بهترین شامپو فرش خانگی ایرانی و خارجی باکیفیت عالی | asilbekharid

این شامپو فرش، یک لکه بر قوی برای انواع فرش، موکت ،مبل و نسوج صنعتی بوده و هیچ گونه آسیبی به بافت پارچه و تار و پود آن وارد نمی کند. این محصول فاقد  فرمالین و مواد مضر بوده، دارای رایحه ای بسیار مطبوع و دلنشین است و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت آلمانی و فرمولاسیون خاص خود علاوه بر تمیز نمودن فرش و مبل سبب حفظ قوام و رنگ پارچه نیز می گردد. از بطری 500 میلی‌لیتری شامپو فرش مدل نرم کننده بس می‌توان برای شستشوی مبلمان، فرش و موکت‌هایی با کف زیاد استفاده کرد.

#1 بهترین شامپو فرش: نانو سان

شامپو فرش قوی و باکیفیت به الیاف فرش آسیب نمی رساند و آن را به خوبی تمیز می کند. شامپو فرش‌ها باید با فرمولاسیون ویژه‌ای تولید شوند تا به الیاف فرش هیچ‌گونه آسیبی نرسانند. باید در شست‌وشوی فرش دقت زیادی شود مواد شوینده‌ای که در شستشوی این فرش‌ها به کار گیرد و باید به‌گونه‌ای بسیار مناسب باشد تا آسیبی را به فرش وارد نکنند. بهترین شامپوهای فرش غلیظ و با کیفیت را می توانید به صورت اینترنتی از این مجموعه معتبر سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت نمایید. شما می‌توانید با ثبت‌نام در وب‌سایت استادکار و مشاهده هزینه‌ها سفارش خودتان را ثبت کنید و بعد از بررسی رزومه متخصصان این امر، خدماتی حرفه‌ای در حوزه شستشوی فرش دریافت کنید. متخصصان ما در اسرع وقت به منزل شما آمده و بهترین خدمات شستشوی مبلمان را به شما ارائه خواهند داد.

قیمت ۴۰ آویز ساعت طلا اسپرت [ماه تولد،چشم نظر]

بهترین شامپو فرش خانگی ایرانی و خارجی باکیفیت عالی | asilbekharid

بهترین تمیز کننده مبل و فرش یکی از محصولات ضروری برای هر خانه است باید ویژگی های زیر را داشته باشد. شامپو فرش خود در بازار تنوع بسیار بالایی دارند و از برندهای مختلفی تولید شده‌اند. استفاده کردن از شامپو فرش مراحل مهمی دارد و باید با دقت آن‌ها را انجام دهید تا در نتیجه باعث تمیز شدن فرش شود.

شامپو فرش و مبل برای پاکسازی کثیفی، آلودگی و لکه های فرش و مبلمان تولید گردیده است. خرید شامپو فرش، لکه بر مبل و استفاده از هر یک راحت ترین و ساده ترین روش لکه بری فرش، موکت، قالی و مبل به شمار می https://www.asilbekharid.com/ رود. کمپانی های مختلف این محصولات را به صورت اسپری و شامپو تولید و عرضه بازار کرده اند. شامپو فرش و مبلمان و اسپری لکه بر مبل و فرش از انواع این محصولات هستند که طریقه مصرف هر کدام متفاوت است.

  • برای ثبت سفارش در سایت می توانید از درگاه پرداخت استفاده کنید ، اما برای ثبت سفارش در شبکه های مجازی یا دیگر راه های ارتباطی ، لطفا مبلغ کالا به همراه هزینه ارسال را به شماره حساب های موجود واریز یا کارت به کارت کرده و فیش آن را برای ما ارسال کنید .
  • فروشگاه اینترنتی زز زاگرس محصولات برندهای خارجی را مستقیما از تولید کننده اصلی برند تهیه و بدون واسطه وارد کشور می کند.
  • قیمت این محصولات بر اساس فاکتورهایی از جمله حجم، کیفیت، برند ارائه کننده، مناسب مصرف ماشینی و دستی متفاوت است و برای اطلاع کافیست سری به سایت بزنید.
  • این شامپو قابلیت تمیز کردن عمیق و حذف لکه‌های مختلف از فرش‌ها و موکت‌ها را دارا می‌باشد.

بهترین شامپو فرش خانگی حاوی سیب سلامت است که توسط سازمان غذا و دارو، استاندارد تشخیص داده می‌شود. همانطور که از اسمش پیداست شامپو فرش و مبل نانو از تکنولوژی نانو بهره مند می باشد. در واقع با به کارگیری تکنولوژی نانو در این شوینده، نحوه استفاده از آن بسیار آسان شده است ، چون که ذرات نانو به سادگی به بافت جرم ها نفوذ کرده و به راحتی تمامی کثیفی ها لکه ها و چربی ها را به سرعت از بین می برد .

لکه بر فرش و مبل نانو واش مدل n1 حجم 500میلی لیتر

توسط حمید صباغی

حمید صباغی هستم یک بازاریاب