چرا از یک سیستم مدیریت یادگیری برای آموزش نیروی کار خود از راه دور استفاده کنید؟

why-use-a-learning-management-system-for-remote-workforce-training


آنها می گویند فرصت های یادگیری تا زم، که شما زنده هستید متوقف نمی شوند. هیچ چیز سالم تر در بزرگسالی وجود ندارد، به خصوص در محل کار. چه 9-5 کار کنید یا یک تجارت را اداره کنید، آموزش برای رشد ضروری است. اما چرا از سیستم مدیریت یادگیری برای گسترش دانش استفاده می کنیم؟ بهتر نیست از طریق تجربه یاد بگیریم؟

حقیقت این است که یادگیری آنلاین فرصت های بیشتری برای بهبود مهارت ها فراهم می کند. این برای شرکت هایی ایده آل است که ترتیبات کار هیب، و از راه دور را ارائه می دهند. به ،وان مثال، ،ستان “سرمایه کار از خانه” اروپا است – با اعضای تیم 1.5 روز در هفته در مقابل میانگین جه، 0.9 روز.

اطمینان از داشتن تیم هایی که قادر به مدیریت این سناریوها هستند بسیار مهم است و سیستم مدیریت یادگیری را برای شرکت هایی با کارمندان از راه دور ضروری می کند. دلیل آن را در این مقاله بیابید.

دسترسی و یادگیری بهتر در حال حرکت

اگر اعضای تیم شما در مناطق زم، و مکان های جغرافیایی مختلف کار می کنند، سازماندهی آموزش در محل می تواند زمان بر و پرهزینه باشد. شما باید بر اساس در دسترس بودن اعضای تیم خود برنامه ریزی کنید و هزینه سفر و اقامت را بپردازید، که می تواند بخش قابل توجهی از بودجه ،ب و کار شما را به خود اختصاص دهد.

فرض کنید شما یک آژانس بازاریابی دیجیتال مستقر در لندن با یک تیم بازاریابی در ایالات متحده هستید و در حال آماده شدن برای راه اندازی یک خط محصول جدید هستید. برای اینکه تیم شما در ارتقای خدمات شما مؤثرتر باشد، آنها باید بدانند که پیشنهاد جدید شما چگونه کار می کند. به جای ایجاد اختلال در برنامه های کاری، می تو،د دسترسی به پلتفرم های مبتنی بر ابر مانند Totara LMS را فراهم کنید تا بتوانند در هر زمان و هر مکان از آن استفاده کنند. از آنجایی که این ابزارها 24/7 در دسترس هستند، کارمندان شما می توانند به راحتی ماژول های آموزشی خود را در زمان استراحت ناهار یا شیفت های طول، تکمیل کنند. این قابلیت دسترسی، راحتی را در بسته ای مقرون به صرفه فراهم می کند.

یک LMS کارمندان شما را توانمند می کند و درگیر می کند

در حالی که بهبود مهارت‌ها در شرکت برای توسعه شغلی ضروری است، برخی از کارگران ممکن است احساس کنند «اجبار» برای شرکت در دوره‌های آموزش الکترونیکی هستند. گاهی اوقات، آموزش غیر اجباری آنلاین می تواند منجر به کاهش نرخ تکمیل دوره شود، زیرا ممکن است کارمندان شما آنطور که باید درگیر و با انگیزه نباشند. این امر مخصوصاً اگر سازم، سریع هستید که در آن هر دقیقه اهمیت دارد و نتایج مهم هستند.

LMS - کارکنان شما را توانمند می کند و درگیر می کند

یک سیستم مدیریت یادگیری با ارائه انعطاف پذیری به این مسائل می پردازد. شرکت‌کنندگان می‌توانند با سرعت و زمان خودشان یاد بگیرند و به آن‌ها اجازه می‌دهد مسیرهای یادگیری شخصی‌سازی شده را انتخاب کنند. یکی دیگر از خوبی‌های سیستم‌های LMS این است که به شما امکان می‌دهند محتوای جامع و تخصصی ایجاد کنید که با موضوعی که می‌خواهید دنبال کنید همسو باشد. به ،وان مثال، تیم بازاریابی و فروش دیجیتال شما می تواند دوره های آنلاین و سایر ابزارهای دانش را برای افزایش مهارت ها و افزایش نرخ تبدیل انتخاب کند:

  • بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
  • فعال سازی فروش
  • اجرای ابزارها و نرم افزارهای ،ب و کار (به ،وان مثال سیستم مدیریت محتوا)

نرم افزار مدیریت یادگیری همچنین می تواند مواد آموزشی اجباری را برای استانداردهای خاص صنعت در خود جای دهد. به ،وان مثال، آموزش اداره رفتار مالی (FCA) و قابلیت حمل و پاسخگویی بیمه سلامت (HIPAA) به ترتیب برای مؤسسات مالی و بهداشتی در بریت،ا و ایالات متحده. به طور خلاصه، مواد آموزشی هدفمند به شما این امکان را می دهد که نیازهای تیم خود را برآورده کنید، چه استخدام کارکنان جدید یا ارتقاء مهارت های موجود.

به س، های مختلف یادگیری پاسخ می دهد

همه به یک شکل یاد نمی گیرند. کارشناسان نامی برای آن دارند – سیستم VARK – که مختصر س، های یادگیری ترجیحی یک فرد است. این شامل:

  • قابل رویت
  • سمعی
  • خواندن
  • جنبشی یا لمسی

برخلاف روش‌های یادگیری سنتی که تنها بر یک یا دو مورد از این ،اصر تمرکز می‌کنند، بهترین سیستم‌های مدیریت یادگیری همه این ،اصر را در یک پلتفرم ،یب می‌کنند. به این ترتیب، آنها جذب و پردازش بهتر دانش را ترویج می کنند.

برای مثال، یادگیرندگان دیداری و شنیداری می‌توانند از آزمون‌های تعاملی یا درس‌های ویدیویی بهره ببرند، در حالی که خوانندگان می‌توانند کتاب‌های الکترونیکی عمیق را مفیدتر بدانند. شما می تو،د دانش حرکتی یادگیرنده را با اجازه دادن به آنها برای حل مسائل زندگی واقعی آزمایش کنید.

علاوه بر ارائه یک تجربه یادگیری پیشرفته، LMS حفظ یادگیری بهتر را تشویق می کند. تحقیقات نشان می دهد که به طور متوسط ​​تنها حدود یک دهم اطلاعات آموزشی دوام خواهند داشت. پلتفرم تجربه یادگیری دیجیتال به این چالش می پردازد، زیرا کارآموزان می توانند در هر زمان یا به دلخواه محتوای آموزشی را مجدداً مشاهده کنند. به لطف هوش مصنوعی، تمام محتوای آموزشی موجود را می توان به طور دقیق جستجو و سازماندهی کرد.

یک LMS آموزش متمرکز و با کیفیت بالا را ارائه می دهد

یادگیری مستمر فقط از طریق سازگاری حاصل می شود، به خصوص اگر نیروی کار از راه دور داشته باشید. برخلاف روش‌های آموزشی سنتی، که می‌توانند در پوشه‌های مختلف در یک پایگاه داده سازماندهی شوند، یک سیستم مدیریت یادگیری به ،وان یک م،ن مرکزی برای محتوای شما عمل می‌کند. همه چیز را می توان زیر یک سقف پیدا کرد.

LMS آموزش با کیفیت بالا ارائه می دهد

بهترین سیستم مدیریت یادگیری علاوه بر اینکه یک مرکز یادگیری یک مرحله ای است، تضمین می کند که همه بدون توجه به مکان و منطقه زم،، آموزش با کیفیت بالا را دریافت می کنند. به ،وان مثال، محتوای آموزشی امنیت داده را می توان در هر زمان دانلود و به روز کرد تا تهدیدات نوظهور و آ،ین سیاست های شرکت برای مق، با آنها را توضیح دهد.

همچنین می‌تو،د از شرکت‌کنندگان بخواهید که در محل بازخورد ارائه کنند تا محتوای مفیدتر و جذاب‌تری تولید کنند که با نیروی کار از راه دور متفاوت طنین‌انداز شود.

می تو،د پیشرفت را دنبال کرده و نتایج را اندازه گیری کنید

یک رویکرد آموزشی متمرکز فرآیند را ساده می‌کند و نظارت بر پیشرفت یادگیرنده را برای مدیران آسان‌تر می‌کند، زمینه‌های بهبود را شناسایی می‌کند و در صورت نیاز محتوا را به‌روزرس، می‌کند. در مقایسه با روش‌های آموزشی سنتی، یک سیستم مدیریت یادگیری (LMS) دارای ویژگی‌های ردیابی و گزارش داخلی است که می‌تواند به اندازه‌گیری اثربخشی برنامه‌های آموزشی کمک کند.

این معیارها بینش های ارزشمندی را در مورد تعامل کارکنان شما با مواد آموزشی ارائه می دهند:

  • نرخ های تکمیل
  • نمرات مسابقه
  • سطوح مشارکت
  • زمان صرف شده برای آموزش

LMS همچنین نیاز به مداخله به موقع در صورت ،وم دارد. برای مثال، اگر یک کارمند برای تکمیل یک ماژول زمان زیادی طول ،شد، مدیر می تواند اطلاعات تکمیلی را برای روشن ، مفاهیم دشوار ارائه دهد.

مدیران همچنین می توانند تعیین کنند که آیا رژیم آموزشی آنها به نتایج مطلوب دست می یابد یا خیر، تجربه آموزشی را بیشتر شخصی می کنند و به طور مداوم سیستم یا محتوای آموزشی را برای حدا،ر تأثیر تنظیم می کنند.

اعضای تیم از راه دور گاهی اوقات ممکن است احساس انزوا کنند. اما یادگیری آنلاین ،ومی ندارد که اینگونه باشد. یک سیستم مدیریت یادگیری می تواند با تقویت حس اجتماع و یادگیری مشارکتی از طریق ویژگی هایی مانند:

  • انجمن های گفتگو و سایر ابزارهای ارتباطی
  • راهنمایی همتا به همتا
  • پروژه های گروهی

این کانال‌ها اعضای تیم شما را با همکارانشان مرتبط می‌کنند، سؤال می‌پرسند، ایده‌ها و بهترین شیوه‌ها را به اشتراک می‌گذارند و با به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیاتشان از یکدیگر یاد می‌گیرند. تکالیف مشارکتی و چالش‌های مبتنی بر تیم کار گروهی را تشویق می‌کند و فرهنگ یادگیری مستمر را در سازمان نیز پرورش می‌دهد.

تیمی از نمایندگان خدمات مشتری از راه دور را تصور کنید که سوالات پیچیده مشتری را در یک انجمن گفتگوی سیستم مدیریت یادگیری (LMS) طوفان فکری می کنند. این امر جامعه و یادگیری مش، را تقویت می کند و منجر به نیروی کار آگاه تر و متعهدتر می شود.

اساسا. یک سیستم مدیریت یادگیری با تسهیل اشتراک دانش و همکاری، تجربه آموزشی کلی را افزایش می دهد. نتایج؟ مشارکت اعضای تیم، نرخ تکمیل، رضایت و حفظ را افزایش دهید.

نکته کلیدی استعداد متعهد و ماهر است

در این نیروی کار پویا که سیستم‌های راه دور همچنان به یک امر عادی تبدیل می‌شوند، حفظ گروهی از تیم‌های با انگیزه، متعهد و ماهر می‌تواند باعث ایجاد یا ش،ت ،ب‌وکار شما شود. وارد سیستم مدیریت یادگیری شوید. چه یک ،ب و کار کوچک یا یک غول صنعتی باشید، یک LMS نحوه آموزش تیم خود را متحول می کند. با ارائه جلسات آموزش الکترونیکی انعطاف پذیر و با کیفیت بالا، می تو،د تیم خود را توانمند کنید و تجربیات یادگیری شخصی را برای به حدا،ر رساندن پتانسیل و تقویت نقاط ضعف ارائه دهید.

در نهایت، یک LMS باعث مشارکت کارکنان، بهره وری و موفقیت سازم، می شود.


منبع: https://di،alagencynetwork.com/why-use-a-learning-management-system-for-remote-workforce-training/

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب