با این وجود، بیایید بیش از این زمان را هدر ندهیم زیرا در این مقاله خواهیم فهمید که بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتالی هستند که می تو،د برای گردشگری و مهمان نوازی استفاده کنید.
دیجیتال مارکتینگ تا جایی تکامل یافته است که میتو،د برای صنعت گردشگری و بیمارستان آنلاین بم،د. تماس با مسافران مانند همیشه آسان است، چه از لپ تاپ، تلفن یا هر چیزی که برای ارتباط استفاده می کنید.
با این وجود، فراموش نکنیم که HubS، یک گزینه محبوب با ،یبی از گزینه های قیمت گذاری است. به ،وان مثال، بسته اولیه حدود 50 دلار در ماه هزینه دارد، و برنامه سازم، حدود 3200 دلار در ماه است.
قابل تغییر است
Semrush یک انتخاب محبوب برای کمک به سایت های مهمان نوازی است که ترافیک ارگ،ک بیشتری را به سایت خود هدایت کنند. علاوه بر این، Semrush یک ابزار عالی است که شما را قادر می سازد تا نوع من، کلمات کلیدی مورد نیاز خود را پیدا کنید. سطح شخصی سازی بالا است و به شما امکان می دهد کلمات کلیدی پرطرفدار را در هر کشوری که تنظیمات را تنظیم می کنید پیدا کنید. علاوه بر این، به شما اطلاع می دهد که کلمه کلیدی در آن مکان خاص چقدر رقابتی است.
Kumulos یک جایگزین عالی برای ،، است که در صنعت مسافرت و هتلداری هستند. به گفته Kumulos، 85 درصد از مسافران از دستگاه های تلفن همراه برای رزرو پرواز یا محل اقامت خود استفاده می کنند. Kumulos تعامل شخصی سازی شده با اپلیکیشن موبایل را برای شما و ،ب و کارتان در صنعت مسافرت و مهماننوازی آسان میکند.
بنابراین، سوال واقعی این است که چگونه می تو،د بد،د که بهترین هتل ها برای سفر در تعطیلات کدامند؟ خوب، مدیران موفق هتل توجه زیادی به استراتژی های بازاریابی خود خواهند داشت و زمان قابل توجهی را برای گسترش پایگاه مشتریان خود صرف می کنند.
شما یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه با برنامه قیمت گذاری 79 دلار در ماه دارید که سالانه صورتحساب می شود.
کومولوس
می تو،د DashThis را به مدت 15 روز رایگان امتحان کنید. برنامه های کمک از 33 دلار در ماه (پرداخت سالانه) یا 39 دلار در ماه (پرداخت ماهانه) برای 3 داشبورد و کاربران نامحدود شروع می شود. قیمت برای داشبوردهای بیشتر و ویژگیهای بیشتر افزایش مییابد.
سمروش
سوراخ ، با Wix در مقایسه با رقبای خود نسبتاً ارزان است. به ،وان مثال، با یک دامنه بنیادی، شما 4.50 دلار پرداخت خواهید کرد در هر ماه، در حالی که با طرح VIP، که پشتیب، اولویتی و حدا،ر 35 گیگابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می دهد، 24.50 دلار پرداخت خواهید کرد. هر ماه.
DashThis
در مقایسه با بازاریابی سنتی، دیجیتال مارکتینگ اطلاعات دقیق تری از کاربر و ردیابی رفتار را با توانایی بهینه سازی کمپین های بازاریابی بلادرنگ ارائه می دهد. در نتیجه، آژانسهای مسافرتی و سایر شرکتها میتوانند به مخاطبان جه، دست یابند و به دسترسی محلی محدود نمیشوند.
حتی در بازار امروز، بازاریابی دیجیتال برای ا،ر مردم نسبتاً جدید است. با این حال، تکامل بازاریابی دیجیتال، برقراری ارتباط را برای مردم آسانتر کرده و بسیاری از مشکلات را برای مسافران و صنعت مهماننوازی از بین برده است. ارتباطات و استراتژی های دیجیتال مارکتینگ مدرن یکی از رایج ترین مسائل در صنعت گردشگری و هتلداری را حل کرده است.
این همه برای این مقاله است. پس از آن، می تو،د از این ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای صنعت گردشگری و مهمان نوازی استفاده کنید. بازاریابی دیجیتال به حدی تکامل یافته است که نیازی نیست نگران باشیم که آیا کاری را درست انجام دادهایم یا نه، اما به ما این امکان را میدهد که همه چیز را از طریق قدرت دستگاههای تلفن همراه خود انجام دهیم.
Iconosquare یک ابزار بازاریابی محبوب است که برای تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی استفاده می شود. علاوه بر این، میتو،د برای همه پلتفرمهای اجتماعی از جمله TikTok، LinkedIn، Facebook و غیره تصمیمگیری مبتنی بر دادهها بگیرید.
HubS، یک پلت فرم برای بازاریابی، فروش، خدمات مشتری، گردشگری، مهمان نوازی و بسیاری موارد دیگر ارائه می دهد. CRM HubS، با ویژگیهای کاربردی آسان مانند چت زنده، زمانبندی جلسات و ردیابی ایمیل، تلاشهای بازاریابی شما را تقویت میکند. این ویژگی های برتر برای آژانس های مسافرتی مهم هستند زیرا آنها باید پشتیب، 24 ساعته را ارائه دهند و به طور مداوم با مسافران خود در تماس باشند.
علاوه بر این، بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای صنعت مهماننوازی عبارتند از:
- بازاریابی محتوا
- بازاریابی ایمیلی
- سئو، سئوی محلی، و حتی تبلیغات گوگل
- بررسی های آنلاین
- اینفلوئنسر مارکتینگ و بازاریابی رسانه های اجتماعی
Semrush یک جایگزین محبوب برای Ahrefs، یک ابزار محبوب SEO است، اما مجموعه ویژگی های آن موارد استفاده بیشتری مانند PPC، رسانه های اجتماعی و سایر کانال های بازاریابی را پوشش می دهد.
قیمت گذاری با Semrush بسیار گران است و می تواند از 119 دلار برسد در هر ماه به بیش از 400 دلار در ماه. با این حال، این یک ابزار محبوب برای سایت های مهمان نوازی است!
HubS،
گردشگری در قرن گذشته تکامل یافته است. اگر به تاریخ برگردید و ببینید چقدر پیشرفت کردهایم، از اینکه واقعاً در طول سالها چقدر چیزها تغییر کردهاند، شگفتزده میشوید. فراموش نکنیم که بازاریابی دیجیتال چقدر تغییر کرده است.
هنگامی که ابزار بازاریابی دیجیتالی را که می خواهید استفاده کنید شناسایی کردید، می تو،د به استفاده از آن ابزار ادامه دهید. با این حال، اگر دیدید ابزاری فاقد یکی از این ،اصر است، توصیه میکنیم از استفاده از آن در صنعت مهماننوازی خودداری کنید.
بسته بندی آن
Kumulos همه چیز در مورد بازاریابی تلفن همراه و ترویج تعامل کاربر از طریق دستگاه های تلفن همراه است. بنابراین، شما می تو،د بدون توجه به اینکه در کجا هستند یا زندگی می کنند، به مشتریان خود نزدیک تر شوید. این به شما این امکان را می دهد که در مورد مشتریان خود اطلاعات بیشتری ،ب کنید و اعتماد خود را با مشتریان خود نسبت به برند خود تقویت کنید.
چگونه ابزارهای بازاریابی دیجیتال مفید را برای صنعت هتلداری شناسایی کنیم؟
علاوه بر این، این چیزی است که شرکت ها در حال حاضر مجبور نیستند در مورد آن مبارزه کنند. آنها می توانند سریعتر از همیشه به مسافران دسترسی پیدا کنند. مسافران می توانند به پشتیب، 7/24 متصل بمانند و همیشه در مورد جایی که باید بروند راهنمایی شوند. با این وجود، حتی اگر آنها در شرایط اضطراری باشند، بازاریابی دیجیتال به ما این امکان را داده است که بیشتر از همیشه در ارتباط باشیم.
Wix
Channable یک گزینه محبوب برای صنعت سفر و گردشگری است زیرا به شما امکان می دهد کمپین های بازاریابی آنلاین خود را ایجاد و خودکار کنید که مستقیماً به فید داده شما متصل می شوند. بنابراین، شما می تو،د هزاران آگهی را بر اساس پرواز و در دسترس بودن هتل ایجاد کنید!
Iconosquare
هر چه که باشد، این شما هستید که باید تصمیم بگیرید و ببینید از کدام ابزار بازاریابی می خواهید استفاده کنید. با این حال، مهم نیست که کدام یک را انتخاب کنید، همه آنها برای شما مفید خواهند بود!