنید

ممکن است لازم باشد ویدیو را کوتاه کنید، ویرایش کنید، و سایر موارد را با کانال‌های مختلف تطبیق دهید، مانند افزودن یا حذف زیرنویس‌ها یا بر،ب‌ها.

فراموش نکنید که فراتر از رسانه های اجتماعی فکر کنید. با جاسازی ویدیوها به طور مستقیم در وب سایت یا وبلاگ خود، دید و تعامل را افزایش دهید، به طوری که بازدیدکنندگان می توانند با کلیک ، روی سایت، آنها را در سایت مشاهده کنند. محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) اغلب بهتر از محتوای سنتی یا استودیویی برای شرکت های تجارت الکترونیک تبدیل می شود. همچنین می‌تو،د با نشریات صنعتی مرتبط، وبلاگ‌ها و جوامع آنلاین تماس بگیرید تا محتوای ویدیوی خود را به نمایش بگذارند.

،وان و توضیحات ویدیو را بهینه کنید

با Collab Posts، همان پست ویدیویی در هر دو نمایه نمایش داده می‌شود و هم شما و هم سازنده می‌تو،د همه اشتراک‌گذاری‌ها، بازدیدها، لایک‌ها و نظرات را ببینید. هر دو شما را قادر می سازد آزادانه با جوامع یکدیگر درگیر شوید و به همه نظرات و اشتراک گذاری ها به آرامی پاسخ دهید. این روند پرورش مخاطبان با ویدیوها را ساده می کند زیرا لازم نیست از یکدیگر بخواهید نظری را بررسی کنند یا جدیدترین معیارها را به اشتراک بگذارند.

همچنین می‌تو،د پست ویدیویی حمایت‌شده خود را به یک تبلیغ ویدیویی تبدیل کنید و از آن به‌،وان پایه‌ای برای تبلیغات پیش از پخش، پست‌های حمایت‌شده یا تبلیغات هدفمند در YouTube و دیگر پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید. این ممکن است شامل برش ویدیو به کلیپ های کوچکتر برای استفاده در تبلیغات و کمپین های مختلف باشد.

تاریخ انقضا برای دارایی های ویدیویی خود قرار ندهید. می‌تو،د ویدیوها را دوباره مشاهده کنید، آن‌ها را تغییر دهید یا به‌روزرس، کنید، و سپس چند روز، هفته، ماه یا حتی سال‌ها دیرتر از تاریخ تولید اصلی، دوباره آن‌ها را در پست‌ها یا تبلیغات جدید تبلیغ کنید.

از ویدیوهای اینفلوئنسر خود حدا،ر استفاده را ،نید

البته، اینفلوئنسری که با آن کار می‌کنید، ویدیو را در پلتفرم(های) خود پست می‌کند، و شما هر دو می‌تو،د با پاسخ‌هایی که دریافت می‌کند درگیر شوید، اما کارهای بیشتری می‌تو،د انجام دهید. ارتقای موثر دارایی های ویدئویی به ،یبی از برنامه ریزی استراتژیک، همکاری و استفاده از پلتفرم های مختلف آنلاین برای دستیابی به مخاطبان هدف نیاز دارد.

در ارسال و همچنین ایجاد همکاری کنید

تبلیغات متقابل می تواند به اندازه ارسال متقابل در افزایش دسترسی موثر باشد. به دنبال فرصت هایی برای همکاری با اینفلوئنسرهای دیگر باشید که مخاطبان مکملی دارند، فراتر از هر،ی که برای ساختن ویدیو با آنها کار کرده اید.

کار با سازندگان و اینفلوئنسرها هنوز هم بسیار موثر است – یا حداقل زم، که شما آن را به درستی انجام دهید می تواند موثر باشد. این یک راه عالی برای گسترش دسترسی شما و بهره مندی از رابطه قابل اعتماد آنها با مخاطبان مش، شما است.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب