بهترین ایده های لوگو آژانس بازاریابی دیجیتال برای طراحان

top-digital-agency-logo-ideas-for-designers


به ،وان یک فکر بعدی تلقی می شود، اما یک اولویت است، شما آن را لوگو می نامید و ما آن را «هویت برند» شما می نامیم. هر روز با هزاران لوگو روبرو می شوید، اما چند تا از آنها را به خاطر دارید؟

اگر لو،ا فاکتور wow را نداشته باشند یا خیلی شلوغ باشند، نورون های شما نمی توانند آنها را به خاطر بسپارند.

سه پاسخ به یک قطعه طراحی وجود دارد – بله، نه، وای! عجب هدفی است

– میلتون گلیزر

هدف از طراحی لوگوی عالی القای احساس خلاقیت، تخیل و هوش فوق العاده است. همه این عوامل در کنار هم قرار می گیرند تا حس درخشندگی را القا کنند. آنها به شرکت ها کمک می کنند تا نام تجاری خود را به خوبی در ذهن کاربران خود ثبت کنند و در نهایت آنها را به یاد ماندنی می کنند.

آیا می‌دانستید که برندها با طراحی لوگوی رنگارنگ، ۸۰ درصد افزایش در شناخت برند داشته‌اند؟

با این حال، طراحی لوگوی خلاقانه و عالی به هیچ وجه آسان نیست. تحقیقات و زمان زیادی برای انجام وجود دارد و صدها پیش نویس باید تهیه شود. علاوه بر این، درک این نکته نیز مهم است که اگرچه لوگو از نظر جذب کاربران من، وزن زیادی را به همراه دارد، اما این نیز درست است که در سال‌های آینده، هم طراحی لوگو و هم برندینگ شاهد تغییر گسترده‌ای در روند خواهند بود.

چرا؟

خب، این ساده است.

از آنجایی که در سال 2016، مرورگر موبایل در صدر جستجوهای دسکتاپ قرار گرفت، دنیای بازاریابی دیجیتال دستخوش تغییری 360 درجه شده است. امروزه، شرکت‌ها اولویت دارند که چیزها را در صفحه‌نمایش‌های کوچک بی‌نهایت جذاب و خلاقانه جلوه دهند، که فوراً کاربران را جذب می‌کند.

اکنون طراحان دائماً در تلاش هستند تا روندهای طراحی لوگوی مینیمالیستی را پیاده سازی کنند و همه چیز را کاملاً متن، با چشم انداز دیجیتال فعلی تطبیق دهند. این طراحان از بسیاری از نوآوری های فناوری در استراتوسفر دیجیتال نهایت استفاده را می برند و خود را به سمت آینده سوق می دهند.

چرا لوگوی آژانس برای موفقیت ضروری است؟

لو،ای آژانس، سفیران ،ت برند شما هستند. این اولین نقطه تماس است، قلاب بصری که می تواند مشتریان بالقوه را در عرصه دیجیتال پر سر و صدا درگیر کند.

لوگو را به ،وان چهره آژانس بازاریابی دیجیتال خود در نظر بگیرید: این چیزی است که مردم به یاد می آورند، به اشتراک می گذارند و با آن ارتباط برقرار می کنند. (به همین دلیل داشتن یک لوگوی متمایز و به یاد ماندنی بسیار مهم است.)

ایده‌های لوگوی آژانس بازاریابی دیجیتال مؤثر باید روح نوآورانه و ارزش‌های اصلی برند شما را در یک نگاه منتقل کند و استدلالی قوی برای اینکه چرا شما در بین دیگران متمایز هستید ارائه می‌کند. علاوه بر این، یک لوگوی قوی محور تلاش‌های بازاریابی شما است که به طور یکپارچه با تمام دارایی‌های دیجیتال و تبلیغات شما یکپارچه می‌شود تا یک داستان منسجم و قانع‌کننده برند ایجاد کند. این ثبات بصری در سراسر پلتفرم‌ها صدای برند شما را تقویت می‌کند و به ایجاد یک حضور قابل اعتماد و قابل تشخیص در دنیای دیجیتال کمک می‌کند.

نحوه طراحی لوگو آژانس دیجیتال مارکتینگ

وقتی صحبت از طراحی لوگو برای آژانس دیجیتال مارکتینگجسورانه فکر کنید، منحصر به فرد فکر کنید، اما بالاتر از همه، هوشمندانه فکر کنید. شما باید این فرآیند را با درک روشنی از آنچه نام تجاری شما نشان می دهد و تأثیری که می خواهید در ذهن مخاطبان خود بگذارید آغاز کنید. این در مورد ،یب سادگی با خلاقیت برای ایجاد لوگویی است که نه تنها برجسته، بلکه به یاد ماندنی است.

یک لوگوی عالی آژانس بازاریابی دیجیتال سنگ بنای هویت برند شماست، بنابراین استفاده از رنگ‌ها، فونت‌ها و نمادهایی که شخصیت و روح آژانس شما را منع، می‌کنند ضروری است. همچنین به خاطر داشته باشید که یک لوگو با طراحی خوب راهی برای صحبت با قلب مخاطبان شما بدون گفتن کلمه است – این لوگو سفیر ،ت اما فوق العاده پر سر و صدا شما در جهان است.

هنگام طراحی، باید عملکرد لوگوی خود را در رسانه های مختلف نیز در نظر بگیرید. یک لوگوی عالی باید همه کاره باشد، به این م،ی که باید به همان اندازه در بالای وب سایت، اپلیکیشن موبایل یا تی شرت تبلیغاتی شما موثر باشد.

الهام بخش لوگو آژانس دیجیتال برای طراحان

اکنون، می‌د،د که لوگوی شما تفاوت بزرگی در نحوه شناخت و یادآوری برند شما توسط مشتریان ایجاد می‌کند. بنابراین، اگر لازم است قبل از شروع طراحی لوگو برای شرکت خود الهام بگیرید و بد،د که یک طراحی لوگوی خوب چقدر می تواند موثر باشد، باید نگاهی به این لو،ای خلاقانه برای این آژانس های بازاریابی دیجیتال شگفت انگیز بیندازید!

مورد علاقه

لوگوی Favored با استفاده پر جنب و جوش خود از رنگ، با ترسیم هر حرف با لحنی متفاوت، فوراً توجه را به خود جلب می کند. این طراحی رنگارنگ به لوگو کمک می کند تا در عین منع، کننده رویکرد پویا و خلاقانه Favored در بازاریابی باشد. رنگ‌های درون هر حرف در جایی که با هم تلاقی می‌کنند ،یب می‌شوند و رنگ‌های جدید ایجاد می‌کنند و به عمق می‌افزایند، که می‌تواند به ،وان بازتابی از توانایی Favored برای کار روی پروژه‌های متنوع و ایده‌های بازاریابی درک شود.

برنامه سفر

یک آژانس بازاریابی دیجیتال مستقر در شهر نیویورک، Flightpath به طرز درخش، استفاده از فضای منفی را در لوگوی خود گنجانده است و آن را هوشمندانه نشان می دهد. این نام شرکت را توصیف می کند و نشان دهنده درخشش و خلاقیت آژانس است. این به طور خودکار نشان می دهد که آنها چقدر خلاق و حرفه ای در ارائه خدمات مختلف هستند.

بسیج ،

بهترین ایده های لوگو آژانس دیجیتال برای جمع طراحان

Crowd یک آژانس خلاق است و به راحتی می توان فهمید که چرا آنها واقعاً می توانند به ،ب و کارها در ایجاد لو،ای عالی کمک کنند. طراحی لوگوی Crowd ساده و اصیل است – تا حدی. این نشان می‌دهد که لازم نیست مغز خود را در تلاش برای ایجاد یک لوگوی من، درگیر کنید – در ابتدا سعی کنید ساده باشید، و این کار خواهد کرد.

تام بزرگ

شعار سرگرد تام به طرز درخش، شعار آن‌ها را خلاصه می‌کند: «در آشوب وضوح پیدا کنید». این لوگوی آژانس دیجیتال دارای یک “O” ناقص است که یک نمایش بصری از “آشوب” ایجاد می کند. با این حال، وضوح کلی فونت تضمین می کند که لوگو واضح و خوانا باقی بماند، که نشان دهنده مهارت آژانس در حرکت در دنیای پیچیده بازاریابی دیجیتال با دقت و سادگی است.

آژانس میموزا

Mimosa خود را یک خواستگار دیجیتال می نامد. آنها ارائه دهندگان راه حل های بازاریابی و خدمات طراحی وب هستند. لوگوی آنها بسیار ساده است و این زیبایی واقعی است. استفاده ن، از چیزی غیر از یک فونت خلاقانه برای تشکیل نام شرکت نیز نشان دهنده تلاش مداوم این شرکت برای ارائه راه حل های دیجیتال به راحتی است.

نمایندگی برند بلمن

لوگوی بلمن به دلیل فونت و رنگ طلایی یک نمونه واقعاً پیچیده و ظریف است. این لوگو به وضوح یک چارچوب ذهنی رمانتیک دارد و احساس قوی برند را منتقل می کند. Bellman یک آژانس برندینگ موفق مستقر در ملبورن استرالیا است که انواع خدمات برندینگ را به مشتریان خود ارائه می دهد.

سفید کننده

ما عاشق قدرت آبی هستیم! طراحی لوگو Bleech یکی از موارد مورد علاقه ما است زیرا ظاهری ساده و در عین حال متمایز دارد. ما روشی را که تیم خود را نشان می دهد، ،یب رنگ و فونت دوست داریم.

جستجو و جمع آوری کنید

Search and Gather یک آژانس دیجیتال مستقر در کانادا است. طراحی لوگوی آنها نمونه دیگری از سادگی همراه با استفاده خلاقانه از هندسه است. با یک نگاه به لوگوی آنها، متوجه خواهید شد که چقدر به کاری که انجام می دهند صادق هستند: ارزش افزودن به برند شما.

چار،

لوگوی چار، از حروفی تمیز و ظریف استفاده می کند که نشان دهنده رویکرد پیشرفته آژانس به خلاقیت و استراتژی دیجیتال است. طراحی مینیمالیستی آن مدرن و همه کاره است و نگاهی اجمالی به تمرکز چار، بر طراحی، رسانه و فناوری می دهد. سادگی لوگو به آن اجازه می دهد تا به راحتی در رسانه های مختلف قابل تشخیص و موثر باشد.

آتش سوزی

لوگوی Baunfire دارای خطوط واضح و تمیز و تایپوگرافی بزرگ و جسورانه است که نشان می دهد برای وضوح و دقت ارزش قائل هستند. این لوگو نشان دهنده تمرکز آژانس بر راه حل های دیجیتالی پیشرفته و طراحی پیشرفته است. افزایش نفوذ طراحی لوگو به مشتریان بالقوه می گوید که آژانس همیشه بهترین نتایج را به دست می آورد و خود و مشتریانش را در راس قرار می دهد.

خون شما

لوگوی Damteq دارای تایپوگرافی تمیز و ساده است که منع، کننده رویکرد بیهوده آژانس در بازاریابی دیجیتال است. فونت sans-serif لوگو به راحتی قابل خواندن و حرفه ای است و باعث می شود برند دوستانه و قابل اعتماد باشد. سادگی لوگو همچنین تضمین می‌کند که روی هر پلتفرمی به خوبی کار می‌کند و به برند کمک می‌کند هویتی ثابت در هر کجا که ظاهر می‌شود حفظ کند.

سهمیه، سهم

لوگوی KOTA با حروف بسیار د، که خود لوگو را تشکیل می دهد جلب توجه می کند. این نمونه از طراحی لوگوی آژانس دیجیتال نشان می‌دهد که چگونه یک آژانس می‌تواند به مشتریان بالقوه خود بفهماند که وجود دارند، زیرا طرح‌های ،ل‌کننده دوباره اختراع می‌شوند، و ایده‌های روزمره را با احساس واقعا تعاملی خود به هنر تبدیل می‌کنند.

اشتیاق دیجیتال

لوگوی Zest Di،al با طراحی منحصر به فرد و مدرن خود جلب توجه می کند. حرف “S” بلافاصله جلب توجه می کند زیرا از دو نیم دایره تشکیل شده است که به صورت مورب تنظیم شده اند و تصویری فراموش نشدنی را ایجاد می کنند. استفاده از رنگ سفید در پس زمینه مشکی به لوگو ظاهری برجسته و تاثیرگذار می بخشد و آن را به یک قطعه جاودانه تبدیل می کند.

مستقیما شمال

لوگوی Straight North، با قطب‌نمای طراحی‌شده‌اش به سمت شمال، ماهیت رویکرد آن‌ها را تجسم می‌دهد: واضح، متمرکز و با هدف رشد. این هوشمند و حرفه ای است، اما به اندازه کافی ساده است که فورا قابل تشخیص است. این استفاده هوشمندانه از قطب نما نه تنها با نام آنها مرتبط است، بلکه نماد تعهد آنها برای هدایت مشتریان به سمت نتایج بهتر بازاریابی دیجیتال است. طراحی لوگوی آژانس دیجیتال تمیز و دوستانه است، که نشان می دهد حتی اگر آنها در مورد تجارت جدی هستند، آنها دوستانه هستند و آماده هستند تا به برند شما کمک کنند تا به اوج برسد.

احساس؛ عقیده؛ گمان

لوگوی Impression چشم نواز است و از یک شکل مکعب رنگارنگ تشکیل شده است که نشان دهنده رویکرد پویا و نوآورانه آژانس در بازاریابی دیجیتال است. استفاده از رنگ های زنده در مکعب نماد خلاقیت و انرژی آنهاست و ،یبی از دقت تحلیلی و تفکر نوآورانه را به تصویر می کشد. این معماری نه تنها به مت،وژی های استراتژیک ساختاریافته آنها اشاره می کند، بلکه تعهد آنها را برای آوردن ایده های تازه و تأثیرگذار به کمپین های دیجیتال برجسته می کند.


بنابراین، در اینجا برخی از بهترین شرکت های بازاریابی دیجیتال وجود دارد که می تو،د هنگام توسعه و طراحی لوگو از آنها الهام بگیرید. ما همچنین لو،ای آژانس بازاریابی دیجیتال الهام بخش را فهرست کرده ایم.

البته، کار بسیار بزرگی است، اما با این مثال‌ها، به سرعت خواهید دید که چگونه می‌تو،د ایده‌ها و پیش‌نویس‌های لوگویی را که ایجاد کرده‌اید به طرح‌های آرم واقعی و استثنایی تبدیل کنید.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/top-di،al-agency-logo-ideas-for-designers/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب