بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای گردشگری و هتلداری

با این وجود، بیایید بیش از این زمان را هدر ندهیم زیرا در این مقاله خواهیم فهمید که بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتالی هستند که می تو،د برای گردشگری و مهمان نوازی استفاده کنید.

دیجیتال مارکتینگ تا جایی تکامل یافته است که می‌تو،د برای صنعت گردشگری و بیمارستان آنلاین بم،د. تماس با مسافران مانند همیشه آسان است، چه از لپ تاپ، تلفن یا هر چیزی که برای ارتباط استفاده می کنید.

با این وجود، فراموش نکنیم که HubS، یک گزینه محبوب با ،یبی از گزینه های قیمت گذاری است. به ،وان مثال، بسته اولیه حدود 50 دلار در ماه هزینه دارد، و برنامه سازم، حدود 3200 دلار در ماه است.

قابل تغییر است

منبع: Channable

Semrush یک انتخاب محبوب برای کمک به سایت های مهمان نوازی است که ترافیک ارگ،ک بیشتری را به سایت خود هدایت کنند. علاوه بر این، Semrush یک ابزار عالی است که شما را قادر می سازد تا نوع من، کلمات کلیدی مورد نیاز خود را پیدا کنید. سطح شخصی سازی بالا است و به شما امکان می دهد کلمات کلیدی پرطرفدار را در هر کشوری که تنظیمات را تنظیم می کنید پیدا کنید. علاوه بر این، به شما اطلاع می دهد که کلمه کلیدی در آن مکان خاص چقدر رقابتی است.

Kumulos یک جایگزین عالی برای ،، است که در صنعت مسافرت و هتلداری هستند. به گفته Kumulos، 85 درصد از مسافران از دستگاه های تلفن همراه برای رزرو پرواز یا محل اقامت خود استفاده می کنند. Kumulos تعامل شخصی سازی شده با اپلیکیشن موبایل را برای شما و ،ب و کارتان در صنعت مسافرت و مهمان‌نوازی آسان می‌کند.

بنابراین، سوال واقعی این است که چگونه می تو،د بد،د که بهترین هتل ها برای سفر در تعطیلات کدامند؟ خوب، مدیران موفق هتل توجه زیادی به استراتژی های بازاریابی خود خواهند داشت و زمان قابل توجهی را برای گسترش پایگاه مشتریان خود صرف می کنند.

شما یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه با برنامه قیمت گذاری 79 دلار در ماه دارید که سالانه صورتحساب می شود.

کومولوس

منبع: Kumulos

می تو،د DashThis را به مدت 15 روز رایگان امتحان کنید. برنامه های کمک از 33 دلار در ماه (پرداخت سالانه) یا 39 دلار در ماه (پرداخت ماهانه) برای 3 داشبورد و کاربران نامحدود شروع می شود. قیمت برای داشبوردهای بیشتر و ویژگی‌های بیشتر افزایش می‌یابد.

سمروش

منبع: سمروش

سوراخ ، با Wix در مقایسه با رقبای خود نسبتاً ارزان است. به ،وان مثال، با یک دامنه بنیادی، شما 4.50 دلار پرداخت خواهید کرد در هر ماه، در حالی که با طرح VIP، که پشتیب، اولویتی و حدا،ر 35 گیگابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می دهد، 24.50 دلار پرداخت خواهید کرد. هر ماه.

DashThis

در مقایسه با بازاریابی سنتی، دیجیتال مارکتینگ اطلاعات دقیق تری از کاربر و ردیابی رفتار را با توانایی بهینه سازی کمپین های بازاریابی بلادرنگ ارائه می دهد. در نتیجه، آژانس‌های مسافرتی و سایر شرکت‌ها می‌توانند به مخاطبان جه، دست یابند و به دسترسی محلی محدود نمی‌شوند.

حتی در بازار امروز، بازاریابی دیجیتال برای ا،ر مردم نسبتاً جدید است. با این حال، تکامل بازاریابی دیجیتال، برقراری ارتباط را برای مردم آسان‌تر کرده و بسیاری از مشکلات را برای مسافران و صنعت مهمان‌نوازی از بین برده است. ارتباطات و استراتژی های دیجیتال مارکتینگ مدرن یکی از رایج ترین مسائل در صنعت گردشگری و هتلداری را حل کرده است.

این همه برای این مقاله است. پس از آن، می تو،د از این ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای صنعت گردشگری و مهمان نوازی استفاده کنید. بازاریابی دیجیتال به حدی تکامل یافته است که نیازی نیست نگران باشیم که آیا کاری را درست انجام داده‌ایم یا نه، اما به ما این امکان را می‌دهد که همه چیز را از طریق قدرت دستگاه‌های تلفن همراه خود انجام دهیم.

Iconosquare یک ابزار بازاریابی محبوب است که برای تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی استفاده می شود. علاوه بر این، می‌تو،د برای همه پلتفرم‌های اجتماعی از جمله TikTok، LinkedIn، Facebook و غیره تصمیم‌گیری مبتنی بر داده‌ها بگیرید.

منبع: Iconosquare

HubS، یک پلت فرم برای بازاریابی، فروش، خدمات مشتری، گردشگری، مهمان نوازی و بسیاری موارد دیگر ارائه می دهد. CRM HubS، با ویژگی‌های کاربردی آسان مانند چت زنده، زمان‌بندی جلسات و ردیابی ایمیل، تلاش‌های بازاریابی شما را تقویت می‌کند. این ویژگی های برتر برای آژانس های مسافرتی مهم هستند زیرا آنها باید پشتیب، 24 ساعته را ارائه دهند و به طور مداوم با مسافران خود در تماس باشند.

علاوه بر این، بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای صنعت مهمان‌نوازی عبارتند از:

  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی ایمیلی
  • سئو، سئوی محلی، و حتی تبلیغات گوگل
  • بررسی های آنلاین
  • اینفلوئنسر مارکتینگ و بازاریابی رسانه های اجتماعی

Semrush یک جایگزین محبوب برای Ahrefs، یک ابزار محبوب SEO است، اما مجموعه ویژگی های آن موارد استفاده بیشتری مانند PPC، رسانه های اجتماعی و سایر کانال های بازاریابی را پوشش می دهد.
قیمت گذاری با Semrush بسیار گران است و می تواند از 119 دلار برسد در هر ماه به بیش از 400 دلار در ماه. با این حال، این یک ابزار محبوب برای سایت های مهمان نوازی است!

HubS،

منبع: HubS،

گردشگری در قرن گذشته تکامل یافته است. اگر به تاریخ برگردید و ببینید چقدر پیشرفت کرده‌ایم، از اینکه واقعاً در طول سال‌ها چقدر چیزها تغییر کرده‌اند، شگفت‌زده می‌شوید. فراموش نکنیم که بازاریابی دیجیتال چقدر تغییر کرده است.

هنگامی که ابزار بازاریابی دیجیتالی را که می خواهید استفاده کنید شناسایی کردید، می تو،د به استفاده از آن ابزار ادامه دهید. با این حال، اگر دیدید ابزاری فاقد یکی از این ،اصر است، توصیه می‌کنیم از استفاده از آن در صنعت مهمان‌نوازی خودداری کنید.

بسته بندی آن

Kumulos همه چیز در مورد بازاریابی تلفن همراه و ترویج تعامل کاربر از طریق دستگاه های تلفن همراه است. بنابراین، شما می تو،د بدون توجه به اینکه در کجا هستند یا زندگی می کنند، به مشتریان خود نزدیک تر شوید. این به شما این امکان را می دهد که در مورد مشتریان خود اطلاعات بیشتری ،ب کنید و اعتماد خود را با مشتریان خود نسبت به برند خود تقویت کنید.

چگونه ابزارهای بازاریابی دیجیتال مفید را برای صنعت هتلداری شناسایی کنیم؟

علاوه بر این، این چیزی است که شرکت ها در حال حاضر مجبور نیستند در مورد آن مبارزه کنند. آنها می توانند سریعتر از همیشه به مسافران دسترسی پیدا کنند. مسافران می توانند به پشتیب، 7/24 متصل بمانند و همیشه در مورد جایی که باید بروند راهنمایی شوند. با این وجود، حتی اگر آنها در شرایط اضطراری باشند، بازاریابی دیجیتال به ما این امکان را داده است که بیشتر از همیشه در ارتباط باشیم.

Wix

Channable یک گزینه محبوب برای صنعت سفر و گردشگری است زیرا به شما امکان می دهد کمپین های بازاریابی آنلاین خود را ایجاد و خودکار کنید که مستقیماً به فید داده شما متصل می شوند. بنابراین، شما می تو،د هزاران آگهی را بر اساس پرواز و در دسترس بودن هتل ایجاد کنید!

Iconosquare

هر چه که باشد، این شما هستید که باید تصمیم بگیرید و ببینید از کدام ابزار بازاریابی می خواهید استفاده کنید. با این حال، مهم نیست که کدام یک را انتخاب کنید، همه آنها برای شما مفید خواهند بود!


منبع: https://di،alagencynetwork.com/best-di،al-marketing-tools-for-tourism-and-،spitality/

اگر وظیفه دارید از یک ابزار دیجیتال مارکتینگ برای بازاریابی ،ب و کار، هتل، متل یا هر چیز دیگری در صنعت مهمان‌نوازی خود استفاده کنید، باید شناسایی کنید که کدام ابزار برای این صنعت من، است.

برای تشخیص اینکه کدام ابزار مفید هستند، باید اه، بازاریابی خود و مخاطبان هدف شما را درک کنید. علاوه بر این، باید برنامه‌ای تهیه کنید که از کدام ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای کمک به شما در دستیابی به اه،تان و نحوه استفاده از آنها استفاده کنید.

با این وجود، در پایان روز، این بستگی به این دارد که روی چه چیزی تمرکز کرده اید و نیازهای تجاری شما چیست. آیا روی افزایش رشد ارگ،ک خود متمرکز هستید؟ رتبه سئوی خود را بهبود می دهید؟ شاید شما بیشتر نگران ایجاد یک رابطه عمیق تر با کاربران خود هستید؟ یا اینکه تصمیمات مبتنی بر داده را از طریق رسانه های اجتماعی می گیرد؟

بیایید درست شیرجه بزنیم!

چرا بازاریابی دیجیتال هم برای صنعت گردشگری و هم برای صنعت هتلداری مهم است؟

Channable یک ابزار بازاریابی PPC است که به شما امکان می‌دهد با بیش از 2000 سایت مقایسه قیمت، پلتفرم‌های وابسته، بازارها، قالب‌های خوراک بسازید و به شما امکان می‌دهد از طریق Google Ads و Microsoft Advertising تبلیغات ایجاد کنید.

اکنون، ابزارها بیشتر کار را برای شما انجام می دهند، رزروها را انجام می دهند و مقصدی را که باید از طریق GPS به شما نشان دهند. در مقایسه با بازاریابی سنتی، مقرون به صرفه تر و مفیدتر است. نیازی به تبلیغات بیلبورد، تبلیغات چاپی یا حتی آگهی های اجاره فضا برای دستیابی به مخاطبان هدف شما نیست. بهترین ابزارها را برای ،ب و کار خود که در خدمت صنعت مهمان نوازی هستند، کاوش کنید.

چگونه بازاریابی دیجیتال می تواند به صنعت گردشگری کمک کند؟

این دارای طیف گسترده ای از گزینه های قابل تنظیم است، بنابراین شما می تو،د هر چیزی را که در سایت خود نیاز دارید تنظیم کنید. Wix یکی از ساده ترین ابزارهای ساخت وب سایت و قابل تنظیم در مقایسه با وردپرس و سایر سازندگان وب سایت را دارد. شما می تو،د بدون داشتن دانش فنی سایت خود را راه اندازی کنید.

در بازاریابی مسافرتی، مانند هر صنعت دیگری، گزارش‌دهی یک مشکل بزرگ است. استفاده از داشبورد KPI بازاریابی که به‌روزرس، خودکار انجام می‌شود، می‌تواند در زمان زیادی صرفه‌جویی کند و به همکاران (یا مشتریان) راهی ساده برای بررسی پیشرفت با یک پیوند قابل اشتراک‌گذاری در هر زمان بدهد.

DashThis یک ابزار داشبورد بازاریابی است. با اتصال ابزارها از تمام کانال های بازاریابی خود (به ،وان مثال SEO، PPC، ایمیل و رسانه های اجتماعی)، می تو،د یک “منبع حقیقت” واحد برای KPI های بازاریابی ایجاد کنید.

منبع: DashThis

آیا به دنبال رزرو بیشتر در Google هستید؟ یا شاید نتایجی را که می خواهید در مقایسه با رقبای خود نمی بینید؟ سوال واقعی این است که چگونه می تو،د ابزارهای بازاریابی دیجیتال من، برای صنعت مهمان نوازی را شناسایی کنید؟

مهم نیست که در کدام صنعت به دنبال فعالیت هستید، Wix یک انتخاب محبوب است. طبق آمار، تا کنون، بیش از 200 میلیون کاربر در سراسر جهان از Wix برای ایجاد حضور آنلاین خود استفاده می کنند. علاوه بر این، Wix به شما اجازه می دهد تا سایت خود را ایجاد کنید و دارای طیف وسیعی از ال،ا است که می تو،د برای سفر و گردشگری از آنها استفاده کنید.

منبع: Wix

به ،وان مثال، اگر یک وبلاگ سفر دارید و در حال ایجاد محتوا در وبلاگ خود در مورد مکان هایی هستید که رفته اید، Iconosquare یک ابزار بازاریابی عالی برای شما است. می‌تو،د از آن برای مشاهده عملکردتان در پلت‌فرم‌های اجتماعی استفاده کنید و وبلاگ سفر یا سایت خود را برای تصمیم‌گیری مبتنی بر داده‌ها به پلتفرم متصل کنید.

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب